Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (33)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=проблемне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955+/Ч-90-315630 рукописний текст
Автор(и) : Чумак, Віктор Вікторович
Назва : Розвиток технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :191, [27] с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 168-191.
УДК : 37.015.3:159.955+37.091.33:001.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мислення
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технічне мислення--підлітковий вік--поетапне формування--розумові дії--проблемне навчання
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення сучасного технічного мислення підлітками засобами нових інформаційних технологій навчання. У результаті проведеного дослідження проблеми обгрунтовано та експериментально перевірено психологічні умови розвитку технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання (на матеріалі креслення). На основі створених психологічних умов було розроблено методику технічного мислення підлітків засобами новихінформаційних технологій навчання, яку можуть використовувати педагоги, які працюють з учнями підлітковго віку. Розроблену методику успішно впроводжено в навчальний процес загальноосвітніх шкіл.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954+/С 42-114988 рукописний текст
Автор(и) : Скалич, Любов Йосипівна
Назва : Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :184 с.: табл.
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-175.
УДК : 37.015.3:159.954+37.015.3:159.955 + 37.015.3:159.954 + 37.015.3:159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творче мислення
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мислення--творче мислення--вербальний інтелект--невербальний інтелект--проблемне навчання--молодший шкільний вік
Анотація: У дисертаційній роботі визначені вікові особливості математичного творчого мислення дітей молодшого шкільного віку. Розроблена програма діагностики та формування творчого математичного мислення. Встановлено взаємозв'язок між окремими розумовими здібностями та рівнем розвитку математичного творчого мислення. З'ясовано характер впливу смислових та операційних настановлень молодших школярів на ефективність процесу творчого математичного мислення. Визначено основні вимоги до системи творчих завдань та критерії їх добору.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Чорний А. М.
Назва : Психологічні особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 380-391 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: С. 387-391 (38 назв)
УДК : 159.9.072.422
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--проблемне навчання--проблемне завдання--проблемна ситуація--метод--рівень проблемності--заняття--методика
Анотація: У статті розглядаються особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки. Проведено детальний аналіз умов організації навчально-виховного процесу. Окреслено вимоги, дотримання яких дає можливість досягти позитивних результатів при виконанні проблемних завдань. Сформульовано характерні риси проблемного навчання, головні принципи та компоненти проблемних ситуацій. Акцентовано на вимогах, якими викладач під час проведення занять з використанням проблемного навчання повинен керуватися при розробці проблемних ситуацій. Сформовано класифікацію проблемних ситуацій, структуру методу проблемного навчання. Сформульовано рівні проблемності, за допомогою яких викладач, під час моделювання майбутнього заняття, прогнозує ступінь участі слухачів у вирішенні навчальної проблеми. В залежності від рівнів проблемності, типу пізнавальної діяльності виділено рівні розумового розвитку слухачів. Окреслено низку навчальних ситуацій, які ставлять слухача в активну позицію на занятті. Обгрунтовано низку методів, за допомогою яких проводиться заняття в системі професійної підготовки. Виділено пенві обмеження, які накладаються на проведення занять з використанням проблемного навчання.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.072:356.13]/Ч 75-627825575 рукописний текст
Автор(и) : Чорний, Артем Миколайович
Назва : Психологічні особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :257 с.: табл. + 1 додатки 182 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 229-257 (266 назв).
УДК : 159.9.072:356.13]:[378.6.015.3:355]:005.336.2](477)(043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програма--проектування--професійна компетентність--майбутній офіцер-прикордонник--професійна підготовка--психологічні механізми навчання--проблемне навчання--професійно спрямована проблемна ситуація
Анотація: У дослідженні розкрито особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах концепції проблемного навчання Ю.І. Машбиця з урахуванням психологічних механізмів проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Проведено психологічний аналіз професійної діяльності офіцерів-прикордонників щодо охорони і захисту державного кордону України. Визначено та обгрунтовано типові психологічні труднощі молодого офіцера-прикордонника (термін несення служби на державному кордоні становить до 5 років) на етапі професійного становлення. За результатами теоретичного аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних учених щодо проблематики професійного становлення: професійна компетентність - це здатність фахівців певної галузі в межах визначених за посадою повноважень застосвувати здобуті знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань професійної діяльності, а професійна компетентність офіцерів-прикордонників - це здатність майбутніх офіцерів - прикордонників у межах визначених за посадою повноважень застосовувати здобуті (спеціальні) знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань та обов'язків, професійного та особистісного розвитку в умовах інтенсивних психологічних навантажень у режимі реального часу. Визначено, що складовими професійної компетентності офіцерів-прикордонників є фахова (спеціальна), психологічна та методична компетентності. Розроблено структурно-функціональну модель цілеспрямованого проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, що є складовою програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Запропоновано практичні рекомендації керівникам структурних підрозділів, науково-педагогічним працівникам, психологам щодо використання програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.072:356.13]/Ч 75-299117597 рукописний текст
Автор(и) : Чорний, Артем Миколайович
Назва : Психологічні особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.9.072:356.13]:[378.6.015.3:355]:005.336.2](477)(043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програма--проектування--професійна компетентність--майбутній офіцер-прикордонник--професійна підготовка--психологічні механізми навчання--проблемне навчання--професійно-спрямована проблемна ситуація
Анотація: У дослідженні розкрито особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах концепції проблемного навчання Ю.І. Машбиця з урахуванням психологічних механізмів проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Проведено психологічний аналіз професійної діяльності офіцерів-прикордонників щодо охорони і захисту державного кордону України. Визначено та обгрунтовано типові психологічні труднощі молодого офіцера-прикордонника (термін несення служби на державному кордоні становить до 5 років) на етапі професійного становлення. За результатами теоретичного аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних учених щодо проблематики професійного становлення: професійна компетентність - це здатність фахівців певної галузі в межах визначених за посадою повноважень застосвувати здобуті знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань професійної діяльності, а професійна компетентність офіцерів-прикордонників - це здатність майбутніх офіцерів - прикордонників у межах визначених за посадою повноважень застосовувати здобуті (спеціальні) знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань та обов'язків, професійного та особистісного розвитку в умовах інтенсивних психологічних навантажень у режимі реального часу. Визначено, що складовими професійної компетентності офіцерів-прикордонників є фахова (спеціальна), психологічна та методична компетентності. Розроблено структурно-функціональну модель цілеспрямованого проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, що є складовою програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Запропоновано практичні рекомендації керівникам структурних підрозділів, науково-педагогічним працівникам, психологам щодо використання програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 14.09.2024
Кількість запитів 43379
Кількість відвідувачів 1196
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя