Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (156)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=партнерство<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32+005.95]:30/Н 56-823439 рукописний текст
Автор(и) : Нестерук, Наталія Олександрівна
Назва : Соціально-психологіні чинники гендерних відмінностей у ставленнях роботодавців до конкуренції і партнерства : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-201.
УДК : 005.32+005.95]:305 + 005.32:305 + 005.95:305
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Стереотипи-- Гендер
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерний аспект конкуренції--гендерні стереотипи--професійна діяльність--управлінська діяльність--роботодавці--соціально-психологічні чинники--гендерні чинники--конкуренція--партнерство--статева типізація
Анотація: У дослідженні здійснено теоретичний аналіз дослідження чинників ставлення роботодавців до конкуренції і партнерства. Проаналізовано особливості взаємозв'язку між ґендерними уявленнями роботодавців про конкуренцію і партнерство. Досліджено вплив ґендерних чинників на ставлення роботодавців до конкуренції і партнерства. Розроблено й апробовано програму розвитку навичок рефлексії як чинника зниження статевої типізації у ставленні роботодавців до конкуренції і партнерства.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Петренко, Ірина Володимирівна
Назва : Психологічні механізми розгортання соціального діалогу в освітньому просторі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 170-176: рис. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-176 (6 назв)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний діалог--соціальне партнерство--комунікативна взаємодія--діалогічна партиціпація
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми розгортання соціального діалогу у ході комунікативної взаємодії суб'єктів спілкування в освітньому вимірі. Розкрито основні засади розгортання соціального діалогу, визначено рівні його функціонування.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.98:316.77/П 30
Автор(и) : Петренко, Ірина Володимирівна
Назва : Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 183-190: рис. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 189 (2 назви)
УДК : 159.98:316.77
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний діалог--соціальне партнерство--комунікативна взаємодія--діалогічна партиципація
Анотація: Стаття присвячена вивченню психологічних механізмів функціонування соціального діалогу в освітньому середовищі. Соціальний діалог розглянуто як процес внутрішньої готовності до партиципації, що здійснюється особистістю - носієм значущих смислів. Виявлено інтенціональні критерії, що визначають зміст діалогічної взаємодії суб'єктів спілкування у просторі освіти.
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 2324
Кількість відвідувачів 465
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя