Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісно-професійний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9007.2/П 32
Автор(и) : Підбуцька, Ніна Вікторівна
Назва : Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 498-508: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 507 (3 назви)
УДК : 159.9007.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізм--задоволеність професією--майбутні інженери--образ професії--професійна самосвідомість--особистісно-професійний розвиток--успішна професіоналізація
Анотація: У статті досліджено особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера, до якого віднесено особистісно-професійну задоволеність і образ професії інженера. Використано комплекс психодіагностичних методик. Розкрито динаміку задоволеності професією протягом навчання у ВНЗ. За допомогою однофакторного дисперсійного аналізу виявлені уявлення щодо професії респондентів із низьким рівнем особистісно-професійної задоволеності.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Гуменюк, Галина Вадимівна
Назва : Професійне самоздійснення вченого: постановка проблеми та алгоритм дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 34-44 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примітки : Бібліогр.: с. 43-44 (12 назв)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіонал--особистісно-професійний розвиток--суб'єкт--професійне самоздійснення--самоздійснення
Анотація: Досліджується самоздійснення особистості у професійній діяльності. Висвітлено основні підходи щодо сутності понять "суб'єкт", "самоздійснення". Обґрунтовано необхідність цілеспрямованого дослідження професійного самоздійснення в єдності психологічних та психодинамічних властивостей.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:005.336/С 59-062938 рукописний текст
Автор(и) : Соколюк, Анна Олександрівна
Назва : Особливості самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :190 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-190.
УДК : 159.923.2:005.336.5(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самодетермінація--майбутні фахівці--професійна підготовка--професійне становлення--професійне навчання--майбутні юристи--особистісно-професійний розвиток
Анотація: В роботі здійснено аналіз чинників та складових становлення майбутніх юристів, визначено теоретичні передумови його самодетермінації. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади та методичне забезпечення дослідження психологічних особливостей самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів. Виявлено взаємозв'язки особистісних параметрів, що обумовлюють професійне становлення студентів-юристів як суб'єктів майбутньої професійної діяльності. Визначено психологічні засади самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів під час фахової підготовки у ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:37.091.2]:/Е 15-092065 рукописний текст
Автор(и) : Євдокімова , Олена Олександрівна
Назва : Теорія і практика психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :412 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 435-467.
УДК : 159.98:37.091.2]:378.09
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічний супровід
Педагогічна психологія-- Навчально-виховний процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна підтримка--психологічний супровід--особистісно-професійний розвиток--суб`єкти освітнього процесу--навчальна діяльність--професійна діяльність--самоактуалізація--структурно-функціональна модель
Анотація: У дисертації здійснено системний аналіз психологічних складових вищої технологічної освіти, визначено її проблеми і протиріччя на сучасному етапі розвитку, обгрунтовано необхідність у навчально-виховний процес системи психологічного супроводу як такої, що наближає результати освітнього процему сучасної інженерної практики. У роботі запропоновано цілісну концепцію психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному закладі освіти, яка включає в себе: теоретико-методологічне та емпіричне обгрунтування наукової проблеми; структурно-функціональну модель психологічного супроводу, що містить характеристики його основних компонентів (цілей, завдань,функцій, суб`єктів, етапів, аспекті, технологій і засобів здійснення супроводу); критерії оцінки ефективності та шляхи оптимізації психологічного супроводу освітнього процесу у вищій технічній школі.А втором розроблено та апробовано програми психологічного супроводу суб`єктів навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі та досліджено їх вплив на особистісно-професійний розвиток студентів інженерних спеціальностей і професійне становлення викладачів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 110419
Кількість відвідувачів 923
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя