Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна система<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013+37.091.33:/Г 17-846012 рукописний текст
Автор(и) : Гальцева, Тетяна Олексіївна
Назва : Психологічні особливості включення вчителя в педагогічні системи навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :172 с.: рис., табл., граф.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.160-172.
УДК : 37.013+37.091.33:001.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Система навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): свідомий вибір--особисте сприйняття--психологічна зрілість--педагогічна система
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу вибору і прийняття вчителем педагогічної системи шкільного навчання. В роботі аналізується основні соціальні і психологічні чинники, що впливають на розвиток інноваційного педагогічного процесу. Встановлено, що включення в інноваційний процес вимагає від педагога особистого і професійного самозмінення. Побудовано низку моделей, які поступово розкривають психологічну структуру та механізми вибору вчителем педагогічної системи навчання. Показано, що базовим психологічним компонентом прийняття нової педагогічної системи є особистіна зрілість вчителя. Розроблено модель процесу прийняття щодо вибору нової педагогічної системи та визначено параметри психологічної готовності до акту вибору. Сформульовано принципи та показано можливості цілеспрямованого формування цієї готовності у закладах післядипломної освіти. розроблено навчальні програми, спрямовані на підвищення здатності вчителя до здійснення усвідомленого вибору вчителя в умовах організації процесу підготовки та перекваліфікації вчителів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 98920
Кількість відвідувачів 1581
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя