Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (112)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=патріотизм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Михальченко Н. В.
Назва : Детермінанти розвитку патріотичної рефлексії молодшого школяра
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 309-318 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 315-316 (14 назв)
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--патріотизм--цінності--самосвідомість--патріотичне виховання--сім'я--сімейні цінності
Анотація: У статті визначено детермінанти розвитку патріотичної рефлексії та чинники, які обумовлюють розвиток патріотичної рефлексії учнів. До них віднесено сім'ю, школу, ЗМІ.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Серьогін, Юрій Володимирович
Назва : Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 217-223: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 223 (5 назв)
УДК : 37.018.2(430Х09)(2)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): військово-патріотичне виховання--військові народні традиції--національна свідомість--виховання молоді--патріотичні якості--державний патріотизм
Анотація: Викладено основні положення концепції впливу психофізіологічних факторів на формування, розвиток і виховання патріотичних якостей у сучасної молоді, виходячи як з багатовікових традицій українського народу в боротьбі за державність і незалежність, так і сучасних ідей українського державного патріотизму, вірності військовому обов'язку і усвідомленої готовності захисту Батьківщини.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 39
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :476 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості/ Н. І. Антюхова. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці/ О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів/ О. В. Белановська, О. Л. Белановський. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження/ Л. А. Варава. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі/ В. С. Варга. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох/ О. Л. Вернік. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі/ І. М. Візнюк. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості/ О. О. Вовчик-Блакитна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини/ Н. В. Волинець. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом/ І. В. Кахно. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти/ Л. А. Кльоц. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України/ Т. В. Комар. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи/ А. М. Льовочкіна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці/ Л. С. Лойко [и др.]. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу/ Л. П. Люта. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу/ М. В. Максимов. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх/ Н. Ю. Максимова. Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості/ Т. М. Мандзик. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя/ М. О. Марценюк. Старіння як соціально-психологічне явище/ С. О. Маслова. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища/ Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності/ О. В. Павленко. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів/ Р. Г. Падалка. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства/ В. М. Педоренко. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії/ О. В. Пінчук. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності/ К. О. Поворозник. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості/ І. С. Потоцька. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації/ Ж. О. Ремпель. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя/ В. С. Романова. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір/ В. С. Романова, Г. І. Караван. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища/ І. М. Сердюкова. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження/ Н. В. Слободяник. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту/ Д. Ю. Старков. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю/ В. В. Турбан. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект/ К. О. Чала, С. І. Позняк. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві/ І. В. Чухрій. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій/ А. Ю. Швалб. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню/ Ю. М. Швалб. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї/ У. В. Шостак. Міфологічне уявлення про час/ О. Я. Грановська. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів/ С. К. Шандрук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/С 48
Автор(и) : Слободяник, Наталія Володимирівна
Назва : Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 359-368: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 366-367 (10 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): патріотизм--розвиток особистості--юнаки--становлення особистості--цивільно-патріотичні якості--патріотичне виховання--патріотична свідомість
Анотація: Проведено експериментальне дослідження специфічних особливостей прояву патріотизму. Проаналізовано вплив патріотизму на становлення та розвиток особистості юнака. Узагальнено результати теоретико-прикладного дослідження.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Кільк.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Гандзілевська Г. Б.
Назва : Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 84-90 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 89-90 (5 назв)
УДК : 159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий сценарій--патріотизм--патріотично-зорієнтований сценарій--письменник-емігрант--життєва позиція--життєві орієнтири--сценарне рішення
Анотація: У статті здійснено спробу нового прочитання патріотично зорієнтованого життєвого шляху активного діяча української діаспори в Австралії Д. Нитченка. Психологічний аналіз життєвого шляху письменника вивчено шляхом зіставлення його біографічних фактів, свідчень очевидців та психологічної інтерпретації творчої спадщини відповідно до принципів сценарного аналізу. Прослідковано, що письменник зростав у патріотично зорієнтованому середовищі. Батьківські приписи носили позитивний характер у контексті розвитку ресурсних для подальшого життя характеристик патріотизму.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Невмержицький В. М.
Назва : Психологічні виміри ціннісних орієнтацій суб'єктів освітнього простору
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 221-231 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примітки : Бібліогр. С. 229-230 (13 назв)
УДК : 159.923:[316.752]:378.011.3-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--патріотизм--семантичний диференціал--об'єкти оцінювання--європейські цінності
Анотація: У статті представлено результати аналізу проблеми психологічних вимірів ціннісних орієнтацій суб'єктів освітнього простору. Розглянуто феномени патріотизму та ціннісного вибору українського суспільства. Емпіричним шляхом було вивчено ставлення досліджуваних до образу патріота і нормативної моделі патріотичного поведінки, для чого було використано метод семантичного диференціалу. Встановлено зв'язок даного феномену з набором особистісних рис і моральними якостями людини. Показано, що європейські цінності визначаються досліджуваними як гідний приклад для наслідування та є необхідною умовою нормального функціонування суспільства.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Маслюк А. М.
Назва : Психологічний аналіз доробку Г. Л. Ващенка щодо виховання патріотизму особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 70-82 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примітки : Бібліогр.: с.81 (4 назви)
УДК : 159.9.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): патріотизм--виховання --г. ващенко--особистість--любов до батьківщини
Анотація: У статті здійснено аналіз проблеми патріотичного виховання особистості в освітньому просторі в творчості представника української діаспори ХХ століття Г. Ващенка. Акцент зроблено на комплексному підході до формування патріотизмуц особистості (виховання в родині, школа, поза межами школи в молодіжних організаціях). Вчений вважає, що любов до матері є початком будь-якої любові, зокрема і до Батьківщини. Мати має любити свою дитину розумно, а не інстинктивно, створити безпечну, радісну аотмосферу й любити її ніжно, однак стримано, спокійно без емоційних надмірностей. Любов до України має бути свідомою через освіту, яка передбачає знайомство не тільки з власною історією та культурую, але й з історією та культурою ворога. Українська молодь має вшанувати пам'ять своїх героїв, виховуючи в собі поведінку гідну українського патріота. Але патріотизм має бути без будь-якого натяку на шовінізм. Молодь має розуміти як позитивні, так і негативні сторони українського народу.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(092)(477.84/М 31-261745456 рукописний текст
Автор(и) : Маслюк, Андрій Миколайович
Назва : Становлення психологічної думки в українській діаспорі ХХ століття : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :589 с.: табл. + 1 додатки 39 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 518-589 (765 назв).
УДК : 159.9(092)(477.84)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--патріотизм--психіка українського народу--психологія діаспори--українська діаспора--українська психологія--українська радянська психологія--український вільний університет--український персоналізм
Анотація: У дисертаційній роботі обгрунтовано розвиток психології в українській діаспорі минулого століття. Деталізовано основні категоріально-понятійні контури феномену української діаспори та розглянуто концептуальні позиції історико-психологічної зумовленості становлення психологічної думки в українській діаспорі ХХ століття. Виокремлено осередки функціонування української психологічної думки в діаспорі ХХ ст. в Європі, США, Канаді та Австралії. Розроблено періодизацію становлення Українського вільного університету, яка включає в себе чотири етапи. Проаналізовано особливості розвитку психологічних знань на кожному етапі інституційного становлення освітньої установи. Виявлено дату викладу першого курсу психології в українській діаспорі ХХ ст. в Європі й західній діаспорі в цілому. Запропоновано роком народження психології в українській еміграції вважати 1919 рік. Встановлено дату систематичного викладання психології як окремої дисципліни в навчальних закладах української діаспори ХХ ст. в Європі.Здійснено порівняльний аналіз психологічних здобутків української діаспори та української радянської психології ХХ ст. (на прикладі Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України). Запропоновано періодизацію становлення розвитку української психологічної думки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(092)(477.84/М 31-532487259 рукописний текст
Автор(и) : Маслюк , Андрій Миколайович
Назва : Становлення психологічної думки в українській діаспорі ХХ століття : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :40 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.9(092)(477.84)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--патріотизм--психіка українського народу--психологія діаспори--українська діаспора--українська психологія--українська радянська психологія--український вільний університет--український персоналізм
Анотація: У дисертаційній роботі обгрунтовано розвиток психології в українській діаспорі минулого століття. Деталізовано основні категоріально-понятійні контури феномену української діаспори та розглянуто концептуальні позиції історико-психологічної зумовленості становлення психологічної думки в українській діаспорі ХХ століття. Виокремлено осередки функціонування української психологічної думки в діаспорі ХХ ст. в Європі, США, Канаді та Австралії. Розроблено періодизацію становлення Українського вільного університету, яка включає в себе чотири етапи. Проаналізовано особливості розвитку психологічних знань на кожному етапі інституційного становлення освітньої установи. Виявлено дату викладу першого курсу психології в українській діаспорі ХХ ст. в Європі й західній діаспорі в цілому. Запропоновано роком народження психології в українській еміграції вважати 1919 рік. Встановлено дату систематичного викладання психології як окремої дисципліни в навчальних закладах української діаспори ХХ ст. в Європі.Здійснено порівняльний аналіз психологічних здобутків української діаспори та української радянської психології ХХ ст. (на прикладі Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України). Запропоновано періодизацію становлення розвитку української психологічної думки.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 2242
Кількість відвідувачів 463
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя