Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (787)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=початкова школа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.452.52/М 66 рукописний текст
Автор(и) : Митник, Олександр Якович
Назва : Психолого-педагогічні умови становлення продуктивного спілкування в молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :170 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 132-141.
УДК : 316.452.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спілкування
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): продуктивне спілкування--початкова школа--здатність до спілкування--теорія спілкування
Анотація: У дослідженні подано теоретичні засади формування в молодших школярів здатності до продуктивного спілкування, його характеристики та психолого-педагогічні умови його становлення. Висвітлено процес формування і розвитку у навчальному процесі початкових класів здатності учнів до продуктивного спілкування.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377-057.875:37.01/Х 55-477509 рукописний текст
Автор(и) : Хлівна, Олександра Миколаївна
Назва : Формування психологічної готовності до роботи з обдарованими дітьми у студентів педучилища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :198,[9] с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 149-160.
УДК : 377-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Пофесійна підготовка
Вікова психологія-- Обдаровані школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--професійна підготовка--обдаровані діти--педагогічна діяльність--початкова школа
Анотація: Дисертацію присвячено питанням удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів в умовах принципових змін в освіті України. Розроблено модель готовності студента педагогічного вузу до роботи з обдарованими дітьми в системі загальної структури готовності до педагогічної діяльності. Виявлено критерії профпридатності студентів до практичної роботи з обдарованими дітьми в умовах навчання в педучилищі та методичні рекомендації щодо оновлення змісту, форм і методів психолого-педагогічної підготовки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Грединарова О. М.
Назва : Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 81-101 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-виховний процес--стилі мислення--дослідницький стиль мислення--психологічна напруга--ситуація невизначеності--початкова школа
Анотація: Викладено ідею та досвід вровадження в навчально-виховний процес методу формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання. Наведено приклади найбільш раціональних прийомів для опрацювання з дітьми типології питань та зняття психологічної напруги у ситуації невизначеності, і приклади застосування методу на уроках у початковій школі та у середній ланці навчання з предметів гуманітарного типу.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(10) : Ч. 1
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2016
Кільк.характеристики :264 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Екзистенціальні підстави драми людського життя/ С. Д. Максименко. Психологія корінних слов'ян як наука про слов'янську душу (англ. мовою)/ А. Панкалла. Онтологія суб'єктності як теоретико-методологічний підхід у дослідженні внутрішніх конфліктів особистості/ І. О. Красильников. Психологічні особливості суб'єктності дитини дошкільного віку/ І. Г. Тітов. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров'я учнів початкової школи/ О. І. Василевська. Особливості національної самосвідомості у дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Абасалієва. Схильність до девіантної поведінки підлітків з низьким рівнем довіри до себе/ М. З. Єсип, І. В. Михайлюк. Вікові зміни психологічного благополуччя у середній та пізній дорослості/ Т. Б. Партико. Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях/ Н. Г. Піддубна, Д. Е. Єфімов. Дослідження впливу тривожності підлітка на його статусне положення у групі однолотків/ М. М. Тесленко. Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін/ О. І. Власова [и др.]. Сутнісні модуси самозмінювання у проблематиці психології розвитку: зарубіжна персонологія/ С. Б. Кузікова. Аналіз теоретико-методологічних основ інноваційних підходів у психотерапії: на прикладі позитивної психотерапії та схема-терапії/ Н. М. Чижиченко. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів/ І. М. Галян. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності/ Ю. І. Калюжна. Особливості зв'язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі/ Ю. В. Вербова. Роль професійної підготовки в проектуванні кар'єри майбутніх учителів/ Н. О. Гончарова. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях/ О. Г. Мирошник. Саморегуляція як соціально-психологічний чинник життєвого цілепокладання студентської молоді/ М. М. Рева. Дослідження смислових аспектів особистісної саморегуляції студентів-психологів/ Т. Є. Тітова. Навчальна дисципліна "Психологія гуманістичної спрямованості викладача вищої школи": зміст і методичне забезпечення/ А. С. Харченко. Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища/ Н. О. Юдіна, О. О. Зінченко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.9/Г 93
Автор(и) : Гудим, Ірина Миколаївна
Назва : Дидактичне забезпечення та організація уроків математики в початковій школі для сліпих дітей : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Чернівці: Букрек, 2017
Кільк.характеристики :88 с.
Колективи : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-399-933-3: 72.62 грн.
УДК : 376-056.262
Предметні рубрики (Галузі знань): Спеціальна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сліпі діти--дидактичне забезпечення--організація уроків--математика--початкова школа
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 24826
Кількість відвідувачів 1311
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя