Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (108)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (28)Рідкісна книга (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=переживання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 88
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-88 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923+616.89-00/Л 63-462239352 рукописний текст
Автор(и) : Лісовенко, Анна Федорівна
Назва : Індивідуально-психологічні особливості переживання почуття заздрощів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Одеса, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського"
Примітки : Бібліогр.: с. 17-19 (17 назв)
УДК : 159.923+616.89-008.444.7+159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заздрість--схильність до переживання почуття заздрощів--заздрість особистості--індивідуально-психологічні особливості заздрісності
Анотація: У дисертаційній роботі викладено результати дослідження індивідуально - психологічних особливостей заздрісності (схильності до переживання почуття заздрощів), що визначається як складна багаторівнева властиві сть особистості, яка виявляється у постійному порівнянні себе з іншими людьми (чи уявним «еталоном») не на свою користь, що супроводжується суб’єктивним відчуттям зниження самоцінності, переживанням пристрасного бажання заволодіти пер евагами об’єкту порівняння при неможливості їх отримання. У контексті континуально - ієрархічного підходу експліковано та описано формально - динамічні, які сні, змістово - особ истісні та соціально - імперативні складові заздрісності. Створено (у співавторстві) ком плекс оригінальних методик, що спрямовані на в ивчення показників заздрісності. Емпірично визначено взаємо зв’язки заздрісності з вадами емоційного інтелекту, невпевненістю в собі, психологічним неблагополуччям, стресом, агресією та депресією , ворожістю, акт ивізацією копінг - стратегій, перфекціонізмом, нарцисизмом, ірраціональними установками, факторною структурою особистості. Теоретично обґрунтовані й емпірично виокремлені типи схильності особистості до заздрощів та з’ясовано психологічні характеристики осіб, які різняться за емоційним, когнітивним, поведінковим і контрольно - регулятивним типом переживання заздрощів. Доведено, що відмінності за емоційністю виявляються в індивідуально - психологічних особливостях заздрісності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923+177.82/Б 38 рукописний текст
Автор(и) : Бедан, Вікторія Борисівна
Назва : Індивідуально-типологічні особливості схильності особистості до переживання самотності : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Одеса, 2018
Кільк.характеристики :21 с.
Колективи : ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського"
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18 (17 назв)
УДК : 159.923+177.82
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--самотність--переживання самотності--схильність до переживання самотності--індивідуально-типологічні особливості--типи самотності--функціональна спрямованість переживання самотності
Анотація: У дисертаційній роботі викладено результати дослідження індивідуально-типологічних особливостей схильності особистості до переживання самотності, що розглядається як системна багаторівнева властивість особистості, яка характеризується стійким комплексним відчуттям про недолік, недостатність позитивно забарвлених контактів, або боязнь їх втрати, що виявляється у власних емоційних, когнітивних, поведінкових репрезентаціях. Схильність до переживання самотності знаходить свій вираз в упередженому маркуванні більшості ситуацій як «самотньогенних», у мобілізованості, постійній готовності у різних ситуаціях реагувати переживаннями самотності. У контексті континуально-ієрархічного підходу експліковано та описано формально-динамічні, якісні, змістово- особистісні та соціально-імперативні складові схильності до переживання самотності. Створено (у співавторстві) комплекс оригінальних методик. Визначено взаємозв’язки показників схильності до переживання самотності з агресією, тривогою, нарцисизмом, внутрішнім та зовнішнім Я-обмеженням, часовою перспективою, життєстійкістю, психологічним благополуччям, стильовими особливостями поведінки, адаптивністю, а також факторами особистості, які діагностовані за допомогою Фрайбурзького особистісного опитувальника ЦРІ): невротичністю, депресивністю, сором'язливістю, дратівливістю, емоційною лабільністю. Досліджено індивідуально- психологічні характеристики представників емоційного, когнітивного, контрольно-регулятивного, самотворчого, адаптивного та саморуйнівного типів переживання самотності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.938/Ц 12
Автор(и) : Цавалюк, Тетяна Олександрівна
Назва : Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 242-249 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 247-248 (8 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--почуття--інтелектуальні почуття--молодші школярі--переживання
Анотація: Розкривається сутність поняття "інтелектуальні почуття", проводиться теоретико-методологічне дослідження особливостей інтелектуальних почуттів молодших школярів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27+316.48/К 91-469341 рукописний текст
Автор(и) : Кунцевська, Анастасія Володимирівна
Назва : Інтраперсональні конфлікти у діяльності соціальних працівників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :209 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-197.
УДК : 159.922.27+316.48:364-43 + 159.922.27 + 316.48:364-43
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Конфлікти
Психологія соціальної роботи-- Соціальні працівники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний працівник--інтраперсональний конфлікт--професійна свідомість--професійна ситуація--рефлексія--переживання
Анотація: Дисертація присвячено дослідженню психологічної структури інтраперсональних корнфліутів у соціальних працівників та розробці психологічних засобів їх діагностики, профілактики та подолання. В роботі проаналізовано теоретичні моделі інтраперсональних конфліктів в рамках професіогенезу особистості. Визначено основні чинники виникнення інтраперсональних конфліктів у практичній діяльності соціальних працівників. Показано, що такими чинниками виступають протиріччя в системі професійної діяльності та структурі професійної свідомості. Показано, що подолання інтраперсональних конфліктів передбачає проходження суб'єктом низки етапів особистісної роботи з переживаннями конфліктної ситуації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 38
Вихідні дані : Миколаїв: Іліон, 2015
Кільк.характеристики :582 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 34.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Прогнозування психологічного розвитку особистості у генетичній психології/ С. Д. Максименко. Психологічна структура і зміст "Я тілесного"/ Л. М. Абсалямова. Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці/ Ю. О. Бабаян, І. В. Скачко. Психолого-педагогічний підхід до змішаного навчання як способу викладання іноземних мов/ В. В. Баркасі, Т. І. Філіпп'єва. Особливості харчової поведінки як складової здорового способу життя сучасної молоді/ О. В. Бацилєва. Дослідження саморефлексії тілесного потенціалу молодої жінки/ К. В. Бондар. Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці/ Л. А. Варава. Обґрунтування та характеристика програми розвитку феноменів - "Я" тілесного у підлітковому віці/ Я. О. Василенко. Рухова хвиля в артистичній практиці/ Є. П. Воропаєв. Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання)/ Т. О. Гальцева. Функціонування мнемічних властивостейстудентів вищого навчального закладу у ситуації емоційної напруги/ О. М. Генералова. Психолого-педагогічна готовність студентів до фізичного самовдосконалення/ Н. Ю. Довгань, О. М. Копилов. Компетентісний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу/ Т. І. Доцевич. Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей/ Н. О. Євдокимова. Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності/ Н. О. Євдокимова, М. М. Бартошук. Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя/ Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців. Подолання дезадаптації студентів при злитті вищих навчальних закладів/ Н. О. Євдокимова, О. В. Партенадзе, А. С. Гуров. Особистісний розвиток студентів-лікарів у професіогенезі/ І. В. Кахно. Сутність консультативної стратегії у діяльності психолога/ О. П. Кашекова. Культурно-специфічні моделі психологічного здоров'я/ О. В. Козлов. Особливості рефлексивної самореалізації творчої особистості в юності/ О. А. Кривопишина. Безпека як складова вибору способу життя сучасною молоддю/ І. І. Лановенко. Самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів/ С. В. Літуш. Особливості психологічної допомоги молодшим школярам зі Сходу України, які пережили психотравму/ І. С. Литвиненко, О. В. Данілова. Формування життєвого сценарію молоді/ О. В. Матвієнко. Детермінанти розвитку патріотичної рефлексії молодшого школяра/ Н. В. Михальченко. Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача/ Л. М. Мухіна. Передумови розробки тренінгової програми "Психологія фінансового успіху" для осіб раннього дорослого віку/ О. П. Нікітіна. Рефлексія як особлива психічна реальність/ Л. А. Носко. Інформаційна культура як складова професіоналізму викладача культурології/ О. О. Олійник. Аналіз понять мотиву і мотивації у сучасних дослідженнях/ Л. А. Онуфрієва. Соціально-психологічні складові професійної мобільності особистості/ Л. С. Пілецька. Психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості/ Л. Є. Просандєєва. Психологічне обґрунтування концепту "криза зайнятості" в аспекті аналізу проблеми безробіття/ О. В. Рудюк. Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен/ Л. З. Сердюк. Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації/ В. В. Турбан. Губристична мотивація у структурі мотиваційної сфери особистості студентів/ К. І. Фоменко. Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти/ В. І. Худякова. Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами/ О. В. Царькова. Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності/ О. В. Царькова, С. В. Радченко. Специфіка процесу оволодіння старшокласниками іноземними мовами/ О. А. Чиханцова. Психологічні моделі соціалізації особистості/ Ю. М. Швалб. Психологічна профілактика негативних функціональних станів фахівців в умовах металургійного виробництва/ О. В. Шевяков, І. В. Маркова. Можливості психологічного супроводження емоційних станів працівників органів внутрішніх справ, що спричинюють психосоматичні розлади/ Л. С. Шелег. Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю/ Н. І. Шилова. Дозвіллєва сутність добровольчої діяльності особистості/ Т. Л. Шугурова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 15
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015
Кільк.характеристики :283 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 17.00 грн.
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці
Зміст : Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Соціальне здоров'я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського/ В. І. Вус. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення/ Г. В. Гуменюк. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів/ Г. П. Дзвоник. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій/ Г. М. Дубчак. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності/ Т. В. Завадська. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи/ О. М. Кокун. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен/ С. М. Кравчук. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців/ Т. В. Кружева. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря/ О. О. Лазуренко. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу/ О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності/ О. Р. Малхазов, С. П. Осипенко. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі/ О. М. Макаренко, О. С. Ходос. Особливості професійного самоздійснення хірурга/ Н. М. Панасенко. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти/ Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти/ І. В. Петренко. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів із феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів/ О. А. Притула. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників / Т. Л. Савченко. Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи/ Ю. В. Серьогін. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки/ О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби/ О. С. Ходос. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження/ Т. О. Цавалюк. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор/ Г. В. Чайка. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники/ О. М. Чудакова. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку/ В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 39
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :476 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості/ Н. І. Антюхова. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці/ О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів/ О. В. Белановська, О. Л. Белановський. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження/ Л. А. Варава. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі/ В. С. Варга. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох/ О. Л. Вернік. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі/ І. М. Візнюк. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості/ О. О. Вовчик-Блакитна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини/ Н. В. Волинець. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом/ І. В. Кахно. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти/ Л. А. Кльоц. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України/ Т. В. Комар. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи/ А. М. Льовочкіна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці/ Л. С. Лойко [и др.]. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу/ Л. П. Люта. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу/ М. В. Максимов. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх/ Н. Ю. Максимова. Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості/ Т. М. Мандзик. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя/ М. О. Марценюк. Старіння як соціально-психологічне явище/ С. О. Маслова. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища/ Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності/ О. В. Павленко. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів/ Р. Г. Падалка. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства/ В. М. Педоренко. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії/ О. В. Пінчук. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності/ К. О. Поворозник. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості/ І. С. Потоцька. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації/ Ж. О. Ремпель. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя/ В. С. Романова. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір/ В. С. Романова, Г. І. Караван. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища/ І. М. Сердюкова. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження/ Н. В. Слободяник. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту/ Д. Ю. Старков. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю/ В. В. Турбан. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект/ К. О. Чала, С. І. Позняк. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві/ І. В. Чухрій. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій/ А. Ю. Швалб. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню/ Ю. М. Швалб. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї/ У. В. Шостак. Міфологічне уявлення про час/ О. Я. Грановська. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів/ С. К. Шандрук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 21
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2015
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетичні індикатори конструювання образів світу у сучасному інформаційному просторі/ В. О. Моляко. Вплив емоційних чинників на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору/ Ю. А. Алексєєва. Творчий потенціал майбутнього вчителя іноземних мов як психологічна проблема/ Л. В. Березова. Реабілітація творчого сприймання/ І. М. Біла. Самоставлення самотніх жінок/ Н. А. Ваганова. Гіпокамп і праобраз: спроба понятійного уточнення в контексті психології творчості/ Н. Л. Височіна. Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей/ М. В. Гаража. Особливості розвитку творчої уяви молодших школярів у сучасних умовах/ В. В. Горбунова. Стратегії розумового розвитку дітей раннього віку (рос.)/ Ю. А. Гулько. Розвиток толерантності до невизначеності у студентів-психологів/ В. Є. Гурський. Теоретико-методологічні засади вивчення проблеми депривації у психологічній науці/ Т. І. Доцевич. Літературне полотно життя/ О. В. Зінченко. Практичні аспекти ціннісної підтримки особистості у процесі переживання кризи професійної адаптації/ В. В. Кириченко. Стратегіальний підхід у досліджені процесу творчого сприймання релігійної інформації/ Е. В. Кіричевська. Порівняльна характеристика показників соціально-психологічної адаптації та невротизації студентів медичного вузу в різних системах сучасної освіти/ В. О. Климчук. Типологія сприймання студентами рекламної інформації/ Ю. Г. Ковровський. Художня перцепція в системі рекреації/ О. А. Кривопишина. Постнекласичний підхід у дослідженні самореалізації особистості/ О. С. Кущ. Психологічні бар'єри соціалізації підлітків з розладами спектра аутизму/ О. В. Лещенко. Творчість та мислення, психологія та філософія (рос.)/ Л. А. Мойсеєнко. Психофізіологічні чинники обдарованості у працях І.О. Сікорського/ В. В. Москаленко. Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів/ Н. В. Медведева. Вивчення творчого сприймання в контексті концепції Л.С. Виготського/ О. Л. Музика. Психологічні особливості сприймання професійного персонального іміджу жінки-викладача/ С. А. Мул. Особливості економічного та морального в економічній культурі особистості/ Н. І. Мусіяка. Диференційні характеристики професійної діяльності офіцера прикордонного контролю/ Л. М. Найдьонова. Психологічні особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці/ І. В. Опанасюк. Динаміка економічної спрямованості як показника мотиваційної сфери майбутніх психологів (на матеріалі лонгітюдного дослідження)/ О. А. Панченко [и др.]. Вплив ілюзорної картини світу на дитячо-батьківські стосунки/ В. В. Плохіх. Нейропсихологічний підхід до розуміння синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю: етіологія, діагностика, корекція/ Ф. М. Подшивайлов. Методика профілактики деструктивних психічних станів начальників відділень соціально-психологічної служби установ виконання покарань/ Н. І. Радченко. ІКласифікація концепцій та основні ознаки психосоматичних розладів/ Т. М. Траверсе. Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації/ Т. М. Третяк. Дослідження відповідальності у системі профвідбору/ І. О. Філенко. Шляхи та долі психологічної науки (рос.) (Бесіда з проф. В.О. Моляко)/ В. О. Моляко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 29
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Кільк.характеристики :230 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:005.71(477-25)](06)+159.98:61+159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : До проблеми вивчення смислу життя особистості в екзистенційній психології/ О. М. Гріньова. Психологічна готовність студентів до професійної діяльності/ О. Г. Гаврилюк. Теоретичні засади психологічних стратегій адаптації спільноти в процесі застосування медіа-практик/ І. М. Гусєв. Психологічні особливості впливу соціальних контактів на розвиток самосвідомості дитини у різних умовах виховання/ Л. А. Девіс. Емпіричні підстави формування правової поведінки студентів коледжів/ О. В. Дробот, А. А. Возович. Своєрідність бачення перекладачем навколишнього світу та успішність здійснення перекладацької діяльності/ Е. Е. Івашкевич. Соціальний інтелект та соціальна компетентність особистості: психологія експлікації понять/ Е. З. Івашкевич. Взаємозв'язки когнітивно-поведінкових стратегій подолання зі складовими особистісної рефлексивності курсантів, які навчаються в умовах психологічного супроводу/ І. В. Клименко. Ситуаційно-середовищні чинники соціально-психологічних детермінант виникнення бойового стресу у військовослужбовців - учасників антитерористичної операції/ К. О. Кравченко. Дослідження психологічних складових емоційної компетентності майбутнього фахівця-лікаря/ О. О. Лазуренко, Н. А. Тертична. Концептуальні підходи до візуальної реконструкції системи символів особистості/ О. В. Лісойван. Методи ефективного дослідження психологічного клімату колективу/ С. С. Макаренко. Вплив травмуючої ситуації на ціннісні орієнтації особистості/ А. М. Маслюк, М. О. Пітєрова. Становлення особистості дитини дошкільного віку у процесі соціалізації/ С. А. Михальська. Особливості розвитку емоційного інтелекту у старшокласників/ С. М. Могиляста. Теоретичні основи вивчення екзистенційних механізмів регуляції поведінки особистості в конфліктній ситуації/ Д. А. Панфілов. Особливості ціннісно-смислової сфери осіб з різною інтенсивністю переживання загрози надзвичайної ситуації/ С. В. Погорелов. Становлення рефлексії майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. О. Подкоритова. Розвиток творчого мислення майбутніх вчителів фізики в ході вивчення дисципліни "Психологія"/ С. В. Пухно. Нейропсихологічний аспект об'єктних любовної та сексуальної залежностей у жінок/ Б. М. Ткач. Наукові підходи до проблеми розвитку особистості у сучасних українських та зарубіжних психологічних дослідженнях/ Д. В. Швець. Зміст освіти як компонент освітнього середовища та об'єкт психологічної експертизи/ А. І. Яблонський.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 6
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010
Кільк.характеристики :194 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 151.60
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика
Зміст : Постмодерна особистість у динаміці самоконструювання/ Т. М. Титаренко. Методологические основы исследования личности в контексте постнеклассической психологии/ Н. В. Чепелева. Дослідження ментальної моделі світу засобами наративізації/ М. Л. Смульсон. Когнитивные процессы в культурном пространстве лица: знание, интеллект, рефлексия/ В. А. Мединцев. Нарративная идентичность в пространстве диалога/ Е. Черемных. Ампліфікації життєвого досвіду у конструюванні авентичності особистості/ О. М. Кочубейник. Дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю/ О. Я. Кляпець. Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю/ І. В. Березко. Психологічні характеристики життєвого досвіду в юнацькому віці/ О. В. Зазимко. Методологічний аналіз застосування категорії "ситуація" при текстоутворенні/ О. О. Зарецька. Семиотический подход к проблемам исследования мифа/ С. Ю. Гуцол. Взаємозвязки життєвих завдань проблемної та благополучної молоді/ Б. П. Лазоренко. Модель постановки життєвих завдань життєстійкої молоді/ Т. О. Ларіна. Соціально-психологічні передумови постановки молоддю життєвих завдань з психологічного здоров'я/ Ж. В. Сидоренко. Особливості переживання межи суб'єктивного теперішнього/ О. В. Полунін. Когнітивні моделі постановки життєвих завдань в просторі олюдненого/ оречевленого самонастановлення особистості/ В. А. Крайчинська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Кільк.характеристики :483 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови/ Н. І. Антюхова. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу?/ Г. М. Бевз. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз/ О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології/ О. О. Білінська, М. В. Черпак. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії/ В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді/ А. Ю. Гільман. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації"/ С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання/ О. М. Грединарова. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології/ Я. Г. Григор'єва. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини/ Г. В. Гуменюк. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания/ С. Н. Жеребцов. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect/ I. Zubiashvily. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA"/ Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій/ З. Я. Ковальчук. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці/ Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі/ Н. П. Кулеша. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери/ В. В. Кордонець. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми/ Ю. В. Норчук. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів/ І. В. Михайлюк. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор/ М. Ю. Панасенко. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів/ Н. В. Перегончук. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології/ Т. О. Пода. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів/ М. П. Полухіна. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі/ Т. Г. Павлюк. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів/ С. А. Мул. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки/ О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта/ Т. А. Російчук. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах/ С. Сардарзаде. Волонтерський рух у світі та в Україні/ О. О. Сидоренко. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності/ Н. В. Слободяник. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів/ А. О. Теплицька. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму/ Б. М. Ткач. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології/ В. В. Турбан. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності/ Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/ А. В. Шамне. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень/ І. В. Шевчук.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 10
Вихідні дані : Київ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017
Кільк.характеристики :216 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 13.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика
Зміст : Теоретико-методологические основы разработки нормативной модели самопроектирования личности/ Н. В. Чепелева. Прототекст как основа "Я" текста в нарративных практиках самопроектирования личности/ С. Ю. Рудницкая. Наративізація реплікаційних утворень культури повсякденності як засіб побудови життєвих сюжетів у юнацькому віці/ О. В. Зазимко. Особистісне самопроектування і проблема раціональності/ І. В. Лебединська. Джерела індивідуального дискурсу самопроектування (за матеріалами опитування)/ О. О. Зарецька. Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці/ О. М. Шиловська. Технології самопроектування особистості під час онкологічних захворювань/ І. В. Березко. Теоретичні підходи до дослідження інтелекту в геронтогенезі/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Відображення переживання та усвідомлення життєвих подій особистості в усній і письмових оповідях/ О. Д. Кресан. Теоретичні підходи до проблем суб'єктності та суб'єктної активності/ Д. С. Мещеряков. Мем як зразкова текстова інтернет-форма в контексті самопроектування особистості/ І. Л. Гудінова. Теоретико-методологічні основи дослідження наративної компетентності особистості/ К. В. Гуцол. Виды игр в виртуальном пространстве: психолого-герменевтический подход/ И. С. Галунзовский. Семантичний простір сприйняття тіла особистостями здатними до самопроектування/ А. О. Колярова.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 41
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :490 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 грн.
УДК : 159.98:502/504
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізаціївихованців закритих освітніх закладів/ В. В. Арнаутова. Екологічна ціннісно-смислова орієнтація громадської компетентності майбутніх психологів і юристів/ Ю. В. Борець. Актуалізація внутрішніх ресурсів учасників бойових дій методами інтерактивних впливів/ О. О. Буковська. Усвідомленість сімейного міфу як організуюча компонента життєвого простору особистості/ Л. А. Варава. Екологічна криза як ресурс екологізації життєдіяльності особистості/ О. Л. Вернік. Оптимізація як стратегія подолання наслідків травматичних подій/ О. О. Вовчик-Блакитна. Соціокультурний та віковий чинники екологічного світогляду особистості/ І. Б. Волеваха, Д. С. Волеваха. Особливості сприймання зовнішнього соціального середовищаучасниками українських і американських громадських організацій низового рівня (англ.)/ С. В. Волеваха, І. Б. Волеваха. Психологічні проблеми в деекологізації сучасного людського життя/ С. О. Гарькавець. Дослідження мови повсякденного спілкування студентів чернігівського регіону/ О. Л. Гірченко. Соціально-психологічні особливості якості життєвого простору особистості/ Ю. В. Гончаренко. Соціалізація особистості та екологічність світового простору/ Г. О. Горбань. Психологічні складові екологічної компетентності студентської молоді/ Д. Е. Дубініна. Аналіз концепції життєвої стійкості/ В. В. Журов, Н. А. Бієнко. Впливи вольових процесів на регуляцію поведінки в екстремальних умовах життєдіяльності/ Т. М. Кирпенко. Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців/ Л. І. Коломієць. Психологічні засади екологічності в міжособистісних стосунках підлітків/ Т. Д. Комар. Екологічна стурбованість як умова екологічно відповідальної поведінки/ І. В. Кряж, К. О. Баєва. Концептуальні основи дослідження девіантності та делінквентності в аномічному суспільстві (системний аналіз)/ І. І. Лановенко. Проблеми подолання соціально-психологічних наслідків чорнобильської катастрофи: історія і сьогодення/ А. М. Льовочкіна. Інституціалізація волонтерського руху в мережевому суспільстві/ Л. П. Люта. Екологічність інформаційного простору як умова розвитку творчого потенціалу дитини/ М. В. Максимов. Розлучення батьків як екзистенційна проблема розвитку дитини/ Н. Ю. Максимова. Зв'язок прив'язаності до місця проживання та екологічної поведінки людини/ Т. М. Мандзик. Психологічний супровід розвитку дитини засобами словесної творчості/ М. О. Марценюк. Еколого-психологічна підготовка майбутніх інженерів/ С. Ю. Мейтарчан. Психологічний тренінг розвитку екологічної культури старшокласників/ Н. О. Михальчук, О. Ю. Набочук. Особливості співзалежності у студентів: тенденції, проблеми та результати дослідження (англ.)/ М. А. Мілушина. Взаємозв'язок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників/ І. А. Мунасилова-Мотяш. Алгоритм діагностики та лікування депресій при психічних розладах, спричинених техногенними аваріями/ Н. П. Отрощенко. Психологічні аспекти екологізації професійної діяльності суб'єктів підприємництва/ О. М. Паламарчук. Особливості мотивації агресивної поведінки соціально депривованих підлітків/ В. М. Педоренко. Особистісна ідентичність як чинник екологізації життєдіяльності людини (постановка проблеми)/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Субекстремальне екологічно неблагополучне життєве середовище як лімітуючий чинник психічної діяльності людини (рос.)/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Екстремальні ситуації і гуманітарні технології (рос.)/ Н. А. Телюк. Психосемантичний аналіз сприймання екологічного простору на рівні буденної свідомості особистості (рос.)/ Н. Н. Тепляков. Етнокультурні особливості ставлення до природи в підлітків (рос.)/ О. Ю. Тітова. Аналіз теоретико-методологічних підходів щодо визначення категорії "життя"/ Л. В. Тищенко. Психосоціальні групові травми у сучасному світі (пол.)/ Т. В. Ткач. Проблема волі в контексті вихідних положень науковців (англ.)/ Д. М. Чижма. Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків/ І. В. Чухрій. Соціокультурні детермінанти розвитку екологічної свідомості: історико-психологічні аспекти (рос.)/ Ю. М. Швалб. Обумовленість внутрішньої гармонійності молоді механізмами інтрапсихічних впливів/ І. І. Шлімакова. Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя/ Г. Б. Шульга. Психічний стан людини в умовах гібридної війни як різновиду соціогенної катастрофи/ С. І. Яковенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 55
Вихідні дані : Київ: Логос, 2020
Кільк.характеристики :100 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.9:005(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Організаційно-психологічні особливості позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій/ В. А. Баранова. Теоретичні аспекти деструктивного лідерства в організації: аналіз зарубіжних досліджень/ О. В. Винославська, М. О. Кононець. Суб'єктивне благополуччя менеджерів освітніх організацій: зв'язок з інноваційними стилями управління/ Л. М. Карамушка, А. О. Клочко. Копінг-стратегії: сутність, підходи до класифікації, значення для психологічного здоров'я особистості та організації/ Л. М. Карамушка, Ю. С. Снігур. Аналіз психологічних якостей соціально активної молоді/ М. І. Карамушка, Т. В. Карамушка. Визначення соціально-психологічних чинників психологічного клімату на підприємстві у кризовий період/ С. О. Кличковський. Теоретичний аналіз основних підходів до визначення поняття "здоров'я" в психології/ О. В. Креденцер. Методики для дослідження креативності персоналу освітніх організацій як чинника психологічного здоров'я/ В. І. Лагодзінська. Детермінанти забезпечення психологічного здоров'я персоналу організацій в умовах соціальної напруженості/ К. В. Терещенко. Розвивальна взаємодія в освітньому закладі як сфера психологічного оргвпливу/ О. Є. Фурман, А. Н. Гірняк. Тренінг "Розвиток у менеджерів та підприємців емоційного лідерства"/ В. В. Лагодзінський. Соціально-психологічні кореляти суб'єктивного віку особистості: теоретичний аналіз проблеми/ О. І. Донець. Особливості взаємозв'язку прокрастинації та перфекціонізму особистості/ О. В. Журавльова. Формування цілісності особистості в осіб, які схильні до переживання стану самотності/ О. Г. Шаумян.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.942.5(045)/В 18
Автор(и) : Варава, Людмила Анатоліївна
Назва : Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 48-56 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 54 (8 назв)
УДК : 159.942.5(045)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): переживання--внутрішній світ--емоційна модальність
Анотація: Статтю присвячено аналізу проблеми переживання як базового феномену в структурі життя особистості. Розглянуто основні наукові підходи до визначення цього феномену та різноманітність його трактування, що породжує складність інтерпретації результатів дослідження. Розроблено схематичну структуру діагностики біполярних переживань.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Кресан, Ольга Дмитрівна
Назва : Відображення переживання та усвідомлення життєвих подій особистості в усній і письмових оповідях
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 121-134 (Шифр 151.60/А 43-499887420)
Примітки : Бібліогр.: с. 132-134 (9 назв)
УДК : 159.923.2:005.332.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєві події--переживання--усвідомлення--наратив--оповідь
Анотація: Стаття присвячена дослідженню особливостей відображення переживання та усвідомлення життєвих подій особистості в усних і письмових наративах. Проаналізовано погляди провідних науковців щодо особливостей усного та писемного мовлення, що відображають характер процесів свідомості та внутрішнього світу особистості.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 615.851/А 43
Автор(и) : Алєксєєва Ю. А., Кустов А. В.
Назва : Віра як форма ставлення людини до духовних цінностей на тлі есхатологічних переживань
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 110-123 (Шифр 615.851/А 43-948926)
Примітки : Бібліогр.: с. 122 (4 назви)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія-- Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віра--цінності--есхатологічні переживання
Анотація: В статті розглядаються питання віри як форми відносин особистості до духовних цінностей. Презентуються результати дослідження ставлення людей різного віку до таких питань, як Бог, душа, безсмертя, кінець світу, вищі сили, смертні гріхи. Розкриваються психологічні аспекти розуміння віри.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/П 17
Автор(и) : Папуча, Микола Васильович
Назва : Внутрішній світ людини та його становлення : Наукова монографія
Вихідні дані : Ніжин: Видавець Лисенко М. М., 2011
Кільк.характеристики :656 с.
Примітки : Бібліогр.: с. 612-642.
ISBN, Ціна 978-617-640-048-6
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Внутрішній світ людини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішній світ людини--психічні стани--переживання--діалог--розвиток особистості--сприймання художнього твору
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4:378-057/Ц 56-577123 рукописний текст
Автор(и) : Циганчук, Тетяна Володимирывна
Назва : Динаміка переживання стресів студентами вищих навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :274 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 256-274.
УДК : 159.944.4:378-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Стрес-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): переживання стресу--студенти внз--рівні стресу--стресостійкість--стресове навантаження
Анотація: В дослідженні розширено розуміння психологічної природи стресу студентів різної статі під час атестації знань. Виявлено залежність рівня переживань екзаменаційного стресу від організації навчально-атестаційного процесу, а також професійного самовизначення. Поглиблено поняття рівнів перебігу стресу як констеляції особистісних переживань, зумовлених індивідуально-психологічними характеристиками.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Терещук, Ангеліна Дмитрівна
Назва : Досвід вивчення афектів в психології
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 471-479. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 478-479 (9 назв)
УДК : 159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діяльність--поведінка--емоції--афект--афективні переживання--почуття
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз концептуальних положень різних теорій афектів у психології. Розглянуто історико-психологічні передумови та основні положення становлення афектів у психології. Виокремлено та розкрито суб’єктивні та об’єктивні чинники виникнення афекту, зроблено спробу розібратися у тлумаченні, його специфічних особливостей на різних етапах становлення психологічної думки. Адже всі види почуттів, вступаючи у взаємодію, утворюють сенсорні синтези, з якими органічно пов’язуються афективні переживання та прагнення. Подібно пізнавальним процесам афективні стани завжди супроводжуються тілесними змінами, а прагнення завершуються зовнішніми руховими актами, що утворюють в кінцевому результаті цілісну поведінку. Доведено, що негативні афекти і почуття незадоволення або страждання виникають у тому випадку, якщо потреби організму не задовольняються.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-88 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 26347
Кількість відвідувачів 487
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя