Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (68)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=початкова освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9-051/П 12
Автор(и) : Павлюк Н.
Назва : Теоретичний аналіз проблеми психологічної готовності педагога до співпраці з батьками
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 162-172 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-172 (10 назв)
УДК : 159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--мотивація--співпраця педагога з батьками--майбутні вчителі--початкова освіта
Анотація: Вивчаються особливості психологічної готовності майбутніх учителів початкової школи до співпраці з батьками.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/П 86
Автор(и) : Шатирко Л. О., Дзюбко, Людмила Віталіївна, Бучма В. В., Гурова О. В.
Назва : Психологічна складова сучасної навчальної книги: показники і критерії психологічної експертизи : : навчальна програма для психологів-експертів
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :13 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-41-8: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник--компоненти структури діяльності учіння--контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій--психологічний аналіз--експертиза навчальних матеріалів--ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій--компетентності--уміння вчитися--початкова освіта--освітні матеріали--учбова діяльність--навчальна діяльність--нова українська школа--заклади загальної середньої освіти
Анотація: В програмі розглядаються питання психолого-методичного забезпечення розроблення та аналізу навчальної літератури для Нової української школи, окреслюється сутність навчальних матеріалів в контексті проблеми навчання та розвитку, гуманістичних цінностей педагогічних завдань в освітньому просторі. Конкретизація та практичне опрацювання концептуальних підходів програми представлено в розділах, присвячених психологічним характеристикам різних видів освітніх матеріалів; особливостям психолого-педагогічної експертизи. Програма має за мету поглиблення уявлень про психологічні складові освітніх матеріалів, створення методологічних підґрунть подальшої розробки навчальних курсів. Окреслені в програмі концептуальні основи допоможуть зрозуміти психологічну сутність діяльності учіння, й на підставі даних виявити новий ракурс у вирішенні головної практичної проблеми освіти – всебічного розвитку особистості в освітньому просторі. Програма може бути корисною в організації підготовки психологів-експертів під час здійснення апробації шкільної навчальної книги. Також може бути цікавою психологам-практикам, педагогам, соціальним працівникам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/І-70
Автор(и) : Шатирко Л. О., Дзюбко, Людмила Віталіївна, Бучма В. В., Гурова О. В.
Назва : Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури : інструкція
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :34 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-42-5: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Психоаналіз-- навчальні видання --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник--компоненти структури діяльності учіння--контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій--психологічний аналіз--експертиза навчальних матеріалів--ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій--компетентності--уміння вчитися--початкова освіта--освітні матеріали--учбова діяльність--навчальна діяльність--нова українська школа--заклади загальної середньої освіти
Анотація: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 28.06.2024
Кількість запитів 49218
Кількість відвідувачів 697
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя