Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (100)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійна компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Івашкевич, І. В.
    Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності [Текст] / І. В. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 107-117. - Бібліогр.: с.115-116 (13 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- професійна діяльність -- готовність фахівця до виконання професійної діяльності -- смисловий аспект -- проблемно-практичний аспект -- комунікативний аспект
Анотація: В статті проаналізовано готовність як пресубпозицію особистості до виконання професійної діяльності. Описано зміст аспектів професійної компетентності фахівця: смислового аспекту, проблемно-практичного та комунікативного аспекту. Проаналізовано психологічні умови формування професійної компетентності студентів професійно-технічних навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

2.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Івашкевич, І. В.
    Підготовка юристів у вищих навчальних закладах України та формування професійної компетентності фахівців [Текст] / І. В. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 220-230. - Бібліогр.: с. 228-229 (11 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- політичні та соціальні компетентності -- мультикультурні компетентності -- комунікативні компетентності -- інформаційні компетентності -- ключові мегакомпетентності
Анотація: В статті окреслено особливості компетентнісного освітнього підходу. Описано підходи до формування професійної компетентності майбутнього фахівця. Виокремлено компетенції, які входять до структури професійної компетентності фахівця будь-якої сфери діяльності. Зазначено, що серед ключових професійних компетентностей фахівця виокремлюються: політичні та соціальні компетентності, мультикультурні компетентно-сті, комунікативні компетентності, інформаційні компетентності тощо. Окреслено структуру професійної компетентності юриста та виділено «ключові мегакомпетенції».


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
371.015
А 43


    Івашкевич, І. В.
    Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця [Текст] / І. В. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 161-173. - Бібліогр.: с. 170-171 (14 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- політична компетентність -- соціальна компетентність -- мультикультурні компетентності -- комунікативна компетентність -- інформаційна компетентність
Анотація: Окреслено особливості компетентісного освітнього підходу. Описано принципи формування професійної компетентності майбутнього фахівця. Виокремлено компетенції, які входять до структури професійної компетентності фахівця будь-якої сфери діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
154
А 43


    Івашкевич, І. В.
    Рецепція структури професійної компетентності фахівця [Текст] / І. В. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 100-106. - Бібліогр.: с. 104 (17 назв)
УДК
РУБ 154

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- професійна компетентність -- компетентнісний підхід -- компетенція -- соціалізація особистості -- соціальні форми активності -- інтегрований підхід
Анотація: У статті окреслено особливості компетентнісного підходу та проаналізовано існуючі в науковій літературі теорії та концепції, які пропонують різні компетенції в структурі професійної компетентності фахівця.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
159.923:[005.336.2]
И 24


    Івашкевич, Ірина Владиславівна.
    Психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутніх юристів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Івашкевич ; наук. кер. Н. О. Михальчук ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2017. - 344 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 186-228. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- мотиваційно-цільовий компонент -- когнітивний компонент -- соціальний компонент -- аксіологічний компонент -- аутопсихологічний компонент -- функції юриста
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню процесу становлення професійної компетентності майбутніх юристів. У роботі розкрито методологічну базу дослідження, розглянуто структуру професійної компетентності юриста. Розкрито зміст додаткових функцій юриста, а саме прогностичної, кроскультурної, гуманістичної та проектувальної. З урахуванням теоретичного аналізу наукової літератури побудовано структурно- функціональну модель становлення професійної компетентності майбутніх юристів, на основі якої розроблено програму фасилітації формування професійної компетентності фахівців. Остання складалася з трьох блоків: 1) мотиваційно-адаптувального; 2) змістово-процесуального; 3) рефлексивного. Виокремлено психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутніх юристів: 1) врахування викладачем складної структури професійної компетентності фахівців юридичної сфери діяльності; 2) організація діяльності майбутніх юристів з метою актуалізації домінувальних когнітивних стилів виконання юридичної діяльності; 3) готовність студентів до участі в програмі формування професійної компетентності, а саме у психологічних тренінгах, ділових та рольових іграх та ін.; 4) готовність студентів до самостійного виконання юридичної діяльності та прийняття професійно виважених рішень та ін. У формувальному експерименті успішно апробовано авторський психологічний тренінг «Становлення професійної компетентності майбутніх юристів». В емпіричному дослідженні гіпотези, які було висунуто на початку проведення експерименту, знайшли своє повне підтвердження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Балахтар, К. С.
    Креативність як складова професійної компетентності викладача іноземної мови [Текст] / К. С. Балахтар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 54-61. - Бібліогр.: с. 59-61 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- професійна компетентність -- викладач іноземної мови -- показники креативності
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз поняття "креативність". Розглянуто складові професійної компетентності викладача іноземної мови закладів вищої освіти, що містить сукупність професійних якостей, знань, умінь і навичок, необхідних для виконання педагогічної діяльності. Висвітлено соціально-психологічний зміст та показники креативності (висока мотивація, високі очікування, вміння спілкуватися і слухати, вміння зацікавити, здатність до ризику, імпровізації тощо). Проаналізовано креативність викладача іноземної мови як складову його професійної компетентності, що слугує підгрунтям для досягнення вершин професіоналізму, самореалізації у педагогічній діяльності, стимулює до набуття креативного потенціалу і розвитку професійно-важливих якостей. Розглянуто психологічні умови розвитку професійної креативності викладача іноземної мови.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.
159.923.2
Б 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Белановська, Ольга Вікторівна.
    Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів [Текст] / О. В. Белановська, О. Л. Белановський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 35-47 : табл. - Бібліогр.: с. 45-46 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
уявлення -- професійна самосвідомість -- я-концепція -- професійна взаємодія -- психолог -- майбутні психологи -- професійна компетентність -- самосвідомість
Анотація: Обговорюються результати дослідження представленості у самосвідомості майбутніх психологів характеристик професійної взаємодії з клієнтом. Виділено та описано особливості уявлень про професійні взаємодії з клієнтом у психологів з різними рівнями професійної самосвідомості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Белановський, Олег Леонідович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
[158.98:331.54]:[378.016:005.95-051]
Б 48


    Березюк, Тетяна Петрівна.
    Психологічні особливості розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери у вищих навчальних закладах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. П. Березюк ; наук. кер. Р. В. Павелків ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 189 с. : табл. + додатки 66 с. - Бібліогр.: с. 170-189 (207 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- менеджер -- професійна компетентність -- кар'єра -- професійне становлення -- самовизначення -- самооцінювання -- рефлексія
Анотація: У дисертації вперше представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери у вищих навчальних закладах, що полягає в конкретизації й обгрунтуванні теоретико-методологічних і методичних основ процесу реалізації підготовки майбутніх менеджерів у вищих навчальних закладах. Визначено послідовність етапів та структурні компоненти розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери, описано форми і методи психологічного супроводу розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери, описано форми і методи психологічного супроводу розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери у системі вищої освіти. Запропоновано модель формування професійної компетентності майбутніх менеджерів. Доводена ефективність реалізації розробленої технології та педагогічних умов, призначених для підготовки практико-орієнтованих фахівців управлінської сфери, що відповідають вимогам роботодавців і затребуваних професій на ринку праці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
[159.98:331.54]:[378.016:005.95-051]
Б 48


    Березюк, Тетяна Петрівна.
    Психологічні особливості розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери у вищих навчальних закладах [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. П. Березюк ; наук. кер. Р. В. Павелків ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 22 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- менеджер -- професійна компетентність -- кар'єра -- професійне становлення -- самовизначення -- самооцінювання -- рефлексія
Анотація: У дисертації вперше представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери у вищих навчальних закладах, що полягає в конкретизації й обгрунтуванні теоретико-методологічних і методичних основ процесу реалізації підготовки майбутніх менеджерів у вищих навчальних закладах. Визначено послідовність етапів та структурні компоненти розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери, описано форми і методи психологічного супроводу розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери, описано форми і методи психологічного супроводу розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів невиробничої сфери у системі вищої освіти. Запропоновано модель формування професійної компетентності майбутніх менеджерів. Доводена ефективність реалізації розробленої технології та педагогічних умов, призначених для підготовки практико-орієнтованих фахівців управлінської сфери, що відповідають вимогам роботодавців і затребуваних професій на ринку праці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Горобець, І. А.
    Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента [Текст] / І. А. Горобець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (4 назви)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- майбутні вчителі -- професійна компетентність -- методична компетентність
Анотація: У статті охарактеризовано основні чинники особистісної культури студента в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Обгрунтовано позицію викладача у ВНЗ, який сприяє розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 29419
Кількість відвідувачів 1446
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя