Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (114)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=порівняння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - 436 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Ершова-Бабенко, І. В. Теоретичний підхід до вивчення особистісних цінностей у обдарованої особистості. Діагностична К-методика "10 х 10" / І. В. Ершова-Бабенко. - С .6-14
Кремінський, Б. Г. Вікова залежність прояву ознак інтелектуальної обдарованності / Б. Г. Кремінський. - С .15-22
Москаленко, В. В. Особливості соціальної творчості спільнот: теоретико методологічний аспект / В. В. Москаленко, Т. І. Сила. - С .31-41
Москаленко, В. В. Особливості емоційного ставлення студентської молоді до економічно успішної людини / В. В. Москаленко. - С .23-30
Романюк, Л. В. Психодіагностичні методи дослідження ціннісного становлення особистості / Л. В. Романюк. - С .42-50
Сердюк, Людмила Захарівна. Фактори психологічного благополучча студентів / Л. З. Сердюк. - С .51-59
Музика, О. Л. Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретична модель і підходи до дослідження / О. Л. Музика. - С .60-76
Володарская, Наталия Дмитриевна. Технології активізації самодетермінації особистості в кризових ситуаціях / Н. Д. Володарская. - С .77-83
Гавриловська, К. П. Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект / К. П. Гавриловська, О. В. Вигівська. - С .84-91
Грицюк, І. М. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності / І. М. Грицюк, Н. О. Денис. - С .92-98
Губенко, Олександр Володимирович. Використання механізму переструктурування для розвитку інтелектуально-творчої обдарованості учнів / О. В. Губенко. - С .99-106
Гурлєва, Т. С. Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. - С .107-117
Демченко, О. П. Теоритизація соціальної обдарованості через наукову рецепцію психологічних концепцій / О. П. Демченко. - С .118-129
Козицька, І. В. Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань підлітків сучасних субкультурних угрупувань косплей та летсплей / І. В. Козицька, О. О. Ковальска. - С .130-136
Корольов, Д. К. Особистісні цінності інтелектуально обдарованої особистості / Д. К. Корольов. - С .137-152
Кузнецов, О. І. Духовні здібності особистості як психологічна проблема / О. І. Кузнецов. - С .153-159
Латиш, Н. М. Прояви творчого потенціалу молодших школярів при розв'язуванні задач на конструювання / Н. М. Латиш. - С .160-166
Марчук, К. А. Секрети літературної обдарованості Григора Тютюнника: психобіографічний аспект / К. А. Марчук. - С .167-172
Музика, О. О. Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів / О. О. Музика. - С .173-180
Мусіяка, Н. І. Ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісна детермінанта результативності учіння / Н. І. Мусіяка. - С .181-187
Никончук, Н. О. Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі / Н. О. Никончук, І. С. Загурська. - С .188-200
Пенькова, Олена Іванівна. Ціннісні аспекти самореалізації особистості / О. І. Пенькова. - С .201-207
Подофєй, С. О. Самовизначення суб'єктності людини у вчинку через взаємодію / С. О. Подофєй. - С .208-213
Портницька, Н. Ф. Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності) / Н. Ф. Портницька, М. С. Радевич. - С .214-220
Савиченко, О. М. Соціальна відповідальність підлітків: вікова динаміка та гендерний аспект / О. М. Савиченко, А. С. Добровольська. - С .221-227
Терещенко, Кіра Володимирівна. Вплив організаційно-професійних чинників на рівень розвитку толерантності педагогічних працівників / К. В. Терещенко. - С .228-236
Ткач, Б. М. Перевірка ефективності психологічного квесту "подорож героя" для нейропсихологічної корекції основних форм девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .237-252
Харченко, Н. А. Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла / Н. А. Харченко, Т. П. Шевчук. - С .253-258
Чайка, Галина Василівна. Особистісна автономія: свобода чи відповідальність? / Г. В. Чайка. - С .259-266
Чиханцова, О. А. Особливості прояву компонентів життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .267-273
Шамич, О. М. Порівняльний аналіз рівня розвитку актуальних особистісних якостей у паралімпійців та здорових спортсменів / О. М. Шамич. - С .274-280
Ятчук, М. С. Емпатія як критерій психологічної компетентності працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .281-287
Бахвалова, А. В. Порівняння показників мотивації студентів гуманітарного та природничонаукового напрямків навчання / А. В. Бахвалова. - С .288-295
Гончарук, О. В. Особливості рефлексії здібностей у жінок із психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .296-307
Еверт, О. В. Специфіка негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов службової діяльності / О. В. Еверт. - С .308-314
Загурська, Е. В. Духовні цінності в структурі здібностей літературно обдарованої особистості: погляди Д.М. Овсянико-Куликовського / Е. В. Загурська. - С .315-321
Зеленська, З. П. Розвиток комунікативної компетентності особистості / З. П. Зеленська. - С .322-329
Кузіна, В. Д. Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера / В. Д. Кузіна. - С .330-338
Курбатова, А. О. Ціннісно-смислова регуляція професійного самовизначення особистості / А. О. Курбатова. - С .339-347
Максьом, К. В. Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену / К. В. Максьом. - С .348-355
Мельник, О. В. Використання метафоричних карт у психотерапевтичній роботі з учасниками АТО / О. В. Мельник. - С .356-361
Могиляста, С. М. Аналіз теоретичних підходів до дослідження емоційного інтелекту особистості / С. М. Могиляста. - С .362-369
Павленко, Т. В. Відмінності розвитку комунікативної сфери у дівчат та хлопців підліткового віку / Т. В. Павленко. - С .370-379
Панасенко, М. Ю. Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор / М. Ю. Панасенко. - С .380-387
Ремесник, Н. Ю. Взаємозв'язок захисних механізмів та формування Я-концепції особистості / Н. Ю. Ремесник. - С .388-395
Сніжна, М. А. Вікові особливості внутрішніх конфліктів ціннісної сфери образотворчо обдарованих підлітків / М. А. Сніжна. - С .396-402
Сторожук, О. М. Теоретичний аналіз проблеми особливостей батьківського ставлення до дітей з розладами аутистичного спектра / О. М. Сторожук. - С .403-412
Чекрижова, Марія Михайлівна. Динаміка самооцінки професійних умінь студентів у процесі здобуття медичної освіти / М. М. Чекрижова. - С .413-422
Щербатюк, В. В. Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах / В. В. Щербатюк. - С .423-430
УДК
РУБ 153.6

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бахвалова, А. В.
    Порівняння показників мотивації студентів гуманітарного та природничонаукового напрямків навчання [Текст] / А. В. Бахвалова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 288-295
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- обдарованість -- студенти -- гуманітарії -- технарі -- мізнавальний мотив -- мотив уникнення -- академічна мотивація
Анотація: У статті розглянута проблема зв'язку таких психологічних феноменів як мотивація та обдарованість, а також наведене дослідження, яке присвячене порівнянню показників мотивації студентів-гуманітаріїв (психологи) та представників природничонаукових (фізика, радіофізика) спеціальностей Київського національного університету імені Тараса Шевченка. У досліджені були використані тест "Рівень домагань особистості" В.Гербачевського та методика "Шкала академічної мотивації" Т.О.Гордеєвої (ШАМ). У результаті, були виявлені статистично значимі відмінності у мотивах уникнення, змагання та оцінки складності завдання (по тексту В.Гербачевського); а також у пізнавальній інтроектованій та мотивації самоповаги (за методикою ШАМ).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.923-056.24+615.851]:616-006-052(043.5)
Б 48


    Березянська, Влада Віталіївна.
    Порівняння психологічних особливостей онкохворого в хворобі та ресії інструментами транзакційного аналізу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / В. В. Березянська ; наук. кер. С. В. Васьківська ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2019. - 257 с. : табл. - Бібліогр.: с. 200-215 (182 назви). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
онкологічні хворі -- хворі, що отримали лікування щодо онкологічної хвороби з досягненням ремісії -- канцерофоби -- транзакційний аналіз -- онкологічна хвороба -- психосоматика -- психологічний супровід -- психоонкологія
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей онкологічних хворих, онкологічних хворих у ремісії та канцерофобів за допомогою транзакційного аналізу. У дослідженні розкрито вплив дитячого досвіду на прийняття таких директив, сценаріїв, типів адаптування, які сприяють виникненню онкологічного захворювання. Описано психологічний портрет онкохворого, онкохворого в ремісії та канцерофобів. Визначено, що при досить суттєвій схожості портретів онкохворого та онкохворого в ремісії, психологічний портрет онкохворого в ремісії є більш «зрілим». Порівняльний аналіз їх портретів розкрив психологічні механізми лікування онкохвороби. Визначення особливостей психологічного профілю канцерофоба дозволив встановити психологічні механізми профілактики виникнення хвороби. Визначено типологію онкологічних хворих.Виділені типи націлюють на диференціацію психотерапевтичної допомоги цим групам хворих.Розкрито основнізасади психотерапевтичної допомоги онкохворим, онкохворим у ремісії та канцерофобам.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Васьківська, Світлана Василівна \наук. кер.\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.9+613.8-616.006
Б 48


    Березянська, Влада Віталіївна.
    Порівняння психологічних особливостей онкохворого в хворобі та ремісії інструментами транзакційного аналізу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / В. В. Березянська ; наук. кер. С. В. Васьківська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 23 с. : табл. - Бібліогр.: C. 20 (6 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
онкологічні хворі -- хворі, що отримали лікування щодо онкологічної хвороби з досягненням ремісії -- канцерофоби -- транзакційний аналіз -- онкологічна хвороба -- психосоматика -- психологічний супровід -- психоонкологія
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей онкологічних хворих, онкологічних хворих у ремісії та канцерофобів за допомогою транзакційного аналізу. У дослідженні розкрито вплив дитячого досвіду на прийняття таких директив, сценаріїв, типів адаптування, які сприяють виникненню онкологічного захворювання. Описано психологічний проект онкохворого, онкохворого в ремісії та канцерофобів. Визначено, що при досить суттєвій схожості портретів онкохворого та онкохворого в ремісії, психологічний портрет онкохворого в ремісії є більш "зрілим". Порівняльний аналіз їх портретів розкрив психологічні механізми лікування онкохвороби. Визначення особливостей психологічного профілю канцерофоба дозволив встановити психологічні механізми профілактики виникнення хвороби. Визначено типологію онкологічних хворих. Виділені типи націлюють на диференціацію психотерапевтичної допомги онкохворим, онкохворим у ремісії та канцерофобам.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Васьківська, Світлана Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 101137
Кількість відвідувачів 1697
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя