Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=полікультурне оточення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2+159.922/А 50-721300 рукописний текст
Автор(и) : Алинкіна, Дінара Едуардівна
Назва : Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :192 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 163-189.
УДК : 159.922.2+159.922.73-053.4+159.928.23+81'233 + 159.922.2 + 159.922.73-053.4 + 159.928.23 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєві здібності
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєві здібності--полікультурне оточення--психолого-педагогічне проектування--спілкування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі розвитку мовленнєвих здібностей дошкільників п"ятого року життя, які виховуються в полікультурному оточенні. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п"ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбуваєтся процес активної комунікативної діяльності і демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних та творчих характеристик мовлення. Дослідженно взаємозв"язок між ступенем розвитку різних змістовних компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку в умовах полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п"ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу та апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленевого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб"єктних особистісних механізмів (розвиток мотивівта інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера по спілкуванню, формування ціннісних орієнтацій в національній культурі). практичне значення дослідження зумовлене можливістю використання одержаних результатів як практичного інструментарію оптимізації розвитку здібностей дітей у різному соціокультурному оточенні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.06.2024
Кількість запитів 23715
Кількість відвідувачів 1448
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя