Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (139)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=перспектива<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Купрєєва О.І.
Назва : Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 189-201 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): часова перспектива--збалансована часова перспектива--незбалансована часова перспектива--самореалізація--студенти з інвалідністю
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження психологічних особливостей часової перспективи як особистісного ресурсу самореалізації студентів з інвалідністю. Здійснено аналіз структури взаємозв'язків між факторами часової перспективи студентів з інвалідністю; виявлено особливості профілів збалансованої та незбалансованої часової перспективи. Досліджено взаємозв'язок збалансованої та незбалансованої часової перспективи з самоактуалізацією та характеристиками самореалізації досліджуваних студентів. Встановлено, що збалансована часова перспектива, так і відхилення від її оптимального профілю, здійснюють значний вплив на функціонування особистості та її самореалізацію.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Рябовол Т.А.
Назва : Часова перспектива - умова розвитку функції прогнозу в старшому підлітковому віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 181-197 (Шифр 153/А 43-439307777)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--часова перспектива--прогностична функція--ціле покладання --планування--критичне мислення--життєвий вибір
Анотація: у статті представлено результати емпіричного дослідження впливу часової перспективи випускників сучасної школи на їхню здатність прогнозувати власне життя. Виявлено особливості часової перспективи та здатності до прогнозування притаманні сучасним старшокласникам. Експериментально підтверджено існування зв'язку прогностичної функції та часової перспективи у молодих людей. Розглянуто вплив часової перспективи на розвиток здатності прогнозувати, планувати та конструювати своє життя. Виявлено різницю цього звязку у старшому підлітковому та молодшому юнацькому віці. Дослідженням підтверджено, що відсутність або слабкість цих умінь викликають складні переживання для несформованої особистості в ситуаціях кардинального вибору. З допомогою експерименту виявлено якісні характеристики сприймання та осмислення минулого і теперішніго та очікувань від майбутнього. В дослідженні було використано нову методику "Листок самоаналізу", розроблену Т.Рябовол, Л.Скабою. Вона може бути використана як опитувальник так і психокорекційний інструмент.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9:316.6/П 12
Автор(и) : Павленко, Оксана Володимирівна
Назва : Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 232-241: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєва перспектива--мотиваційна індукція--ситуація невизначеності
Анотація: Розкрито основні параметри життєвої перспективи. Досліджена часова та структурна складова життєвої перспективи у студентів із зони АТО. Дослідження перспективи власного життя було проведено за допомогою методики мотиваційної індукції Ж. Нюттена.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 195.922.8/Р 83 рукописний текст
Автор(и) : Рудь, Галина Володимирівна
Назва : Формування життєвих перспектив у ранній юності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-211.
УДК : 195.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Життєві перспективи
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний час--життєвий шлях--життєва перспектива--спосіб самовизначення
Анотація: В роботі досліджено й структуровано базові соціально-психологічні чинники, які впливають на спосіб життєвого самовизначення, детермінують оптимальність життєвої перспективи особистості у ранній юності. Виокремлено індивідуально-психологічні властивості, які зумовлюють об'єктивне, цілісне сприймання життєвого шляху й детермінують оптимальність життєвої перспективи у ранньо-юнацькому віці. Структуровано сфери використання дослідницьких результатів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:331/Ч-99 рукописний текст
Автор(и) : Чябялис, Ионас Ионович
Назва : Формирование профессиональных интересов у молодых рабочих (на материале исследования молодых рабочих мебельного комбината) : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Вильнюс, 1983
Кільк.характеристики :178 с.: табл., граф.
Колективи : Вильнюсский государственный педагогический институт (Вильнюс). Кафедра психологии
Примітки : Библиогр.: с. 141-155.
УДК : 159.9:331
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Профессиональный интерес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профессиональные интересы--молодые рабочие--отношение к труду--профессиональная перспектива--трудовая деятельность
Анотація: В диссертационной работе на основе проведенного системного психологического изучения профессиональных интересов молодых рабочих дана их характеристика (определены содержание, структура, уровни). Представлены новые методики для изучения профессиональных интересов молодых рабочих. Изложены выявленные путем формирующего эксперимента возможности и основные закономерности управления профессиональными интересами молодых рабочих.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937.53(043.3)/М 75 рукописний текст
Автор(и) : Молдаванова, Аліса Володимирівна
Назва : Фактор часу в "психологічному профілі" керівника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Одеса, 2004
Кільк.характеристики :189 с.: рис., табл.
Колективи : Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-175.
УДК : 159.937.53(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Керівники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--"психологічний профіль"--переживання часу--часові властивості психіки--часова перспектива--мотивація досягнень
Анотація: В роботі досліджені особливості опосередкованого вівідношення керівників до часу за чотирма основними параметрами: часова перспектива, суб'єктивна швидкість плину часу, особливе ставлення до нього, як до суб'єктивної реальності і цінності, а також вміння практично розпоряджатись часом (планувати, розподіляти, використовувати). Ці особливості досліджені з урахуванням механізмів безпосереднього переживання часу керівниками: метрики та топології часу в їх психіці. Встановлено і описано залежність рівня успішності суб'єкта в керівній діяльності від особливостей його опосередкованого відношення до часу. В дисертації також визначається особлива роль фактора часу в умовно прийнятому "психологічному профілі" керівника і описується, як саме, важливі для нього якості, які складають основу "профілю", пов'язані з фактором часу. Встановлений і обґрунтований оптимальний рівень прояву цих якостей у керівників. Встановлено також оптимальний для менеджерів рівень мотивації досягнень і показано, як саме він узгоджений з часовими властивостями їх психіки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Т 33
Назва : Теория и методология психологии : Постнеклассическая перспектива
Вихідні дані : Москва: Институт психологии РАН, 2007
Кільк.характеристики :528 с.
Колективи : Российская академия наук, Институт психологии
Ціна : 95.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:001.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Методологія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): исследовательские направления психологии--перспективы построения психологии
Примірники : всього : ЧЗ(4)
Вільні : ЧЗ(4)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Германович О.Р.
Назва : Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 70-81 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 79-80 (12 назв)
УДК : 159.937.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний час--життєва позиція--життєва лінія--життєва перспектива--трансспектива--життєва подія--хронотоп--психофрактальна матриця
Анотація: У статті подано результати теоретичного аналізу сучасного стану дослідження проблеми часу в психології, розглянуто психологічні концепції особистісної організації часу життя і діяльності. Сучасними науковцями розроблені концептуальні моделі, що дозволяють узагальнити та поглибити знання щодо особливостей впливу часо-просторових характеристик на життєдіяність та життєтворчості особистості.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Пророк, Наталія Василівна, Куценко, Яна Миколаївна
Назва : Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 471-482 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 480-481 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--соціальний інтелект--активність--рефлексія--мотивація--саморозвиток--психологічна готовність--соціономічні професії--професійна перспектива
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження взаємозв'язку між здібностями емоційного інтелекту та складовими психологічної готовності до соціономічних професій і відмінностей між особливостями емоційного інтелекту і психологічної готовності в різних групах досліджуваних.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Скляр О. Г.
Назва : Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 408-416 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 415-416 (4 назви)
УДК : 159.9.072.4-058.17:792
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маргіналізація--підлітки--життєва перспектива--життєвий сценарій--сценарний підхід
Анотація: У статті розкривається поняття маргіналізації підлітків , життєвої перспективи та життєвого сценарію. Представлено модель соціально-психологічних засобів, в основі якої лежить сценарний підхід, направлених на зміну життєвої перспективи підлітків, схильних до маргіналізації.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Скляр О. Г.
Назва : Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 205-212 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 212 (4 назви)
УДК : 159.9.072.4-058.17:792
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маргіналізація--підлітки--життєва перспектива--життєвий сценарій--сценарний підхід
Анотація: Розкривається поняття маргіналізації підлітків, життєвої перспективи та життєвого сценарію. представлена модель соціально-психологічних засобів, в основі якої лежить сценарний підхід. Продемонстровано розгортання життєвої перспективи особистості, схильної до маргіналізації.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/Г 67-878605 рукописний текст
Автор(и) : Горбасенко, Ігор Михайлович
Назва : Психолого-педагогічні засоби оптимізації особистісних утворень старшокласників із розладами дихальних шляхів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :203 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.176-196.
УДК : 159.922.73-053.6:616
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісні утворення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток особистості--соматичний розлад--психосоматичні співвідношення--самоставлення--мотивація досягнення--самоповага--часова перспектива--психокорекція
Анотація: Дисертація присвячена вивченню в умовах психокорекції особливостей особистісних змін у старшокласників із соматичними (респіраторними) порушеннями дихальних шляхів. В роботі запропоновано нове вирішення проблеми корекції особистості за нсеприятливих умов її розвитку, обтяжених наявністю соматичного розладу. В доследженні розкриваються особливості психосоматичних співвідношень при різних видах респіраторних розладів, роль емоційних чинників у їхньому розвиткові та можливості попередження особистісних дисгармоній корекційними засобами. Встановлено, що у розвитку різних видів респіраторного розладу вагому роль відіграють емоційні чинники, пов"язані зі стресогенними ситуаціями та стереотипізованими варіантами психотілесного реагування, специфічними для різних розладів дихальних шляхів. Виявлено також зміни в типах реагування на змінений психоматичний стан в системі особистісних ставлень, мотивацій досягнення та самооцінці у старшкласників внаслідок переживання соматичних розладів. У процесі психокорекції досягнута позитивна динаміка за показниками емоційної обумовленості респіраторних розладів та особистісних якостей, специфічних для раннього юнацького віку (у ставленні старшокласника до себе, до власного майбутнього та життєвих цілей, у мотивації досягнення та самоповазі).
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(8) : Ч. 1
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2015
Кільк.характеристики :283 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
ISBN, Ціна 978-966-518-513-0: 36.00 грн.
УДК : 153
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Раціогуманістичний підхід до визначення засад ціннісно налаштованої соціальної поведінки/ Г. О. Балл. Багатовимірна теорія особистості про світогляд людини в контексті інваріанту просторово-часових орієнтацій/ В. Ф. Моргун. Місце та роль світогляду в структурі свідомості/ І. Г. Тітов. Роль соціальних стереотипів у становленні світоглядних орієнтацій особистості/ О. Є. Блинова. Ментальність особистості: філософсько-освітній аспект/ Д. В. Полєжаев. До проблеми тематизації культурної ідентичності особистості/ І. В. Лебединська. Суб'єктивна феноменологія командного успіху в ціннісно-рольовому просторі імпліцитних теорій/ В. В. Горбунова. Особливості екологічної ідентичності та екологічних установок вегетаріанців/ І. В. Кряж, Т. А. Сінюгіна. Особливості життєвої перспективи в підлітковому та юнацькому віці/ М. М. Рева. Динаміка розвитку професійної спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ Н. Ю. Цибуляк. Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку/ Т. А. Яновська. Особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків із неформальних об'єднань/ В. А. Лавріненко. Поведінка людини в складних умовах як чинник її психологічного здоров'я/ О. В. Завгородня. Роль соціально-психологічного забезпечення в контексті психологізації соціальної роботи/ Н. І. Кривоконь. Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті/ А. С. Харченко. Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості/ О. І. Власова. Мобільність як необхідна умова професійного становлення особистості/ Л. С. Пілецька. Кар'єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів/ Н. О. Гончарова. Філософсько-психологічні аспекти професійної орієнтації та самореалізації особистості у сучасному світі праці/ Л. Л. Дворніченко. Особливості міжособистісного спілкування літніх людей та осмисленість життя/ О. Г. Коваленко. Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя/ О. Г. Мирошник.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Недвига О. В.
Назва : Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 373-383 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 382-383 (4 назви)
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне забезпечення--професійно-психологічний відбір--психологічна підготовка--бойові психічні травми--психологічна допомога--психічний стан--психологічна реабілітація
Анотація: В статті проводиться ретроспективний аналіз становлення та розвитку психологічного забезпечення професійної діяльності, зазначаються здобутки вчених на різних етапах розвитку психологічної науки. Досліджуються підходи психологів до визначення і класифікації складових та завдань психологічного забезпечення на кожному з етапів його розвитку. Показано можливість застосування існуючих воєнно-психологічних концепцій та досвіду бойової практики армій провідних країн для вирішення таких важливих задач психологічного забезпечення бойової діяльності як професійно-психологічний відбір, психологічна підготовка, психологічна допомога і реабілітація учасників бойових дій.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/К 92
Автор(и) : Купреева, Ольга Іллівна
Назва : Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 130-140: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 139-140 (14 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--інвалідність--самореалізація--часова перспектива--самоставлення--смисложиттєві орієнтації
Анотація: Викладено результати дослідження психологічних аспектів самореалізації студентів з інвалідністю. Здійснено порівняльний аналіз психологічних характеристик студентів з інвалідністю та здорових студентів. Виявлено зв'язок самореалізації особистості із її самоставленням, смислово-життєвими орієнтаціями та часовою перспективою.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Купрєєва О. І.
Назва : Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 144-153 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 151-153 (20 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): часова перспектива--самореалізація--самоставлення--смисложиттєві орієнтації--студенти з інвалідністю
Анотація: У статті викладено результати дослідження особливостей часової перспективи в контексті самореалізації студентів. Здійснено порівняльний аналіз часової перспективи умовно здорових студентів та студентів з інвалідністю. Виявлено зв'язок часової перспективи із смисложиттєвими орієнтаціями, самоставленням та самореалізацією особистості студентів. Встановлено, що збалансована часова перспектива, ціннісно-смислова насиченість часових модусів та цілісне сприйняття себе в часі сприяють успішній самореалізації особистості студентів.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76:616/Д 44 рукописний текст
Автор(и) : Дідковська, Лариса Іванівна
Назва : Особливості уявлень про своє майбутнє у старшокласників із соматичними порушеннями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-199.
УДК : 159.922.76:616
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Соматичні порушення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уявлення про майбутнє--цілепокладання--діяльнісне самовизначення--моделювання--психосоматика--актуальне я--локус контролю--психотренінг--часова перспектива--тип структурування
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних детермінант побудови старшокласниками із певними соматичними порушеннями власної часової часової перспективи (уявлення про своє майбутнє). В дослідженні запропоновано новий підхід у вирішенні проблеми побудови особистістю власного майбутнього, який ґрунтується на концепції суб'єктно-діяльнісного підходу і теорії цілепокладання. Встановлено, що процес і результат побудови особистістю образу власного майбутнього призводить до таких змін актуальної структури особистості, які можуть розглядатися як особистісне новоутворення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54+/К 90-508296
Автор(и) : Куліш, Віктор Іванович
Назва : Особливості усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2012
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-202.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051 + 159.923.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна самореалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація особистості--професійна самореалізація--перспектива--усвідомлення--студенти-психологи
Анотація: У дисертації наведено теоретичне обгрунтування та результати емпіричного вивчення проблеми усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації, вивчено критерії та рівні усвідомлення, з'ясовано зв'язок усвідомлення професійних перспектив з особистісними властивостями студентів старших курсів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Шиловська, Олена Миколаївна
Назва : Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 82-93 (Шифр 151.60/А 43-499887420)
Примітки : Бібліогр.: с. 93 (3 назви)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування--дискурсивні практики--прототексти--комунікативна компетентність--саморозуміння--самопізнання--часова перспектива
Анотація: Самопроектування - це спроби створення проекту власного "Я" на основі інтерпретації та часткової реінтерпретації пережитих життєвих подій, як своїх власних, так і подій, що відбуваються у житті найближчого оточення. Однак, інтерпретація та реінтерпретація особистого досвіду молодшого школяра можлива лише за активної участі дорослого.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153(06)/А 43
Автор(и) : Рябовол Т. А.
Назва : Експериментальна модель формування прогнозу як механізму ресоціалізації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 287-305 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примітки : Бібліогр.: С. 303-304 (5 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки правопорушники--часова перспектива--прогностична функція--ціле покладання--планування--критичне мислення
Анотація: У статті викладено результати эксперименту формування функції прогнозу у підлітків-девіантів. Виявлено зв'язок недорозвитку функції прогнозу з такими порушеннями когнітивної сфери як: викривлення у сприйнятті, запам’ятовуванні та обробці інформації, осмисленні та використанні отриманих результатів. Описано якісні характеристики сприймання та осмислення минулого і теперішнього та очікувань від майбутнього. У статті вказано на викривлення в розвитку цих підлітків соціальноперцептивних здібностей. Приведено основні напрямки комплексної програми, як механізму ресоціалізації, розробленої на основі результатів дослідження. Повідомлено, що в процесі експерименту сформовано вміння ставити цілі та планувати життя. Подані результати повторного опитування, якими виявлено позитивну динаміку показників соціального інтелекту та смисложиттєвих орієнтацій. В роботі було використано нову методику «Листок самоаналізу», розроблену Т. Рябовол, Л. Скабою.
Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
Статистика
за 17.07.2024
Кількість запитів 128484
Кількість відвідувачів 818
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя