Пошуковий запит: <.>K=персонал<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Grubi T. V. A set of techniques to investigation a perfectionism of personality of scientific and pedagogical staff of the higher school/T. V. Grubi // Організаційна психологія. Економічна психологія. -Київ:Логос, 2016,N № 4 (7).-С.25-31
|
>2.
| Карамушка Людмила "Healthy organizations": сутність, основні напрямки та методи активності для забезпечення психічного здоров'я персоналу/Людмила Карамушка // Організаційна психологія. Економічна психологія. -Київ, 2021,N № 2-3 (23).-С.40-49
|
>3.
| Інтолерантність до невизначеності освітнього персоналу: зв'язок із типами і силою організаційної культури/Л. М. Карамушка [и др.] // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2018,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50.-С.24-32
|
>4.
| Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні/Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол.. - 2011
|
>5.
| Карамушка Л. Аналіз основних психологічних чинників розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій/Л. Карамушка, О. Креденцер // Організаційна психологія. Економічна психологія. -Київ, 2020,N № 1 (19).-С.36-44
|
>6.
| Заіка І. В. Взаємозв'язок соціальної фрустрованості освітнього персоналу з організаційно-професійними та соціально-демографічними чинниками/І. В. Заіка // Організаційна психологія. Економічна психологія. -Київ:Логос, 2016,N № 4 (7).-С.47-54
|
>7.
| Терещенко К. В. Вплив організаційних чинників на рівень толерантності персоналу закладів освіти/К. В. Терещенко // Актуальні проблеми психології. -Київ:Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44.-С.61-21
|
>8.
| Карамушка Л. М. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді/Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь // Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні. -К., Кам'янець-Подільський:Аксіома, 2011.-С.29-30
|
>9.
| Терещенко К. В. Вплив соціально-демографічних чинників на рівень толерантності персоналу освітніх організацій/К. В. Терещенко // Організаційна психологія. Економічна психологія. -Київ:Логос, 2019,N № 4 (18).-С.85-93
|
>10.
| Карамушка Л. М. Гендерна політика організації та її основні індикатори: досвід емпіричного дослідження/Л. М. Карамушка, М. Г. Ткалич // Актуальні проблеми психології. -Київ:Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43
|
>11.
| Ткалич М. Г. Гендерно-орієнтовані технології розвитку професійної самоактуалізації персоналу: розробка тренінгової програми/М. Г. Ткалич, Д. О. Шутько // Організаційна психологія. Економічна психологія. -Київ:Логос, 2017,N № 4 (11).-С.93-98
|
>12.
| Терещенко К.В. Детермінанти забезпечення психологічного здоров'я персоналу організацій в умовах соціальної напруженості/К. В. Терещенко // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2020,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55.-С.59-66
|
>13.
| Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах/За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк. - 2016
|
>14.
| Креденцер О. Емпіричне дослідження особливостей розвитку різних видів самоефективності персоналу освітніх організацій в умовах пандемії COVID-19/О. Креденцер // Організаційна психологія. Економічна психологія. -Київ, 2021,N № 1 (22).-С.89-101
|
>15.
| Зв'язок негативних психічних станів персоналу з компонентами та індексом організаційної культури освітніх організацій/ Л. М. Карамушка [и др.] // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2017,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47.-С.14-22
|
>16.
| Зв'язок негативних психічних станів персоналу з типом та силою організаційної культури освітніх організацій/Л. М. Карамушка [и др.] // Організаційна психологія. Економічна психологія. -Київ:Логос, 2017,N № 4 (11).-С.43-53
|
>17.
| Зв’язок інтолерантності до невизначеності освітнього персоналу із силою організаційної культури/Л. М. Карамушка [и др.] // Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні. -Київ, Кам'янець-Подільський:Кам.-Под. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2019.-С.22-23
|
>18.
| Карамушка Л. М. Зв’язок між толерантністю освітнього персоналу та рівнем соціальної напруженості в освітніх організаціях/Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2018,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49.-С.21-26
|
>19.
| Терещенко К. В. Зміст та структура толерантності персоналу організацій/К. В. Терещенко // Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні. -Київ, Кам'янець-Подільський:Кам.-Под. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2019.-С.54-55
|
>20.
| Терещенко К. В. Зміст та структура тренінгу розвитку толерантності персоналу закладів освіти в умовах соціальної напруженості/К. В. Терещенко // Організаційна психологія. Економічна психологія. -Київ:Логос, 2017,N № 1 (8).-С.65-75
|
|
|