Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (604)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (23)Рідкісна книга (6)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагог<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.
378.011.3:33-057.78
И 45


    Ільєнко, Олена Львівна.
    Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутнього конкурентоспрможного фахівця муніципальної економіки у технічному університеті [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. педагог. наук: 13.00.04 / О. Л. Ільєнко ; наук. конс. В. М. Гриньова ; ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет". - Слов'янськ, 2020. - 40 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- майбутній фахівець -- муніципальна економіка -- нуково-методична система -- критерії -- компоненти -- модель конкурентоспроможного фахівця -- принципи професійної підготовки конкурентоспроможного фахівця

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гриньова, Валентина Миколаївна \наук. конс.\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.947+37.011.3-051+37.013
Д 40


    Джужа, Надежда Федоровна.
    Специфика волевых компонентов в структуре профессионально-педагогической деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Джужа Надежда Федоровна ; науч. рук. Проколиенко Л. Н ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1987. - 196 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 154-172. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Воля--Диссертации
   Педагогическая психология--Педагогическая деятельность--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
воля -- волевые компоненты -- профессионально-педагогическая деятельность -- педагог -- волевая регуляция
Анотація: Диссертация посвящена специфике волевых компонентов в структуре профессионально-педагогической деятельности. В работе представлен системный подход к изучению профессиональной деятельности в психологии. Изложена проблема воли и волевой регуляции в психологии. Изучена структура волевой сферы личности педагога и специфика волевой регуляции педагогической деятельности. Представлены основные этапы и психологические особенности процесса формирования эффективной волевой регуляции педагогической деятельности.
: Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Проколиенко, Людмила Никитовна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Черкаська, Є. Ф.
    Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності [Текст] / Є. Ф. Черкаська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 397-404. - Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
емоційна стійкість -- педагогічна діяльність -- педагог -- емоційна напруга -- стрес -- стресостійкість -- ефективність педагогічної діяльності
Анотація: У статті наведено короткий аналіз психолого-педагогічної літератури і психологічних досліджень, щодо особливостей емоційної стійкості вчителів у сучасних умовах праці. Виявлене протирічча вимальовує особливе проблемне поле, пов'язане з вивченням принципових підходів до формування емоційної стійкості педагогів і розробкою їх концептуальних основ. Якщо формування емоційної стійкості майбутнього педагога буде реалізовано на підставі спеціально розробленої психолого-педагогічних інтеграційних технологій і буде направлено на розвиток внутрішніх (когнітивна, емоційна, поведінкова і комунікативна сфери і використання зовнішніх (соціальне середовище) ресурсів - це носитиме цілісний характер.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

4.
159.923.2
П 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пащенко, С. Ю.
    Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу [Текст] / С. Ю. Пащенко // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 167-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (30 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- педагог внз -- моральність -- рефлексія -- розвиток -- професійна діяльність -- я-професійне
Анотація: У статті розглянуто поняття самосвідомості, його зв'язок із моральністю особистості - суб'єкта педагогічної діяльності, розкривається проблема розвитку професійної самосвідомості педагога вищої школи на підґрунті морального самовизначення, обґрунтовується взаємозв'язок моральності та "я-професійного" педагога. Визначається формуюча роль морального професійно-педагогічного вчинку у процесі розвитку професійної самосвідомості викладача внз.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
371.015
И 24


    Івашкевич, Едуард Зенонович.
    Соціальний інтелект педагога [Текст] : монографія / Е. З. Івашкевич ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Print House, 2017. - 536 с. - ISBN 978-966-8333-72-9 : 50.00 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- інтелект -- педагог

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.9.072:37.011.3-051
Д 93


    Дьяков, Сергій Іванович.
    Семантичні чинники суб`єктності майбутнього педагога [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дьяков Сергій Іванович ; наук. кер. Саврасов В. П. ; Слов`нський держ. пед. ун-т. - Київ, 2006. - 205 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутній педагог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
суб`єкт -- суб`єктність педагога -- семантична репрезентація -- рольова ідентифікація -- інваріантність рольових семантик -- самостійна активність -- моделювання -- психічні схеми -- аналіз суб`єктності -- оцінка суб`єктності -- структурні моделі
Анотація: Аналіз семантики cуб`єктивності майбутнього вчителя, на базі побудованих та обгрунтованих структурних моделей, доводить інваріантність семантичної репрезентації у структурі свідомості педагога. Семантичні чинники становлять інстальовані патерни досвіду, які визначають мотивацію, способи життєдіяльності, і взаємодії-суб`єктність. Отриманий спосіб семантичного вивчення суб`єктності дає коректні підстави для тверджень про структуру інтерпретації, оцінок, значень і смислів майбутнього педагога і є валідним і ефективним. також валідним є розроблений для визначення властивостей і рівнів суб`єктності педагога оригінальний тест: "Семантичний диференціал суб`єктності". Визначення структури семантичних властивостей, які детермінують активність майбутнього вчителя, є конструктивною основою для розробки та оптимації програми професійної підготовки студентів в освітніх закладах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Саврасов, Володимир Павлович \наук. кер.\; Слов`янський державний педагогічний універсистет (Слов'янськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.31+159.964.21]:378.011.3-057.175(043.5)
Д 64


    Долинний, Сергій Сергійович.
    Психосоматичні чинники внутрішньої конфліктності у педагогів закладів вищої освіти [Рукопис] : дис. ... доктора філософії: 053 / С. С. Долинний ; наук. кер. І. М. Візнюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 227 с. : табл. + 1 додатки 45 с. - Бібліогр.: с. 191-226 (386 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психосоматичні розлади -- внутрішня конфліктність -- психосоматичний статус педагог ЗВО -- конфліктостійкість -- соціально-психологічні та індивідуально-особистісні чинники -- модель психосоматичної інтеграції детермінант внутрішньої конфліктності педагогів
Анотація: Дисертація присвячена виявленню психосоматичних чинників внутрішньої конфліктності педагогів закладів вищої освіти, а в аспекті чого здійснено теоретичне обгрунтування й емпіричне дослідження їх впливу на особистість. Запропоновано психокорекційну програму подолання внутрішньої конфліктності педагогів у ситуації психосоматичних розладів для учасників освітнього процесу, які містили комплекс тренувальних вправ, спрямованих на підвищення психологічної культури, розвиток самопізнання, самоактуалізацію, вдосконалення рефлексивних характеристик особистості педагога та передбачала ополодіння прийоматми довільної психічної і психофізичної саморегуляції стану.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Візнюк, Інесса Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954
В 75


    Воропаєв, Євгеній Павлович.
    Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Воропаєв Євгеній Павлович ; наук. кер. Балл. Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 223 с. : табл. - Бібліогр.: с. 212-223. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Театральна студія--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
педагог-режисер -- дитячий театр -- самоактуалізація -- сенсожиттєві орієнтири -- ціннісні орієнтації -- креативність
Анотація: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
37.091.2:001.895
К 26


    Карпенко, Виталий Владимирович.
    Психологическое изучение влияния ситуационных нововведений на процесс решения педагогической задачи [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Карпенко Виталий Владимирович ; науч. рук. Моляко В. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии Украины. - Киев, 1991. - 137, [16] с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 116-130. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Педагогическая деятельность--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
ситуационные нововведения -- ПЕДАГОГ -- педагогическая деятельность -- ПОВЕДЕНИЕ -- инновации -- педагогическая задача
Анотація: Диссертация посвящена психологическому изучению влияния ситуационных нововведений на процесс решения педагогической задачи. В работе применен системный подход к анализу сущности, роли и места нововведений (в частности - ситуационных) в педагогической деятельности, а также определении их внутренних и внешних детерминант возникновения, развития и получении научных данных о стратегиальных направлениях реагирования на них. Определены характеристики и сферы существования нововведений (ситуационных) в педагогической системе, а также в конкретизации и объективизации положений системно-стратегиальной концепции поведения (В. А. Моляко) относительно решений педагогических задач, инновационной педагогической деятельности.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Алексеевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.013+37.091.2
К 28


    Каськова, Наталья Федоровна.
    Психологический анализ эмоционального компонента педагогической деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Каськова Наталья Федоровна ; науч. рук. Проколиенко Л. Н. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1989. - 164 с. : табл. - Библиогр.: с. 136-151. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Педагогическая деятельность--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ -- ЭМОЦИИ -- ПЕДАГОГ -- ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- ЭКСПЕРИМЕНТ
Анотація: Данная работа посвящена изучению изучению психологического анализа эмоционального компонента педагогической деятельности. В процессе исследования выявлена зависимость между способом организации педагогического процесса и степенью его эмоциональной насыщенности. Установлено, что степень эмоциональности отдельно взятого этапа педагогического процесса определяется как личностными особенностями педагога, так и сложившейся в его предшествующем опыте и закреплённой в ценностной сфере системе профессионально-педагогических установок. Обоснована возможность оптимизации педагогической деятельности путём обеспечения соответствия между педагогическими целями и способами их рационального и эмоционального воплощения на уроке.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Проколиенко, Людмила Никитовна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 103659
Кількість відвідувачів 1057
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя