Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічні здібності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Матласевич О. В.
Назва : Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 298-308 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 305-307 (16 назв)
УДК : 159.955.4+159.9.072.43
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні здібності--педагогічна рефлексивність--метакогнітивна включеність--релігійність--структура педагогічних здібностей
Анотація: У статті на основі теоретичного та емпіричного аналізу визначено роль метакогнітивно-рефлексивного компоненту в структурі педагогічних здібностей. Важливим відкриттям стало те, що педагогічна рефлексивність у вчителів з високим рівнем педагогічних здібностей тісно корелює зі ставленням до релігії як зразка моральних норм, з тенденцією вірити в Бога, чого не було відмічено в інших групах.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Данилевич Л. А.
Назва : Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 31-39 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 38-39 (12 назв)
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--академічна обдарованість--педагогічна обдарованість--перфекціонізм--педагогічні здібності--студенти-педагоги--професіоналізм--майбутні педагоги
Анотація: Висвітлено питання академічної та педагогічної обдарованості. Розглянуто різні підходи до визначення структури академічної обдарованості та характеристики педагогічних здібностей.
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 34046
Кількість відвідувачів 518
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя