Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1002)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Рідкісна книга (2)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагоги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4:373.2.0/Т 47-163126 рукописний текст
Автор(и) : Тищук , Людмила Іванівна
Назва : Психологічні чинники запобігання синдрому професійного вигорання педагога дошкільного навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :215 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-194.
УДК : 159.944.4:373.2.011.3-051+37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне вигорання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): синдром професійного вигорання (спв)--запобігання спв--підтримка творчості--розвиток творчості--педагоги--дошкільний заклад
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі професійного вигорання (далі СПВ) педагога дошкільного навчального закладу і психологічних чинників його запобігання. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної проблеми. В дисертації визначено проблему СПВ педагогів, яка є об"єктивною реальністю сучасних дошкільних навчальних закладів. Встановлено, що СПВ педагогів дошкільних закладів має психологічні характеристики, спільні з СПВ вчителів і діапазон своєрідних особливостей, обумовлених специфічними факторами їз професійної діяльності, як тісний емоційний зв"язок і контактування з дітьми, часті комунікації з їх батьками, підвищена відповідальність за життя дітей, низький професійний статус, підвищені вимоги суспільства, психологічні і фізичні перевантаження педагога. Констатовано, що розвитку СПВ педагога дошкільного закладу запобігають такі психологічні чинники як підтримка і розвиток творчості впрофесійній діяльності, сприятливий соціально-психологічний клімат, гуманізація відносин між учасниками освітнього процесу, формування проблемно-центрованої копінг-поведінки, підвищення рівня комунікативно-мовленнєвих навичок і психологічної культури педагога. Виявлено кореляційний зв"язок емоційної сфери педагога дошкільного закладу з СПВ і творчістю.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.5:316.4.063:3/Х 65-040441 рукописний текст
Автор(и) : Хмель , Наталія Миколаївна
Назва : Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :368 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 348-368.
УДК : 378-057.87:37.011.3-51]:316.42
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Соціально-економічні зміни
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-економічні зміни--майбутні педагоги--психологічна готовність--психологічна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного вивчення проблеми. У дослідженні представлено основні підходи до розуміння сутності проблеми психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. розкрито зміст та структуру психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включає в себе такі компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Досліджено особливості психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах змін, визначено рівні її сформованості. Визначено недостатній рівень розвитку психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Проаналізовано взаємозв"язок між рівнем сформованості психологічної готовності та організаційно-професійними, соціально-демографічними і сімейними характеристиками. Розроблено програму психологічної підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включала спецкурс "Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах змін" та ряд тренінгових занять, спрямованих на підвищення рівня психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін. Наведено результати її експерементального впровадження.
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377.8-057.87:37.0/Д 79-144528 рукописний текст
Автор(и) : Дубравська, Дося Михайлівна
Назва : Динаміка особистісних утрворень майбутнього педагога на етапі первинної професіоналізації (на матеріалі дослідження студентів педагогічного коледжу) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-205.
УДК : 377.8-057.87:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професіоналізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісні утрворення--локус контролю--самопізнання--суб`єктивність --саморегуляція--майбутні педагоги
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі становлення й розвитку у процесі первинної професійної підготовки (педагогічний коледж) майбутніх педагогів психологічних утворень, які є сутнісними характеристиками особистості як суб'єкта педагогічної діяльності. Встановлено, що основою особистісної готовності до успішної реалізації професійно-педагогічної діяльності є показники загальної універсальності, самоприйняття, сенсожиттєві орієнтації, упевненість у собі і мотивація саморозвитку, які опосередковано пов'язані із створенням педагогічних ситуацій толерантної взаємодії й підтримки, а також умов для задоволення потреб суб'єктів учіння у самопізнанні і саморозвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:37.011./І-44-184556 рукописний текст
Автор(и) : Ілляш, Соломія Дмитрівна
Назва : Динаміка розвитку саморозуміння в майбутніх педагогів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :218, [6] с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-218.
УДК : 159.923.2:37.011.3-051-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самосвідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--саморозуміння--я-концепція--юнацький вік--майбутні педагоги--професійне саморозуміння
Анотація: У дисертаційній роботі здійснено психологічний аналіз проблеми саморозуміння як структурного компонента самосвідомості особистості. У результаті дослідження встановлено ключові концептуально-теоретичні підходи до проблеми саморозуміння особистості, розкрито сутність базової дефініції, з'ясовано сучасний стан проблеми саморозуміння у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній науці, обґрунтовано структурно-динамічні характеристики саморозуміння, а також узгоджено співвідношення понять "саморозуміння", "самопізнання", "самоставлення". Різнобічно розглянуто специфіку розвитку саморозуміння за статево-гендерною ознакою - в юнаків та дівчат - майбутніх педагогів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/К 12-309258 рукописний текст
Автор(и) : Кайрис, Елена Дмитриевна
Назва : Развитие эмпатии в профессиональном становлении студентов высших педагогических учебных заведений : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2002
Кільк.характеристики :244 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев), Херсонский государственный педагогический университет (Херсон)
Примітки : Библиогр.: с. 166-182.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Эмпатия
Педагогическая психология-- Профессиональное становление
Возрастная психология-- Студенты
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): эмпатия--эмпатийное педагогическое действие--эмпатийная сопричастность--субъектность--профессиональное становление--студенты-педагоги
Анотація: Диссертация посвящена проблеме формирования педагогической эмпатии в процессе профессиональной подготовки будущего учителя. Эмпатия рассматривается автором с точки зрения ее функциональной роли в педагогическом действии, обосновывается целесообразность включения эмпатиии в педагогическое действие в качестве структурного элемента. В работе представлено теоретическую функциональную модель эмпатийного педагогического действия, экспериментально доказано возможность формирования у студентов педагогической эмпатии по специально разработанной программе в процессе обучения в ВУЗе.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5/К 19 рукописний текст
Автор(и) : Каньоса, Наталія Григорівна
Назва : Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-212.
УДК : 159.947.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самореалізація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація особистості--саморозвиток особистості--професійне становлення--креативність--мотиви--контекстне навчання--майбутні педагоги--професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-053.67+/Р 15-486955 рукописний текст
Автор(и) : Радчук, Галина Кіндратівна
Назва : Формування самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласника при виборі педагогічної професії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1992
Кільк.характеристики :216 с.: табл.
Колективи : Інситут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-199.
УДК : 159.923.2-053.67+005.32:331.548 + 159.923.2-053.67 + 005.32:331.548
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка-- Професійна орієнтація
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--професійна орієнтація--професійні якості--старшокласники--вибір професії--майбутні педагоги
Анотація: Дисертація присвячена визначенню профілю особистості старшокласника як майбутнього вчителя. Досліджені рівні самооцінювальної діяльності старших школярів у звязку з вибором педагогічної професії і виділені критерії їх діагностики. Вивчені процесуальні і змістовні характеристики самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласників, орієнтованих на педагогічний фах. Розроблена і експериментально апробована система психолого-педагогічних прийомів і методів, які активізують процес самооцінювальної діяльності старшокласників у звязку з вибором педагогічної професії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.102/Я 60-162267 рукописний текст
Автор(и) : Янкевич, Сергій Михайлович
Назва : Психологічні чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :267 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 146-173.
УДК : 159.923.2:331.102.24+378-057.875:159.9-051](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічна готовність-- Соціально-дезадаптовані підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--готовність до професійної діяльності--соціально дезадаптовані підлітки--майбутні педагоги
Анотація: В роботі обгрунтовано концепцію та побудовано модель формування готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками. Досліджено рівні та чинники готовності майбутніх фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками. Визначено умови формування, розроблено та апробовано програму розвитку готовності майбутніх фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923/П 64 рукописний текст
Автор(и) : Потоцька, Ірина Сергіївна
Назва : Психологічні умови розвитку педагогічної обдарованості у майбутніх учителів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :242 с.: табл., рис.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-215.
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Педагогічна обдарованість-- Майбутні вчителі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна обдарованість--обдарованість--педагогічна діяльність--майбутні педагоги
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз підходів до розуміння сутнісних характеристик обдарованості. Розроблено психологічну модель педагогічної обдарованості майбутнього учителя. Виявлено особливості сформованості основних компонентів педагогічної обдарованості у майбутніх учителів залежно від курсу навчання. Обґрунтовано шляхи та умови розвитку педагогічної обдарованості майбутніх учителів в процесі фахової підготовки. розроблено та апробовано програму розвитку педагогічної обдарованості майбутніх учителів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/Д 30
Автор(и) : Демков М. И.
Назва : Старые и новые педагоги, их жизнь, мысли и труды. Очерки деятельности и избранные места из трудов прежних и новых, иностранных и русских педагогов с 28 портретами : Для учащих и учащихся в народных школах
Вихідні дані : Москва: Изд-е А.Д. Ступина, 1912
Кільк.характеристики :182 с.
Ціна : Б.ц.
УДК : 371
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогика
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Добровольська Л. П., Третякова І. C.
Назва : Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 73-81 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 80-81 (11 назв)
УДК : 378.015.31:17.022.1
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовність--навчально-виховний процес--духовний розвиток--екологічна культура--духовні цінності--професійнийрозвиток--професійне самовдосконалення--майбутні педагоги
Анотація: Авторами розглядаються сучасні проблеми розвитку та формування духовності майбутнього педагога в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу.Здійснено аналіз існуючих підходів до визначення поняття "духовність". Проаналізовано механізми формування духовних цінностей особистості. Представлено результати дослідження потенціалу духовного розвитку майбутніх педагогів.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/Щ 61
Автор(и) : Щербина-Прилука В. М.
Назва : Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 457-464 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 463 (7 назв)
УДК : 159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне вигорання--педагоги--стрес--емоційна втома--заклади соціальної реабілітації
Анотація: Проаналізовано сутність феномена емоційне вигорання фахівців, зокрема педагогів закладів соціальної реабілітації. Визначено основні симптоми професійного вигорання педагогів, фактори, що сприяють його розвиток.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.034+37.01/В 16-078317420 рукописний текст
Автор(и) : Вальо, Лариса Іванівна
Назва : Психологічні особливості реадаптації педагогів передпенсійного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :204 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-201.
УДК : 316.614.034+37.011.3-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Реадаптація-- Педагоги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реадаптація особистості--професійна діяльність--передпенсійний вік--завершення професійної діяльності--педагоги
Анотація: У дослідженні з'ясовано психологічні особливості реадаптації особистості на етапі завершення професійної діяльності. Досліджено психологічні особливості реадаптації педагогів на етапі завершення їх професійної діяльності. Виділено психологічні особливості реадаптації педагогів передпенсійного віку. Розроблено програму оптимізації реадаптації педагогів передпенсійного віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:005.581/М 81-074797240 рукописний текст
Автор(и) : Мосьпан, Марина Олександрівна
Назва : Формування здатності особистості до саморегуляції у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :222 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-196.
УДК : 159.923.2:005.581+37.064:316.613.4](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Педагогічна діяльність-- Саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморегуляція--психологічна саморегуляція--педагогічна діяльність--конфлікт--конфліктна ситуація--майбутні педагоги--соціально-психологічний тренінг
Анотація: В роботі здійснено аналіз теоретико-методологічних підходів до проблеми саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності, з'ясовано психологічну характеристику професійної діяльності педагогів та визначено вимоги до професійно важливих якостей. Розроблено структурно-функціональну модель саморегуляції майбутніх педагогів в конфліктних ситуаціях.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 37.015.3/М 41
Автор(и) : Мешко, Олександр Іванович
Назва : Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 182-189 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
УДК : 37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна позиція--майбутні педагоги--суб'єктність--професійне становлення--професіоналізація--майбутні фахівці--професійно-педагогічна діяльність
Анотація: Обґрунтовано сутнісно-змістові характеристики суб'єктності як складової професійної позиції майбутнього педагога. Проаналізовано зміст суб'єктності майбутніх педагогів у контексті вікових особливостей та процесу професіоналізації майбутнього фахівця. Розкрито особливості розвитку та реалізації суб'єктної активності студента в умовах навчально-професійної діяльності у вищому навчальному закладі.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/П 86
Автор(и) : Кондратенко, Лариса Олександрівна
Назва : Роль психологічної культури вчителя у подоланні шкільної неуспішності учнів
Місце публікування : Психологічний часопис: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 49-55. - ISBN 978-966-189-358-9 (Шифр 15(06)/П 86-725883). - ISBN 978-966-189-358-9
Примітки : Бібліогр.: с. 53-54 (19 назв)
УДК : 159.9.07:37.015.33+37.015.325
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна культура--шкільна неуспішність--педагоги-новатори--ефективність навчання
Анотація: Аналізуються чинники, які лежали в основі успішності роботи педагогів-новаторів, висловлюється припущення, що ефект подолання шкільної неуспішності педагогами-новаторами досягався не стільки за рахунок ефективних нових методик, скільки був наслідком високої психологічної культури педагогів-новаторів.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Кільк.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Данилевич Л. А.
Назва : Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 31-39 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 38-39 (12 назв)
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--академічна обдарованість--педагогічна обдарованість--перфекціонізм--педагогічні здібності--студенти-педагоги--професіоналізм--майбутні педагоги
Анотація: Висвітлено питання академічної та педагогічної обдарованості. Розглянуто різні підходи до визначення структури академічної обдарованості та характеристики педагогічних здібностей.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 17
Автор(и) : Галян , Ігор Михайлович, Дуб В.
Назва : Психологічні особливості ціннісно-смислового розвитку майбутніх педагогів : монографія
Вихідні дані : Київ; Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ ім. І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :192 с.: табл.
Колективи :
ISBN, Ціна 978-966-384-306-3: 12.00 грн
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні особливості--майбутні педагоги--ціннісно-смисловий розвиток
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Кондратець І. В.
Назва : Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 105-115 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 114-115 (8 назв)
УДК : 159.955.4:316.772.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--самоаналіз--цінності--взаємостосунки--педагоги--батьки і діти
Анотація: Стаття присвячена оптимізації взаємодії педагогічного колективу і сім'ї з метою гармонізації виховного впливу на процес засвоєння дитиною базових соціально значущих цінностей.
Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
Статистика
за 20.07.2024
Кількість запитів 142604
Кількість відвідувачів 1025
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя