Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійна ідентичність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
159.938.363.5:371.125
М 48


    Мельник, Наталія Юріївна.
    Антиципація студентами гуманітарних спеціальностей своєї професійної ідентичності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мальник Наталія Юріївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 214 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Антиципація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- антиципація -- часова перспектива -- формувальна програма
Анотація: Теоретично обгрунтовані й експериментально виявлені психологічні і організаційно-методологічні умови, що детермінують досягнення професійної ідентичності в процесі навчання у вищому навчальному закладі. У дисертації розроблено і апробовано комплекс методик для діагностики професійної ідентичності в контексті майбутньої часової перспективи. Було розкрито особливості часових перспектив при різних статусах професійної ідентичності. Показано, що високий рівень розвитку рефлексивності, відповідальності, усвідомлення власного життя є характерним для студентів із досягнутою ідентичністю. У студентів з дифузією, мораторієм чи псевдоідентичністю ці риси потребують корекції і розвитку. В роботі представлено спеціальну комплексну програму, яка спрямована на визначення та гармонізацію власної часової перпективи, формування відповідної мотивації щодо побудови образу позитивного майбутнього у її учасників, а також на розвиток антиципаційної спроможності, рефлексії, відповідальності, осмисленності життя, на проектування образу професійного майбутнього та актуалізацію своїх професійних ресурсів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Алексеева, Т. В.
    Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця [Текст] / Т. В. Алексеева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 61-71. - Бібліогр.: с. 71 (5 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- фахова компетентність -- відповідальність -- професійна ідентичність
Анотація: У статті особлива увага приділяється інтерпретації понять "відповідальність", "компетентність" та "професійна ідентичність". Аргументується важливість формування відповідальності як значущого показника професійного ставлення суб'єкта майбутньої професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Борисюк, Алла Степанівна.
    Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця [Текст] / А. С. Борисюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 44-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (15 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- соціальна ідентичність -- особистісна ідентичність -- професійна свідомість
Анотація: Розглянуто професійну ідентичність як складову професійної свідомості фахівця. Показано взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.923:9316.6
К 26


    Карпенко, Андрій Петрович.
    Детермінанти професійної ідентичності особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. П. Карпенко ; наук. керівн. Н. В. Родіна ; Одеськ. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2017. - 21 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
моделювання психологічних феноменів -- інженерно-технічні працівники -- соціоекономічні та індивідуальні детермінанти -- професійна ідентичність -- автентичність -- професійна успішність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню детермінант професійної ідентичності особистості. Вивчено 180 співробітників українських високотехнологічних компаній (90 інженерно-технічних працівників та 90 працівників гуманітарних спеціальностей). Побудовано концептуальну модель системи «професійна ідентичність - автентичність - професійний успіх», зазначено, що детермінація цієї системи обумовлена особистісними характеристиками як свідомого, так і несвідомого рівнів. Показано, що структура особистості в інженерно-технічних працівників є більш узгодженою, ніж у працівників гуманітарних спеціальностей. Доведено, що автентичність суттєво інтегрована в структуру професійної ідентичності в обох підвибірках, формуючи системну цілісність з професійною ідентичністю. Розкривається роль аутентичності як системоутворюючого чинника в професійній ідентифікації інженерно-технічних працівників. Показано, що інженерно-технічні працівники у порівнянні із фахівцями гуманітарних професій активніші, більш схильні до оптимістичного сприйняття дійсності, зосереджені на руховій та мовленевій діяльності. Виявлено, що представники інженерно-технічних спеціальностей орієнтуються на особисті досягнення, на ініціативу знизу, а також на соціум у власній професійній діяльності, на соціальний ефект, вважаючи що їхня професія забезпечує стабільність та процвітання суспільства. Визначено, що широкий спектр порушень батьківського виховання призводить до формування самовідчуження у інженерно-технічних працівників та зменшення почуття справжнього життя. Встановлено індивідуальні психологічні фактори професійної діяльності інженерно-технічних працівників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Родіна, Наталія Володимирівна \наук. керівн.\; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Стовбун, О. А.
    До теоретичного аналізу процесів становлення професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти [Текст] / О. А. Стовбун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 348-356. - Библиогр.: с. 354-355 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- професійна ідентифікація -- професійне становлення -- рефлексія
Анотація: У статті висвітлено особливості становлення і формування професійної ідентичності майбутніх фахівців. Аналізуються процеси, що сприяють формуванню професійної ідентичності під час навчання у вищому навчальному закладі. В аспекті можливостей соціальних ролей особистості розглядається рефлексія як елемент професійного становлення. Розглянуто аспекти соціокультурного середовища як чинники формування професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти. Наголошується, що в умовах вищої освіти формування професійної ідентичності досягається, передусім, через засвоєння змісту освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

6.
378-057.875:37.011.3-051:78
Б 78


    Бойчук, Ірина Ігорівна.
    Мистецький ідеал як чинник професійного становлення майбутніх учителів музики [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бойчук Ірина Ігорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 211, [10] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.181-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Учитель музики--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- мистецький ідеал -- музично-педагогічна діяльність -- професійна ідентичність -- особиста рефлексія
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соболивостей формування та розвитку мистецького ідеалу в процесі професійного становлення майбутніх учителів музики. Проаналізовано особистісні та соціальні чинники, які регулюють уявлення майбутніх учителів музики про професійну діяльність. У роботі визначено структуру мистецького ідеалу.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено: мистецький ідеал є складником професійної ідентичності майбутніх учителів музики, постаючи єдністю соціальних,психологічних і вікових особливостей. Експерементально доведено, що рефлексія мистецького ідеалу сприяє професійному становленню майбутніх учителів музики. Проаналізовано психологічні прояви структури мистецького ідеалу: ідеал-взірець, ідеал-мрія, ідеал-мета; зазначена трискладова структура доповнена найвищим ступенем-особостісний ідеал. Визначено, що кожен із типів мистецького ідеалу базується на ідеалі-взірці, й реалізується яу його прийняття і застосування (ідеал-мета), як його вдосконалення (ідеал-мрія) та створення нового взірця (особистісний ідеал). Тип мистецького ідеалу визначає форми його реалізації у музично-педагогічній діяльності. Провідними формами реалізації мистецького ідеалу є композиторська, навчальна та педагогічна діяльність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.2:331.54:378
К 93


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Курганська, Людмила Олегівна.
    Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД [Текст] / Л. О. Курганська // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 113-123. - Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- професіоналізація -- професіоналізм -- навчально-виховний процес -- студенти ВНЗ
Анотація: Статтю присвячено вивченню новітнього досвіду щодо розробки та впровадження у навчально-виховний процес різноманітних моделей становлення професійної ідентичності студентів вищих навчальних закладів. розглянуто найбільш помітні напрацювання в галузі співробітників провідних наукових центрів різних країн.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кузіна, В. Д.
    Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера [Текст] / В. Д. Кузіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 330-338
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- перфекціонізм -- професійна ідентичність -- офіцер -- критерій -- показник -- модель
Анотація: У статті розглянуто психологічні особливості емпіричних показників перфекціонізму та професійної ідентичності особистості у дослідженнях українських та зарубіжних вчених. Показано роль професійних домагань, прагнень до реалізації мети, незалежності та орієнтації на власні стандарти, задоволення від діяльності як показників розвитку нормального або патологічного перфекціонізму. Визначено значення професійних уявлень, самоставлення для розвитку професійної ідентичності особистості офіцера. Розроблено модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності офіцера за когнітивно-рефлексивним, суб'єктивно-особистісним, операційно-регуляційним, результативно-діяльнісним критеріями


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
005.73:378]+159.923.2-057.875:331.54
І 98


    Іщук, Ольга Вікторівна.
    Організаційна культура вищого навчального закладу як чинник становлення професійної ідентичності студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Іщук Ольга Вікторівна ; наук. кер. Спіцина Л. В. ; Запорізьк. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2013. - 396 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-222. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Організаційна культура--Дисертації
   Економічна психологія--Професійна ідентичність--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ВНЗ -- організаційна культура -- професійна ідентичність -- студенти
Анотація: У дослідженні розкрито сутність організаційної культури вищого навчального закладу, розроблено теоретичну модель впливу організаційної культури ВНЗ на становлення професійної ідентичності студентів. Поглиблено та уточнено уявлення щодо процесу становлення професійної ідентичності студентів під час навчання у ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Спіцина, Лариса Валеріївна \наук. кер.\; Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Перепелиця, Н. В.
    Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів [Текст] / Н. В. Перепелиця // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
тренінгова програма -- професійна ідентичність -- особистість -- навчальний процес -- спортсмен
Анотація: Стаття присвячена проблемі змін професійного самовизначення у студентів університету фізичного виховання та спорту внаслідок впливу на їх особистість негативних переживань під час навчання і спортивної діяльності. Запропоновано авторський варіант програми соціально-психологічного тренінгу з профілактики та подолання емоційного вигорання спортсменів на етапі отримання професійної освіти. Враховано особливості навчального процесу та активної професійно-спортивної діяльності студентів. Рекомендовано для застосування у процесі психолого-педагогічного забезпечення тренувального процесу спортсменів під час формування професійно важливих властивостей особистості і психотехнічних умінь.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 71311
Кількість відвідувачів 899
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя