Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічний процес<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.21:316.48/Т 59-437464 рукописний текст
Автор(и) : Торба, Наталія Григорівна
Назва : Психологічні чинники профілактики конфліктів у педагогічному процесі професійно-технічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :247 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-207.
УДК : 159.964.21:316.48]:377
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Профілактика конфліктів-- Педагогічна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--профілактика конфліктів--педагогічний процес--педагогічний конфлікт--конфліктогени--конфліктологічна компетентність--соціально-психологічний тренінг
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз проблеми конфліктів та їх профілактики у соціальній, педагогічній та віковій психології. Вивчено специфіку конфліктів у педагогічному процесі ПТНЗ і визначено психологічні чинники їх профілактики. Розроблено та апробовано програму профілактики конфліктів у педагогічному процесі ПНТЗ шляхом розвитку конфліктологічної компетентності суб'єктів педагогічного процесу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(072)/С 17
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна, Яблонська, Тетяна Миколаївна, Пенькова, Олена Іванівна, Володарська, Наталія Дмитрівна
Назва : Самотворення у розвитку особистості : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :93 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10371/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.923(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самотворення--розвиток особистості--самовдосконалення--педагогічний процес--міжособистісні взаємини--сімейно-ціннісні орієнтації--світосляд
Зміст : Концептуальні засади проблеми самотворення особистості/ М. Й. Боришевський. Особистість як суб’єкт самовдосконалення та самотворення/ Л. З. Сердюк. Основні психологічні механізми самовдосконалення та самотворення особистості / Л. З. Сердюк. Самовдосконалення як механізм самотворення особистості/ О. І. Пенькова. РОЗВИТОК СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ В ПРОЦЕСІ САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ/ Н. Д. Володарська. СТАНОВЛЕННЯ ПРОЦЕСУ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВ В СИСТЕМІ СІМЕЙНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ/ О. І. Пенькова. ВІКОВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ/ Т. М. Яблонська. САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У МІЖЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИНАХ ТА ДІЯЛЬНОСТІ/ Л. І. Пилипенко.
Анотація: У науково-методичному посібнику, підготовленому колективом лабораторії психології особистості імені П.Р. Чамати Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації. Авторами посібника розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості; чинники самотворення та самовдосконалення, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно- родинних ціннісних орієнтацій та міжособистісних взаємин. Зміст посібника має теоретичне і практичне спрямування. В ньому викладені, встановлені авторами психолого-педагогічні умови та, апробовані авторами посібника, засоби активації і розвитку потреб в самотворенні, самовдосконаленні особистості в освітньому середовищі, а також в умовах взаємодії сім’ї та школи. Посібник адресований педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, науковцям, всім, хто цікавиться проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 55775
Кількість відвідувачів 705
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя