Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1570)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (113)Рідкісна книга (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=програма<.>
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:305:005.9/Б 81-298137 рукописний текст
Автор(и) : Бондаревська, Ірина Олегівна
Назва : Психологічні особливості гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :448,[14] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-224.
УДК : 159.922:305:005.95-051-055.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Гендерні особливості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жінки-майбутні менеджери--гендерна ідентичність--типи гендерної ідентичності--гендерна компетентність--тренінгова програма
Анотація: Дисертацію призначено аналізу психологічних особливостей гендерної ідентичності женок-майбутніх менеджерів. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. У дослідженні проаналізовано сутність гендерної ідентичної як одного з видів соціальної ідентичності. Розкрито зміст і структуру гендерної ідентичностіженок-майбутніх менеджерів та обгрунтовано її роль у забезпеченні ефективності діяльності організації. Виявлено основні типи гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів. Визначено взаємозв"язок типів гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів із ціннисними орієнтаціями, гендерними атитюдами та стилями міжособистісної взаємодії. Обгрунтовано психологічні умови розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок-менеджерівадекватно управлінській діяльності. Розроблено та апробовано тренінгову програму розвитку компонентів гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів, необхідних для майбутньої ефективної управлінської діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5:796.853/О-73-493240 рукописний текст
Автор(и) : Осика, Костянтин Сергійович
Назва : Психологічні особливості мотивації спортивних досягнень юнаків-каратистів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 214-239.
УДК : 159.947.5:796.853.26
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спортивні досягнення
Вікова психологія-- Юнаки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація досягнення--модель--спортивне досягнення--тренувальний процес--змагальний процес--спортивна кваліфікація--програма оптимізації--юнак-каратист--кіокушинкай карате
Анотація: В роботі розкриваються сутність та характерні особливості мотивації досягнення, розглядаються її моделі та структура, аналізуються різні підходи до дослідження мотивації спортивних досягнень юнаків, здібних до спортивної діяльності. Виявлено основні категорії мотивації досягнення та самоактуалізації спортсменів, характерні для спортивної діяльності представників стилю кіокушинкай карате. Встановлено зв"язки між мотивацією досягнення, рівнем спортивної кваліфікації та успішністю виступів каратистів, яка дає змогу сформувати у спортсменів мотивацію досягнення успіху, уявлення про себе і ставлення до себе, навички самоаналізу, емоційної й поведінкової саморегуляції, прискорити розвиток здібностей до самопізнання та самовдосконалення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.19:/Р 83-005817 рукописний текст
Автор(и) : Рудюк, Олег Володимирович
Назва : Особистісно-смислові детермінанти переживання безробітними професійних криз : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Рівне, 2011
Кільк.характеристики :287 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 207-220.
УДК : 159.923.2-057.19:331.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Безробіття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--професійні кризи--особистісно-смислові детермінанти--переживання--психологічна корекція--смислодіяльнісна детермінація--безробіття--психотренінгова програма
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням особистісно-смислових детермінант переживання безробітними професійних криз. У роботі проаналізовано основні підходи до розуміння сутності феномену переживання. Розкрито зміст поняття переживання професійної кризи. Обгрунтовано змістовий характер і структурну організацію переживання професійної кризи як системної єдності формально-змістових, змістовно-структурних і результативних показників. Виявлено, що ефективним шляхом подолання неконструктивних способів переживання професійних криз у молодих безробітних є впровадження у процес їх професійної перепідготовки спеціальної психотренінгової програми. Також у молодих безробітних експериментальної групи в ході формувальних заходів було відмічено активізацію процесів смислової інтеграції життєвого і професійного минулого, теперешнього і майбутнього; актуалізацію потреб у розширенні власного професійного простору, у розвитку професійних знань і інтересів, що врешті забезпечило умови і можливості для розвитку конструктивних способів переживання професійних криз.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942:373.29-05/Г 68-227766 рукописний текст
Автор(и) : Гордова, Олена Валер`янівна
Назва : Спільна музично-ігрова діяльність як засіб корекції емоційної сфери першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :183 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-213.
УДК : 159.942:373.29-052+159.964.22+37091.31-059.2 + 159.942:373.29-052 + 159.964.22 + 37091.31-059.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Музично-ігрова діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний розвиток--креативне вираження переживань--корекційно-розвивальна програма--адаптація--емоційне благополуччя
Анотація: Розроблено модель організації спільної музично-ігрової діяльності першокласників як засобу корекції емоційних станів першокласників та підтримки їх емоційного благополуччя. Емпіричне дослідження показало. що у значної частини дітей спостерігалися підвищенні показники негативних емоцій (активних -агресії і пасивних-тривоги, пригніченості), низькі показники позитивних емоцій (щастя, радості). Упродовж навчального року виявлено тенденцію до зниження показників емоційного благополуччя і креативного вираження переживань; тобто, психолого-педагогічні умови в сучасних дитячих освітніх установах не сприяють розвиткові креативного вираження емоцій, швидше його гальмують. З урахуванням теоретичного аналізу та результатів емпіричного дослідження розроблено програму спільної музично-ігрової діяльності, яка сприяє креативному вираженню першокласниками переживань та підвищенню рівня емоційного благополуччя дітей. Результати дослідження підтвердили ефективність даної корекційно-розвивальної програми.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.938.363.5:371/М 48-513681 рукописний текст
Автор(и) : Мельник, Наталія Юріївна
Назва : Антиципація студентами гуманітарних спеціальностей своєї професійної ідентичності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :214 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-213.
УДК : 159.938.363.5:371.125
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Антиципація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--антиципація--часова перспектива--формувальна програма
Анотація: Теоретично обгрунтовані й експериментально виявлені психологічні і організаційно-методологічні умови, що детермінують досягнення професійної ідентичності в процесі навчання у вищому навчальному закладі. У дисертації розроблено і апробовано комплекс методик для діагностики професійної ідентичності в контексті майбутньої часової перспективи. Було розкрито особливості часових перспектив при різних статусах професійної ідентичності. Показано, що високий рівень розвитку рефлексивності, відповідальності, усвідомлення власного життя є характерним для студентів із досягнутою ідентичністю. У студентів з дифузією, мораторієм чи псевдоідентичністю ці риси потребують корекції і розвитку. В роботі представлено спеціальну комплексну програму, яка спрямована на визначення та гармонізацію власної часової перпективи, формування відповідної мотивації щодо побудови образу позитивного майбутнього у її учасників, а також на розвиток антиципаційної спроможності, рефлексії, відповідальності, осмисленності життя, на проектування образу професійного майбутнього та актуалізацію своїх професійних ресурсів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.6+1/О-66-568183 рукописний текст
Автор(и) : Орлова, Світлана Іванівна
Назва : Психологічні особливості розвитку сприймання підлітками поетичної форми : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2005
Кільк.характеристики :225,[9] с.: табл., рис.
Колективи : Рівненський державний педагогічний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-225.
УДК : 159.922.7-053.6+159.937.53 + 159.922.7-053.6 + 159.937.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сприймання поезії
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання поетичної форми--семантичний простір--конотативна семантика--поетичний стиль--програма "поетика"
Анотація: В дисертації з'ясовано рівні і детермінанти розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Розкрито співвідношення естетичних і загальнопсихологічних складників у структурі цього процесу. Сформульовано психолого-педагогічні умови активізації розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Встановлені критерії успішності сприймання поетичної форми, рівні розвитку такого сприймання в підлітковому віці, а також чинники, від яких залежить досягнення цих рівнів. Розроблено й апробовано методи діагностики рівня розвитку сприймання поетичної форми підлітками, а також педагогічні засоби підвищення цього рівня.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922+159.923.2/П 44-596675 рукописний текст
Автор(и) : Підласа, Ірина Андріївна
Назва : Психологічний аналіз категорії життєвого шляху особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :185 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-185.
УДК : 159.922+159.923.2:316.477 + 159.922 + 159.923.2:316.477
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологічний аналіз-- Життєвий шлях
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий шлях--життєва подія--психологічна проблема--соціальна активність--психологічний час--самовиявлення особистості--життєва програма
Анотація: Дисертацію присвячено комплексному дослідженню категорії життєвого шляху особистості через психологічний аналіз основних його понять та механізмів життєтворчості. На основі теоретичного аналізу встановлено, що життєвий шлях особистості - це багатовимірна, узагальнена і цілісна програма індивідуального розвитку особистості, яка має свої межі, періоди, міру завершеності та вичерпаності. Збагачено, конкретизовано психологічну модель життєвого шляху особистості та узагальнено шляхи розвитку механізмів цієї категорії. У результаті проведеного емпіричного дослідження життєвих планів і перспектив студентської молоді виявлено прогнози стосовно матеріальних і соціальних досягнень та розподілу видів діяльності у студентів після закінчення вищого навчального закладу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.2:005.32/П 50 рукописний текст
Автор(и) : Полікевич, Наталія Олексіївна
Назва : Соціально-психологічні особливості управління навчальним процесом в багатопрофільних технічних навчальних закладах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :177 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-177.
УДК : 37.091.2:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--мотивація--професійний розвиток--особистісний розвиток--програма навчання--стиль керівництва
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей управління навчальним процессомв системі багатопрофільних навчальних закладів технічної освіти. В роботі систематизовано основні теоретичні і експериментальні підходи до розв'язання цієї проблеми, висувається й обґрунтовується положення про існування базових психологічних характеристик керівника, які у своїй цілісності складають певний тип управління. Запропоновано програму оптимізації управлінської діяльності, яка підтвердила належну ефективність безпосередньо в практиці навчально-виховної роботи технічного коледжу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+316.477/Б 81 рукописний текст
Автор(и) : Бондар, Наталія Євгенівна
Назва : Формування особистісної репрезентації життєвого шляху в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :207 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-198.
УДК : 159.922.8+316.477 + 159.922.8 + 316.477
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Життєвий шлях
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий шлях--самоактуалізація--юнацький вік--життєва програма
Анотація: У роботі проведено аналіз основних теоретичних та методологічних тенденцій в дослідженнях життєвого шляху особистості. Визначені основні психологічні характеристики та параметри особистісної репрезентації життєвого шляху в юнацькому віці. Розкрито особливості життєвого програмування як центрального механізму саморегуляції особистісної репрезентації життєвого шляху.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.943.2+37.064./А 23-260930717 рукописний текст
Автор(и) : Агачева, Юлія Анатоліївна
Назва : Рефлексія міжособистісної атракції як механізм регулювання діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :213 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-198.
УДК : 159.943.2+37.064.3](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Атракція-- Діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): атракція--діяльність--рефлексія--спільна діяльність--фасилітація--педагогічний вплив--групова діяльність--тренінгова програма--імпліцитні теорії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень щодо феномену атракції, з'ясовано її роль серед механізмів регулювання діяльності. Проаналізовано міжособистісну атракцію як особливий різновид категоризації суб'єктом Іншого. Розроблено концептуальну модель взаємозв'язку об'єктивних і суб'єктивних показників атракції з ефективністю регулювання діяльності. Визначено зв'язок між рівнями міжособистісної атракції співсуб'єктів діяльності та гармонійністю їхньої міжособистісної взаємодії. Досліджено особливості впливу рефлексії міжособистісної атракції на ефективність діяльності. Розроблено й апробовано програму корекції та розвитку імпліцитних теорій атракції суб'єктів діяльності для підвищення ефективності використання атракції як засобу гармонізації міжособистісної взаємодії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 10
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :236 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 14.00 р.
УДК : 153.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Дослідження когнітивних стилів пізнавальної діяльності студентів факультету фізики/ В. С. Бажанюк. Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства/ Ю. О. Бохонкова. Психологічні особливості формування екологічно свідомої особистості/ І. А. Горобець. психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів/ О. А. Кривопишина. Психологічно-професійні передумови професійного самоздійснення фахівців/ О. М. Кокун. Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ/ Д. К. Корольов. Екзистенційні потреби і розвиток обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологические проблемы становления информационного общества/ О. А. Панченко, Л. В. Панченко, В. Г. Антонов. Динамика изменений эмоционального состояния больных неврастенией при криовоздействии/ О. А. Панченко, Н. А. Зайцева, Е. Г. Садчикова. Психологическая коррекция больных неврастенией/ О. А. Панченко [и др.]. Воздействие информационной среды на психическое и соматическое здоровье ребенка/ О. А. Панченко [и др.]. Творчий доробок наукової спадщини Г. С. Костюка в контексті сучасної психології/ І. М. Поклад. Толерантність як перцептивна готовність особистості/ А. В. Пфлюгер. Шляхи розвитку довільності у поведінці учнів молодшого шкільного віку з низькими навчальними досягненнями/ О. Б. Сидоренко. Особливості ідентичності художньо обдарованих та "проблемних" підлітків та юнаків/ Т. М. Яблонська. Ефективна система зв'язків з громадськістю як результат діяльності творчо компетентного психолога/ С. П. Яланська. Алкоголізм як втрата моральних та екзистенційних цінностей/ В. М. Волошин. Програма розвитку гендерних уявлень у хлопчиків дошкільного віку/ М. М. Малкович. Психологічні особливості мотиваційної сфери інтелектуально обдарованих старшокласників/ М. О. Мельник. Дослідження в українській психології в середині ХХ століття/ О. О. Музичук. Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Генетично-психологічні засади вивчення особливостей акцентуйованості депривованих підлітків/ В. М. Орос. Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями/ М. А. Сніжна. Теоретико-методологічні підходи до психологічного вивчення змагальної діяльності спортсменів-стрільців/ Д. С. Шаріпова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Малкович М. М.
Назва : Програма розвитку гендерних уявлень у хлопчиків дошкільного віку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 166-176 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-175 (8 назв)
УДК : 373.2.034:613.88(477)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна ідентичність--гендерні уявлення--маскулінність--фемінність--андрогінність--казкотерапія--психомалюнок--піскотерапія
Анотація: У статті розкрито особливості формування гендерної ідентичності хлопчиків у дошкільному віці. За результатами аналізу формування гендерних уявлень у дітей дошкільного віку обґрунтовано і подано програму гендерних уявлень у хлопчиків-дошкільників. Розкрито зміст, методи формування гендерних уявлень у хлопчиків, висвітлено особливості розвитку цього складного особистісного утворення у хлопчиків дошкільного віку.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 615.34/К 72
Автор(и) : Костіна Т. О.
Назва : Зміст корекційно-розвивальної програми з підвищення рівня усвідомлення суб'єктом наявних сценарних проявів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Логос, 2014. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 171-183 (Шифр 615.34/А 43-919544307)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-183 (5 назв)
УДК : 615.34
Предметні рубрики (Галузі знань): Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий сценарій--корекційно-розвивальна програма--самоусвідомлення--автономні рішення
Анотація: Представлено зміст корекційно-розвивальної програми з підвищення рівня усвідомлення суб'єктом наявних сценарних проявів. Надано перелік та опис вправ, реалізація яких сприяє підвищенню рівня самоусвідомлення особистості.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.955.4/Х 76
Автор(и) : Хомуленко, Борис Владиславович
Назва : Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 706-717: рис. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 716 (4 назви)
УДК : 159.955.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рольова структура особистості--психологи--емоційний інтелект--емпатія--рефлективність--майбутні психологи--розвивальна програма--рольова компетентність
Анотація: Представлено етапи програми розвитку рольової структури особистості майбутнього психолога, а також результати перевірки ефективності запропонованої програми. Визначено, що метою мотиваційного етапу має бути забезпечення позитивної мотивації до участі в розвивальній програмі. Також розкрито сутність емоційно-рефлексивного етапу розвивальної програми, спрямованого на розвиток компонентів афективної сфери функціонально-рольового простору особистості психолога.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.942.2/Л 17
Автор(и) : Лазуренко, Олена Олексіївна
Назва : Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 106-114: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв)
УДК : 159.942.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна компетентність--майбутні фахівці--майбутні лікарі--констатуючий експеримент--розвивально-корекційна програма--майбутня професійна діяльність--професійно значущі якості--психологія праці--вища професійна освіта--студенти-лікарі
Анотація: Наведено схему побудови експериментального дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності. Представлена загальна характеристика досліджуваних. Обґрунтовано програму констатуючого етапу дослідження, його методика. Презентовано результати констатуючого експерименту. Запропоновано програму формування емоційної компетентності у майбутніх лікарів. Викладено загальну стратегію, структуру, розкрито головні принципи, методичні підходи та зміст розвивально-корекційної програми, спрямованої на формування емоційної компетентності студентів-медиків.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Поворозник К. О.
Назва : Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 269-278: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 276-277 (8 назв)
УДК : 159.є922.2:502/504
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток--часова перспектива--екзистенційні механізми--психолого-педагогічна програма--студенти--корекційно-розвивальна програма
Анотація: Розглядаються особливості часової перспективи у студентів у контексті реалізації психолого-педагогічної пролграми з її збалансованого розвитку. Аналізується динаміка показників часової перспективи досліджуваних у напрямку балансу за часовими модусами: минуле, теперішнє, майбутнє. Підкреслюється роль екзистенційних механізмів в процесі розвитку збалансованої часової перспективиу студентської молоді.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.928/Г 81
Автор(и) : Гречуха, Ірина Анатоліївна
Назва : Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 311-317 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
УДК : 159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературні здібності--обдарованість--ранній юнацький вік--рефлексія здібностей--творча особистість--розвиток особистості--психологічна підтримка--розвивальна програма
Анотація: Описано результати емпіричного дослідження особливостей розвитку літературних здібностей старшокласників та визначаються основні підходи до розроблення розвивальної програми і програми психологічної підтримки літературно обдарованих старшокласників.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Кот В. Г.
Назва : Психологічна підготовка як інструмент сприяння професійній самореалізації рекламіста
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 33-37: табл. (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 37 (5 назв)
УДК : 159.92:37015.3 (045)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--рекламісти--професійне навчання--програма професійного зростання--принцити та особливості навчання дорогслих--тренінг
Анотація: У статті представлено зміст, принципи, психологіні та методичні підходи до стимулювання професійного зростання та самореалізації працівників рекламної сфери.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Дроздова Ю. В.
Назва : Аналіз результатів апробації комплексної психологічної програми регуляції самовизначення майбутніх фахівців торгівельного підприємництва
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 81-85 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 84-85 (13 назв)
УДК : 159.944:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): апробація--психологічна програма--розвиток--самовизначення--першокурсники--випускники--торговельне підприємництво
Анотація: У статті за результатами порівняльного аналізу обох експериментальних і контрольних груп випускників і першокурсників зроблено висновки, за якими визначено загальні закономірності, які полягають у тому, що у другому обстеженні викускників і першркурсників зафіксовано істотні позитивні зміни у порівнянні з фоновими і контрольними даними.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Кільк.характеристики :483 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови/ Н. І. Антюхова. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу?/ Г. М. Бевз. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз/ О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології/ О. О. Білінська, М. В. Черпак. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії/ В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді/ А. Ю. Гільман. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації"/ С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання/ О. М. Грединарова. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології/ Я. Г. Григор'єва. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини/ Г. В. Гуменюк. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания/ С. Н. Жеребцов. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect/ I. Zubiashvily. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA"/ Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій/ З. Я. Ковальчук. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці/ Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі/ Н. П. Кулеша. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери/ В. В. Кордонець. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми/ Ю. В. Норчук. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів/ І. В. Михайлюк. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор/ М. Ю. Панасенко. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів/ Н. В. Перегончук. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології/ Т. О. Пода. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів/ М. П. Полухіна. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі/ Т. Г. Павлюк. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів/ С. А. Мул. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки/ О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта/ Т. А. Російчук. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах/ С. Сардарзаде. Волонтерський рух у світі та в Україні/ О. О. Сидоренко. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності/ Н. В. Слободяник. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів/ А. О. Теплицька. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму/ Б. М. Ткач. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології/ В. В. Турбан. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності/ Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/ А. В. Шамне. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень/ І. В. Шевчук.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 34203
Кількість відвідувачів 695
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя