Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (139)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=перспектива<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Буковська О.О.
Назва : Актуалізація внутрішніх ресурсів учасників бойових дій методами інтерактивних впливів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 34-42 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 40-41 (5 назв)
УДК : 159.922.2-057.36
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ресурс--реабілітація--абілітація--реадаптація--сенс життя--життєва перспектива--інтерактивні впливи
Анотація: У статті розглядаються питання психолого-соціальної реабілітації, абілітації та реадаптації демобілізованих військовослужбовців. Аналізується сучасний стан системи реабілітації в Україні та осмислюються шляхи удосконалення її на державному рівні з урахуванням світового досвіду. Важливим засобом здійснення даного підходу є використання інтерактивних впливів, на основі яких представлено тренінгову програму.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 15
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Талком", 2017
Кільк.характеристики :636 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 38.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки/ В. В. Баранов. Формування адаптивних здібностей дітей в умовах сім'ї/ І. М. Біла. Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи/ О. А. Блінов. Актуальні проблеми формування психологічної готовності до соціально-психологічної реабілітації учасників АТО у майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. М. Богдан. Психологічні особливості посттравматичного стресового розладу військовослужбовців/ Т. М. Вакуліч. Соціальна відповідальність та альтруїзм як складова мотивації волонтера/ О. А. Виходцева. Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації/ О. В. Войтенко. Проблеми психологічного забезпечення адаптації жінок до повернення їх чоловіків з зони АТО/ Н. Д. Володарская. Попередження психологічної дезадаптації поранених у системі соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців/ Л. М. Вольнова. Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка/ Г. Б. Гандзілевська. Практичний досвід психологічної реабілітації учасників АТО у рекреаційно-оздоровчому центрі міста Хирів/ С. В. Герасіна, З. В. Гуріна. Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи/ А. М. Грись, С. Д. Максименко . Літературна сповідь як засіб подолання посттравматичних розладів/ І. Л. Гудінова. Специфіка організації ефективної діяльності груп взаємодопомоги у роботі з військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО/ А. А. Дереча, Л. О. Ніколаєв. Соціально-психологічна адаптація внутрішньо переміщених осіб/ Н. М. Дідик. Психологічний супровід взаємодії військовослужбовців з мирним населенням/ В. А. Доріченко. Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність/ В. Л. Зливков. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності/ В. О. Каламаж. Вплив травми на екзистенційну структуру особистості. Екзистенційно-аналітичний підхід до опрацювання психотравмівного досвіду/ Я. Ю. Каплуненко. Теоретичні аспекти психологічної безпеки особистості в складних умовах сьогодення/ І. В. Каськов. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні/ Л. П. Киричевська. Релігійна творчість як стратегія подолання складних життєвих ситуацій учасниками БД, ветеранами АТО та волонтерами/ Е. В. Кіричевська. Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США)/ О. П. Ковальчук. Досвід арт-терапії ПТСР у бійців АТО в проекті "Творча криївка"/ Н. В. Коляденко, Н. П. Фесенюк, Н. Ю. Євстратьева. Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун, В. О. Гомонюк. Концептуальні положення особистісної надійності людини/ І. О. Котик. Психологічна практика у постнекласичній парадигмі.../ Л. Ф. Крупельницька. Комплексний підхід до реабілітації ветеранів АТО: медико-психологічна модель/ Л. І. Литвиненко. Мотиваційний діалог як новий досвід альтернативної поведінки у психологічній реабілітації/ Л. М. Литвинчук. Прощення інших і прощення себе в контексті надання психологічної допомоги учасникам АТО/ С. О. Лукомська. Дебрифінг як метод попередження розвитку синдрому посттравматичних розладів/ М. М. Лук'яненко. Корекція ціннісно-смислової сфери як механізм реабілітації учасників бойових дій/ О. В. Максим. Творчість як складова реабілітаційного процесу учасників бойових дій/ Н. В. Максимов. Психологічна травма як чинник адитивної поведінки/ Н. Ю. Максимова. Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження/ О. В. Матласевич. Альтернативні форми організації амбулаторної реабілітації у малому місті/ О. В. Метласевич, У. І. Нікітчук. Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму/ О. А. Мельник. Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО/ О. В. Мельник. Арт-терапевтичні технології соціально-психологічної реабілітації у роботі з учасниками АТО/ Л. М. Мельниченко. Актуальні проблеми формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій/ О. Б. Мельничук. Факторно-семантичне моделювання здібних ресурсів особистості для долання ціннісних криз/ О. Л. Музика. Підвищення ефективності процесу навчання у ВНЗ: реалії та перспективи/ О. Я. Митник. Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО/ М. М. Назар, Д. С. Мещеряков. Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку/ О. В. Недвига. Особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців/ Т. А. Некіз. Мотивація як чинник збереження психологічного здоров'я бійців/ Ю. О. Омельченко. Психологічні детермінанти розвитку ідентичності особистості у працях зарубіжних та вітчизняних вчених/ А. М. Османова. Самостійність у контексті розвитку адаптивного потенціалу військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ М. М. Павлюк. Психологічні детермінанти самореалізації особистості/ О. І. Пенькова, В. Ф. Вінтоняк. Соціально-психологічна допомога особистості засобами мистецтва/ І. М. Поклад. Взаємозв'язок синдрому "емоційного вигорання" з ціннісно-смисловою сферою військовослужбовців.../ Л. В. П'янківська. Методика "Лабіринт. Шлях до себе" як інструмент групової корекції при психологічній травмі/ Л. А. Рибик. Особливості психологічного супроводу учасників АТО.../ Т. А. Рябовол. Психологічна допомога учасникам АТО методами арт-терапії/ М. І. Савіна. Професійна деформація судді, як наслідок дезадаптації до соціономічних умов діяльності.../ Г. В. Савченко. Особливості використання проективної методики "Дитинство" (Childhood) у роботі з дітьми/ Ю. О. Святенко. Психологічні засади підвищення життєстійкості особистості/ Л. З. Сердюк, О. І. Купрєєва. Саморегуляція як механізм психологічної реабілітації військовослужбовців/ О. Б. Сидоренко. Особливості психокорекційної допомоги особам із посттравматичними стресовими порушеннями, які вживають психоактивні речовини/ Т. В. Синіцька. Інтегративна мотиваційна сімейна психотерапія хімічних залежностей/ Д. Ю. Старков. Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів/ Л. А. Терещенко. Психоемоційний стан і поведінка військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ А. Д. Терещук. Нейропсихологічний підхід до соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномену девіантної поведінки.../ Б. М. Ткач. Особливості підготовки психологів до реабілітації військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ Т. Л. Ткачук. Особливості психологічної роботи з підлітками, батьки яких брали участь бойових діях/ Л. А. Філоненко. Психологічна допомога пораненим військовослужбовцям, які переживають фантомні болі/ О. Ф. Хміляр, О. В. Красницька. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій/ Г. О. Хомич. Напрямки корекції я - концепції комп'ютерних гравців/ Г. В. Чайка. Особливості корекції віктимної поведінки жінок методом кататимно-імагінативної психотерапії/ Н. М. Черемшинська. Практичне мислення офіцера та ірраціональні установки/ О. Є. Цвєткова. Загальна модель самореалізації особистості/ О. М. Шамич. Соціально-психологічні механізми формування політичних цінностей молоді засобами сучасних мережевих комунікацій/ В. В. Шусть. Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя/ Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька, В. І. Вус.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 17
Вихідні дані : Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018
Кільк.характеристики :292 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 18.00, 18.00, грн.
УДК : 159.923(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Особливості підготовки психологів до соціально-психологічної реабілітації дітей із зони АТО/ Л. М. Бабченко. Реабілітаційний потенціал мистецтва та форми його використання у психологічній практиці/ Л. М. Вольнова. Особливості взаємовідносин учителя та учня в умовах індивідуального навчання/ Д. О. Гаврилюк, В. О. Гомонюк. Образ Я соціально дезадаптованих неповнолітніх/ А. М. Грись. Особливості міжособистісних стосунків військовослужбовців з різним рівнем емоційного вигорання, які перебувають в зоні бойових дій/ М. А. Дергач. Особливості дослідження розвитку дитини старшого дошкільного віку/ Г. Р. Єщенко. Особливості розвитку ціннісних орієнтацій девіантів/ О. В. Максим. Розвиток рефлесивних вмінь учнів через творчість/ М. В. Максимов, Р. Б. Чаусова. Принципи терапії психологічних травм дитинства/ Н. Ю. Максимова. Сугестивна психокорекція девіантної поведінки: механізми мультимодального впливу/ І.Ф. Манілов. Інтелектуальний коучинг як засіб розвитку професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Модель розвитку самостійності майбутніх фахівців в межах ресурсно-компетентнісного підходу/ М. М. Павлюк. Часова перспектива - умова розвитку функції прогнозу в старшому підлітковому віці/ Т. А. Рябовол. Сучасний стан професійної підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії/ Я. М. Раєвська. Особливості часової перспективи постраждалих учасників антитерористичної операції/ Б. М. Ткач. Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів/ Л. А. Філоненко. Сучасні дослідження психологічного благополучча (за матеріалами зарубіжних авторів)/ Г. В. Чайка. Психологічні детермінанти домашнього насильства над жінками/ А. В. Шиделко. Селфі як засіб репрезентації ціннісної спрямованості особистості/ В. В. Щербатюк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13
Вихідні дані : Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020
Кільк.характеристики :498 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 159.9.01(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості/ В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій/ О. О. Березіна. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти/ О. О. Блискун. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання/ О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини/ Н. М. Бугайова. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття/ О. Л. Вернік. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина"/ В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості"/ Є. В. Гейко. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища/ Н. З. Дерев'янко. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів/ Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка/ М. Т. Дригус. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді/ В. В. Іванцанич. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки/ Л. В. Калашникова. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді/ В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів/ А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання/ С. О. Копилов. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом/ В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купрєєва. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності/ І. В. Мамчур. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження/ М. М. Марусинець, Є. В. Губська. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції/ О. А. Мельник. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності/ С. А. Мул. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання/ Н. І. Мусіяка. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю/ О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості/ Н. В. Ортікова. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці/ В. Р. Павелків. Професійний стрес: причини та наслідки/ Т. В. Палько. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність/ О. І. Пенькова. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах/ О. В. Петяк, Т. В. Комар. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості/ Г. М. Побокіна. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні/ Л. З. Сердюк. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність/ А. Є. Стрижак. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології/ С. Є. Солодчук. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням/ В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах/ Т. М. Третяк. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації/ Л. Г. Туз. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом/ В. В. Турбан. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття/ В. В. Турбан. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості/ Г. В. Чайка. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених/ Ю. М. Широбоков. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії/ І. В. Яворська-Вєтрова. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування/ І. М. Поклад. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки/ Т. С. Яценко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.938.363.5:371/М 48-513681 рукописний текст
Автор(и) : Мельник, Наталія Юріївна
Назва : Антиципація студентами гуманітарних спеціальностей своєї професійної ідентичності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :214 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-213.
УДК : 159.938.363.5:371.125
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Антиципація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--антиципація--часова перспектива--формувальна програма
Анотація: Теоретично обгрунтовані й експериментально виявлені психологічні і організаційно-методологічні умови, що детермінують досягнення професійної ідентичності в процесі навчання у вищому навчальному закладі. У дисертації розроблено і апробовано комплекс методик для діагностики професійної ідентичності в контексті майбутньої часової перспективи. Було розкрито особливості часових перспектив при різних статусах професійної ідентичності. Показано, що високий рівень розвитку рефлексивності, відповідальності, усвідомлення власного життя є характерним для студентів із досягнутою ідентичністю. У студентів з дифузією, мораторієм чи псевдоідентичністю ці риси потребують корекції і розвитку. В роботі представлено спеціальну комплексну програму, яка спрямована на визначення та гармонізацію власної часової перпективи, формування відповідної мотивації щодо побудови образу позитивного майбутнього у її учасників, а також на розвиток антиципаційної спроможності, рефлексії, відповідальності, осмисленності життя, на проектування образу професійного майбутнього та актуалізацію своїх професійних ресурсів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/М 48-278020 рукописний текст
Автор(и) : Мельник, Наталия Юрьевна
Назва : Антиципация студентами гуманитарных специальностей своей профессиональной идентичности : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2011
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка НАНП Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 179-213.
УДК : 159.923.2-057.875:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Профессиональная идентичность
Возрастная психология-- Студенты
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профессиональная идентичность--антиципация--временная перспектива--формирующая программа
Анотація: Диссертационное исследование посвящено изучению особенностей становления профессиональной идентичности у студентов гуманитарных специальностей. Теоретически обоснованы и экспериментально выявлены психологические и организационно-методические условия, детерминирующие достижение выраженной профессиональной идентичности в процессе обучения в высшем учебном заведении. Изучена взаимосвязь между уровнями антиципационной компетентности и формированием статусов идентичности. Разработана специальная комплексная формирующая программа, содействующая становлению профессиональной идентичности в услловиях обучения в ВУЗе.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Поворозник К. О.
Назва : Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 269-278: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 276-277 (8 назв)
УДК : 159.є922.2:502/504
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток--часова перспектива--екзистенційні механізми--психолого-педагогічна програма--студенти--корекційно-розвивальна програма
Анотація: Розглядаються особливості часової перспективи у студентів у контексті реалізації психолого-педагогічної пролграми з її збалансованого розвитку. Аналізується динаміка показників часової перспективи досліджуваних у напрямку балансу за часовими модусами: минуле, теперішнє, майбутнє. Підкреслюється роль екзистенційних механізмів в процесі розвитку збалансованої часової перспективиу студентської молоді.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/Л 33
Автор(и) : Лебединська І. В.
Назва : Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 30-40 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примітки : Бібліогр.: с. 39-40 (8 назв)
УДК : 159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування--дискурс--культурна форма--перспектива--позиція
Анотація: Аналізується феномен самопроектування як опосередкований результат власного історичного становлення. Історичне становлення практик самопроектування запропоновано проаналізувати у контнксті горизонту авторства. Розпочато аналіз шляху становлення стратегії авторства .
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(043.5)/П 12 рукописний текст
Автор(и) : Павленко, Оксана Володимирівна
Назва : Досвід як чинник становлення життєвої перспективи особистості : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-20 (19 назв).
УДК : 159.923.2(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий шлях особистості--життєвий досвід--перспектива особистості--ситуація невизначеності--модель інтерпретації життєвого досвіду--типологія інтерпретації життєвого досвіду--фасилітація становлення перспективи особистості
Анотація: Визначено, що на життєвому шляху особистості теперішнє, минуле і майбутнє пов’язані через механізм інтерпретації власного життєвого досвіду та усвідомлення і побудову власних життєвих перспектив. Розроблено структурно-функціональну модель інтерпретації життєвого досвіду, що складається із чотирьох компонентів: змістового, емоційно-переживального, смислового та прагматично-практичного. Визначено, що механізми впливу життєвого досвіду на процеси прогнозування, проектування та програмування майбутнього залежать від суб’єктивного способу інтерпретації власного досвіду та теперішньої ситуації особистості. Виокремлено чотири типи інтерпретації досвіду з точки зору вирішення завдань перспективи особистості: ігнорування досвіду, ідеалізація досвіду, застрявання у досвіді та рефлексивно-аналітичний тип інтерпретації досвіду. Емпірично доведено, що інтерпретація життєвого досвіду за допомогою рефлексивно-аналітичного типу є найбільш позитивною та такою, що надає особистості можливості для розвитку та опанування суб’єктної позиції щодо свого життя. Розроблено та апробовано технологію психологічного сприяння формуванню людиною позитивної, реалістичної, диференційованої та особистісної перспективи власного життя через звернення до життєвого досвіду для представників кожного з типів інтерпретації досвіду.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(043.5)/П 12 рукописний текст
Автор(и) : Павленко, Оксана Володимирівна
Назва : Досвід як чинник становлення життєвої перспективи особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :276 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 192-217 (230 назв).
УДК : 159.923.2(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий шлях особистості--життєвий досвід--перспектива особистості--ситуація невизначеності--модель інтерпретації життєвого досвіду--типологія інтерпретації життєвого досвіду--фасилітація становлення перспективи особистості
Анотація: Визначено, що на життєвому шляху особистості теперішнє, минуле і майбутнє пов’язані через механізм інтерпретації власного життєвого досвіду та усвідомлення і побудову власних життєвих перспектив. Розроблено структурно-функціональну модель інтерпретації життєвого досвіду, що складається із чотирьох компонентів: змістового, емоційно-переживального, смислового та прагматично-практичного. Визначено, що механізми впливу життєвого досвіду на процеси прогнозування, проектування та програмування майбутнього залежать від суб’єктивного способу інтерпретації власного досвіду та теперішньої ситуації особистості. Виокремлено чотири типи інтерпретації досвіду з точки зору вирішення завдань перспективи особистості: ігнорування досвіду, ідеалізація досвіду, застрявання у досвіді та рефлексивно-аналітичний тип інтерпретації досвіду. Емпірично доведено, що інтерпретація життєвого досвіду за допомогою рефлексивно-аналітичного типу є найбільш позитивною та такою, що надає особистості можливості для розвитку та опанування суб’єктної позиції щодо свого життя. Розроблено та апробовано технологію психологічного сприяння формуванню людиною позитивної, реалістичної, диференційованої та особистісної перспективи власного життя через звернення до життєвого досвіду для представників кожного з типів інтерпретації досвіду.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153(06)/А 43
Автор(и) : Рябовол Т. А.
Назва : Експериментальна модель формування прогнозу як механізму ресоціалізації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 287-305 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примітки : Бібліогр.: С. 303-304 (5 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки правопорушники--часова перспектива--прогностична функція--ціле покладання--планування--критичне мислення
Анотація: У статті викладено результати эксперименту формування функції прогнозу у підлітків-девіантів. Виявлено зв'язок недорозвитку функції прогнозу з такими порушеннями когнітивної сфери як: викривлення у сприйнятті, запам’ятовуванні та обробці інформації, осмисленні та використанні отриманих результатів. Описано якісні характеристики сприймання та осмислення минулого і теперішнього та очікувань від майбутнього. У статті вказано на викривлення в розвитку цих підлітків соціальноперцептивних здібностей. Приведено основні напрямки комплексної програми, як механізму ресоціалізації, розробленої на основі результатів дослідження. Повідомлено, що в процесі експерименту сформовано вміння ставити цілі та планувати життя. Подані результати повторного опитування, якими виявлено позитивну динаміку показників соціального інтелекту та смисложиттєвих орієнтацій. В роботі було використано нову методику «Листок самоаналізу», розроблену Т. Рябовол, Л. Скабою.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Шиловська, Олена Миколаївна
Назва : Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 82-93 (Шифр 151.60/А 43-499887420)
Примітки : Бібліогр.: с. 93 (3 назви)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування--дискурсивні практики--прототексти--комунікативна компетентність--саморозуміння--самопізнання--часова перспектива
Анотація: Самопроектування - це спроби створення проекту власного "Я" на основі інтерпретації та часткової реінтерпретації пережитих життєвих подій, як своїх власних, так і подій, що відбуваються у житті найближчого оточення. Однак, інтерпретація та реінтерпретація особистого досвіду молодшого школяра можлива лише за активної участі дорослого.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54+/К 90-508296
Автор(и) : Куліш, Віктор Іванович
Назва : Особливості усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2012
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-202.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051 + 159.923.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна самореалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація особистості--професійна самореалізація--перспектива--усвідомлення--студенти-психологи
Анотація: У дисертації наведено теоретичне обгрунтування та результати емпіричного вивчення проблеми усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації, вивчено критерії та рівні усвідомлення, з'ясовано зв'язок усвідомлення професійних перспектив з особистісними властивостями студентів старших курсів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76:616/Д 44 рукописний текст
Автор(и) : Дідковська, Лариса Іванівна
Назва : Особливості уявлень про своє майбутнє у старшокласників із соматичними порушеннями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-199.
УДК : 159.922.76:616
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Соматичні порушення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уявлення про майбутнє--цілепокладання--діяльнісне самовизначення--моделювання--психосоматика--актуальне я--локус контролю--психотренінг--часова перспектива--тип структурування
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних детермінант побудови старшокласниками із певними соматичними порушеннями власної часової часової перспективи (уявлення про своє майбутнє). В дослідженні запропоновано новий підхід у вирішенні проблеми побудови особистістю власного майбутнього, який ґрунтується на концепції суб'єктно-діяльнісного підходу і теорії цілепокладання. Встановлено, що процес і результат побудови особистістю образу власного майбутнього призводить до таких змін актуальної структури особистості, які можуть розглядатися як особистісне новоутворення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Купрєєва О. І.
Назва : Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 144-153 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 151-153 (20 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): часова перспектива--самореалізація--самоставлення--смисложиттєві орієнтації--студенти з інвалідністю
Анотація: У статті викладено результати дослідження особливостей часової перспективи в контексті самореалізації студентів. Здійснено порівняльний аналіз часової перспективи умовно здорових студентів та студентів з інвалідністю. Виявлено зв'язок часової перспективи із смисложиттєвими орієнтаціями, самоставленням та самореалізацією особистості студентів. Встановлено, що збалансована часова перспектива, ціннісно-смислова насиченість часових модусів та цілісне сприйняття себе в часі сприяють успішній самореалізації особистості студентів.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/К 92
Автор(и) : Купреева, Ольга Іллівна
Назва : Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 130-140: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 139-140 (14 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--інвалідність--самореалізація--часова перспектива--самоставлення--смисложиттєві орієнтації
Анотація: Викладено результати дослідження психологічних аспектів самореалізації студентів з інвалідністю. Здійснено порівняльний аналіз психологічних характеристик студентів з інвалідністю та здорових студентів. Виявлено зв'язок самореалізації особистості із її самоставленням, смислово-життєвими орієнтаціями та часовою перспективою.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Недвига О. В.
Назва : Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 373-383 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 382-383 (4 назви)
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне забезпечення--професійно-психологічний відбір--психологічна підготовка--бойові психічні травми--психологічна допомога--психічний стан--психологічна реабілітація
Анотація: В статті проводиться ретроспективний аналіз становлення та розвитку психологічного забезпечення професійної діяльності, зазначаються здобутки вчених на різних етапах розвитку психологічної науки. Досліджуються підходи психологів до визначення і класифікації складових та завдань психологічного забезпечення на кожному з етапів його розвитку. Показано можливість застосування існуючих воєнно-психологічних концепцій та досвіду бойової практики армій провідних країн для вирішення таких важливих задач психологічного забезпечення бойової діяльності як професійно-психологічний відбір, психологічна підготовка, психологічна допомога і реабілітація учасників бойових дій.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(8) : Ч. 1
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2015
Кільк.характеристики :283 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
ISBN, Ціна 978-966-518-513-0: 36.00 грн.
УДК : 153
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Раціогуманістичний підхід до визначення засад ціннісно налаштованої соціальної поведінки/ Г. О. Балл. Багатовимірна теорія особистості про світогляд людини в контексті інваріанту просторово-часових орієнтацій/ В. Ф. Моргун. Місце та роль світогляду в структурі свідомості/ І. Г. Тітов. Роль соціальних стереотипів у становленні світоглядних орієнтацій особистості/ О. Є. Блинова. Ментальність особистості: філософсько-освітній аспект/ Д. В. Полєжаев. До проблеми тематизації культурної ідентичності особистості/ І. В. Лебединська. Суб'єктивна феноменологія командного успіху в ціннісно-рольовому просторі імпліцитних теорій/ В. В. Горбунова. Особливості екологічної ідентичності та екологічних установок вегетаріанців/ І. В. Кряж, Т. А. Сінюгіна. Особливості життєвої перспективи в підлітковому та юнацькому віці/ М. М. Рева. Динаміка розвитку професійної спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ Н. Ю. Цибуляк. Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку/ Т. А. Яновська. Особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків із неформальних об'єднань/ В. А. Лавріненко. Поведінка людини в складних умовах як чинник її психологічного здоров'я/ О. В. Завгородня. Роль соціально-психологічного забезпечення в контексті психологізації соціальної роботи/ Н. І. Кривоконь. Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті/ А. С. Харченко. Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості/ О. І. Власова. Мобільність як необхідна умова професійного становлення особистості/ Л. С. Пілецька. Кар'єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів/ Н. О. Гончарова. Філософсько-психологічні аспекти професійної орієнтації та самореалізації особистості у сучасному світі праці/ Л. Л. Дворніченко. Особливості міжособистісного спілкування літніх людей та осмисленість життя/ О. Г. Коваленко. Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя/ О. Г. Мирошник.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/Г 67-878605 рукописний текст
Автор(и) : Горбасенко, Ігор Михайлович
Назва : Психолого-педагогічні засоби оптимізації особистісних утворень старшокласників із розладами дихальних шляхів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :203 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.176-196.
УДК : 159.922.73-053.6:616
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісні утворення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток особистості--соматичний розлад--психосоматичні співвідношення--самоставлення--мотивація досягнення--самоповага--часова перспектива--психокорекція
Анотація: Дисертація присвячена вивченню в умовах психокорекції особливостей особистісних змін у старшокласників із соматичними (респіраторними) порушеннями дихальних шляхів. В роботі запропоновано нове вирішення проблеми корекції особистості за нсеприятливих умов її розвитку, обтяжених наявністю соматичного розладу. В доследженні розкриваються особливості психосоматичних співвідношень при різних видах респіраторних розладів, роль емоційних чинників у їхньому розвиткові та можливості попередження особистісних дисгармоній корекційними засобами. Встановлено, що у розвитку різних видів респіраторного розладу вагому роль відіграють емоційні чинники, пов"язані зі стресогенними ситуаціями та стереотипізованими варіантами психотілесного реагування, специфічними для різних розладів дихальних шляхів. Виявлено також зміни в типах реагування на змінений психоматичний стан в системі особистісних ставлень, мотивацій досягнення та самооцінці у старшкласників внаслідок переживання соматичних розладів. У процесі психокорекції досягнута позитивна динаміка за показниками емоційної обумовленості респіраторних розладів та особистісних якостей, специфічних для раннього юнацького віку (у ставленні старшокласника до себе, до власного майбутнього та життєвих цілей, у мотивації досягнення та самоповазі).
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Скляр О. Г.
Назва : Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 205-212 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 212 (4 назви)
УДК : 159.9.072.4-058.17:792
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маргіналізація--підлітки--життєва перспектива--життєвий сценарій--сценарний підхід
Анотація: Розкривається поняття маргіналізації підлітків, життєвої перспективи та життєвого сценарію. представлена модель соціально-психологічних засобів, в основі якої лежить сценарний підхід. Продемонстровано розгортання життєвої перспективи особистості, схильної до маргіналізації.
Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
Статистика
за 30.06.2024
Кількість запитів 1352
Кількість відвідувачів 364
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя