Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (602)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (23)Рідкісна книга (6)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагог<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.
016
З99


   
    Іван Андрійович Зязюн: Педагог. Вчений. Філософ [Текст] : бібліографічний покажчик / Академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова ; упоряд. Л. Н. Штома ; наук. ред. Н. Г. Ничкало. - 4-е видання, перероблене і доповнене. - Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. - 229 с. - ISBN 978-966-931-148-1 : 18.00 грн
УДК
РУБ 016
Рубрики: Педагогіка
   Філософія

   Психологія

Кл.слова (ненормовані):
праці І.А.Зязюна -- перелік дисертацій І.А.Зязюна


Дод.точки доступу:
Штома, Л.Н. \упоряд.\; Ничкало, Н.Г. \наук. ред.\; Академія педагогічних наук України; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослихНаціональний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
   159.9(092)
   Д 17


    Данильченко, Михайло Герасимович.
    Видатний радянський психолог і педагог П. П. Блонський [Текст] / М. Г. Данильченко. - Харків : [б. в.], 1971. - 136, [1] с. - Бібліогр.: с. 135-136. - 0.92 к. р.
Є автограф: Прим. 64281/д : Данильченко, Михайло Герасимович
УДК
Рубрики: Психологічна спадщина --видатні діячі науки і культури--Літературно-художнє видання
   Історія психології--видатні діячі науки і культури--Літературно-художнє видання

Кл.слова (ненормовані):
психологічна спадщина -- видатні діячі -- наука -- культура -- історія психології -- історична психологія -- психологічна наука


Дод.точки доступу:
Блонський, Павло Петрович (російський радянський психолог і педагог українського походження, активний діяч народної освіти в СРСР ; 1884-1941) \о нем\
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

3.
   159.9(09)
   Д 18


    Данильченко, Михаил Герасимович.
    Видатний радянський психолог і педагог П. П. Блонський [Текст] / М. Г. Данильченко. - Харків : [б. в.], 1971. - 136 с. - 0.92 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Наукове видання
   Історія психології--Учебные издания для самообразования

Кл.слова (ненормовані):
історія психології


Дод.точки доступу:
Блонський, Павло Петрович (російський радянський психолог і педагог українського походження, активний діяч народної освіти в СРСР. ; 1884-1941) \о нем\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.011.3-051+37.013
И 18


    Иванчук, Ирина Адамовна.
    Влияние познавательного стиля на систему способов деятельности педагога и пропагандиста [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Иванчук Ирина Адамовна ; науч. рук. Марисова Л. И. ; Киев. ордена Ленина и ордена Октябрьской Революции гос. ун-т имени Т. Г. Шевченко. - Киев, 1987. - 158 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 131-153. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Познание--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
ПОЗНАНИЕ -- ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ педагога -- ПЕДАГОГ -- ПРОПАГАНДИСТ
Анотація: В диссертации выявлено действие закономерности связи познавательной структуры и операций в познании человека человеком. В работе обнаружена связь дифференцированности познавательной структуры, соответствующей социальной перцепции, с параметром когнитивного стиля "психологическая дифференцированость". проанализированы особенности некоторых параметров стиля. Способ строения структуры и стиль познания рассмотрены как компоненты целостной системы регуляции коммуникативной деятельности на уровне способов ее осуществления.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марисова, Л. И. \науч. рук.\; (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
151.60
А 43


    Андрієвська, Валерія Вікторівна.
    Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності [Текст] / В. В. Андрієвська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 35-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (9 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
наратив -- презентація -- молодий педагог -- професійна діяльність -- приватна криза
Анотація: У статті на конкретному прикладі розглянуті особливості подолання педагогом приватної кризи своєї професійної ідентичності: мова йде про перегляд і трансформацію деяких важливих сенсів і цінностей внаслідок залучення суб'єкта до нових патернів поведінки, їх асиміляції та інтеграції в структуру професійної діяльності. Показано вплив комунікативної ситуації психологічного інтерв'ю на аксіологічне фокусування та акцентування дискурса.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
371.015
П 12


    Павлик, Н. В.
    Гармонізація психологічного здоров'я педагога Нової української школи [Текст] : монографія / Н. В. Павлик ; Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. - Київ : [б. в.], 2023. - 170 с. - 35.00 грн.
УДК
РУБ 371.015

Кл.слова (ненормовані):
психологічне здоров'я -- педагог -- психологічне здоров'я педагога -- нова українська школа


Дод.точки доступу:
Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих імені Івана Зязюна НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    Завязун, Т. В.
    Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти [Текст] / Т. В. Завязун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 106-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- педагог закладу дошкільної освіти -- комунікативний компонент -- особистість дитини -- дошкільний вік
Анотація: У статті розглядається питання значимості комунікативного компоненту як складової професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти для організації ефективної професійної діяльності. Акцентовано увагу на створенні педагогом закладу дошкільної освіти сприятливих умов для реалізації міжособистісної комунікації з дітьми дошкільного віку в закладі дошкільної освіти. З'ясовано вплив рівня професіоналізму та педагогічної майстерності щодо комунікативного компетентності педагога закладу дошкільної освіти на ефективність та якість надання освітніх послуг в сфері дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
016
П 32


   
    Микола Іванович Піддячий: особистість, педагог, вчений (до 60-річчя від дня народження) [Текст] : бібліогр. покажч. / НАПН України, Ін-т педагогіки, ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського ; упоряд. Л. Н. Штома ; наук. ред.: І. Д. Бех, Л. О. Пономаренко. - Харків : [Діса плюс], 2021. - 160 с. - (Серія "Ювеляри НАПН України" ; вип. 36). - 50.00 грн.
УДК
РУБ 016


Дод.точки доступу:
Штома, Л. Н. \упоряд.\; Бех, І. Д. \наук. ред.\; Пономаренко, Л. О. \наук. ред.\; Піддячий, М. І.; НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Науково-методичні засади діяльності психологічної служби [Текст] : навчально-методичний посібник. Т.1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Київ : Ніка-Центр, 2005. - 328 с. - ISBN 966-521-371-7 : 5.00 р.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Шкільна практична психологія
   Психологічна служба в системі освіти

Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба -- діяльність психологічної служби -- етапи становлення і розвитку психологічної служби -- психолого-медико-педагогічні консультації -- проблемні діти у початковій школі -- працюючі діти -- соціальний педагог навчального закладу


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
005.336.5:37(075.8)
О-80


    Отич, Олена Миколаївна.
    Основи педагогічної майстерності викладача професійної школи [Текст] : підручник / О. М. Отич ; Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих НАПН України. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 207 с. - ISBN 978-966-189-334-3 : 118.45 грн
УДК
Рубрики: Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПЕДАГОГ -- ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА ШКОЛА

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ). Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
15
Н 34


   
    Основні напрями розвитку педагогічної і психологічної наук в Україні [Текст] : проект / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Київ : [б. в.], 1993. - 328 с. - ISBN 966-521-371-7 :
УДК
РУБ 15
Рубрики: Шкільна практична психологія
   Психологічна служба в системі освіти

Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба -- діяльність психологічної служби -- етапи становлення і розвитку психологічної служби -- психолого-медико-педагогічні консультації -- проблемні діти у початковій школі -- працюючі діти -- соціальний педагог навчального закладу


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Свободных экз. нет
Знайти схожі

12.
159.944.4:37.011.3-051
Г 82


    Грисенко , Наталія Володимирівна.
    Особистісні детермінанти запобігання емоційного вигорання педагога в аспекті досліджень позитивної психології [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Грисенко Наталія Володимирівна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Київ, 2011. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-194. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне вигорання--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
емоційне вигорання -- педагог -- позитивні цінності -- властивості особистості -- інтелект -- метакогнітивні здібності -- психологічне благополуччя -- суб`єктивне благополуччя
Анотація: На підгрунті глибинного аналізу як внутрішніх, так і зовнішніх чинниківемоційного вигорання, недостатньо чітко диференційованих у літературі з проблемами з точки зору їх відносної значущості у спричиненні вигорання, визначено провідну роль у запобіганні емоційному вигоранню педагога тих особистісних факторів, що забезпечують його задоволення собою як суб`єктом виконання основних педагогічних функцій-здобуття нових знань і передачі їх учням. З урахуванням ідей сучасної позитивної психології доведено, що до складу цих факторів входить, у першу чергу, цінність "мудрість", дотримування якої сприяє формуванню в педагога так званих "церебральних сильних рис", а саме: допитливості, любові до пізнання, відкритості новому досвіду, креативності, усвідомлення перспективи. На репрезентативній вибірці молодих педагогів емпірично підтверджено що статистично більш низький рівень вигорання притаманний тим з них, хто моють більш розвинені церебральні властивості, високий рівень інтелекту та метакогнітивних здібностей. Визначено зв`язки між різними групами позитивних цінностей і властивостей та психологічним і суб`єктивним благополуччям педагога.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.922.7-053.5+316.614.5:379.825
К 21


    Карапетрова, Олена Володимирівна.
    Особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі ходожньої самодіяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Карапетрова Олена Володимирівна ; наук. кер. Завгородня О. В. ; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2010. - 230 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-196. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Адаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
Я-образ -- шкільний вік -- художня самодіяльність -- педагог-творчий керівник
Анотація: У дисертації теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі художньої самодіяльності. розроблено модель соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Згідно з моделлю на успішність соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності впливають зовнішні і внутрішні чинники: прагнення дитини до соціально значущої , особливості її "Я-образу". здібності та схильності дитини до відповідного виду діяльності, особливості взаємин керівника і дитини. Виокремлено і досліджено, важливі з огляду на молодший шкільний вік, чинники соціально-психологічної адаптації дитини, "Я-образ", а також особливості ставлення педагога-творчого керівника до учасників колективу. Визначено критерії та показаники оцінки рівня соціально-психологічної адаптації; показано залежність рівня адаптації від емоційно-ціннисних характеристик "Я-образу", особливості ставлення керівника до дітей. З урахуванням результатів емпіричного дослідження розроблено розвивальну корекційну програму з підвищення рівня соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Зростання показників соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності в рузультаті проходження програми засвідчило її доцільність та ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Завгородня, Олена Василівна \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
153.6
А 43


    Науменко, Ольга Степанівна.
    Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями [Текст] / О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 115-125. - Бібліогр.: с. 124 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдаровані діти -- обдаровані учні -- професійна самосвідомість -- педагог -- я-концепція педагога
Анотація: Розглядається Я-концепція особистості педагога: аналізується її структура, зміст, вплив на професійну діяльність, а також звертається увага на значення позитивної Я-концепції вчителя як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пільгук, Тетяна Сергіївна.
    Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала [Текст] / Т. С. Пільгук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 253-260. - Бібліогр.: с. 258-260 (9 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- педагогічна творчість -- самореалізація -- вчитель -- педагог-професіонал -- творча педагогічна діяльність -- професіоналізм
Анотація: У статті розкрито психологічний аналіз проблеми розвитку педагогічної творчості педагога-професіонала. Науково обгрунтовано поняття педагогічної творчості вчителя. Визначено провідні дослідження науковців, які працюють над проблемами розвитку педагогічної творчості особистості в освітньому середовищі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

16.
373
З-67


    Зливков , Валерій Лаврентійович.
    Професійна ідентичність та особистість педагога [Текст] : навч. посібник / В. Л. Зливков. - Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2014. - 131 с. : табл. - ISBN 978-617-640-135-3 : 8.00 грн
УДК
РУБ 373
Рубрики: Педагогічна психологія--Педагог
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ -- ОСОБИСТІСТЬ -- ПЕДАГОГ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
37.011.3-051+37.013+81'233
Т 35


    Терещук, Сергій Володимирович.
    Психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терещук Сергій Володимирович ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2001. - 253 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативний потенціал--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна діяльність -- комунікативний потенціал -- педагогічна діяльність -- комунікативна підготовка -- студентська група -- майбутній педагог
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант комунікативного потенціалу вчителя, виявленню шляхів його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього педагога. Уточнені і конкретизовані уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу вчителя, виокремлено його психологічну та соціальну основу. Обґрунтована доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
151.51
Я 51


    Яланська, Світлана Павлівна.
    Психологічні засади розвитку творчості майбутніх учителів біологічних дисциплін: теорія і практика [Текст] : монографія / С. П. Яланська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України; Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2010. - 342 с. - ISBN 978-966-8798-28-3 : 20.00 грн
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні засади -- творчість -- майбутні учителі -- біологічні дисципліни -- педагогічна творчість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.923:37.011.3-055.2-051(043.5)
К 88


    Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна.
    Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / І. В. Кукуленко-Лук'янець ; наук. конс. С. Д. Максименка ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 41 с. : табл. - Бібліогр.: с. 34-38 (35 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
генеза особистості -- життєвий простір -- гендерна ідентичність -- світотворча сутність -- креативний потенціал -- жінка-педагог
Анотація: Дисертацію присвячено визначенню ґенез и, психологічних особливостей, чинників і закономірностей потенціалів до конституювання жінкою власного життєвого простору як динамічного інтегрального утворення. Концептуалізовано світотворчу сутність жінки в системі детермінації життєвого простору, який розглядається як інтегральне утворення взаємодії позаособистісного, особистісного, міжособистісного, діяльнісного та повсякденного вимірів життєтворчої активності жінки, що відповідає поза - рефлексивному – рефлексивному континууму потенціалу особистості. Вимір повсякденності (поза - рефлексивний рівень) по мірі динамінації в сферу рефлексивної діяльності (особистісна, професійна сфери) окресл ює межі життєв ого простору людини як суб’єкта. Конституювання життєвого простору жінки - педагога розглядається як похідна від глибинної, фізіолого - анатомічної та соціокультурної здатності жінки до творення (творення життя), у тісній взаємообумовленості актуальних гендерних стереотипів, дітородження, створення сім'ї, професійної (діяльнісної) реалізації, самоусвідомлення та самореалізації. Генеза конституювання жінкою життєвого простору інтерпретується як процес життєтворення, трансценденції, подолання межі власних можливостей, екзистенційного піднесення над пасивністю і випадковістю свого існування. Визначено взаємообумовленість конституювання жінкою життєвого простору у зв’язку з особливостями становлення професійної самосвідомості. Побудовано психологічн у модель оптимального гармонійного життєвого простору жінки. Розроблено трифакторну структуру конституювання життєвого простору жінки, представлену наступними факторами: «експансивна творча активність» , «маніпулятивно - регресивна фемінність», «проективно - тривожний контроль». Апробовано концептуальн у модель світотворчої сутності жінки. Виявлено закономірності й тенденції здатності до конституювання жінкою власного життєвого простору в умовах цілеспрямованого психологічного впливу за моделлю генетико - орієнтованої психотерапії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименка, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

20.
159.923:37.011.3-055.2-051(043.5)
К 88


    Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна.
    Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / І. В. Кукуленко-Лук'янець ; наук. конс. С. Д. Максименка ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 391 с. : табл. - Бібліогр.: с. 359-391. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
генеза особистості -- життєвий простір -- гендерна ідентичність -- світотворча сутність -- креативний потенціал -- жінка-педагог
Анотація: Дисертацію присвячено визначенню ґенез и, психологічних особливостей, чинників і закономірностей потенціалів до конституювання жінкою власного життєвого простору як динамічного інтегрального утворення. Концептуалізовано світотворчу сутність жінки в системі детермінації життєвого простору, який розглядається як інтегральне утворення взаємодії позаособистісного, особистісного, міжособистісного, діяльнісного та повсякденного вимірів життєтворчої активності жінки, що відповідає поза - рефлексивному – рефлексивному континууму потенціалу особистості. Вимір повсякденності (поза - рефлексивний рівень) по мірі динамінації в сферу рефлексивної діяльності (особистісна, професійна сфери) окресл ює межі життєв ого простору людини як суб’єкта. Конституювання життєвого простору жінки - педагога розглядається як похідна від глибинної, фізіолого - анатомічної та соціокультурної здатності жінки до творення (творення життя), у тісній взаємообумовленості актуальних гендерних стереотипів, дітородження, створення сім'ї, професійної (діяльнісної) реалізації, самоусвідомлення та самореалізації. Генеза конституювання жінкою життєвого простору інтерпретується як процес життєтворення, трансценденції, подолання межі власних можливостей, екзистенційного піднесення над пасивністю і випадковістю свого існування. Визначено взаємообумовленість конституювання жінкою життєвого простору у зв’язку з особливостями становлення професійної самосвідомості. Побудовано психологічн у модель оптимального гармонійного життєвого простору жінки. Розроблено трифакторну структуру конституювання життєвого простору жінки, представлену наступними факторами: «експансивна творча активність» , «маніпулятивно - регресивна фемінність», «проективно - тривожний контроль». Апробовано концептуальн у модель світотворчої сутності жінки. Виявлено закономірності й тенденції здатності до конституювання жінкою власного життєвого простору в умовах цілеспрямованого психологічного впливу за моделлю генетико - орієнтованої психотерапії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименка, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-34 
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 32411
Кількість відвідувачів 1174
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя