Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (605)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (23)Рідкісна книга (6)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагог<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(092)/Д 17
Автор(и) : Данильченко, Михайло Герасимович
Назва : Видатний радянський психолог і педагог П. П. Блонський
Вихідні дані : Б.м., 1971
Кільк.характеристики :136, [1] с.
Примітки : Бібліогр.: с. 135-136
Ціна : 0.92 к., р.
УДК : 159.9(092)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна спадщина -- видатні діячі науки і культури
Історія психології-- видатні діячі науки і культури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна спадщина--видатні діячі--наука--культура--історія психології--історична психологія--психологічна наука
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(09)/Д 18
Автор(и) : Данильченко, Михаил Герасимович
Назва : Видатний радянський психолог і педагог П. П. Блонський
Вихідні дані : Б.м., 1971
Кільк.характеристики :136 с.
Ціна : 0.92 грн., р.
УДК : 159.9(09)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології
Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія психології
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/И 18-020582 рукописний текст
Автор(и) : Иванчук, Ирина Адамовна
Назва : Влияние познавательного стиля на систему способов деятельности педагога и пропагандиста : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Киев, 1987
Кільк.характеристики :158 с.: табл., рис.
Колективи : (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 131-153.
УДК : 37.011.3-051+37.013 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Познание
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): познание--деятельность педагога--педагог--пропагандист
Анотація: В диссертации выявлено действие закономерности связи познавательной структуры и операций в познании человека человеком. В работе обнаружена связь дифференцированности познавательной структуры, соответствующей социальной перцепции, с параметром когнитивного стиля "психологическая дифференцированость". проанализированы особенности некоторых параметров стиля. Способ строения структуры и стиль познания рассмотрены как компоненты целостной системы регуляции коммуникативной деятельности на уровне способов ее осуществления.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947+37.011.3-/Д 40-040691 рукописний текст
Автор(и) : Джужа, Надежда Федоровна
Назва : Специфика волевых компонентов в структуре профессионально-педагогической деятельности : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1987
Кільк.характеристики :196 с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 154-172.
УДК : 159.947+37.011.3-051+37.013 + 159.947 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Воля
Педагогическая психология-- Педагогическая деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): воля--волевые компоненты--профессионально-педагогическая деятельность--педагог--волевая регуляция
Анотація: Диссертация посвящена специфике волевых компонентов в структуре профессионально-педагогической деятельности. В работе представлен системный подход к изучению профессиональной деятельности в психологии. Изложена проблема воли и волевой регуляции в психологии. Изучена структура волевой сферы личности педагога и специфика волевой регуляции педагогической деятельности. Представлены основные этапы и психологические особенности процесса формирования эффективной волевой регуляции педагогической деятельности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013+37.091.2/К 28 рукописний текст
Автор(и) : Каськова, Наталья Федоровна
Назва : Психологический анализ эмоционального компонента педагогической деятельности : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1989
Кільк.характеристики :164 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 136-151.
УДК : 37.013+37.091.2 + 37.013 + 37.091.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Педагогическая деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологический анализ--эмоции--педагог--педагогическая деятельность--эксперимент
Анотація: Данная работа посвящена изучению изучению психологического анализа эмоционального компонента педагогической деятельности. В процессе исследования выявлена зависимость между способом организации педагогического процесса и степенью его эмоциональной насыщенности. Установлено, что степень эмоциональности отдельно взятого этапа педагогического процесса определяется как личностными особенностями педагога, так и сложившейся в его предшествующем опыте и закреплённой в ценностной сфере системе профессионально-педагогических установок. Обоснована возможность оптимизации педагогической деятельности путём обеспечения соответствия между педагогическими целями и способами их рационального и эмоционального воплощения на уроке.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.2:001.895/К 26 рукописний текст
Автор(и) : Карпенко, Виталий Владимирович
Назва : Психологическое изучение влияния ситуационных нововведений на процесс решения педагогической задачи : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1991
Кільк.характеристики :137, [16] с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 116-130.
УДК : 37.091.2:001.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Педагогическая деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ситуационные нововведения--педагог--педагогическая деятельность--поведение--инновации--педагогическая задача
Анотація: Диссертация посвящена психологическому изучению влияния ситуационных нововведений на процесс решения педагогической задачи. В работе применен системный подход к анализу сущности, роли и места нововведений (в частности - ситуационных) в педагогической деятельности, а также определении их внутренних и внешних детерминант возникновения, развития и получении научных данных о стратегиальных направлениях реагирования на них. Определены характеристики и сферы существования нововведений (ситуационных) в педагогической системе, а также в конкретизации и объективизации положений системно-стратегиальной концепции поведения (В. А. Моляко) относительно решений педагогических задач, инновационной педагогической деятельности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.95:001.18:316/Б 28-938826 рукописний текст
Автор(и) : Батраченко , Иван Георгиевич
Назва : Психологический анализ антиципации в педагогическом общении : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1991
Кільк.характеристики :140 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 124-136.
УДК : 159.95:001.18:316.454.52:37.013+37.064 + 159.95:001.18:316.454.52:37.013 + 37.064
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Антиципация
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антиципация--педагогическое общение--педагог
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Основні напрями розвитку педагогічної і психологічної наук в Україні : проект
Вихідні дані : Київ, 1993
Кільк.характеристики :328 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
ISBN, Ціна 966-521-371-7: 5.00 р.
УДК : 159.98:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Шкільна практична психологія
Психологічна служба в системі освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна служба--діяльність психологічної служби--етапи становлення і розвитку психологічної служби--психолого-медико-педагогічні консультації--проблемні діти у початковій школі--працюючі діти--соціальний педагог навчального закладу
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Т 35-265816 рукописний текст
Автор(и) : Терещук, Сергій Володимирович
Назва : Психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2001
Кільк.характеристики :253 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-205.
УДК : 37.011.3-051+37.013+81'233 + 37.011.3-051 + 37.013 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативний потенціал
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна діяльність--комунікативний потенціал--педагогічна діяльність--комунікативна підготовка--студентська група--майбутній педагог
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант комунікативного потенціалу вчителя, виявленню шляхів його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього педагога. Уточнені і конкретизовані уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу вчителя, виокремлено його психологічну та соціальну основу. Обґрунтована доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Науково-методичні засади діяльності психологічної служби : Навчально-методичний посібник. Т.1
Вихідні дані : Київ: Ніка-Центр, 2005
Кільк.характеристики :328 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
ISBN, Ціна 966-521-371-7: 5.00 р.
УДК : 159.98:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Шкільна практична психологія
Психологічна служба в системі освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна служба--діяльність психологічної служби--етапи становлення і розвитку психологічної служби--психолого-медико-педагогічні консультації--проблемні діти у початковій школі--працюючі діти--соціальний педагог навчального закладу
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.072:37.011./Д 93-447627 рукописний текст
Автор(и) : Дьяков, Сергій Іванович
Назва : Семантичні чинники суб`єктності майбутнього педагога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :205 с.: табл., рис.
Колективи : Слов`янський державний педагогічний універсистет (Слов'янськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-195.
УДК : 159.9.072:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Майбутній педагог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб`єкт--суб`єктність педагога--семантична репрезентація--рольова ідентифікація--інваріантність рольових семантик--самостійна активність--моделювання--психічні схеми--аналіз суб`єктності--оцінка суб`єктності--структурні моделі
Анотація: Аналіз семантики cуб`єктивності майбутнього вчителя, на базі побудованих та обгрунтованих структурних моделей, доводить інваріантність семантичної репрезентації у структурі свідомості педагога. Семантичні чинники становлять інстальовані патерни досвіду, які визначають мотивацію, способи життєдіяльності, і взаємодії-суб`єктність. Отриманий спосіб семантичного вивчення суб`єктності дає коректні підстави для тверджень про структуру інтерпретації, оцінок, значень і смислів майбутнього педагога і є валідним і ефективним. також валідним є розроблений для визначення властивостей і рівнів суб`єктності педагога оригінальний тест: "Семантичний диференціал суб`єктності". Визначення структури семантичних властивостей, які детермінують активність майбутнього вчителя, є конструктивною основою для розробки та оптимації програми професійної підготовки студентів в освітніх закладах.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+37.015./В 75-410237 рукописний текст
Автор(и) : Воропаєв, Євгеній Павлович
Назва : Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :223 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 212-223.
УДК : 159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954 + 159.922.7 + 37.015.3:159.922.7 + 159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Театральна студія
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог-режисер--дитячий театр--самоактуалізація--сенсожиттєві орієнтири--ціннісні орієнтації--креативність
Анотація: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151.51/Я 51
Автор(и) : Яланська, Світлана Павлівна
Назва : Психологічні засади розвитку творчості майбутніх учителів біологічних дисциплін: теорія і практика : монографія
Вихідні дані : Полтава: ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2010
Кільк.характеристики :342 с.
ISBN, Ціна 978-966-8798-28-3: 20.00 грн
УДК : 159.954.4:37+378.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні засади--творчість--майбутні учителі--біологічні дисципліни--педагогічна творчість
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.5+3/К 21-786640 рукописний текст
Автор(и) : Карапетрова, Олена Володимирівна
Назва : Особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі ходожньої самодіяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Бердянськ, 2010
Кільк.характеристики :230 с.: табл., рис.
Колективи : Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-196.
УДК : 159.922.7-053.5+316.614.5:379.825 + 159.922.7-053.5 + 316.614.5:379.825
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Адаптація
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-образ--шкільний вік--художня самодіяльність--педагог-творчий керівник
Анотація: У дисертації теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі художньої самодіяльності. розроблено модель соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Згідно з моделлю на успішність соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності впливають зовнішні і внутрішні чинники: прагнення дитини до соціально значущої , особливості її "Я-образу". здібності та схильності дитини до відповідного виду діяльності, особливості взаємин керівника і дитини. Виокремлено і досліджено, важливі з огляду на молодший шкільний вік, чинники соціально-психологічної адаптації дитини, "Я-образ", а також особливості ставлення педагога-творчого керівника до учасників колективу. Визначено критерії та показаники оцінки рівня соціально-психологічної адаптації; показано залежність рівня адаптації від емоційно-ціннисних характеристик "Я-образу", особливості ставлення керівника до дітей. З урахуванням результатів емпіричного дослідження розроблено розвивальну корекційну програму з підвищення рівня соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Зростання показників соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності в рузультаті проходження програми засвідчило її доцільність та ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Андрієвська, Валерія Вікторівна
Назва : Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 35-48 (Шифр 151.60/А 43-836665)
Примітки : Бібліогр.: с. 47-48 (9 назв)
УДК : 159.9(05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--презентація--молодий педагог--професійна діяльність--приватна криза
Анотація: У статті на конкретному прикладі розглянуті особливості подолання педагогом приватної кризи своєї професійної ідентичності: мова йде про перегляд і трансформацію деяких важливих сенсів і цінностей внаслідок залучення суб'єкта до нових патернів поведінки, їх асиміляції та інтеграції в структуру професійної діяльності. Показано вплив комунікативної ситуації психологічного інтерв'ю на аксіологічне фокусування та акцентування дискурса.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Науменко, Ольга Степанівна
Назва : Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 115-125 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 124 (12 назв)
УДК : 159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--обдаровані діти--обдаровані учні--професійна самосвідомість--педагог--я-концепція педагога
Анотація: Розглядається Я-концепція особистості педагога: аналізується її структура, зміст, вплив на професійну діяльність, а також звертається увага на значення позитивної Я-концепції вчителя як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4:37.011./Г 82-113624 рукописний текст
Автор(и) : Грисенко , Наталія Володимирівна
Назва : Особистісні детермінанти запобігання емоційного вигорання педагога в аспекті досліджень позитивної психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-194.
УДК : 159.944.4:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне вигорання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне вигорання--педагог--позитивні цінності--властивості особистості--інтелект--метакогнітивні здібності--психологічне благополуччя--суб`єктивне благополуччя
Анотація: На підгрунті глибинного аналізу як внутрішніх, так і зовнішніх чинниківемоційного вигорання, недостатньо чітко диференційованих у літературі з проблемами з точки зору їх відносної значущості у спричиненні вигорання, визначено провідну роль у запобіганні емоційному вигоранню педагога тих особистісних факторів, що забезпечують його задоволення собою як суб`єктом виконання основних педагогічних функцій-здобуття нових знань і передачі їх учням. З урахуванням ідей сучасної позитивної психології доведено, що до складу цих факторів входить, у першу чергу, цінність "мудрість", дотримування якої сприяє формуванню в педагога так званих "церебральних сильних рис", а саме: допитливості, любові до пізнання, відкритості новому досвіду, креативності, усвідомлення перспективи. На репрезентативній вибірці молодих педагогів емпірично підтверджено що статистично більш низький рівень вигорання притаманний тим з них, хто моють більш розвинені церебральні властивості, високий рівень інтелекту та метакогнітивних здібностей. Визначено зв`язки між різними групами позитивних цінностей і властивостей та психологічним і суб`єктивним благополуччям педагога.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/П 12
Автор(и) : Пащенко С. Ю.
Назва : Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 167-176 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-175 (30 назв)
УДК : 159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--педагог внз--моральність--рефлексія--розвиток--професійна діяльність--я-професійне
Анотація: У статті розглянуто поняття самосвідомості, його зв'язок із моральністю особистості - суб'єкта педагогічної діяльності, розкривається проблема розвитку професійної самосвідомості педагога вищої школи на підґрунті морального самовизначення, обґрунтовується взаємозв'язок моральності та "я-професійного" педагога. Визначається формуюча роль морального професійно-педагогічного вчинку у процесі розвитку професійної самосвідомості викладача внз.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373/З-67
Автор(и) : Зливков , Валерій Лаврентійович
Назва : Професійна ідентичність та особистість педагога : навч. посібник
Вихідні дані : Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2014
Кільк.характеристики :131 с.: табл.
ISBN, Ціна 978-617-640-135-3: 8.00 грн
УДК : 373.011.3-051+159.923-057.85/.86
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Педагог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--особистість--педагог
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.336.5:37(075./О-80-992193
Автор(и) : Отич, Олена Миколаївна
Назва : Основи педагогічної майстерності викладача професійної школи : підручник
Вихідні дані : Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014
Кільк.характеристики :207 с.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України (Київ). Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих
ISBN, Ціна 978-966-189-334-3: 118.45 грн
УДК : 005.336.5:37(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна діяльність--педагог--педагогічна майстерність--професійна школа
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-34 
 
Статистика
за 25.09.2024
Кількість запитів 32392
Кількість відвідувачів 1505
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя