Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1570)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (113)Рідкісна книга (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=програма<.>
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 50
Вихідні дані : Київ: Логос, 2018
Кільк.характеристики :72 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 20.00 грн.
УДК : 159.9.01:[005.32+33+316.6](082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Психологічна характеристика емоційного вигорання майбутніх працівників закладів освіти/ Л. І. Березовська, І. І. Брецко. Теоретичний аналіз основних напрямів лідерства державних службовців/ О. Г. Гуменюк. Вплив батьківського фактора на розвиток і переривання кар'єри: результати емпіричного дослідження/ Н. А. Гура. Інтолерантність до невизначеності освітнього персоналу: зв'язок із типами і силою організаційної культури/ Л. М. Карамушка [и др.]. Роль керівника закладу освіти у попередженні конфліктів у педагогічному колективі/ Л. В. Пастух. Конфліктна комунікативна взаємодія: типи мовленнєвої поведінки старшокласників/ Д. О. Бігунов. Продуктивная коммуникация/ П. К. Власов, А. А. Кисельова. Психологічні прийоми формування атракцій як способи налагодження освітньої взаємодії/ А. Н. Гірняк. Причини виникнення гендерно зумовленого насильства серед населення України в умовах збройного конфлікту/ О. В. Зозуля. Соціально-психологічна програма формування громадянської ідентичності української молоді "громадянська ідентичність: цілі, ресурси та смисли"/ Р. Ю. Синельников.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 15
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019
Кільк.характеристики :459 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 р.
УДК : 159.928(08)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Опис та адаптація опитувальника "Коротка шкала вимірювання стану потоку" (Ф. Рейнберг, Р. Воллейер)/ І. Ф. Аршава, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Сім'я як простір формування цінностей дитини/ І. М. Біла. Проблема впливу етнолінгвістичної ідентичності на психологічне благополуччя та здоров'я особистості/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій/ Г. М. Дубчак. Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики)/ І. В. Єршова-Бабенко. Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого")/ І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова. Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту/ Є. З. Івашкевич. Нові проблеми в психології, породжені впливом цифрових технологій на людину/ Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова. Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців/ В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. Абревіація як мнемотехнічний прийом запам'ятовування інформації студентами/ О. М. Лозова, М. Є. Паламарчук. Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності/ В. В. Москаленко. Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді/ Л. З. Сердюк. Методика "Профіль сіннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації/ О. Л. Музика. Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи/ В. В. Балахтар. Почуття благополуччя у контексті психології цінностей особистості/ Н. Д. Володарська. Креативність як показник розвитку професійної діяльності викладача ЗВО/ Н. Є. Гоцуляк, Н. С. Славіна, С. О. Ренке. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід)/ О. В. Губенко. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів/ Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш. Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді/ О. П. Коханова, О. А. Столярчук. Взаємозв'язок духовного інтелекту і духовних цінностей особистості/ О. І. Кузнецов. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності/ І. В. Лантух. Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку/ І. М. Левицька, М. І. Попіль. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків/ О. О. Литвиненко. Валідність психологічного дослідження: математика абсурду/ О. В. Мазяр. Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів/ О. О. Музика. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві/ М. М. Назар. Порівняльне дослідження образу України в етнічній свідомості молодших школярів та підлітків/ Н. О. Никончук, К. І. Хохлова. Індивідуальний підхід до особистості студентів-першокурсників у процесі адаптації: результати експерименту/ І. В. Нікітіна. Психологічні чинники процесу саморегуляції особистості у системі суспільних взаємин/ О. І. Пенькова. Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів/ С. О. Подофєй. Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти/ Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації/ А. І. Руденок, К. І. Максимчук. Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності/ О. М. Савиченко, Д. Р. Міров. Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі/ Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська. Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів/ О. Р. Ткачишина. Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці/ Г. В. Чайка. Життєстійкість самодетермінованої особистості/ О. А. Чиханцова. Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців/ О. М. Шамич. Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління/ О. Г. Шаумян. Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами"/ О. І. Боковець. Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти/ А. О. Курбатова. Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості/ О. С. Нечаєва. Психологічні особливості розвитку креативності підлітків/ А. С. Окнова. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників/ О. А. Поканевич. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами/ О. М. Чудакова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 10
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :236 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 14.00 р.
УДК : 153.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Дослідження когнітивних стилів пізнавальної діяльності студентів факультету фізики/ В. С. Бажанюк. Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства/ Ю. О. Бохонкова. Психологічні особливості формування екологічно свідомої особистості/ І. А. Горобець. психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів/ О. А. Кривопишина. Психологічно-професійні передумови професійного самоздійснення фахівців/ О. М. Кокун. Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ/ Д. К. Корольов. Екзистенційні потреби і розвиток обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологические проблемы становления информационного общества/ О. А. Панченко, Л. В. Панченко, В. Г. Антонов. Динамика изменений эмоционального состояния больных неврастенией при криовоздействии/ О. А. Панченко, Н. А. Зайцева, Е. Г. Садчикова. Психологическая коррекция больных неврастенией/ О. А. Панченко [и др.]. Воздействие информационной среды на психическое и соматическое здоровье ребенка/ О. А. Панченко [и др.]. Творчий доробок наукової спадщини Г. С. Костюка в контексті сучасної психології/ І. М. Поклад. Толерантність як перцептивна готовність особистості/ А. В. Пфлюгер. Шляхи розвитку довільності у поведінці учнів молодшого шкільного віку з низькими навчальними досягненнями/ О. Б. Сидоренко. Особливості ідентичності художньо обдарованих та "проблемних" підлітків та юнаків/ Т. М. Яблонська. Ефективна система зв'язків з громадськістю як результат діяльності творчо компетентного психолога/ С. П. Яланська. Алкоголізм як втрата моральних та екзистенційних цінностей/ В. М. Волошин. Програма розвитку гендерних уявлень у хлопчиків дошкільного віку/ М. М. Малкович. Психологічні особливості мотиваційної сфери інтелектуально обдарованих старшокласників/ М. О. Мельник. Дослідження в українській психології в середині ХХ століття/ О. О. Музичук. Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Генетично-психологічні засади вивчення особливостей акцентуйованості депривованих підлітків/ В. М. Орос. Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями/ М. А. Сніжна. Теоретико-методологічні підходи до психологічного вивчення змагальної діяльності спортсменів-стрільців/ Д. С. Шаріпова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 18
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018
Кільк.характеристики :166 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 12.00 р.
УДК : 159.91(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці--експериментальна психологія
Зміст : Особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку/ В. В. Андріюк. Динаміка показників самооцінки стану зимівників станції "Академік Вернадський" протягом періоду гострої адаптації та полярної зими/ Л. М. Бахмутова. Визначення чинників складових внутрішньо-професійного самоздійснення працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Технологія сприяння професійному самоздійсненню практичних психологів галузі середньої освіти/ М. В. Войтович. Один із підходів розроблення технології психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення вчених/ Г. В. Гуменюк. Методи оптимізації професійного самоздійснення менеджерів комерційних організацій/ Г. П. Дзвоник. Аналіз стратегій копінг-поведінки сучасних студентів/ Г. М. Дубчак. Підсумки системного дослідження професійного самоздійснення вихователів дошкільного віку/ Т. В. Завадська. Психологічні особливості розвитку мотивації досягнень у підлітковому віці/ В. В. Завірюха. Концептуальні засади експериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики/ З. П. Зеленська. Психофізіологічна асиметрія півкуль мозку і сервомеханізми у здійсненні наміру людини/ В. В. Клименко. Програма сприяння професійному самоздійсненю вчителів/ О. М. Кокун, Н. М. Панасенко. Характеристики мотивації досягнення науковців/ Т. В. Кружева. Чинники професійного самоздійснення фахівців у галузі інформаційних технологій - програмістів і системих адміністраторів/ Н. М. Панасенко. Суб'єктивні особистісні критерії адаптації студентів до навчання в медичному коледжі/ Н. В. Сабліна. Підсумки планового дослідження основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів/ Т. Л. Савченко. Психологічні фактори самодетермінації особистості/ Л. З. Сердюк.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 8
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016
Кільк.характеристики :584 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 978-617-640-211-4: 35.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу/ К. А. Андросович. Індивідуальні особливості зорового сприймання особистості/ О. Ю. Антоненко. Роль середовища в розвитку особистості/ С. В. Бабак. Соціально-психологічний супровід: зміст та структура/ Б. В. Барчі. Засади гуманістичної парадигми ціннісно-смислової сфери у вітчизняній психології/ І. В. Білоконь. Дослідження референтів способу життя молодої жінки / К. В. Бондар. Особливості самоставлення самотніх осіб зрілого віку різної статі/ Я. І. Бондаренко, Т. В. Кубриченко. Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти/ Ю. Л. Бриндіков. Особливості розвитку суїцидальної поведінки у періоди вікових криз/ Н. М. Бугайова. Ресурсне забезпечення протидії емоційному вигоранню у фахівців соціономічних професій/ О. М. Васильченко. Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення/ Л. І. Вальо. Особливості динаміки змін особистісних характеристик постраждалих унаслідок тегногенних аварій і катастроф з непсихотичними психічними розладами у віддаленому періоді після проведення диференційованої психотерапії/ В. В. Волобуєв. Формування цілісності особистості: психотерапевтичний аспект/ Є. В. Гейко. Міфологічні аспекти наративних практик самопроектування особистості/ С. Ю. Гуцол. Особливості взаємозв'язку психологічних характеристик та вибору стратегії актуалізації в юнацькому віці/ І. В. Данилюк, А. О. Курапов. Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу/ В. М. Джоган. Особистісні чинники етнічної індивідуації/ М. Л. Дідух. Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі/ Г. М. Дубчак. Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей/ Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун. Аналіз проблеми особистісної суверенності/ І. М. Євченко. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності/ Ю. В. Железнякова. Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи/ З. П. Зеленська. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ Е. З. Івашкевич. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ І. В. Івашкевич. Психологічні особливості становлення цілісності особистості майбутнього практичного психолога/ С. С. Кельнер. Клініко-психопатологічна характеристика хворих на калькульозний ходецистит з коморбідними психічними розладами / І. А. Коваль. Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій/ Т. В. Комар. Особливості використання психокорекційних технік у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями/ М. С. Компанович. Теоретичні аспекти проблеми надійності особистості/ І. О. Котик. Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості/ А. О. Курбатова. Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. До проблеми психологічних механізмів адиктивного процесу/ Л. М. Литвинчук. Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування/ І. І. Максимів. Історія дослідження проблеми готовності особистості до здійснення діяльності/ І. А. Мартинюк. Аналіз проблеми ідентичності/ А. М. Маслюк. Вчинок як осередок становлення психологічної системи знань в роботах В.А. Роменця/ В. Ф. Маценко. Трансісторичні витоки становлення уявлень про духовність в гуманістичній парадигмі української психології ХІХ-початку ХХ століття/ Ж. М. Маценко. Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти/ О. О. Мішкулинець. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці/ Я. М. Моргунова. Рефлексія як механізм розвитку професійного "Я" студентів/ М. Мурусинець, Т. Чегі. Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів/ Л. А. Носко. Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти/ Т. В. Палько. Історико-психологічна реконструкція уявлень про здібності у вітчизняній психології половини ХХ століття/ І. М. Поклад. Аналіз взаємозв'язків психології сім'ї з іншими сферами наукових знань/ О. А. Посвістак. Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості/ О. Д. Питлюк-Смеречинська. Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів/ О. В. Савицька. Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини/ Н. А. Сєдова. Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків/ В. І. Січка. Прояви соціопсихологічних характеристик в екстремальних умовах проведення переговорів/ І. В. Сулятицький. Досвід вивчення афектів в психології/ А. Д. Терещук. Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння/ Ю. М. Терлецька. Нейропсихологічне розуміння проблеми соціогенетизму та біогенетизму девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога/ В. В. Турбан. Взаємозв'язок згуртованості та інтелектуальної компетентності студентів у сумісній навчальній діяльності/ В. М. Філіпович. Соціально-особистісна значимість паралімпійського спорту для людей з інвалідністю/ О. М. Шамич. Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи)/ В. В. Швець. Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження/ Р. М. Шевченко. Психодіагностика тривожниз розладів за міжнародною класифікацією DSM-5 у пацієнтів з отосклерозом/ Н. Ю. Яковлева. Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України/ М. С. Ятчук. Психологічні детермінанти стресостійкості особистості водіїв в стресових та екстремальних умовах/ Ю. О. Бохонкова, І. В. Левицька. Феномен волі у психологічних дослідженнях: історія розвитку/ Т. М. Кирпенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 10
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017
Кільк.характеристики :338 с.
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 978-617-640-211-4: 20.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Social and psychological support of the unemployed during the readaptation/ K.B Aksenchenko. Страх смерті в старості, це фактор розвитку особистості, або неконтрольований стан психологічного хаосу/ О. О. Березіна. Засади гуманістичної парадігми ціннісно-смислової сфери у відчизняній психології/ І. В. Білоконь. Агресивний психологічний вплив на особистість у кіберпросторі/ Н. М. Бугайова. Професійне здоров'я майбутніх фахівців економічної сфери як соціогуманітарне поняття/ І. А. Бурлакова. Критерії визначення когнітивної продуктивності людини/ Д. С. Волков, С. В. Ноздрін. Особливості профілактики емоційного вигорання психологів засобами символдрами/ А. М. Грись, Н. Ф. Мажиріна. Програма розвитку соціальної зрілості особистості як основи її антиципаційних здібностей/ В. Ю. Завацький. Особливості автентичності сучасних педагогів/ В. Л. Зливков. Особливості професійної підготовки майбутніх психологів щодо профілактичної роботи майбутніх психологів щодо профілактики роботи з дітьми, що мають невротичні ознаки/ С. І. Ісаєвич. Особливості конфліктологічної компетентності особистості та підходи до її формування/ О. М. Катасанов. Психологічні основи становлення професійної зрілості фахівця соціономічного напрямку/ Т. В. Комар. Ціннісні орієнтації у структурі підготовки семінаристів до професійної діяльності/ В. Копин. Поняття кар'єри і кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості/ Л. І. Матвієнко, Н. В. Ортікова. Психосоціальна підтримка осіб з кризовими станами: особливості технологій/ Н. В. Міщенко. Когнітивно-поведінкова модель в терапії неконструктивних життєвих стратегій подружжя/ О. В. Морозова. Психологічна межа як механізм розвитку самостійності майбутнього фахівця/ М. М. Павлюк. Потенціал агресивності у процесі розвитку особистісної самостійності/ М. М. Павлюк, Л. І. Ахундова. Розвиток самостійності як чинника подолання дезадаптації особистості/ М. М. Павлюк, Т. А. Близнюк. Чинники становлення професійної я-концепції майбутніх фахівців/ М. М. Павлюк, О. В. Ковальчук. Сторінка з історії психології щодо дискусії про здібності/ І. М. Поклад. Сфери особистості як категоріальні концепти в працях українських дослідників/ В. О. Проніна. Особливості взаємозв'язку професійного самовизначення з мотивацією до навчання майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. А. Савчук. Соціальна поведінка людини в кризові періоди життя: генетико моделюючий підхід/ Л. В. Спицька. Самообмеження та відчуження: соціально-психологічні прояви і смислові конотації понять/ В. В. Турбан. Теоретико-методологічний аналіз індивідуально-особистісних якостей і професійних компетенцій в структурі професійної свідомості претендентів на вакантні посад спеціалістів та керівників базових центрів зайнятості/ В. В. Турбан. Парадигмальний підхід в конфліктології: постановка проблеми/ В. В. Турбан. Соціально-психологічний клімат в колективі бізнес-організацій: теоретичні аспекти/ І. М. Бикова. Психологічна травма як чиинник афективної поведінки особистості/ А. Д. Терещук. Оцінка ефективності програми корекції віктимної поведінки жінок методом символдрама/ Н. М. Черемшинська. Особливості прояву показників та чинників самореалізації паралімпійців/ О. М. Шамич. Стресостійкість як чинник професійної діяльності жінок-управлінців: структурно-компонентний аналіз/ Р. М. Шевченко. Розвиток професійної компетентності студентів-медиків у процесі комунікації/ І. В. Шостя. Сучасні проблеми гуманітарної науки: цілісність особистості фк передумова професійої зрілості майбутнього фахівця/ Є. В. Гейко. Психологічний тренінг здатності підлітка протистояти криміналізації: зміст та технологія/ А. Й. Кіраль. Підходи до побудови соціально-психологічної програми з формування та розвитку корпоративної культури громадських організацій/ Т. В. Борозенцева.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Кільк.характеристики :483 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови/ Н. І. Антюхова. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу?/ Г. М. Бевз. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз/ О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології/ О. О. Білінська, М. В. Черпак. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії/ В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді/ А. Ю. Гільман. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації"/ С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання/ О. М. Грединарова. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології/ Я. Г. Григор'єва. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини/ Г. В. Гуменюк. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания/ С. Н. Жеребцов. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect/ I. Zubiashvily. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA"/ Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій/ З. Я. Ковальчук. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці/ Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі/ Н. П. Кулеша. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери/ В. В. Кордонець. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми/ Ю. В. Норчук. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів/ І. В. Михайлюк. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор/ М. Ю. Панасенко. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів/ Н. В. Перегончук. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології/ Т. О. Пода. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів/ М. П. Полухіна. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі/ Т. Г. Павлюк. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів/ С. А. Мул. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки/ О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта/ Т. А. Російчук. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах/ С. Сардарзаде. Волонтерський рух у світі та в Україні/ О. О. Сидоренко. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності/ Н. В. Слободяник. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів/ А. О. Теплицька. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму/ Б. М. Ткач. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології/ В. В. Турбан. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності/ Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/ А. В. Шамне. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень/ І. В. Шевчук.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 53
Вихідні дані : Київ: Логос, 2019
Кільк.характеристики :100 с.: табл.
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 159.9.01:[005+33+316.6](082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Особливості сформованості соціальної толерантності керівників закладів загальної середньої освіти/ О. В. Брюховецька. Основні вияви особистісної напруженості/ І. В. Заіка. Особистісна та професійна самоактуалізація державних службовців: рівень значущості, розуміння сутності та умов для її здійснення/ Л. М. Карамушка, Ю. В. Рутина. Інноваційні стилі управління менеджерів освітніх організацій у процесі взаємодії менеджерів і педагогічного колективу: зв’язок з характеристиками організації та менеджерів/ А. О. Клочко. Самоменеджмент керівників закладів освіти у системі післядипломної освіти/ Л. В. Пастух. Оцінка персоналом комерційних організацій чинників формування ставлення до грошей: вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних характеристик персоналу/ Л. М. Карамушка, О. І. Паршак. Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід/ Н. В. Телегей. Темпоральні виміри уявлень молоді про життєвий успіх/ В. Ю. Вінков. Особливості мотиваційної сфери студентів хелперських спеціальностей/ К. П. Гавриловська, О. Й. Литвак. Зв’язок академічної прокрастинації з організацією навчальної діяльності студентів/ Н. С. Дмитріюк, Н. О. Кордунова, В. І. Мілінчук. Програма розвитку навичок міжособистісної взаємодії в контексті покращення соціально-психологічного клімату групи/ С. О. Кличковський. Ґендерна складова життєвого сценарію особистості: жіночі сценарії/ Т. О. Костіна. Організація системи профілактики правопорушень серед неповнолітніх/ К. Ю. Мураненко. Тренінг актуалізації християнських настановлень як чинника формування соціальної відповідальності особистості / О. В. Палагнюк. III Всеукраїнський конгрес з організаційної та економічної психології (20–22 червня 2019 р., м. Кам’янець-Подільський)/ Л. М. Карамушка [и др.].
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 49
Вихідні дані : Київ: Логос, 2018
Кільк.характеристики :92 с.: табл.
Ціна : 20.00 грн.
УДК : 159.9.01:[005+33+316.6](082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Переривання професійної кар’єри як проблема організаційної психології/ Н. А. Гура. Тренінгова програма «Психологія соціальної напруженості в освітніх організаціях на рівні організації в цілому»: завдання, основні тематичні сесії та інтерактивні техніки/ Л. М. Карамушка. Зв’язок між толерантністю освітнього персоналу та рівнем соціальної напруженості в освітніх організаціях/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. Гендерні особливості особистісного потенціалу менеджерів сфери дозвілля/ М. Г. Кот. Тренінгова програма «Організаційно-психологічні чинники розвитку організаційної культури в освітніх організаціях в умовах соціальної напруженості»: структура та зміст/ О. В Креденцер. Методики для дослідження організаційно-психологічних чинників вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти/ Ю. С. Снігур. Психологічні моделі лідерства і керівництва в управлінській команді/ А. В. Черкаський. Психологічна характеристика конкурентоздатності майбутнього фахівця туристичної галузі/ Л. І. Березовська. Вимоги до професійно важливих якостей і психологічної готовності до діяльності менеджерів міжнародних торговельних організацій/ І. С. Птуха. Влияние эмоционально-стрессовой групповой психотерапии на изменение качества супружеской коммуникации у ее участников/ Ж. Ю. Станишевская. Явление созависимости в украинских семьях: характерные признаки и оценка распространенности/ М. Станишевский. Особливості нейропсихологічних механізмів актуалізації девіантної поведінки залежно від нейроперсонологічних характеристик особистості/ Б. М. Ткач. Науково-практичний семінар «Психологічні технології підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості» (у рамках серії науково-практичних семінарів «Технології роботи організаційних психологів») 30–31 березня 2018 р., м. Львів / Л. М. Карамушка [и др.]. XІІІ Міжнародна науково-практична конференція з організаційної та економічної психології «Організаційна та економічна психологія в Україні: сучасні проблеми та перспективи розвитку» (12–13 квітня 2018 року, м. Київ) / Л. М. Карамушка [и др.].
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 56
Вихідні дані : Київ: Логос, 2020
Кільк.характеристики :128 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.9:005(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Професійна компетентність поліграфолога як предмет психологічного дискурсу/ В. А. Ведмідь. Психологічна підготовка військовослужбовців України: сучасні наукові підходи, теорія, діагностування, практика/ В. А. Задорожній. Можливості використання програми "Майндфулнес" на рівні особистості та на рівні організації/ Л. М. Карамушка, І. В. Заіка. Групове соціально-психологічне навчання в економічній соціалізації школярів/ Н. М. Дембицька. Психологічні особливості економічного самовизначення старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Роль комерційних організацій у формуванні адекватного ставлення персоналу до грошей/ Л. М. Карамушка, О. І. Паршак. Моральні основи економічного самовизначення особистості/ О. В. Лавренко. Соціально-психологічні закономірності економічного самовизначення працюючих студентів/ Т. І. Мельничук. Психологічні чинники економічної соціалізації школярів з малозабезпечених сімей/ О. М. Новосядла. Прояви ірраціональності в електоральному виборі/ Н. Т. Гусєва. Психологічні особливості атрибутивних стилів переміщених осіб/ Є. М. Євланова. Психодинамічний підхід до виконання клінічної (медичної) психології студентам медичного університету/ І. В. Кахно. Особливості Я-концепції нарцисичної особистості/ Т. П. Клімаш. Роль емоційної сфери у структурі професійної ідентичності педагога/ О. П. Лящ. Особистісна детермінація рефлексивної компетентності психолога в контексті дослідження рефлексивної групи/ В. П. Мамко. Програма розвитку емоційного інтелекту старшокласника психолого-педагогічними засобами/ С. М. Могиляста. Репрезентація субкультури засуджених у працівників різних підрозділів ДКВС/ У. В. Настояща ; 112-118. Трансформація особистості в процесі подолання життєвих криз/ В. М. Онищенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези ІІІ Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (20-22 червня 2019 року, м. Кам'янець-Подільський)
Вихідні дані : Київ, Кам'янець-Подільський: Кам.-Под. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2019
Кільк.характеристики :124 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 005.32+159.98:33](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна психологія--організаційна психологія
Зміст : Вплив організаційно-функціональних характеристик організації на рівень вираженості соціальної напруженості в освітніх організаціях на індивідуально-особистісному рівні/ Сергій Дмитрович Максименко С. Д. [и др.]. Рівень вираженості різних видів напруженості в освітніх організаціях/ М. Карамушка Л. Оцінка персоналом організаційно-психологічних умов зниження напруженості в освітніх організаціях/ М. Карамушка Л. [и др.]. Зв’язок інтолерантності до невизначеності освітнього персоналу із силою організаційної культури/ Л. М. Карамушка [и др.]. Зміст та структура толерантності персоналу організацій/ К. В. Терещенко. Регіональна програма психологічної підготовки менеджерів освітніх організацій до забезпечення психологічного здоров’я/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Креативність як важлива детермінанта забезпечення психологічного здоров’я особистості: теоретичний аналіз проблеми/ В. І. Лагодзинська. Особливості розвитку підприємницької самоефективності у персоналу освітніх організацій/ О. В Креденцер. Економічне наставництво як соціалізуюча практика/ Н. М. Дембицька. Сутність економічної культури/ І. К. Зубіашвілі. Морально-етичний компонент економічного самовизначення молоді/ О. В. Лавренко. Особливості економічної соціалізації дітей дошкільного віку у практиці закладів раннього розвитку/ Т. М. Мельничук. Психологічні особливості економічної соціалізації підлітків і юнаків/ Н. В. Слободяник. Модель орієнтації на клієнта персоналу комерційних організацій/ Л. М. Карамушка, Я. В. Гончаренко. Комплекс методик для дослідження психологічних чинників споживчої поведінки працівників комерційних організацій/ Л. М. Карамушка, К. М. Лоленко. Особливості технологій психологічної допомоги сім’ї в умовах соціальної напруженості/ Н. Д. Володарська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Журавльов В. В.
Назва : Аналіз психологічної готовності до професійно-управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ: Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 38-46 (Шифр 153/154/О-64-116612964)
Примітки : Бібліогр.: с. 45-46 (13 назв)
УДК : 159.9:005
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--програма психологічної готовності--керівники органів охорони державного кордону
Анотація: У статті проаналізовано сутність психологічної готовності до професійно-управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону. На основі аналізу та проведеного дослідження представлено: а) характеристики управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону; б) зміст психологічної готовності керівника до професійно-управлінської діяльності; в) програма та інструментарій психологічної готовності. Автором представлено рівні (високий, середній, низький) та методика оцінювання психологічної готовності керівного складу.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Воронкевич О. М.
Назва : Аналіз психопрофілактичних та освітніх програм запобігання насилля у зарубіжних школах
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 5-14 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 13-14 (8 назв)
УДК : 159.922.73:343.226-057
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільне насилля--психологічна профілактика--психологічна прочвіта--булінг--освітньо-профілактична програма--третирування--цькування
Анотація: У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури, проаналізовано сучасні якісні дослідницькі проекти та програми психопрофілактики шкільного насильства, які за останні дисятиліття проводилися за кордоном, узагальнено кращий зарубіжний досвід з організації попередження насильства в школі.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Дроздова Ю. В.
Назва : Аналіз результатів апробації комплексної психологічної програми регуляції самовизначення майбутніх фахівців торгівельного підприємництва
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 81-85 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 84-85 (13 назв)
УДК : 159.944:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): апробація--психологічна програма--розвиток--самовизначення--першокурсники--випускники--торговельне підприємництво
Анотація: У статті за результатами порівняльного аналізу обох експериментальних і контрольних груп випускників і першокурсників зроблено висновки, за якими визначено загальні закономірності, які полягають у тому, що у другому обстеженні викускників і першркурсників зафіксовано істотні позитивні зміни у порівнянні з фоновими і контрольними даними.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.938.363.5:371/М 48-513681 рукописний текст
Автор(и) : Мельник, Наталія Юріївна
Назва : Антиципація студентами гуманітарних спеціальностей своєї професійної ідентичності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :214 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-213.
УДК : 159.938.363.5:371.125
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Антиципація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--антиципація--часова перспектива--формувальна програма
Анотація: Теоретично обгрунтовані й експериментально виявлені психологічні і організаційно-методологічні умови, що детермінують досягнення професійної ідентичності в процесі навчання у вищому навчальному закладі. У дисертації розроблено і апробовано комплекс методик для діагностики професійної ідентичності в контексті майбутньої часової перспективи. Було розкрито особливості часових перспектив при різних статусах професійної ідентичності. Показано, що високий рівень розвитку рефлексивності, відповідальності, усвідомлення власного життя є характерним для студентів із досягнутою ідентичністю. У студентів з дифузією, мораторієм чи псевдоідентичністю ці риси потребують корекції і розвитку. В роботі представлено спеціальну комплексну програму, яка спрямована на визначення та гармонізацію власної часової перпективи, формування відповідної мотивації щодо побудови образу позитивного майбутнього у її учасників, а також на розвиток антиципаційної спроможності, рефлексії, відповідальності, осмисленності життя, на проектування образу професійного майбутнього та актуалізацію своїх професійних ресурсів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Поворозник К. О.
Назва : Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 269-278: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 276-277 (8 назв)
УДК : 159.є922.2:502/504
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток--часова перспектива--екзистенційні механізми--психолого-педагогічна програма--студенти--корекційно-розвивальна програма
Анотація: Розглядаються особливості часової перспективи у студентів у контексті реалізації психолого-педагогічної пролграми з її збалансованого розвитку. Аналізується динаміка показників часової перспективи досліджуваних у напрямку балансу за часовими модусами: минуле, теперішнє, майбутнє. Підкреслюється роль екзистенційних механізмів в процесі розвитку збалансованої часової перспективиу студентської молоді.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372/Ш 37
Автор(и) : Шевчук А. С.
Назва : Дитяча хореографія: програма та навч.-метод. забезпеч. хореогр. діяльн. дітей від 3 до 7 років : навч.-метод. посібник . -2-ге вид. без змін
Вихідні дані : Київ: Шкільний світ, 2011
Кільк.характеристики :128 с.
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 978-966-451-655-3: 8.00 грн
УДК : 373.2.016:793.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитяча хореографія--обдарована дитина--хореографічне навчання--хореографічне мистецтво--хореографічна діяльність
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.928/Г 81
Автор(и) : Гречуха, Ірина Анатоліївна
Назва : Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 311-317 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
УДК : 159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературні здібності--обдарованість--ранній юнацький вік--рефлексія здібностей--творча особистість--розвиток особистості--психологічна підтримка--розвивальна програма
Анотація: Описано результати емпіричного дослідження особливостей розвитку літературних здібностей старшокласників та визначаються основні підходи до розроблення розвивальної програми і програми психологічної підтримки літературно обдарованих старшокласників.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Кулеша Н. П.
Назва : Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 226-234 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 233 (5 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--психологічна адаптація--адаптація до навчання--першокурсники--дистантна сім'я--тренінг
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.942.2/Л 17
Автор(и) : Лазуренко, Олена Олексіївна
Назва : Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 106-114: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв)
УДК : 159.942.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна компетентність--майбутні фахівці--майбутні лікарі--констатуючий експеримент--розвивально-корекційна програма--майбутня професійна діяльність--професійно значущі якості--психологія праці--вища професійна освіта--студенти-лікарі
Анотація: Наведено схему побудови експериментального дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності. Представлена загальна характеристика досліджуваних. Обґрунтовано програму констатуючого етапу дослідження, його методика. Презентовано результати констатуючого експерименту. Запропоновано програму формування емоційної компетентності у майбутніх лікарів. Викладено загальну стратегію, структуру, розкрито головні принципи, методичні підходи та зміст розвивально-корекційної програми, спрямованої на формування емоційної компетентності студентів-медиків.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 23900
Кількість відвідувачів 750
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя