Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1570)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (113)Рідкісна книга (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=програма<.>
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(075)/П 78
Назва : Програми заочного відділу університету. Програма-мінімум педагогічних знань для самоосвіти
Вихідні дані : Б.м., 1970
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Івано-Франківський народний університет педагогічних знань
Ціна : [б.ц.]
УДК : 159.9(075.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія підручник
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(075)/П 16
Автор(и) : Панок В.Г., Лазаревський С.В., Барко В.І.
Назва : Основи психологічних знань : факультативний курс для старших класів середньої загальноосвітньої школи. Навчально-тематичний план і програма
Вихідні дані : Б.м., 1994
Кільк.характеристики :256 с.
Колективи : Інститут психології АПН України, Центр психологічної служби в системі освіти, Тернопільський інститут народної освіти
Ціна : 0.59 грн.
УДК : 159.9(075.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія підручник
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(02)/М 99
Автор(и) : М'ясоїд П. А.
Назва : Задачі з курсу загальної психології : навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти
Вихідні дані : Б.м., 1998
Кільк.характеристики :184 с.
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження", програма "Трансформація гуманітарної освіти в Україні"
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 159.9(076)
Предметні рубрики (Галузі знань): Задачі з психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): задачі з психології
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+316.477/Б 81 рукописний текст
Автор(и) : Бондар, Наталія Євгенівна
Назва : Формування особистісної репрезентації життєвого шляху в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :207 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-198.
УДК : 159.922.8+316.477 + 159.922.8 + 316.477
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Життєвий шлях
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий шлях--самоактуалізація--юнацький вік--життєва програма
Анотація: У роботі проведено аналіз основних теоретичних та методологічних тенденцій в дослідженнях життєвого шляху особистості. Визначені основні психологічні характеристики та параметри особистісної репрезентації життєвого шляху в юнацькому віці. Розкрито особливості життєвого програмування як центрального механізму саморегуляції особистісної репрезентації життєвого шляху.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922+159.923.2/П 44-596675 рукописний текст
Автор(и) : Підласа, Ірина Андріївна
Назва : Психологічний аналіз категорії життєвого шляху особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :185 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-185.
УДК : 159.922+159.923.2:316.477 + 159.922 + 159.923.2:316.477
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологічний аналіз-- Життєвий шлях
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий шлях--життєва подія--психологічна проблема--соціальна активність--психологічний час--самовиявлення особистості--життєва програма
Анотація: Дисертацію присвячено комплексному дослідженню категорії життєвого шляху особистості через психологічний аналіз основних його понять та механізмів життєтворчості. На основі теоретичного аналізу встановлено, що життєвий шлях особистості - це багатовимірна, узагальнена і цілісна програма індивідуального розвитку особистості, яка має свої межі, періоди, міру завершеності та вичерпаності. Збагачено, конкретизовано психологічну модель життєвого шляху особистості та узагальнено шляхи розвитку механізмів цієї категорії. У результаті проведеного емпіричного дослідження життєвих планів і перспектив студентської молоді виявлено прогнози стосовно матеріальних і соціальних досягнень та розподілу видів діяльності у студентів після закінчення вищого навчального закладу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.6+1/О-66-568183 рукописний текст
Автор(и) : Орлова, Світлана Іванівна
Назва : Психологічні особливості розвитку сприймання підлітками поетичної форми : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2005
Кільк.характеристики :225,[9] с.: табл., рис.
Колективи : Рівненський державний педагогічний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-225.
УДК : 159.922.7-053.6+159.937.53 + 159.922.7-053.6 + 159.937.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сприймання поезії
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання поетичної форми--семантичний простір--конотативна семантика--поетичний стиль--програма "поетика"
Анотація: В дисертації з'ясовано рівні і детермінанти розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Розкрито співвідношення естетичних і загальнопсихологічних складників у структурі цього процесу. Сформульовано психолого-педагогічні умови активізації розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Встановлені критерії успішності сприймання поетичної форми, рівні розвитку такого сприймання в підлітковому віці, а також чинники, від яких залежить досягнення цих рівнів. Розроблено й апробовано методи діагностики рівня розвитку сприймання поетичної форми підлітками, а також педагогічні засоби підвищення цього рівня.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.2:005.32/П 50 рукописний текст
Автор(и) : Полікевич, Наталія Олексіївна
Назва : Соціально-психологічні особливості управління навчальним процесом в багатопрофільних технічних навчальних закладах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :177 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-177.
УДК : 37.091.2:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--мотивація--професійний розвиток--особистісний розвиток--програма навчання--стиль керівництва
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей управління навчальним процессомв системі багатопрофільних навчальних закладів технічної освіти. В роботі систематизовано основні теоретичні і експериментальні підходи до розв'язання цієї проблеми, висувається й обґрунтовується положення про існування базових психологічних характеристик керівника, які у своїй цілісності складають певний тип управління. Запропоновано програму оптимізації управлінської діяльності, яка підтвердила належну ефективність безпосередньо в практиці навчально-виховної роботи технічного коледжу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:305:005.9/Б 81-298137 рукописний текст
Автор(и) : Бондаревська, Ірина Олегівна
Назва : Психологічні особливості гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :448,[14] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-224.
УДК : 159.922:305:005.95-051-055.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Гендерні особливості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жінки-майбутні менеджери--гендерна ідентичність--типи гендерної ідентичності--гендерна компетентність--тренінгова програма
Анотація: Дисертацію призначено аналізу психологічних особливостей гендерної ідентичності женок-майбутніх менеджерів. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. У дослідженні проаналізовано сутність гендерної ідентичної як одного з видів соціальної ідентичності. Розкрито зміст і структуру гендерної ідентичностіженок-майбутніх менеджерів та обгрунтовано її роль у забезпеченні ефективності діяльності організації. Виявлено основні типи гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів. Визначено взаємозв"язок типів гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів із ціннисними орієнтаціями, гендерними атитюдами та стилями міжособистісної взаємодії. Обгрунтовано психологічні умови розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок-менеджерівадекватно управлінській діяльності. Розроблено та апробовано тренінгову програму розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів, необхідних для майбутньої ефективної управлінської діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.037/Ш 67
Назва : Школа Володимира Лубенка. 15 років творчої співпраці : Міжнародна культурно-просвітня програма "Київ - Санкт-Петербург. Школа Володимира Лубенка"
Вихідні дані : К.: Новий друк, 2010
Кільк.характеристики :300 с.: рис., фот.
ISBN, Ціна 966-95806-1-7: 200.00 грн.
УДК : 371.015.31:75/76
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(03)/У 45
Назва : Українська психологічна термінологія: : словник-довідник для студентів та викладачів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Б.м., 2010
Кільк.характеристики :302 с.
Колективи : Державна програма розвитку і функціонування української мови на 2004-2010 роки, Інститут психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Ціна : 52.00 грн.
УДК : 159(03)
Предметні рубрики (Галузі знань): Словник з психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний словник
Примірники : всього : ЧЗ(4)
Вільні : ЧЗ(4)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5:796.853/О-73-493240 рукописний текст
Автор(и) : Осика, Костянтин Сергійович
Назва : Психологічні особливості мотивації спортивних досягнень юнаків-каратистів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 214-239.
УДК : 159.947.5:796.853.26
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спортивні досягнення
Вікова психологія-- Юнаки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація досягнення--модель--спортивне досягнення--тренувальний процес--змагальний процес--спортивна кваліфікація--програма оптимізації--юнак-каратист--кіокушинкай карате
Анотація: В роботі розкриваються сутність та характерні особливості мотивації досягнення, розглядаються її моделі та структура, аналізуються різні підходи до дослідження мотивації спортивних досягнень юнаків, здібних до спортивної діяльності. Виявлено основні категорії мотивації досягнення та самоактуалізації спортсменів, характерні для спортивної діяльності представників стилю кіокушинкай карате. Встановлено зв"язки між мотивацією досягнення, рівнем спортивної кваліфікації та успішністю виступів каратистів, яка дає змогу сформувати у спортсменів мотивацію досягнення успіху, уявлення про себе і ставлення до себе, навички самоаналізу, емоційної й поведінкової саморегуляції, прискорити розвиток здібностей до самопізнання та самовдосконалення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Сорока А. В.
Назва : Особливості роботи психолога з різними групами засуджених у відповідності до скоєних ними злочинів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 186-196: рис. (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 195 (10 назв)
УДК : 159.9:34(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психодіагностична програма--засуджені--типи злочинців--ресоціалізація--психологічна підготовка
Анотація: Розкрито процес виконання 3-го завдання 1-го етапу дослідження запропонованої автором психодіагностичної програми дослідження розвитку ресоціалізації засуджених в період підготовки до звільнення з пенітенціарних установ.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372/Ш 37
Автор(и) : Шевчук А. С.
Назва : Дитяча хореографія: програма та навч.-метод. забезпеч. хореогр. діяльн. дітей від 3 до 7 років : навч.-метод. посібник . -2-ге вид. без змін
Вихідні дані : Київ: Шкільний світ, 2011
Кільк.характеристики :128 с.
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 978-966-451-655-3: 8.00 грн
УДК : 373.2.016:793.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитяча хореографія--обдарована дитина--хореографічне навчання--хореографічне мистецтво--хореографічна діяльність
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.938.363.5:371/М 48-513681 рукописний текст
Автор(и) : Мельник, Наталія Юріївна
Назва : Антиципація студентами гуманітарних спеціальностей своєї професійної ідентичності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :214 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-213.
УДК : 159.938.363.5:371.125
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Антиципація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--антиципація--часова перспектива--формувальна програма
Анотація: Теоретично обгрунтовані й експериментально виявлені психологічні і організаційно-методологічні умови, що детермінують досягнення професійної ідентичності в процесі навчання у вищому навчальному закладі. У дисертації розроблено і апробовано комплекс методик для діагностики професійної ідентичності в контексті майбутньої часової перспективи. Було розкрито особливості часових перспектив при різних статусах професійної ідентичності. Показано, що високий рівень розвитку рефлексивності, відповідальності, усвідомлення власного життя є характерним для студентів із досягнутою ідентичністю. У студентів з дифузією, мораторієм чи псевдоідентичністю ці риси потребують корекції і розвитку. В роботі представлено спеціальну комплексну програму, яка спрямована на визначення та гармонізацію власної часової перпективи, формування відповідної мотивації щодо побудови образу позитивного майбутнього у її учасників, а також на розвиток антиципаційної спроможності, рефлексії, відповідальності, осмисленності життя, на проектування образу професійного майбутнього та актуалізацію своїх професійних ресурсів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942:373.29-05/Г 68-227766 рукописний текст
Автор(и) : Гордова, Олена Валер`янівна
Назва : Спільна музично-ігрова діяльність як засіб корекції емоційної сфери першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :183 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-213.
УДК : 159.942:373.29-052+159.964.22+37091.31-059.2 + 159.942:373.29-052 + 159.964.22 + 37091.31-059.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Музично-ігрова діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний розвиток--креативне вираження переживань--корекційно-розвивальна програма--адаптація--емоційне благополуччя
Анотація: Розроблено модель організації спільної музично-ігрової діяльності першокласників як засобу корекції емоційних станів першокласників та підтримки їх емоційного благополуччя. Емпіричне дослідження показало. що у значної частини дітей спостерігалися підвищенні показники негативних емоцій (активних -агресії і пасивних-тривоги, пригніченості), низькі показники позитивних емоцій (щастя, радості). Упродовж навчального року виявлено тенденцію до зниження показників емоційного благополуччя і креативного вираження переживань; тобто, психолого-педагогічні умови в сучасних дитячих освітніх установах не сприяють розвиткові креативного вираження емоцій, швидше його гальмують. З урахуванням теоретичного аналізу та результатів емпіричного дослідження розроблено програму спільної музично-ігрової діяльності, яка сприяє креативному вираженню першокласниками переживань та підвищенню рівня емоційного благополуччя дітей. Результати дослідження підтвердили ефективність даної корекційно-розвивальної програми.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.19:/Р 83-005817 рукописний текст
Автор(и) : Рудюк, Олег Володимирович
Назва : Особистісно-смислові детермінанти переживання безробітними професійних криз : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Рівне, 2011
Кільк.характеристики :287 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 207-220.
УДК : 159.923.2-057.19:331.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Безробіття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--професійні кризи--особистісно-смислові детермінанти--переживання--психологічна корекція--смислодіяльнісна детермінація--безробіття--психотренінгова програма
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням особистісно-смислових детермінант переживання безробітними професійних криз. У роботі проаналізовано основні підходи до розуміння сутності феномену переживання. Розкрито зміст поняття переживання професійної кризи. Обгрунтовано змістовий характер і структурну організацію переживання професійної кризи як системної єдності формально-змістових, змістовно-структурних і результативних показників. Виявлено, що ефективним шляхом подолання неконструктивних способів переживання професійних криз у молодих безробітних є впровадження у процес їх професійної перепідготовки спеціальної психотренінгової програми. Також у молодих безробітних експериментальної групи в ході формувальних заходів було відмічено активізацію процесів смислової інтеграції життєвого і професійного минулого, теперешнього і майбутнього; актуалізацію потреб у розширенні власного професійного простору, у розвитку професійних знань і інтересів, що врешті забезпечило умови і можливості для розвитку конструктивних способів переживання професійних криз.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.34/Щ 64
Автор(и) : Щербина Л. Ф.
Назва : Метатеоретичне мислення психотерапевта: модель, дослідження, програма розвитку : монографія
Вихідні дані : К.: Геопринт, 2012
Кільк.характеристики :283 с.
ISBN, Ціна 978-617-674-001-8: 18.00 грн.
УДК : 615.851
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психотерапія--мислення психотерапевта--метатеоретичне мислення
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/К 58
Назва : Кожен з нас - унікальний! : Програма тренінгу з подолання стану самотності студентів
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2014
Кільк.характеристики :67 с.
Колективи : Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара
Ціна : 5.00 грн
УДК : 378.013.42+159.98.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка вищої школи
Тренінги. Технології проведення тренінгів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінг--подолання самотності--самотність--саморегуляція--продуктивне спілкування
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 615.34/К 72
Автор(и) : Костіна Т. О.
Назва : Зміст корекційно-розвивальної програми з підвищення рівня усвідомлення суб'єктом наявних сценарних проявів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Логос, 2014. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 171-183 (Шифр 615.34/А 43-919544307)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-183 (5 назв)
УДК : 615.34
Предметні рубрики (Галузі знань): Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий сценарій--корекційно-розвивальна програма--самоусвідомлення--автономні рішення
Анотація: Представлено зміст корекційно-розвивальної програми з підвищення рівня усвідомлення суб'єктом наявних сценарних проявів. Надано перелік та опис вправ, реалізація яких сприяє підвищенню рівня самоусвідомлення особистості.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Малкович М. М.
Назва : Програма розвитку гендерних уявлень у хлопчиків дошкільного віку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 166-176 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-175 (8 назв)
УДК : 373.2.034:613.88(477)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна ідентичність--гендерні уявлення--маскулінність--фемінність--андрогінність--казкотерапія--психомалюнок--піскотерапія
Анотація: У статті розкрито особливості формування гендерної ідентичності хлопчиків у дошкільному віці. За результатами аналізу формування гендерних уявлень у дітей дошкільного віку обґрунтовано і подано програму гендерних уявлень у хлопчиків-дошкільників. Розкрито зміст, методи формування гендерних уявлень у хлопчиків, висвітлено особливості розвитку цього складного особистісного утворення у хлопчиків дошкільного віку.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 63008
Кількість відвідувачів 1098
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя