Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (47)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.
153
П 86


    Перетятько, Л. Г.
    Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності [Текст] / Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 146-154. - Бібліогр.: С. 153-154 (18 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- педагогічна діяльність -- педагогічна емпатія -- темперамент
Анотація: У статті подано теоретичний аналіз проблеми емпатії в психологічній науці. Надано інтерпретацію феномену емпатії, розглянуто її види, форми, рівні та складові. Розкрито фактори, що впливають на розвиток емпатії. Розглянуто особливості педагогічної емпатії, її значення для розвитку гуманістичної спрямованості, педагогічної рефлексії, педагогічної кар’єри вчителя. Описані результати дослідження емпатії вчителів різних темпераментів.


Дод.точки доступу:
Юдіна, Наталія Олександрівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.92
М 81


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мосьпан, М. О.
    Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності [Текст] / М. О. Мосьпан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 319-327. - Бібліогр.: с. 325-326 (6 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психічні стани -- саморегуляція -- педагогічна діяльність -- конфлікт -- напруженість -- автосугестія
Анотація: Описано психічні стани педагогів, що виникають у педагогічній діяльності. Створено опитувальник для виявлення психологічних умов саморегуляції психічних станів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Черкаська, Є. Ф.
    Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях [Текст] / Є. Ф. Черкаська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 273-284 : Бібліогр.: с. 280-283 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
емоційна стійкість -- педагогічна діяльність -- стрес -- стресостійкість -- емоційне напруження -- компетентність вчителя
Анотація: У даній роботі емоційна стійкість розглядається не тільки як складова емоційної культури і професійної компетентності вчителя. Стаття присвячена актуальній проблемі подолання стресу в умовах педагогічної діяльності. Виділено різні групи стресогенних факторів, виокремлені фактори які є специфічними для педагогічної діяльності, описано які прийоми саморегуляції допомагають в стресових ситуаціях. Професія вчителя є професією, яка визначається як психологічно важка у зв'язку з наявністю числених стресових ситуацій. Проте не на всіх однаково впливають зазначені фактори - частина вчителів має гарний функціональний стан, інша ж частина вчителів в результаті частого і тривалого стресу зазнає серйозних психосоматичних наслідків. Здатність справлятися з важкими ситуаціями значною мірою обумовлена індивідуальною спрямованістю особистості, її стійкістю до стресу, способом оцінки ситуації і відповідної реакції на неї. Відсутність навичок міжособистісних відносин призводить до зниження рівня здатності вчителя вирішувати проблемні ситуації з учнями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.94
Д 55


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Доцевич, Т. І.
    Компетентісний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу [Текст] / Т. І. Доцевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 154-166. - Бібліогр.: с. 162-163 (25 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
КОМПЕТЕНТІСНИЙ підхід -- КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- викладач вишу -- СУБ'ЄКТ педагогічної ДІЯЛЬНОСТІ -- психолого-педагогічна компетентність -- методична компетентність -- комунікативна компетентність педагога
Анотація: У статті розкрито компетентісний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу у сучасній психологічній науці, який виявляється одним з провідних. Професійна педагогічна компетентність викладача вишу розглядається як інтегративна властивість особистості педагога, яка реалізується через умотивовану здатність до ефективного здійснення педагогічної діяльності та втілюється у професійному досвіді.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
005.336.5:37(075.8)
О-80


    Отич, Олена Миколаївна.
    Основи педагогічної майстерності викладача професійної школи [Текст] : підручник / О. М. Отич ; Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих НАПН України. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 207 с. - ISBN 978-966-189-334-3 : 118.45 грн
УДК
Рубрики: Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПЕДАГОГ -- ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА ШКОЛА

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ). Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зливков, В. Л.
    Особливості автентичності сучасних педагогів [Текст] / В. Л. Зливков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 72-80 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
автентичність -- ідентичність -- психологічне благополучча -- самореалізація -- педагогічна діяльність -- соціономічні професії
Анотація: Розглянуто поняття автентичності особистості. У наукових дослідженнях автентичність найчастіше пов'язується із ексзистенційною та гуманістичною психологією. Близьке до цього розуміння автентичності в гештальт-терапії, де вона визначається як відповідність людини самій собі, здатність жити, не зраджуючи своєму істинному "Я". Розкрито особливості автентичності педагогів, студентів соціономічних спеціальностей, вихователів ДНЗ та психологів. Запропоновано структурну модель автентичності фахівців соціономічних професій. Встановлено, що педагоги характеризуються середнім рівнем автентичності, що свідчить про розуміння педагогами свого справжнього Я, однак неможливість його найкраще проявити, через певні вимоги до професійної педагогічної діяльності, необхідність відповідати більше соціальній ролі, аніж виявляти свою індивідуальність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(02)
С 13


    Савчин, М.
    Педагогічна психологія [Текст] : [навчальний посібник] / М. Савчин. - Дрогобич : [Відродження], 1998. - 200 с. - 3.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
предмет педагогічної психології -- завдання педагогічної психології -- методи педагогічної психології -- розвиток дитини в онтогенезі -- навчання -- педагогічна діяльність

Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
159.9.072.7:372.3
Ц 56


    Цибуляк, Наталія Юріївна.
    Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів [Текст] / Н. Ю. Цибуляк // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 717-727 : табл. - Бібліогр.: с. 726 (2 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійно важливі якості -- спостережливість -- майбутні вихователі -- педагогічна діяльність -- фахова підготовка -- психолого-педагогічні умови -- освітня діяльність -- дошкільні навчальні заклади
Анотація: Розкрито сутність і значення спостережливості як професійно важливої якості майбутніх педагогів на прикладі майбутніх вихователів дитсадків. Виявлено психолого-педагогічні умови розвитку професійної спостережливості у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів. Представлено психодіагностичний інструментарій виявлення якості забезпечення психолого-педагогічних умов розвитку професійної спостережливості майбутніх фахівців у практиці освітньої діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
37.011.3-051+37.013
Щ 61


    Щербан, Тетяна Дмитрівна.
    Професійне становлення молодого вчителя як психологічна проблема [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Щербан Тетяна Дмитрівна ; наук. кер. Максименко С. Д., наук. конс. Заброцький М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1995. - 160 с. : табл. - Бібліогр.: с. 140-160. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- педагогічна діяльність -- молодий вчитель -- педагогічні задачі -- комунікативна компетентність
Анотація: В дослідженні виділені психологічні умови цілеспрямованого і продуктивного професійного становлення вчителів-початківців. Обгрунтована методика діагностики ефективності процесу професійного становлення молодих учителів. Апробована модель управління процесом формування у початківців когнітивної основи прийняття педагогічниїх рішень і розвитку їх комунікативної компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.013+316.454.52+81'233+37.064.2
Т 50


    Тоба, Маріанна Василівна.
    Психологічні детермінанти діалогового педагогічного спілкування [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тоба Маріанна Василівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1999. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 143-159. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діалогове спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- діалогове спілкування -- педагогічна діяльність -- міжособова взаємодія -- педагогічне спілкування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант діалогового педагогічного спілкування. Виявлено психологічні чинники, що детермінують стильові особливості педагогічного спілкування. Показано взаємозв'язок між стильовими особливостями педагогічного спілкування і особливостями системи ціннісних орієнтацій вчителя, розвитком у нього емпатії та рівнем ригідності пізнавальних процесів. Розроблено і апробовано методику формування у майбутніх учителів підготовленості до діалогічності спілкування з учнями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 53062
Кількість відвідувачів 1088
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя