Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійна ідентичність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
159.923.2:331.54:378
К 93


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Курганська, Людмила Олегівна.
    Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД [Текст] / Л. О. Курганська // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 113-123. - Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- професіоналізація -- професіоналізм -- навчально-виховний процес -- студенти ВНЗ
Анотація: Статтю присвячено вивченню новітнього досвіду щодо розробки та впровадження у навчально-виховний процес різноманітних моделей становлення професійної ідентичності студентів вищих навчальних закладів. розглянуто найбільш помітні напрацювання в галузі співробітників провідних наукових центрів різних країн.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Борисюк, Алла Степанівна.
    Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця [Текст] / А. С. Борисюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 44-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (15 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- соціальна ідентичність -- особистісна ідентичність -- професійна свідомість
Анотація: Розглянуто професійну ідентичність як складову професійної свідомості фахівця. Показано взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шестопалова, О. П.
    Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції [Текст] / О. П. Шестопалова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 235-244. - Бібліогр.: с. 242 (17 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
аксіологізація -- логоаналіз -- професійна діяльність -- майбутні психологи -- професійна підготовка -- мотиваційна установка -- професійна ідентичність -- професійна самосвідосмість -- психокорекція
Анотація: Проаналізована динаміка становлення та особливості ієрархії цінностей професійної діяльності у майбутніх психологів. Виявлено особливості мотиваційних установок та виокремлено ядро аксіологічного потенціалу професійної ідентичності майбутніх психологів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кузіна, В. Д.
    Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера [Текст] / В. Д. Кузіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 330-338
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- перфекціонізм -- професійна ідентичність -- офіцер -- критерій -- показник -- модель
Анотація: У статті розглянуто психологічні особливості емпіричних показників перфекціонізму та професійної ідентичності особистості у дослідженнях українських та зарубіжних вчених. Показано роль професійних домагань, прагнень до реалізації мети, незалежності та орієнтації на власні стандарти, задоволення від діяльності як показників розвитку нормального або патологічного перфекціонізму. Визначено значення професійних уявлень, самоставлення для розвитку професійної ідентичності особистості офіцера. Розроблено модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності офіцера за когнітивно-рефлексивним, суб'єктивно-особистісним, операційно-регуляційним, результативно-діяльнісним критеріями


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павлюк, М. М.
    Чинники становлення професійної я-концепції майбутніх фахівців [Текст] / М. М. Павлюк, О. В. Ковальчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 166-173 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
я концепція -- самооцінка -- образ Я -- професійна ідентичність -- самоусвідомлення -- діяльність
Анотація: У статті розкрито чинники становлення професійної Я-концепції майбутніх фахівців. Зокрема визначені зовнішні: соціальні, виробничо-технічні, економічні, організаційні та внутрішні чинники: особистісні, професійно-психологічні, психофізіологічні, індивідуально-типологічні якості суб'єкта. Розкрито соціально-психологічну складову "Я-концепції" майбутніх фахівців, яка дає змогу розглядати практичну професійну діяльність під час проходження виробничої практики як чинник, що впливає на процес її становлення у процесі навчання у ВНЗ. Зроблено висновок про те, що для успішного становлення "Я-концепції" майбутніх фахівців у змісті освіти мають бути органічно поєднані теоретичні та практичні компоненти підготовки, а також враховано особистісний компонент готовності майбутнього фахівця. Представлено закономірності становлення "Я-концепції" на різних рівнях та етапах професійної підготовки з урахуванням на кожному з них кризових явищ та середовищних впливів. Підкреслено, що зміст освіти майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах визначається соціально-економічними трансформаціями, особливостями розвитку системи освіти України, зокрема сучасними тенденціями реформування системи вищої освіти, прикладними завданнями, які мають виконувати фахівці у процесі виконання майбутньої професійної діяльності


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ковальчук, О.В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гавриловська, К. П.
    Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект [Текст] / К. П. Гавриловська, О. В. Вигівська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 84-91
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- професійна ідентичність -- психологічні механізми формування професійної ідентичності -- цінності -- ціннісні орієнтації в кар'єрі
Анотація: У статті аналізуються основні психологічні механізми формування професійної ідентичності студентів-випускників спеціальності "Психологія": когнітивний, мотиваційний, емоційний та ціннісний. Наведено результати емпіричного дослідження ціннісних орієнтацій у кар'єрі студентів-психологів. Виявлено, що домінуючими ціннісними орієнтаціями в кар'єрі цієї категорії студентів є "автономія", "служіння добру", "інтеграція стилів життя" та "менеджмент". Майбутні фахівці у сфері психології прагнуть бути незалежними в організації своєї роботи, приносити користь іншим, допомагати у вирішенні життєвих труднощів, організувати своє особисте та професійне життя гармонійно, щоб одна сфера реалізації не заважала іншим, а підштовхувала й допомагала в реалізації задумів та задоволенні потреб


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Вигівська, О.В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.923.2-057.876:377+377.015.31:331.54
Р 15


    Радзімовська, Оксана Віталіївна.
    Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Радзімовська ; наук. кер. М. В. Бастун ; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України. - Київ, 2017. - 309 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- компоненти професійної ідентичності -- психолого-педагогічний супровід -- тренінг -- учнь професійно-технічного навчального закладу
Анотація: В дисертації досліджується проблема розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів. В роботі представлені узагальнені результати теоретичного аналізу літератури з проблем ідентичності та професійної ідентичності. Запропоновано модель розвитку професійної ідентичності учня професійно-технічного навчального закладу. Визначено компоненти професійної ідентичності учнів ПТНЗ (когнітивно-рефлексивний, мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, проектно-поведінковий, діяльнісно-практичний), критерії їх оцінювання; чинники розвитку (внутрішні (індивідуально-психологічні) та зовнішні (об’єктивно-організаційні, психолого-педагогічні). Експериментально доведено можливість розвитку окремих компонентів професійної ідентичності та підвищення її рівня в процесі професійного навчання. Обґрунтовано, розроблено та апробовано програму психолого-педагогічного супроводу розвитку професійної ідентичності та головну її складову “Тренінг з розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів”, спрямованих на розвиток компонентів професійної ідентичності учнів. Обсяг теоретичної та емпіричної інформації підтверджує достовірність висунутої гіпотези про те, що розвиток професійної ідентичності залежить від індивідуальних психологічних властивостей особистості та спеціальних психологічних умов професійного навчання, що у сукупності впливає на професійне самоусвідомлення учнів.


Дод.точки доступу:
Бастун , Микола Володимирович \наук. кер.\; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923:9316.6
К 26


    Карпенко, Андрій Петрович.
    Детермінанти професійної ідентичності особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. П. Карпенко ; наук. керівн. Н. В. Родіна ; Одеськ. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2017. - 21 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
моделювання психологічних феноменів -- інженерно-технічні працівники -- соціоекономічні та індивідуальні детермінанти -- професійна ідентичність -- автентичність -- професійна успішність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню детермінант професійної ідентичності особистості. Вивчено 180 співробітників українських високотехнологічних компаній (90 інженерно-технічних працівників та 90 працівників гуманітарних спеціальностей). Побудовано концептуальну модель системи «професійна ідентичність - автентичність - професійний успіх», зазначено, що детермінація цієї системи обумовлена особистісними характеристиками як свідомого, так і несвідомого рівнів. Показано, що структура особистості в інженерно-технічних працівників є більш узгодженою, ніж у працівників гуманітарних спеціальностей. Доведено, що автентичність суттєво інтегрована в структуру професійної ідентичності в обох підвибірках, формуючи системну цілісність з професійною ідентичністю. Розкривається роль аутентичності як системоутворюючого чинника в професійній ідентифікації інженерно-технічних працівників. Показано, що інженерно-технічні працівники у порівнянні із фахівцями гуманітарних професій активніші, більш схильні до оптимістичного сприйняття дійсності, зосереджені на руховій та мовленевій діяльності. Виявлено, що представники інженерно-технічних спеціальностей орієнтуються на особисті досягнення, на ініціативу знизу, а також на соціум у власній професійній діяльності, на соціальний ефект, вважаючи що їхня професія забезпечує стабільність та процвітання суспільства. Визначено, що широкий спектр порушень батьківського виховання призводить до формування самовідчуження у інженерно-технічних працівників та зменшення почуття справжнього життя. Встановлено індивідуальні психологічні фактори професійної діяльності інженерно-технічних працівників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Родіна, Наталія Володимирівна \наук. керівн.\; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


   
    Причини виникнення та особливості перебігу внутрішньоособистісного конфлікту у студентів-медиків [Текст] / А. С. Борисюк [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 54-66. - Бібліогр.: с. 63-65 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
внутрішньоособистісний конфлікт -- професійна ідентичність -- криза особистості -- ціннісно-смислова сфера студента-медика -- самооцінка
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі психології - збереження психічного та психологічного здоров'я молодої людини, через призму розуміння, усвідомлення та гармонізацію внутрішньоособистісних конфліктів. У статті узагальнено наукові знання сучасних психологів і проблеми дослідження внутрішньоособистісних конфліктів (в подальшому ВОК). ВОК можуть створювати нездорове ставлення до себе, до суспільства, які "тягнуть" за собою низку внутрішніх проблем розвитку: порушення адаптації, самоствердження, самореалізації студентів-медиків тощо. Труднощінособістного ставлення більшості своїй не є специфічним і пов'язані переважно не з обраною спеціальністю, а з віковим періодом, на який припадає вибір професії та навчання у вищому навчальному закладі. Звідси і труднощі самовизначення, і різноманітні проблеми, ускладнені одночасним перебігом типових для дорослішання сепараційних процесів. Важливе місце посідають також різні ВОК, що лежать у площині між особистісного спілкування: боротьба за лідерство, розподіл ролей в групі, пошук друзів, перше кохання, зміна партнерів, для декого - утворення сім'ї та народження дитини. Метою статті є аналіз наукових досліджень сучасних психологів з проблеми виникнення та протікання ВОК у студентів-медиків, яка обумовлена особливостями професійного ставлення, а також аналіз ВОК в ціннісно-смисловій сфері, формуванні професійної ідентичності та мотиваційної сфери студента-медика. У досліджени нами були використані методи аналізу та теоретичного узагальнення, методика дослідження самооцінки які дозволяють вивчити особливості проблеми даного дослідження.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Борисюк, А. С.; Тимофієва, М. П.; Павлюк, О. І.; А., О. Міхєєв

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Краєва, О. А.
    Особливості професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика" під час кризи ідентичності [Текст] / О. А. Краєва, М. В. Компанієць // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 139-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
емоційно-вольовий компонент -- діяльнісно-практичний компонент -- ідентичність -- когнітивно-рефлексивний компонент -- криза ідентичності -- мораторій ідентичності -- нав'язана професійна ідентичність -- невизначена професійна ідентичність -- особистісна професійна активність -- професійна ідентичність -- сформована професійна ідентичність
Анотація: У статті здійснено спробу розгляду психологічних особливостей професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика" під час перебігу кризи ідентичності. Визначено суттєві взаємозв'язки між станами професійної ідентичності, компонентами профідентичності та особистісними якостями студентів досліджуваної вибірки. Представлено статистично значимі результати кореляційного аналізу статусів професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика", компонентів професійної ідентичності з особистісними характеристиками.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Компанієць, М.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 25795
Кількість відвідувачів 487
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя