Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (604)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (23)Рідкісна книга (6)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагог<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151.51/Я 51
Автор(и) : Яланська, Світлана Павлівна
Назва : Психологічні засади розвитку творчості майбутніх учителів біологічних дисциплін: теорія і практика : монографія
Вихідні дані : Полтава: ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2010
Кільк.характеристики :342 с.
ISBN, Ціна 978-966-8798-28-3: 20.00 грн
УДК : 159.954.4:37+378.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні засади--творчість--майбутні учителі--біологічні дисципліни--педагогічна творчість
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Черкаська Є.Ф.
Назва : Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 397-404 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
УДК : 159.923.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна стійкість--педагогічна діяльність--педагог--емоційна напруга--стрес--стресостійкість--ефективність педагогічної діяльності
Анотація: У статті наведено короткий аналіз психолого-педагогічної літератури і психологічних досліджень, щодо особливостей емоційної стійкості вчителів у сучасних умовах праці. Виявлене протирічча вимальовує особливе проблемне поле, пов'язане з вивченням принципових підходів до формування емоційної стійкості педагогів і розробкою їх концептуальних основ. Якщо формування емоційної стійкості майбутнього педагога буде реалізовано на підставі спеціально розробленої психолого-педагогічних інтеграційних технологій і буде направлено на розвиток внутрішніх (когнітивна, емоційна, поведінкова і комунікативна сфери і використання зовнішніх (соціальне середовище) ресурсів - це носитиме цілісний характер.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Т 35-265816 рукописний текст
Автор(и) : Терещук, Сергій Володимирович
Назва : Психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2001
Кільк.характеристики :253 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-205.
УДК : 37.011.3-051+37.013+81'233 + 37.011.3-051 + 37.013 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативний потенціал
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна діяльність--комунікативний потенціал--педагогічна діяльність--комунікативна підготовка--студентська група--майбутній педагог
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант комунікативного потенціалу вчителя, виявленню шляхів його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього педагога. Уточнені і конкретизовані уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу вчителя, виокремлено його психологічну та соціальну основу. Обґрунтована доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.613.4-047.36:/С 11-705535223 рукописний текст
Автор(и) : Стасюк, Марія Іванівна
Назва : Психологічний моніторинг емоційних станів педагога як передумова професійного зростання : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Луцьк, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Луцьк)
УДК : 316.613.4-047.36:37.011.3-051(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог --педагогічна діяльність--моніторинг емоційних станів--професійне зростання--корекційно-розвивальна робота
Анотація: Охарактеризовано стресогенні фактори педагогічної діяльності, які спричиняють ризик виникнення особистісно-професійних деформацій й знижують ефективність діяльності; запропоновано алгоритм реалізації моніторингу як спеціальної психологічної технології у сукупності підготовчого, діагностично-прогностичного, корекційно-розвивального та рефлексивно-аналітичного етапів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Слободяник Н. В.
Назва : Психологічний супровід міжособистісної взаємодії в освітньому просторі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 234-246 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 244-245 (13 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--компетентність--педагог--дитина--психолог--супровід
Анотація: У статті представлено результати теоретичного дослідження особливостей психологічного супроводу міжособистісної взаємодії в освітньому просторі. Поняття "супровід" розглядається як певна ідеологія роботи, найперша й найважливіша відповідь на запитання, навіщо потрібен психолог у школі. Підкреслюється, що супровід це система професійної діяльності психолога, спрямована на створення соціально-психологічних умов для успішного навчання та психологічного розвитку дитини в ситуаціях взаємодії. Об'єктом психологічної практики є навчання та психологічний розвиток дитини в ситуації шкільної взаємодії, предметом - соціально-психологічні умови успішного навчання та розвитку. Виходячи з об'єкту та предмету психологічнї практики, конкретизується задача шкільного психолога - створювати умови для продуктивного руху дитини тими шляхами, які вона вибирає сама у відповідності з вимогами педагога та сім'ї; допомагати їй робити усвідомлені особисті вибори в цьому складному світі, конструктивно вирішувати конфлікти, засвоювати найбільш індивідуально значущі та цінні методи пізнання, спілкування, розуміння себе та інших. Тобто, діяльність психолога в багатьох випадках визначається тією соціальною, сімейною та педагогічною системою, в якій реально знаходиться дитина та яка суттєво обмежена рамками шкільного середовища. Виокремлюються три основні ідеї, які лежать в основі різних моделей психологічної діяльності: науково-методичне керівництво навчально-виховним процесам у школі; допомога дітям, що відчувають різні труднощі психологічної та соціально-психологічної природив, виявлення та профілактика цих труднощів; супровід дитини в процесі всього шкільного навчання. Зазначається, що нині в системі психологічного супроводу реалізується такий комплексний напрям як розробка (проектування) освітніх програм, які на відміну від навчальної, повинні виконувати не лише навчальну, але й діагностичну, прогностичну, корекційну функції, що означає вивчення стартових можливостей і динаміку розвитку дитини в освітньому процесі та передбачає побудову системи психологічного супроводу освітнього процесу.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/П 12
Автор(и) : Пащенко С. Ю.
Назва : Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 167-176 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-175 (30 назв)
УДК : 159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--педагог внз--моральність--рефлексія--розвиток--професійна діяльність--я-професійне
Анотація: У статті розглянуто поняття самосвідомості, його зв'язок із моральністю особистості - суб'єкта педагогічної діяльності, розкривається проблема розвитку професійної самосвідомості педагога вищої школи на підґрунті морального самовизначення, обґрунтовується взаємозв'язок моральності та "я-професійного" педагога. Визначається формуюча роль морального професійно-педагогічного вчинку у процесі розвитку професійної самосвідомості викладача внз.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/П 12
Автор(и) : Павлик Н.В.
Назва : Гармонізація психологічного здоров'я педагога Нової української школи : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :170 с.
Колективи : Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих імені Івана Зязюна НАПН України
Ціна : 35.00 грн.
УДК : 37.015.325+159.98:613.86
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне здоров'я--педагог--психологічне здоров'я педагога--нова українська школа
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Пільгук, Тетяна Сергіївна
Назва : Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 253-260 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 258-260 (9 назв)
УДК : 37.015.31-051-027.56:159.9.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість --педагогічна творчість--самореалізація--вчитель--педагог-професіонал--творча педагогічна діяльність--професіоналізм
Анотація: У статті розкрито психологічний аналіз проблеми розвитку педагогічної творчості педагога-професіонала. Науково обгрунтовано поняття педагогічної творчості вчителя. Визначено провідні дослідження науковців, які працюють над проблемами розвитку педагогічної творчості особистості в освітньому середовищі.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.336.5:37(075./О-80-992193
Автор(и) : Отич, Олена Миколаївна
Назва : Основи педагогічної майстерності викладача професійної школи : підручник
Вихідні дані : Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014
Кільк.характеристики :207 с.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України (Київ). Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих
ISBN, Ціна 978-966-189-334-3: 118.45 грн
УДК : 005.336.5:37(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна діяльність--педагог--педагогічна майстерність--професійна школа
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Основні напрями розвитку педагогічної і психологічної наук в Україні : проект
Вихідні дані : Київ, 1993
Кільк.характеристики :328 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
ISBN, Ціна 966-521-371-7: 5.00 р.
УДК : 159.98:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Шкільна практична психологія
Психологічна служба в системі освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна служба--діяльність психологічної служби--етапи становлення і розвитку психологічної служби--психолого-медико-педагогічні консультації--проблемні діти у початковій школі--працюючі діти--соціальний педагог навчального закладу
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Науменко, Ольга Степанівна
Назва : Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 115-125 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 124 (12 назв)
УДК : 159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--обдаровані діти--обдаровані учні--професійна самосвідомість--педагог--я-концепція педагога
Анотація: Розглядається Я-концепція особистості педагога: аналізується її структура, зміст, вплив на професійну діяльність, а також звертається увага на значення позитивної Я-концепції вчителя як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Науково-методичні засади діяльності психологічної служби : Навчально-методичний посібник. Т.1
Вихідні дані : Київ: Ніка-Центр, 2005
Кільк.характеристики :328 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
ISBN, Ціна 966-521-371-7: 5.00 р.
УДК : 159.98:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Шкільна практична психологія
Психологічна служба в системі освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна служба--діяльність психологічної служби--етапи становлення і розвитку психологічної служби--психолого-медико-педагогічні консультації--проблемні діти у початковій школі--працюючі діти--соціальний педагог навчального закладу
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 016/П 32
Назва : Микола Іванович Піддячий: особистість, педагог, вчений (до 60-річчя від дня народження) : бібліогр. покажч.
Вихідні дані : Б.м., 2021
Кільк.характеристики :160 с.
Колективи : НАПН України
Серія: Серія "Ювеляри НАПН України"; вип. 36
Ціна : 50.00 грн.
УДК : 016:929 Піддячий М. І.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.01/К 88
Автор(и) : Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна
Назва : Психологія жінки-педагога: ґенеза світотворення особистості : монографія
Вихідні дані : Черкаси, 2014
Кільк.характеристики :402 с.
ISBN, Ціна 978-966-493-910-9: 40.00 грн.
УДК : 373.011.3-051-055.2+159.922.1-055.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жінка-педагог--психологія особистості--світотворення особистості
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:37.011.3-/К 88-643561718 рукописний текст
Автор(и) : Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна
Назва : Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :41 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 34-38 (35 назв)
УДК : 159.923:37.011.3-055.2-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генеза особистості--життєвий простір--гендерна ідентичність--світотворча сутність--креативний потенціал--жінка-педагог
Анотація: Дисертацію присвячено визначенню ґенез и, психологічних особливостей, чинників і закономірностей потенціалів до конституювання жінкою власного життєвого простору як динамічного інтегрального утворення. Концептуалізовано світотворчу сутність жінки в системі детермінації життєвого простору, який розглядається як інтегральне утворення взаємодії позаособистісного, особистісного, міжособистісного, діяльнісного та повсякденного вимірів життєтворчої активності жінки, що відповідає поза - рефлексивному – рефлексивному континууму потенціалу особистості. Вимір повсякденності (поза - рефлексивний рівень) по мірі динамінації в сферу рефлексивної діяльності (особистісна, професійна сфери) окресл ює межі життєв ого простору людини як суб’єкта. Конституювання життєвого простору жінки - педагога розглядається як похідна від глибинної, фізіолого - анатомічної та соціокультурної здатності жінки до творення (творення життя), у тісній взаємообумовленості актуальних гендерних стереотипів, дітородження, створення сім'ї, професійної (діяльнісної) реалізації, самоусвідомлення та самореалізації. Генеза конституювання жінкою життєвого простору інтерпретується як процес життєтворення, трансценденції, подолання межі власних можливостей, екзистенційного піднесення над пасивністю і випадковістю свого існування. Визначено взаємообумовленість конституювання жінкою життєвого простору у зв’язку з особливостями становлення професійної самосвідомості. Побудовано психологічн у модель оптимального гармонійного життєвого простору жінки. Розроблено трифакторну структуру конституювання життєвого простору жінки, представлену наступними факторами: «експансивна творча активність» , «маніпулятивно - регресивна фемінність», «проективно - тривожний контроль». Апробовано концептуальн у модель світотворчої сутності жінки. Виявлено закономірності й тенденції здатності до конституювання жінкою власного життєвого простору в умовах цілеспрямованого психологічного впливу за моделлю генетико - орієнтованої психотерапії.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:37.011.3-/К 88-225682911 рукописний текст
Автор(и) : Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна
Назва : Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :391 с.: табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примітки : Бібліогр.: с. 359-391
УДК : 159.923:37.011.3-055.2-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генеза особистості--життєвий простір--гендерна ідентичність--світотворча сутність--креативний потенціал--жінка-педагог
Анотація: Дисертацію присвячено визначенню ґенез и, психологічних особливостей, чинників і закономірностей потенціалів до конституювання жінкою власного життєвого простору як динамічного інтегрального утворення. Концептуалізовано світотворчу сутність жінки в системі детермінації життєвого простору, який розглядається як інтегральне утворення взаємодії позаособистісного, особистісного, міжособистісного, діяльнісного та повсякденного вимірів життєтворчої активності жінки, що відповідає поза - рефлексивному – рефлексивному континууму потенціалу особистості. Вимір повсякденності (поза - рефлексивний рівень) по мірі динамінації в сферу рефлексивної діяльності (особистісна, професійна сфери) окресл ює межі життєв ого простору людини як суб’єкта. Конституювання життєвого простору жінки - педагога розглядається як похідна від глибинної, фізіолого - анатомічної та соціокультурної здатності жінки до творення (творення життя), у тісній взаємообумовленості актуальних гендерних стереотипів, дітородження, створення сім'ї, професійної (діяльнісної) реалізації, самоусвідомлення та самореалізації. Генеза конституювання жінкою життєвого простору інтерпретується як процес життєтворення, трансценденції, подолання межі власних можливостей, екзистенційного піднесення над пасивністю і випадковістю свого існування. Визначено взаємообумовленість конституювання жінкою життєвого простору у зв’язку з особливостями становлення професійної самосвідомості. Побудовано психологічн у модель оптимального гармонійного життєвого простору жінки. Розроблено трифакторну структуру конституювання життєвого простору жінки, представлену наступними факторами: «експансивна творча активність» , «маніпулятивно - регресивна фемінність», «проективно - тривожний контроль». Апробовано концептуальн у модель світотворчої сутності жінки. Виявлено закономірності й тенденції здатності до конституювання жінкою власного життєвого простору в умовах цілеспрямованого психологічного впливу за моделлю генетико - орієнтованої психотерапії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013+37.091.2/К 28 рукописний текст
Автор(и) : Каськова, Наталья Федоровна
Назва : Психологический анализ эмоционального компонента педагогической деятельности : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1989
Кільк.характеристики :164 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 136-151.
УДК : 37.013+37.091.2 + 37.013 + 37.091.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Педагогическая деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологический анализ--эмоции--педагог--педагогическая деятельность--эксперимент
Анотація: Данная работа посвящена изучению изучению психологического анализа эмоционального компонента педагогической деятельности. В процессе исследования выявлена зависимость между способом организации педагогического процесса и степенью его эмоциональной насыщенности. Установлено, что степень эмоциональности отдельно взятого этапа педагогического процесса определяется как личностными особенностями педагога, так и сложившейся в его предшествующем опыте и закреплённой в ценностной сфере системе профессионально-педагогических установок. Обоснована возможность оптимизации педагогической деятельности путём обеспечения соответствия между педагогическими целями и способами их рационального и эмоционального воплощения на уроке.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.2:001.895/К 26 рукописний текст
Автор(и) : Карпенко, Виталий Владимирович
Назва : Психологическое изучение влияния ситуационных нововведений на процесс решения педагогической задачи : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1991
Кільк.характеристики :137, [16] с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 116-130.
УДК : 37.091.2:001.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Педагогическая деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ситуационные нововведения--педагог--педагогическая деятельность--поведение--инновации--педагогическая задача
Анотація: Диссертация посвящена психологическому изучению влияния ситуационных нововведений на процесс решения педагогической задачи. В работе применен системный подход к анализу сущности, роли и места нововведений (в частности - ситуационных) в педагогической деятельности, а также определении их внутренних и внешних детерминант возникновения, развития и получении научных данных о стратегиальных направлениях реагирования на них. Определены характеристики и сферы существования нововведений (ситуационных) в педагогической системе, а также в конкретизации и объективизации положений системно-стратегиальной концепции поведения (В. А. Моляко) относительно решений педагогических задач, инновационной педагогической деятельности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.5+3/К 21-786640 рукописний текст
Автор(и) : Карапетрова, Олена Володимирівна
Назва : Особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі ходожньої самодіяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Бердянськ, 2010
Кільк.характеристики :230 с.: табл., рис.
Колективи : Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-196.
УДК : 159.922.7-053.5+316.614.5:379.825 + 159.922.7-053.5 + 316.614.5:379.825
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Адаптація
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-образ--шкільний вік--художня самодіяльність--педагог-творчий керівник
Анотація: У дисертації теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі художньої самодіяльності. розроблено модель соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Згідно з моделлю на успішність соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності впливають зовнішні і внутрішні чинники: прагнення дитини до соціально значущої , особливості її "Я-образу". здібності та схильності дитини до відповідного виду діяльності, особливості взаємин керівника і дитини. Виокремлено і досліджено, важливі з огляду на молодший шкільний вік, чинники соціально-психологічної адаптації дитини, "Я-образ", а також особливості ставлення педагога-творчого керівника до учасників колективу. Визначено критерії та показаники оцінки рівня соціально-психологічної адаптації; показано залежність рівня адаптації від емоційно-ціннисних характеристик "Я-образу", особливості ставлення керівника до дітей. З урахуванням результатів емпіричного дослідження розроблено розвивальну корекційну програму з підвищення рівня соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Зростання показників соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності в рузультаті проходження програми засвідчило її доцільність та ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/И 18-020582 рукописний текст
Автор(и) : Иванчук, Ирина Адамовна
Назва : Влияние познавательного стиля на систему способов деятельности педагога и пропагандиста : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Киев, 1987
Кільк.характеристики :158 с.: табл., рис.
Колективи : (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 131-153.
УДК : 37.011.3-051+37.013 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Познание
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): познание--деятельность педагога--педагог--пропагандист
Анотація: В диссертации выявлено действие закономерности связи познавательной структуры и операций в познании человека человеком. В работе обнаружена связь дифференцированности познавательной структуры, соответствующей социальной перцепции, с параметром когнитивного стиля "психологическая дифференцированость". проанализированы особенности некоторых параметров стиля. Способ строения структуры и стиль познания рассмотрены как компоненты целостной системы регуляции коммуникативной деятельности на уровне способов ее осуществления.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-34 
 
Статистика
за 05.09.2024
Кількість запитів 10351
Кількість відвідувачів 602
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя