Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=перспектива<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.
159.923.2
Л 33


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лебединська, І. В.
    Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії [Текст] / І. В. Лебединська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 30-40. - Бібліогр.: с. 39-40 (8 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- дискурс -- культурна форма -- перспектива -- позиція
Анотація: Аналізується феномен самопроектування як опосередкований результат власного історичного становлення. Історичне становлення практик самопроектування запропоновано проаналізувати у контнксті горизонту авторства. Розпочато аналіз шляху становлення стратегії авторства .


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.9:316.6
П 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павленко, Оксана Володимирівна.
    Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності [Текст] / О. В. Павленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 232-241 : табл. - Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
життєва перспектива -- мотиваційна індукція -- ситуація невизначеності
Анотація: Розкрито основні параметри життєвої перспективи. Досліджена часова та структурна складова життєвої перспективи у студентів із зони АТО. Дослідження перспективи власного життя було проведено за допомогою методики мотиваційної індукції Ж. Нюттена.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.9.072.4-058.17:792
С 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Скляр, О. Г.
    Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу [Текст] / О. Г. Скляр // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 205-212. - Бібліогр.: с. 212 (4 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маргіналізація -- підлітки -- життєва перспектива -- життєвий сценарій -- сценарний підхід
Анотація: Розкривається поняття маргіналізації підлітків, життєвої перспективи та життєвого сценарію. представлена модель соціально-психологічних засобів, в основі якої лежить сценарний підхід. Продемонстровано розгортання життєвої перспективи особистості, схильної до маргіналізації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

4.
159.9.072.4-058.17:792
С 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Скляр, О. Г.
    Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації) [Текст] / О. Г. Скляр // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 408-416. - Бібліогр.: с. 415-416 (4 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
маргіналізація -- підлітки -- життєва перспектива -- життєвий сценарій -- сценарний підхід
Анотація: У статті розкривається поняття маргіналізації підлітків , життєвої перспективи та життєвого сценарію. Представлено модель соціально-психологічних засобів, в основі якої лежить сценарний підхід, направлених на зміну життєвої перспективи підлітків, схильних до маргіналізації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

5.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Недвига, О. В.
    Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку [Текст] / О. В. Недвига // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 373-383. - Бібліогр.: с. 382-383 (4 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологічне забезпечення -- професійно-психологічний відбір -- психологічна підготовка -- бойові психічні травми -- психологічна допомога -- психічний стан -- психологічна реабілітація
Анотація: В статті проводиться ретроспективний аналіз становлення та розвитку психологічного забезпечення професійної діяльності, зазначаються здобутки вчених на різних етапах розвитку психологічної науки. Досліджуються підходи психологів до визначення і класифікації складових та завдань психологічного забезпечення на кожному з етапів його розвитку. Показано можливість застосування існуючих воєнно-психологічних концепцій та досвіду бойової практики армій провідних країн для вирішення таких важливих задач психологічного забезпечення бойової діяльності як професійно-психологічний відбір, психологічна підготовка, психологічна допомога і реабілітація учасників бойових дій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - 636 с. - ISSN 2072-4772. - 38.00 грн.
    Зміст:
Баранов, В. В. Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки / В. В. Баранов. - С .8-17. - Бібліогр.: с. 16-17 (6 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Формування адаптивних здібностей дітей в умовах сім'ї / І. М. Біла. - С .17-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (11 назв)
Блінов, Олег Анатолійович. Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи / О. А. Блінов. - С .30-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (5 назв)
Богдан, Л. М. Актуальні проблеми формування психологічної готовності до соціально-психологічної реабілітації учасників АТО у майбутніх фахівців соціальної сфери / Л. М. Богдан. - С .42-44. - Бібліогр.: с. (12 назв)
Вакуліч, Т. М. Психологічні особливості посттравматичного стресового розладу військовослужбовців / Т. М. Вакуліч. - С .45-53. - Бібліогр.: с. 52-53 (3 назви)
Виходцева, О. А. Соціальна відповідальність та альтруїзм як складова мотивації волонтера / О. А. Виходцева. - С .53-62. - Бібліогр.: с. 661-62 (5 назв)
Войтенко, О. В. Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації / О. В. Войтенко. - С .62-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (7 назв)
Володарская, Наталя Дмитрівна. Проблеми психологічного забезпечення адаптації жінок до повернення їх чоловіків з зони АТО / Н. Д. Володарская. - С .69-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (8 назв)
Вольнова, Л. М. Попередження психологічної дезадаптації поранених у системі соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців / Л. М. Вольнова. - С .76-84. - Бібліогр.: с. 82-83 (13 назв)
Гандзілевська, Г. Б. Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка / Г. Б. Гандзілевська. - С .84-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (5 назв)
Герасіна, С. В. Практичний досвід психологічної реабілітації учасників АТО у рекреаційно-оздоровчому центрі міста Хирів / С. В. Герасіна, З. В. Гуріна. - С .90-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (5 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи / А. М. Грись, С. Д. Максименко . - С .102-113. - Бібліогр.: с. 112 (2 назви) : табл.
Гудінова, Ірина Леонідівна. Літературна сповідь як засіб подолання посттравматичних розладів / І. Л. Гудінова. - С .113-121. - Бібліогр.: с. 119-120 (14 назв)
Дереча, А. А. Специфіка організації ефективної діяльності груп взаємодопомоги у роботі з військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО / А. А. Дереча, Л. О. Ніколаєв. - С .121-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (4 назви)
Дідик, Н. М. Соціально-психологічна адаптація внутрішньо переміщених осіб / Н. М. Дідик. - С .129-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (10 назв)
Доріченко, В. А. Психологічний супровід взаємодії військовослужбовців з мирним населенням / В. А. Доріченко. - С .137-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (5 назв)
Зливков, Валерій Лаврентійович. Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність / В. Л. Зливков. - С .146-154. - Бібліогр.: с. 153-154 (8 назв)
Каламаж, В. О. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності / В. О. Каламаж. - С .155-166. - Бібліогр.: с. 163-165 (16 назв) : табл.
Каплуненко, Я. Ю. Вплив травми на екзистенційну структуру особистості. Екзистенційно-аналітичний підхід до опрацювання психотравмівного досвіду / Я. Ю. Каплуненко. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (7 назв)
Каськов, І. В. Теоретичні аспекти психологічної безпеки особистості в складних умовах сьогодення / І. В. Каськов. - С .174-183. - Бібліогр.: с. 180-182 (15 назв)
Киричевська, Л. П. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні / Л. П. Киричевська. - С .183-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (6 назв)
Кіричевська, Е. В. Релігійна творчість як стратегія подолання складних життєвих ситуацій учасниками БД, ветеранами АТО та волонтерами / Е. В. Кіричевська. - С .192-201. - Бібліогр.: с. 200-201 (6 назв)
Ковальчук, О. П. Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США) / О. П. Ковальчук. - С .201-209. - Бібліогр.: с. 208 (5 назв)
Коляденко, Н. В. Досвід арт-терапії ПТСР у бійців АТО в проекті "Творча криївка" / Н. В. Коляденко, Н. П. Фесенюк, Н. Ю. Євстратьева. - С .209-214. - Бібліогр.: с. 212-214 (10 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості / О. М. Кокун, В. О. Гомонюк. - С .215-223. - Бібліогр.: с. 221-222 (5 назв)
Котик, І. О. Концептуальні положення особистісної надійності людини / І. О. Котик. - С .223-231. - Бібліогр.: с. 230 (5 назв)
Крупельницька, Л. Ф. Психологічна практика у постнекласичній парадигмі... / Л. Ф. Крупельницька. - С .231--240. - Бібліогр.: с. 238-239 (9 назв)
Литвиненко, Л. І. Комплексний підхід до реабілітації ветеранів АТО: медико-психологічна модель / Л. І. Литвиненко. - С .240-248. - Бібліогр.: с. 246-247 (5 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Мотиваційний діалог як новий досвід альтернативної поведінки у психологічній реабілітації / Л. М. Литвинчук. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 255 (7 назв)
Лукомська, Світлана Олексіївна. Прощення інших і прощення себе в контексті надання психологічної допомоги учасникам АТО / С. О. Лукомська. - С .256-264. - Бібліогр.: с. 262-264 (12 назв)
Лук'яненко, М. М. Дебрифінг як метод попередження розвитку синдрому посттравматичних розладів / М. М. Лук'яненко. - С .264-276. - Бібліогр.: с. 275-276 (7 назв)
Максим, О. В. Корекція ціннісно-смислової сфери як механізм реабілітації учасників бойових дій / О. В. Максим. - С .277-285. - Бібліогр.: с. 284 (4 назви)
Максимов, Н. В. Творчість як складова реабілітаційного процесу учасників бойових дій / Н. В. Максимов. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 291 (6 назв)
Максимова, Наталя Юріївна. Психологічна травма як чинник адитивної поведінки / Н. Ю. Максимова. - С .292-298. - Бібліогр.: с. 297 (3 назви)
Матласевич, О. В. Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження / О. В. Матласевич. - С .298-308. - Бібліогр.: с. 305-307 (16 назв)
Метласевич, О. В. Альтернативні форми організації амбулаторної реабілітації у малому місті / О. В. Метласевич, У. І. Нікітчук. - С .308-316. - Бібліогр.: с. 314-315 (10 назв)
Мельник, О. А. Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму / О. А. Мельник. - С .316-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (8 назв)
Мельник, О. В. Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО / О. В. Мельник. - С .323-331. - Бібліогр.: с. 329-330 (11 назв)
Мельниченко, Л. М. Арт-терапевтичні технології соціально-психологічної реабілітації у роботі з учасниками АТО / Л. М. Мельниченко. - С .331-338. - Бібліогр.: с. 336-338 (10 назв)
Мельничук, О. Б. Актуальні проблеми формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій / О. Б. Мельничук. - С .338-346. - Бібліогр.: с. 344-346 (8 назв)
Музика, О. Л. Факторно-семантичне моделювання здібних ресурсів особистості для долання ціннісних криз / О. Л. Музика. - С .346-355. - Бібліогр.: с. 354 (4 назви)
Митник, Олександр Якович. Підвищення ефективності процесу навчання у ВНЗ: реалії та перспективи / О. Я. Митник. - С .355-363. - Бібліогр.: с. 362 (7 назв)
Назар, Максим Миколайович. Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО / М. М. Назар, Д. С. Мещеряков. - С .363-372. - Бібліогр.: с. 370-372 (13 назв)
Недвига, О. В. Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку / О. В. Недвига. - С .373-383. - Бібліогр.: с. 382-383 (4 назви)
Некіз, Т. А. Особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців / Т. А. Некіз. - С .383-389. - Бібліогр.: с. 388 (5 назв)
Омельченко, Ю. О. Мотивація як чинник збереження психологічного здоров'я бійців / Ю. О. Омельченко. - С .389-395. - Бібліогр.: с. 394 (4 назви)
Османова, Алімє Маметівна. Психологічні детермінанти розвитку ідентичності особистості у працях зарубіжних та вітчизняних вчених / А. М. Османова. - С .395-405. - Бібліогр.: с. 404-405 (11 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Самостійність у контексті розвитку адаптивного потенціалу військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / М. М. Павлюк. - С .405-414. - Бібліогр.: с. 414 (1 назва)
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні детермінанти самореалізації особистості / О. І. Пенькова, В. Ф. Вінтоняк. - С .415-422. - Бібліогр.: с. 420-421 (10 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Соціально-психологічна допомога особистості засобами мистецтва / І. М. Поклад. - С .422-431. - Бібліогр.: с. 429-431 (20 назв)
П'янківська, Л. В. Взаємозв'язок синдрому "емоційного вигорання" з ціннісно-смисловою сферою військовослужбовців... / Л. В. П'янківська. - С .431-437. - Бібліогр.: с. 436-437 (5 назв)
Рибик, Л. А. Методика "Лабіринт. Шлях до себе" як інструмент групової корекції при психологічній травмі / Л. А. Рибик. - С .437-450. - Бібліогр.: с. 449 (5 назв)
Рябовол, Т. А. Особливості психологічного супроводу учасників АТО... / Т. А. Рябовол. - С .450-458. - Бібліогр.: с. 457 (5 назв)
Савіна, М. І. Психологічна допомога учасникам АТО методами арт-терапії / М. І. Савіна. - С .458-466. - Бібліогр.: с. 465 (7 назв)
Савченко, Ганна Володимирівна. Професійна деформація судді, як наслідок дезадаптації до соціономічних умов діяльності... / Г. В. Савченко. - С .466-473. - Бібліогр.: с. 472-473 (3 назви)
Святенко, Ю. О. Особливості використання проективної методики "Дитинство" (Childhood) у роботі з дітьми / Ю. О. Святенко. - С .473-481. - Бібліогр.: с. 480-481 (4 назви)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні засади підвищення життєстійкості особистості / Л. З. Сердюк, О. І. Купрєєва. - С .481-491. - Бібліогр.: с. 489-490 (7 назв)
Сидоренко, О. Б. Саморегуляція як механізм психологічної реабілітації військовослужбовців / О. Б. Сидоренко. - С .491-502. - Бібліогр.: с. 501 (4 назви)
Синіцька, Т. В. Особливості психокорекційної допомоги особам із посттравматичними стресовими порушеннями, які вживають психоактивні речовини / Т. В. Синіцька. - С .502-509. - Бібліогр.: с. 508-509 (4 назви)
Старков, Денис Юрійович. Інтегративна мотиваційна сімейна психотерапія хімічних залежностей / Д. Ю. Старков. - С .510-518. - Бібліогр.: с. 517-518 (6 назв)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів / Л. А. Терещенко. - С .518-526. - Бібліогр.: с. 525 (4 назви)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Психоемоційний стан і поведінка військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / А. Д. Терещук. - С .526-534. - Бібліогр.: с. 533-534 (12 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічний підхід до соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномену девіантної поведінки... / Б. М. Ткач. - С .534-547. - Бібліогр.: с. 544-546 (27 назв)
Ткачук, Т. Л. Особливості підготовки психологів до реабілітації військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / Т. Л. Ткачук. - С .547-553. - Бібліогр.: с. 552-553 (6 назв)
Філоненко, Л. А. Особливості психологічної роботи з підлітками, батьки яких брали участь бойових діях / Л. А. Філоненко. - С .553-560. - Бібліогр.: с. 559-560 (6 назв)
Хміляр, Олег Федорович. Психологічна допомога пораненим військовослужбовцям, які переживають фантомні болі / О. Ф. Хміляр, О. В. Красницька. - С .560-571. - Бібліогр.: с. 570 (5 назв)
Хомич, Галина Олексіївна. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій / Г. О. Хомич. - С .571-578. - Бібліогр.: с. 577-578 (5 назв)
Чайка, Галина Василівна. Напрямки корекції я - концепції комп'ютерних гравців / Г. В. Чайка. - С .579-584. - Бібліогр.: с. 583-584 (9 назв)
Черемшинська, Н. М. Особливості корекції віктимної поведінки жінок методом кататимно-імагінативної психотерапії / Н. М. Черемшинська. - С .584-595. - Бібліогр.: с. 594 (4 назви)
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера та ірраціональні установки / О. Є. Цвєткова. - С .595-605. - Бібліогр.: с. 603-604 (15 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Загальна модель самореалізації особистості / О. М. Шамич. - С .605-613. - Бібліогр.: с. 612-613 (9 назв)
Шусть, В. В. Соціально-психологічні механізми формування політичних цінностей молоді засобами сучасних мережевих комунікацій / В. В. Шусть. - С .613-620. - Бібліогр.: с. 619-620 (5 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя / Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька, В. І. Вус. - С .620-631. - Бібліогр.: с. 628-630 (13 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психологічна допомога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.є922.2:502/504
П 42


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Поворозник, К. О.
    Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності [Текст] / К. О. Поворозник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 269-278 : табл. - Бібліогр.: с. 276-277 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- часова перспектива -- екзистенційні механізми -- психолого-педагогічна програма -- студенти -- корекційно-розвивальна програма
Анотація: Розглядаються особливості часової перспективи у студентів у контексті реалізації психолого-педагогічної пролграми з її збалансованого розвитку. Аналізується динаміка показників часової перспективи досліджуваних у напрямку балансу за часовими модусами: минуле, теперішнє, майбутнє. Підкреслюється роль екзистенційних механізмів в процесі розвитку збалансованої часової перспективиу студентської молоді.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.923
К 92


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Купреева, Ольга Іллівна.
    Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю [Текст] / О. І. Купреева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 130-140 : рис. - Бібліогр.: с. 139-140 (14 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
студенти -- інвалідність -- самореалізація -- часова перспектива -- самоставлення -- смисложиттєві орієнтації
Анотація: Викладено результати дослідження психологічних аспектів самореалізації студентів з інвалідністю. Здійснено порівняльний аналіз психологічних характеристик студентів з інвалідністю та здорових студентів. Виявлено зв'язок самореалізації особистості із її самоставленням, смислово-життєвими орієнтаціями та часовою перспективою.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - 498 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Афанасенко, В. І. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
Березіна, О. О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій / О. О. Березіна. - С .19-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
Блискун, О. О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти / О. О. Блискун. - С .26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Брисковська, О. М. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
Бугайова, Н. М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини / Н. М. Бугайова. - С .49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
Вернік, О. Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття / О. Л. Вернік. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
Гаврилькевич, В. К. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
Гейко, Є. В. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" / Є. В. Гейко. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
Дерев'янко, Н. З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев'янко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Доценко, Л. В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
Дригус, М. Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
Іванцанич, В. В. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді / В. В. Іванцанич. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
Калашникова, Л. В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки / Л. В. Калашникова. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Кириленко, В. Г. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. - С .134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
Коваленко, А. Б. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів / А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (14 назв)
Копилов, С. О. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання / С. О. Копилов. - С .157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
Афанасенко, В. І. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 185-187 (15 назв)
Купрєєва, О. І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купрєєва. - С .189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
Мамчур, І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності / І. В. Мамчур. - С .202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
Марусинець, М. М. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження / М. М. Марусинець, Є. В. Губська. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
Мельник, О. А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції / О. А. Мельник. - С .221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
Мул, С. А. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності / С. А. Мул. - С .230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
Мусіяка, Н. І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання / Н. І. Мусіяка. - С .239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
Петяк, О. В. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю / О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
Ортікова, Н. В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (13 назв)
Павелків, В. Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці / В. Р. Павелків. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
Палько, Т. В. Професійний стрес: причини та наслідки / Т. В. Палько. - С .278-284. - Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
Пенькова, О. І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність / О. І. Пенькова. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 290-291 (23 назви)
Петяк, О. В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах / О. В. Петяк, Т. В. Комар. - С .293-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (14 назв)
Побокіна, Г. М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості / Г. М. Побокіна. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
Сердюк, Л. З. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні / Л. З. Сердюк. - С .312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
Стрижак, А. Є. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність / А. Є. Стрижак. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
Солодчук, С. Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології / С. Є. Солодчук. - С .339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
Толмачевська, В. О. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням / В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (15 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
Туз, Л. Г. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації / Л. Г. Туз. - С .370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
Турбан, В. В. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом / В. В. Турбан. - С .381-396. - Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
Турбан, В. В. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття / В. В. Турбан. - С .397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
Чайка, Г. В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості / Г. В. Чайка. - С .406-415. - Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених / Ю. М. Широбоков. - С .416-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
Поклад, І. М. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування / І. М. Поклад. - С .436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
Яценко, Т. С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки / Т. С. Яценко. - С .447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Купрєєва, О. І.
    Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю [Текст] / О. І. Купрєєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
часова перспектива -- збалансована часова перспектива -- незбалансована часова перспектива -- самореалізація -- студенти з інвалідністю
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження психологічних особливостей часової перспективи як особистісного ресурсу самореалізації студентів з інвалідністю. Здійснено аналіз структури взаємозв'язків між факторами часової перспективи студентів з інвалідністю; виявлено особливості профілів збалансованої та незбалансованої часової перспективи. Досліджено взаємозв'язок збалансованої та незбалансованої часової перспективи з самоактуалізацією та характеристиками самореалізації досліджуваних студентів. Встановлено, що збалансована часова перспектива, так і відхилення від її оптимального профілю, здійснюють значний вплив на функціонування особистості та її самореалізацію.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

11.
15(08)
А 43


    Купрєєва, О. І.
    Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів [Текст] / О. І. Купрєєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 144-153. - Бібліогр.: с. 151-153 (20 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
часова перспектива -- самореалізація -- самоставлення -- смисложиттєві орієнтації -- студенти з інвалідністю
Анотація: У статті викладено результати дослідження особливостей часової перспективи в контексті самореалізації студентів. Здійснено порівняльний аналіз часової перспективи умовно здорових студентів та студентів з інвалідністю. Виявлено зв'язок часової перспективи із смисложиттєвими орієнтаціями, самоставленням та самореалізацією особистості студентів. Встановлено, що збалансована часова перспектива, ціннісно-смислова насиченість часових модусів та цілісне сприйняття себе в часі сприяють успішній самореалізації особистості студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
153
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - 292 с. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Зміст:
Бабченко, Л. М. Особливості підготовки психологів до соціально-психологічної реабілітації дітей із зони АТО / Л. М. Бабченко. - С .5-18
Вольнова, Л. М. Реабілітаційний потенціал мистецтва та форми його використання у психологічній практиці / Л. М. Вольнова. - С .18-34
Гаврилюк, Д. О. Особливості взаємовідносин учителя та учня в умовах індивідуального навчання / Д. О. Гаврилюк, В. О. Гомонюк. - С .34-51
Грись, А. М. Образ Я соціально дезадаптованих неповнолітніх / А. М. Грись. - С .51-64
Дергач, М. А. Особливості міжособистісних стосунків військовослужбовців з різним рівнем емоційного вигорання, які перебувають в зоні бойових дій / М. А. Дергач. - С .64-79
Єщенко, Г. Р. Особливості дослідження розвитку дитини старшого дошкільного віку / Г. Р. Єщенко. - С .79-90
Максим, О. В. Особливості розвитку ціннісних орієнтацій девіантів / О. В. Максим. - С .90-114
Максимов, М. В. Розвиток рефлесивних вмінь учнів через творчість / М. В. Максимов, Р. Б. Чаусова. - С .114-124
Максимова, Н. Ю. Принципи терапії психологічних травм дитинства / Н. Ю. Максимова. - С .124-134
Манілов, І.Ф. Сугестивна психокорекція девіантної поведінки: механізми мультимодального впливу / І.Ф. Манілов. - С .134-148
Мельничук, О. Б. Інтелектуальний коучинг як засіб розвитку професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .148-163
Павлюк, М. М. Модель розвитку самостійності майбутніх фахівців в межах ресурсно-компетентнісного підходу / М. М. Павлюк. - С .163-181
Рябовол, Т. А. Часова перспектива - умова розвитку функції прогнозу в старшому підлітковому віці / Т. А. Рябовол. - С .181-197
Раєвська, Я. М. Сучасний стан професійної підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії / Я. М. Раєвська. - С .197-211
Ткач, Б. М. Особливості часової перспективи постраждалих учасників антитерористичної операції / Б. М. Ткач. - С .211-231
Філоненко, Л. А. Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів / Л. А. Філоненко. - С .231
Чайка, Г. В. Сучасні дослідження психологічного благополучча (за матеріалами зарубіжних авторів) / Г. В. Чайка. - С .244-262
Шиделко, А. В. Психологічні детермінанти домашнього насильства над жінками / А. В. Шиделко. - С .262-273
Щербатюк, В. В. Селфі як засіб репрезентації ціннісної спрямованості особистості / В. В. Щербатюк. - С .273
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психологічна допомога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
151.60
А 43


    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці [Текст] / О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 82-93. - Бібліогр.: с. 93 (3 назви)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- дискурсивні практики -- прототексти -- комунікативна компетентність -- саморозуміння -- самопізнання -- часова перспектива
Анотація: Самопроектування - це спроби створення проекту власного "Я" на основі інтерпретації та часткової реінтерпретації пережитих життєвих подій, як своїх власних, так і подій, що відбуваються у житті найближчого оточення. Однак, інтерпретація та реінтерпретація особистого досвіду молодшого школяра можлива лише за активної участі дорослого.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

14.
15
Т 33


   
    Теория и методология психологии [Текст] : постнеклассическая перспектива / Российская академия наук, Институт психологии ; отв. ред.: А. Л. Журавлев, А. В. Юревич. - Москва : Институт психологии РАН, 2007. - 528 с. - 95.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Методологія психології

Кл.слова (ненормовані):
исследовательские направления психологии -- перспективы построения психологии


Дод.точки доступу:
Журавлев, А.Л. \отв. ред.\; Юревич, А.В. \отв. ред.\; Российская академия наук; Институт психологии
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

15.
153
А 43


    Рябовол, Т. А.
    Часова перспектива - умова розвитку функції прогнозу в старшому підлітковому віці [Текст] / Т. А. Рябовол // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 181-197
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- часова перспектива -- прогностична функція -- ціле покладання -- планування -- критичне мислення -- життєвий вибір
Анотація: у статті представлено результати емпіричного дослідження впливу часової перспективи випускників сучасної школи на їхню здатність прогнозувати власне життя. Виявлено особливості часової перспективи та здатності до прогнозування притаманні сучасним старшокласникам. Експериментально підтверджено існування зв'язку прогностичної функції та часової перспективи у молодих людей. Розглянуто вплив часової перспективи на розвиток здатності прогнозувати, планувати та конструювати своє життя. Виявлено різницю цього звязку у старшому підлітковому та молодшому юнацькому віці. Дослідженням підтверджено, що відсутність або слабкість цих умінь викликають складні переживання для несформованої особистості в ситуаціях кардинального вибору. З допомогою експерименту виявлено якісні характеристики сприймання та осмислення минулого і теперішніго та очікувань від майбутнього. В дослідженні було використано нову методику "Листок самоаналізу", розроблену Т.Рябовол, Л.Скабою. Вона може бути використана як опитувальник так і психокорекційний інструмент.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
153(06)
А 43


    Рябовол, Т. А.
    Експериментальна модель формування прогнозу як механізму ресоціалізації [Текст] / Т. А. Рябовол // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 287-305. - Бібліогр.: С. 303-304 (5 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
   Психологічна допомога особистості

Кл.слова (ненормовані):
підлітки правопорушники -- часова перспектива -- прогностична функція -- ціле покладання -- планування -- критичне мислення
Анотація: У статті викладено результати эксперименту формування функції прогнозу у підлітків-девіантів. Виявлено зв'язок недорозвитку функції прогнозу з такими порушеннями когнітивної сфери як: викривлення у сприйнятті, запам’ятовуванні та обробці інформації, осмисленні та використанні отриманих результатів. Описано якісні характеристики сприймання та осмислення минулого і теперішнього та очікувань від майбутнього. У статті вказано на викривлення в розвитку цих підлітків соціальноперцептивних здібностей. Приведено основні напрямки комплексної програми, як механізму ресоціалізації, розробленої на основі результатів дослідження. Повідомлено, що в процесі експерименту сформовано вміння ставити цілі та планувати життя. Подані результати повторного опитування, якими виявлено позитивну динаміку показників соціального інтелекту та смисложиттєвих орієнтацій. В роботі було використано нову методику «Листок самоаналізу», розроблену Т. Рябовол, Л. Скабою.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
159.923.2(043.5)
П 12


    Павленко, Оксана Володимирівна.
    Досвід як чинник становлення життєвої перспективи особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Павленко ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 24 с. : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (19 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях особистості -- життєвий досвід -- перспектива особистості -- ситуація невизначеності -- модель інтерпретації життєвого досвіду -- типологія інтерпретації життєвого досвіду -- фасилітація становлення перспективи особистості
Анотація: Визначено, що на життєвому шляху особистості теперішнє, минуле і майбутнє пов’язані через механізм інтерпретації власного життєвого досвіду та усвідомлення і побудову власних життєвих перспектив. Розроблено структурно-функціональну модель інтерпретації життєвого досвіду, що складається із чотирьох компонентів: змістового, емоційно-переживального, смислового та прагматично-практичного. Визначено, що механізми впливу життєвого досвіду на процеси прогнозування, проектування та програмування майбутнього залежать від суб’єктивного способу інтерпретації власного досвіду та теперішньої ситуації особистості. Виокремлено чотири типи інтерпретації досвіду з точки зору вирішення завдань перспективи особистості: ігнорування досвіду, ідеалізація досвіду, застрявання у досвіді та рефлексивно-аналітичний тип інтерпретації досвіду. Емпірично доведено, що інтерпретація життєвого досвіду за допомогою рефлексивно-аналітичного типу є найбільш позитивною та такою, що надає особистості можливості для розвитку та опанування суб’єктної позиції щодо свого життя. Розроблено та апробовано технологію психологічного сприяння формуванню людиною позитивної, реалістичної, диференційованої та особистісної перспективи власного життя через звернення до життєвого досвіду для представників кожного з типів інтерпретації досвіду.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

18.
159.923.2(043.5)
П 12


    Павленко, Оксана Володимирівна.
    Досвід як чинник становлення життєвої перспективи особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Павленко ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 276 с. : табл. - Бібліогр.: с. 192-217 (230 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях особистості -- життєвий досвід -- перспектива особистості -- ситуація невизначеності -- модель інтерпретації життєвого досвіду -- типологія інтерпретації життєвого досвіду -- фасилітація становлення перспективи особистості
Анотація: Визначено, що на життєвому шляху особистості теперішнє, минуле і майбутнє пов’язані через механізм інтерпретації власного життєвого досвіду та усвідомлення і побудову власних життєвих перспектив. Розроблено структурно-функціональну модель інтерпретації життєвого досвіду, що складається із чотирьох компонентів: змістового, емоційно-переживального, смислового та прагматично-практичного. Визначено, що механізми впливу життєвого досвіду на процеси прогнозування, проектування та програмування майбутнього залежать від суб’єктивного способу інтерпретації власного досвіду та теперішньої ситуації особистості. Виокремлено чотири типи інтерпретації досвіду з точки зору вирішення завдань перспективи особистості: ігнорування досвіду, ідеалізація досвіду, застрявання у досвіді та рефлексивно-аналітичний тип інтерпретації досвіду. Емпірично доведено, що інтерпретація життєвого досвіду за допомогою рефлексивно-аналітичного типу є найбільш позитивною та такою, що надає особистості можливості для розвитку та опанування суб’єктної позиції щодо свого життя. Розроблено та апробовано технологію психологічного сприяння формуванню людиною позитивної, реалістичної, диференційованої та особистісної перспективи власного життя через звернення до життєвого досвіду для представників кожного з типів інтерпретації досвіду.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.923.2-057.875:331.54
М 48


    Мельник, Наталия Юрьевна.
    Антиципация студентами гуманитарных специальностей своей профессиональной идентичности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мельник Наталия Юрьевна ; науч. рук. Зливков В. Л. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка НАНП Украины. - Киев, 2011. - 213 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 179-213. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Профессиональная идентичность--Диссертации
   Возрастная психология--Студенты--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
профессиональная идентичность -- антиципация -- временная перспектива -- формирующая программа
Анотація: Диссертационное исследование посвящено изучению особенностей становления профессиональной идентичности у студентов гуманитарных специальностей. Теоретически обоснованы и экспериментально выявлены психологические и организационно-методические условия, детерминирующие достижение выраженной профессиональной идентичности в процессе обучения в высшем учебном заведении. Изучена взаимосвязь между уровнями антиципационной компетентности и формированием статусов идентичности. Разработана специальная комплексная формирующая программа, содействующая становлению профессиональной идентичности в услловиях обучения в ВУЗе.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерий Лаврентиевич \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка НАНП Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.937.53(043.3)
М 75


    Молдаванова, Аліса Володимирівна.
    Фактор часу в "психологічному профілі" керівника [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Молдаванова Аліса Володимирівна ; наук. кер. Цуканов Б. Й. ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2004. - 189 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 162-175. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Керівники--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінська діяльність -- "психологічний профіль" -- переживання часу -- часові властивості психіки -- Часова перспектива -- Мотивація досягнень
Анотація: В роботі досліджені особливості опосередкованого вівідношення керівників до часу за чотирма основними параметрами: часова перспектива, суб'єктивна швидкість плину часу, особливе ставлення до нього, як до суб'єктивної реальності і цінності, а також вміння практично розпоряджатись часом (планувати, розподіляти, використовувати). Ці особливості досліджені з урахуванням механізмів безпосереднього переживання часу керівниками: метрики та топології часу в їх психіці. Встановлено і описано залежність рівня успішності суб'єкта в керівній діяльності від особливостей його опосередкованого відношення до часу. В дисертації також визначається особлива роль фактора часу в умовно прийнятому "психологічному профілі" керівника і описується, як саме, важливі для нього якості, які складають основу "профілю", пов'язані з фактором часу. Встановлений і обґрунтований оптимальний рівень прояву цих якостей у керівників. Встановлено також оптимальний для менеджерів рівень мотивації досягнень і показано, як саме він узгоджений з часовими властивостями їх психіки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Цуканов, Борис Йосипович \наук. кер.\; Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 92083
Кількість відвідувачів 1065
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя