Пошуковий запит: <.>K=педагог<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Іван Андрійович Зязюн: Педагог. Вчений. Філософ/Академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова. - 2018
|
>2.
| Данильченко М. Г. Видатний радянський психолог і педагог П. П. Блонський/М. Г. Данильченко. - 1971
|
>3.
| Данильченко М. Г. Видатний радянський психолог і педагог П. П. Блонський/М. Г. Данильченко. - 1971
|
>4.
| Иванчук И. А. Влияние познавательного стиля на систему способов деятельности педагога и пропагандиста/Иванчук Ирина Адамовна ; науч. рук. Марисова Л. И.. - 1987
|
>5.
| Андрієвська В. В. Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності/В. В. Андрієвська // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011,N Т. 2:Психологічна герменевтика, Вип. 7.-С.35-48
|
>6.
| Павлик Н.В. Гармонізація психологічного здоров'я педагога Нової української школи/Н. В. Павлик. - 2023
|
>7.
| Завязун Т.В. Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти/Т. В. Завязун // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 17.-С.106-112
|
>8.
| Микола Іванович Піддячий: особистість, педагог, вчений (до 60-річчя від дня народження)/НАПН України, Ін-т педагогіки, ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського. - 2021
|
>9.
| Науково-методичні засади діяльності психологічної служби/Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи Т.1. - 2005
|
>10.
| Отич О. М. Основи педагогічної майстерності викладача професійної школи/О. М. Отич. - 2014
|
>11.
| Основні напрями розвитку педагогічної і психологічної наук в Україні/Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - 1993
|
>12.
| Грисенко Н. В. Особистісні детермінанти запобігання емоційного вигорання педагога в аспекті досліджень позитивної психології/Грисенко Наталія Володимирівна ; наук. кер. Носенко Е. Л.. - 2011
|
>13.
| Карапетрова О. В. Особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі ходожньої самодіяльності/Карапетрова Олена Володимирівна ; наук. кер. Завгородня О. В. . - 2010
|
>14.
| Науменко О. С. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями/О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.115-125
|
>15.
| Пільгук Т. С. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала/Т. С. Пільгук // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2016,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 22.-С.253-260
|
>16.
| Зливков В. Л. Професійна ідентичність та особистість педагога/В. Л. Зливков. - 2014
|
>17.
| Терещук С. В. Психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя/Терещук Сергій Володимирович ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е.. - 2001
|
>18.
| Яланська С. П. Психологічні засади розвитку творчості майбутніх учителів біологічних дисциплін: теорія і практика/С. П. Яланська. - 2010
|
>19.
| Кукуленко-Лук'янець І. В. Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога/І. В. Кукуленко-Лук'янець ; наук. конс. С. Д. Максименка. - 2018
|
>20.
| Кукуленко-Лук'янець І. В. Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога/І. В. Кукуленко-Лук'янець ; наук. конс. С. Д. Максименка. - 2018
|
|
|