Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (603)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (23)Рідкісна книга (6)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагог<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.5+3/К 21-786640 рукописний текст
Автор(и) : Карапетрова, Олена Володимирівна
Назва : Особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі ходожньої самодіяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Бердянськ, 2010
Кільк.характеристики :230 с.: табл., рис.
Колективи : Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-196.
УДК : 159.922.7-053.5+316.614.5:379.825 + 159.922.7-053.5 + 316.614.5:379.825
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Адаптація
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-образ--шкільний вік--художня самодіяльність--педагог-творчий керівник
Анотація: У дисертації теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі художньої самодіяльності. розроблено модель соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Згідно з моделлю на успішність соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності впливають зовнішні і внутрішні чинники: прагнення дитини до соціально значущої , особливості її "Я-образу". здібності та схильності дитини до відповідного виду діяльності, особливості взаємин керівника і дитини. Виокремлено і досліджено, важливі з огляду на молодший шкільний вік, чинники соціально-психологічної адаптації дитини, "Я-образ", а також особливості ставлення педагога-творчого керівника до учасників колективу. Визначено критерії та показаники оцінки рівня соціально-психологічної адаптації; показано залежність рівня адаптації від емоційно-ціннисних характеристик "Я-образу", особливості ставлення керівника до дітей. З урахуванням результатів емпіричного дослідження розроблено розвивальну корекційну програму з підвищення рівня соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Зростання показників соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності в рузультаті проходження програми засвідчило її доцільність та ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+37.015./В 75-410237 рукописний текст
Автор(и) : Воропаєв, Євгеній Павлович
Назва : Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :223 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 212-223.
УДК : 159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954 + 159.922.7 + 37.015.3:159.922.7 + 159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Театральна студія
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог-режисер--дитячий театр--самоактуалізація--сенсожиттєві орієнтири--ціннісні орієнтації--креативність
Анотація: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.072:37.011./Д 93-447627 рукописний текст
Автор(и) : Дьяков, Сергій Іванович
Назва : Семантичні чинники суб`єктності майбутнього педагога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :205 с.: табл., рис.
Колективи : Слов`янський державний педагогічний універсистет (Слов'янськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-195.
УДК : 159.9.072:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Майбутній педагог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб`єкт--суб`єктність педагога--семантична репрезентація--рольова ідентифікація--інваріантність рольових семантик--самостійна активність--моделювання--психічні схеми--аналіз суб`єктності--оцінка суб`єктності--структурні моделі
Анотація: Аналіз семантики cуб`єктивності майбутнього вчителя, на базі побудованих та обгрунтованих структурних моделей, доводить інваріантність семантичної репрезентації у структурі свідомості педагога. Семантичні чинники становлять інстальовані патерни досвіду, які визначають мотивацію, способи життєдіяльності, і взаємодії-суб`єктність. Отриманий спосіб семантичного вивчення суб`єктності дає коректні підстави для тверджень про структуру інтерпретації, оцінок, значень і смислів майбутнього педагога і є валідним і ефективним. також валідним є розроблений для визначення властивостей і рівнів суб`єктності педагога оригінальний тест: "Семантичний диференціал суб`єктності". Визначення структури семантичних властивостей, які детермінують активність майбутнього вчителя, є конструктивною основою для розробки та оптимації програми професійної підготовки студентів в освітніх закладах.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4:37.011./Г 82-113624 рукописний текст
Автор(и) : Грисенко , Наталія Володимирівна
Назва : Особистісні детермінанти запобігання емоційного вигорання педагога в аспекті досліджень позитивної психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-194.
УДК : 159.944.4:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне вигорання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне вигорання--педагог--позитивні цінності--властивості особистості--інтелект--метакогнітивні здібності--психологічне благополуччя--суб`єктивне благополуччя
Анотація: На підгрунті глибинного аналізу як внутрішніх, так і зовнішніх чинниківемоційного вигорання, недостатньо чітко диференційованих у літературі з проблемами з точки зору їх відносної значущості у спричиненні вигорання, визначено провідну роль у запобіганні емоційному вигоранню педагога тих особистісних факторів, що забезпечують його задоволення собою як суб`єктом виконання основних педагогічних функцій-здобуття нових знань і передачі їх учням. З урахуванням ідей сучасної позитивної психології доведено, що до складу цих факторів входить, у першу чергу, цінність "мудрість", дотримування якої сприяє формуванню в педагога так званих "церебральних сильних рис", а саме: допитливості, любові до пізнання, відкритості новому досвіду, креативності, усвідомлення перспективи. На репрезентативній вибірці молодих педагогів емпірично підтверджено що статистично більш низький рівень вигорання притаманний тим з них, хто моють більш розвинені церебральні властивості, високий рівень інтелекту та метакогнітивних здібностей. Визначено зв`язки між різними групами позитивних цінностей і властивостей та психологічним і суб`єктивним благополуччям педагога.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.95:001.18:316/Б 28-938826 рукописний текст
Автор(и) : Батраченко , Иван Георгиевич
Назва : Психологический анализ антиципации в педагогическом общении : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1991
Кільк.характеристики :140 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 124-136.
УДК : 159.95:001.18:316.454.52:37.013+37.064 + 159.95:001.18:316.454.52:37.013 + 37.064
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Антиципация
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антиципация--педагогическое общение--педагог
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947+37.011.3-/Д 40-040691 рукописний текст
Автор(и) : Джужа, Надежда Федоровна
Назва : Специфика волевых компонентов в структуре профессионально-педагогической деятельности : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1987
Кільк.характеристики :196 с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 154-172.
УДК : 159.947+37.011.3-051+37.013 + 159.947 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Воля
Педагогическая психология-- Педагогическая деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): воля--волевые компоненты--профессионально-педагогическая деятельность--педагог--волевая регуляция
Анотація: Диссертация посвящена специфике волевых компонентов в структуре профессионально-педагогической деятельности. В работе представлен системный подход к изучению профессиональной деятельности в психологии. Изложена проблема воли и волевой регуляции в психологии. Изучена структура волевой сферы личности педагога и специфика волевой регуляции педагогической деятельности. Представлены основные этапы и психологические особенности процесса формирования эффективной волевой регуляции педагогической деятельности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/И 18-020582 рукописний текст
Автор(и) : Иванчук, Ирина Адамовна
Назва : Влияние познавательного стиля на систему способов деятельности педагога и пропагандиста : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Киев, 1987
Кільк.характеристики :158 с.: табл., рис.
Колективи : (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 131-153.
УДК : 37.011.3-051+37.013 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Познание
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): познание--деятельность педагога--педагог--пропагандист
Анотація: В диссертации выявлено действие закономерности связи познавательной структуры и операций в познании человека человеком. В работе обнаружена связь дифференцированности познавательной структуры, соответствующей социальной перцепции, с параметром когнитивного стиля "психологическая дифференцированость". проанализированы особенности некоторых параметров стиля. Способ строения структуры и стиль познания рассмотрены как компоненты целостной системы регуляции коммуникативной деятельности на уровне способов ее осуществления.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.2:001.895/К 26 рукописний текст
Автор(и) : Карпенко, Виталий Владимирович
Назва : Психологическое изучение влияния ситуационных нововведений на процесс решения педагогической задачи : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1991
Кільк.характеристики :137, [16] с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 116-130.
УДК : 37.091.2:001.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Педагогическая деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ситуационные нововведения--педагог--педагогическая деятельность--поведение--инновации--педагогическая задача
Анотація: Диссертация посвящена психологическому изучению влияния ситуационных нововведений на процесс решения педагогической задачи. В работе применен системный подход к анализу сущности, роли и места нововведений (в частности - ситуационных) в педагогической деятельности, а также определении их внутренних и внешних детерминант возникновения, развития и получении научных данных о стратегиальных направлениях реагирования на них. Определены характеристики и сферы существования нововведений (ситуационных) в педагогической системе, а также в конкретизации и объективизации положений системно-стратегиальной концепции поведения (В. А. Моляко) относительно решений педагогических задач, инновационной педагогической деятельности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013+37.091.2/К 28 рукописний текст
Автор(и) : Каськова, Наталья Федоровна
Назва : Психологический анализ эмоционального компонента педагогической деятельности : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1989
Кільк.характеристики :164 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 136-151.
УДК : 37.013+37.091.2 + 37.013 + 37.091.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Педагогическая деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологический анализ--эмоции--педагог--педагогическая деятельность--эксперимент
Анотація: Данная работа посвящена изучению изучению психологического анализа эмоционального компонента педагогической деятельности. В процессе исследования выявлена зависимость между способом организации педагогического процесса и степенью его эмоциональной насыщенности. Установлено, что степень эмоциональности отдельно взятого этапа педагогического процесса определяется как личностными особенностями педагога, так и сложившейся в его предшествующем опыте и закреплённой в ценностной сфере системе профессионально-педагогических установок. Обоснована возможность оптимизации педагогической деятельности путём обеспечения соответствия между педагогическими целями и способами их рационального и эмоционального воплощения на уроке.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Т 35-265816 рукописний текст
Автор(и) : Терещук, Сергій Володимирович
Назва : Психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2001
Кільк.характеристики :253 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-205.
УДК : 37.011.3-051+37.013+81'233 + 37.011.3-051 + 37.013 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативний потенціал
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна діяльність--комунікативний потенціал--педагогічна діяльність--комунікативна підготовка--студентська група--майбутній педагог
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант комунікативного потенціалу вчителя, виявленню шляхів його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього педагога. Уточнені і конкретизовані уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу вчителя, виокремлено його психологічну та соціальну основу. Обґрунтована доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 33842
Кількість відвідувачів 517
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя