Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійна ідентичність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Курганська, Людмила Олегівна
Назва : Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 113-123 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв)
УДК : 159.923.2:331.54:378
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--професіоналізація--професіоналізм--навчально-виховний процес--студенти внз
Анотація: Статтю присвячено вивченню новітнього досвіду щодо розробки та впровадження у навчально-виховний процес різноманітних моделей становлення професійної ідентичності студентів вищих навчальних закладів. розглянуто найбільш помітні напрацювання в галузі співробітників провідних наукових центрів різних країн.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Борисюк, Алла Степанівна
Назва : Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 44-55 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примітки : Бібліогр.: с. 54-55 (15 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--соціальна ідентичність--особистісна ідентичність--професійна свідомість
Анотація: Розглянуто професійну ідентичність як складову професійної свідомості фахівця. Показано взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Шестопалова О. П.
Назва : Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 235-244 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 242 (17 назв)
УДК : 378:159.9-051]:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіологізація--логоаналіз--професійна діяльність--майбутні психологи--професійна підготовка--мотиваційна установка--професійна ідентичність--професійна самосвідосмість--психокорекція
Анотація: Проаналізована динаміка становлення та особливості ієрархії цінностей професійної діяльності у майбутніх психологів. Виявлено особливості мотиваційних установок та виокремлено ядро аксіологічного потенціалу професійної ідентичності майбутніх психологів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Кузіна В.Д.
Назва : Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 330-338 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.922+159.943
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--перфекціонізм--професійна ідентичність--офіцер--критерій--показник--модель
Анотація: У статті розглянуто психологічні особливості емпіричних показників перфекціонізму та професійної ідентичності особистості у дослідженнях українських та зарубіжних вчених. Показано роль професійних домагань, прагнень до реалізації мети, незалежності та орієнтації на власні стандарти, задоволення від діяльності як показників розвитку нормального або патологічного перфекціонізму. Визначено значення професійних уявлень, самоставлення для розвитку професійної ідентичності особистості офіцера. Розроблено модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності офіцера за когнітивно-рефлексивним, суб'єктивно-особистісним, операційно-регуляційним, результативно-діяльнісним критеріями
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Павлюк М. М., Ковальчук О.В.
Назва : Чинники становлення професійної я-концепції майбутніх фахівців
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 166-173. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-116425753). - ISBN 978-617-640-211-4
УДК : 316.4777
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я концепція--самооцінка--образ я--професійна ідентичність--самоусвідомлення--діяльність
Анотація: У статті розкрито чинники становлення професійної Я-концепції майбутніх фахівців. Зокрема визначені зовнішні: соціальні, виробничо-технічні, економічні, організаційні та внутрішні чинники: особистісні, професійно-психологічні, психофізіологічні, індивідуально-типологічні якості суб'єкта. Розкрито соціально-психологічну складову "Я-концепції" майбутніх фахівців, яка дає змогу розглядати практичну професійну діяльність під час проходження виробничої практики як чинник, що впливає на процес її становлення у процесі навчання у ВНЗ. Зроблено висновок про те, що для успішного становлення "Я-концепції" майбутніх фахівців у змісті освіти мають бути органічно поєднані теоретичні та практичні компоненти підготовки, а також враховано особистісний компонент готовності майбутнього фахівця. Представлено закономірності становлення "Я-концепції" на різних рівнях та етапах професійної підготовки з урахуванням на кожному з них кризових явищ та середовищних впливів. Підкреслено, що зміст освіти майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах визначається соціально-економічними трансформаціями, особливостями розвитку системи освіти України, зокрема сучасними тенденціями реформування системи вищої освіти, прикладними завданнями, які мають виконувати фахівці у процесі виконання майбутньої професійної діяльності
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Гавриловська К.П., Вигівська О.В.
Назва : Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 84-91 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.923.2-057:87:378:17.022.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--професійна ідентичність--психологічні механізми формування професійної ідентичності--цінності--ціннісні орієнтації в кар'єрі
Анотація: У статті аналізуються основні психологічні механізми формування професійної ідентичності студентів-випускників спеціальності "Психологія": когнітивний, мотиваційний, емоційний та ціннісний. Наведено результати емпіричного дослідження ціннісних орієнтацій у кар'єрі студентів-психологів. Виявлено, що домінуючими ціннісними орієнтаціями в кар'єрі цієї категорії студентів є "автономія", "служіння добру", "інтеграція стилів життя" та "менеджмент". Майбутні фахівці у сфері психології прагнуть бути незалежними в організації своєї роботи, приносити користь іншим, допомагати у вирішенні життєвих труднощів, організувати своє особисте та професійне життя гармонійно, щоб одна сфера реалізації не заважала іншим, а підштовхувала й допомагала в реалізації задумів та задоволенні потреб
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.876/Р 15-311300
Автор(и) : Радзімовська, Оксана Віталіївна
Назва : Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2017
Кільк.характеристики :309 с.: табл.
Колективи : Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примітки : Бібліогр.: с. 181-205.
УДК : 159.923.2-057.876:377+377.015.31:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна ідентичність--компоненти професійної ідентичності--психолого-педагогічний супровід--тренінг--учнь професійно-технічного навчального закладу
Анотація: В дисертації досліджується проблема розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів. В роботі представлені узагальнені результати теоретичного аналізу літератури з проблем ідентичності та професійної ідентичності. Запропоновано модель розвитку професійної ідентичності учня професійно-технічного навчального закладу. Визначено компоненти професійної ідентичності учнів ПТНЗ (когнітивно-рефлексивний, мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, проектно-поведінковий, діяльнісно-практичний), критерії їх оцінювання; чинники розвитку (внутрішні (індивідуально-психологічні) та зовнішні (об’єктивно-організаційні, психолого-педагогічні). Експериментально доведено можливість розвитку окремих компонентів професійної ідентичності та підвищення її рівня в процесі професійного навчання. Обґрунтовано, розроблено та апробовано програму психолого-педагогічного супроводу розвитку професійної ідентичності та головну її складову “Тренінг з розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів”, спрямованих на розвиток компонентів професійної ідентичності учнів. Обсяг теоретичної та емпіричної інформації підтверджує достовірність висунутої гіпотези про те, що розвиток професійної ідентичності залежить від індивідуальних психологічних властивостей особистості та спеціальних психологічних умов професійного навчання, що у сукупності впливає на професійне самоусвідомлення учнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:9316.6/К 26 рукописний текст
Автор(и) : Карпенко, Андрій Петрович
Назва : Детермінанти професійної ідентичності особистості : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Одеса, 2017
Кільк.характеристики :21 с.
Колективи : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова (Одеса)
УДК : 159.923:9316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделювання психологічних феноменів--інженерно-технічні працівники--соціоекономічні та індивідуальні детермінанти--професійна ідентичність--автентичність--професійна успішність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню детермінант професійної ідентичності особистості. Вивчено 180 співробітників українських високотехнологічних компаній (90 інженерно-технічних працівників та 90 працівників гуманітарних спеціальностей). Побудовано концептуальну модель системи «професійна ідентичність - автентичність - професійний успіх», зазначено, що детермінація цієї системи обумовлена особистісними характеристиками як свідомого, так і несвідомого рівнів. Показано, що структура особистості в інженерно-технічних працівників є більш узгодженою, ніж у працівників гуманітарних спеціальностей. Доведено, що автентичність суттєво інтегрована в структуру професійної ідентичності в обох підвибірках, формуючи системну цілісність з професійною ідентичністю. Розкривається роль аутентичності як системоутворюючого чинника в професійній ідентифікації інженерно-технічних працівників. Показано, що інженерно-технічні працівники у порівнянні із фахівцями гуманітарних професій активніші, більш схильні до оптимістичного сприйняття дійсності, зосереджені на руховій та мовленевій діяльності. Виявлено, що представники інженерно-технічних спеціальностей орієнтуються на особисті досягнення, на ініціативу знизу, а також на соціум у власній професійній діяльності, на соціальний ефект, вважаючи що їхня професія забезпечує стабільність та процвітання суспільства. Визначено, що широкий спектр порушень батьківського виховання призводить до формування самовідчуження у інженерно-технічних працівників та зменшення почуття справжнього життя. Встановлено індивідуальні психологічні фактори професійної діяльності інженерно-технічних працівників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Борисюк А. С., Тимофієва М. П., Павлюк О. І., А. О. Міхєєв
Назва : Причини виникнення та особливості перебігу внутрішньоособистісного конфлікту у студентів-медиків
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 54-66 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примітки : Бібліогр.: с. 63-65 (10 назв)
УДК : 616.85:159.923:61:057.875]-02-036
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішньоособистісний конфлікт--професійна ідентичність--криза особистості--ціннісно-смислова сфера студента-медика--самооцінка
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі психології - збереження психічного та психологічного здоров'я молодої людини, через призму розуміння, усвідомлення та гармонізацію внутрішньоособистісних конфліктів. У статті узагальнено наукові знання сучасних психологів і проблеми дослідження внутрішньоособистісних конфліктів (в подальшому ВОК). ВОК можуть створювати нездорове ставлення до себе, до суспільства, які "тягнуть" за собою низку внутрішніх проблем розвитку: порушення адаптації, самоствердження, самореалізації студентів-медиків тощо. Труднощінособістного ставлення більшості своїй не є специфічним і пов'язані переважно не з обраною спеціальністю, а з віковим періодом, на який припадає вибір професії та навчання у вищому навчальному закладі. Звідси і труднощі самовизначення, і різноманітні проблеми, ускладнені одночасним перебігом типових для дорослішання сепараційних процесів. Важливе місце посідають також різні ВОК, що лежать у площині між особистісного спілкування: боротьба за лідерство, розподіл ролей в групі, пошук друзів, перше кохання, зміна партнерів, для декого - утворення сім'ї та народження дитини. Метою статті є аналіз наукових досліджень сучасних психологів з проблеми виникнення та протікання ВОК у студентів-медиків, яка обумовлена особливостями професійного ставлення, а також аналіз ВОК в ціннісно-смисловій сфері, формуванні професійної ідентичності та мотиваційної сфери студента-медика. У досліджени нами були використані методи аналізу та теоретичного узагальнення, методика дослідження самооцінки які дозволяють вивчити особливості проблеми даного дослідження.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Краєва О.А., Компанієць М.В.
Назва : Особливості професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика" під час кризи ідентичності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 139-146 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примітки : Бібліогр.: с. 145-146 (6 назв)
УДК : 159.923.2:378.011.3-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційно-вольовий компонент--діяльнісно-практичний компонент--ідентичність--когнітивно-рефлексивний компонент--криза ідентичності--мораторій ідентичності--нав'язана професійна ідентичність--невизначена професійна ідентичність--особистісна професійна активність--професійна ідентичність--сформована професійна ідентичність
Анотація: У статті здійснено спробу розгляду психологічних особливостей професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика" під час перебігу кризи ідентичності. Визначено суттєві взаємозв'язки між станами професійної ідентичності, компонентами профідентичності та особистісними якостями студентів досліджуваної вибірки. Представлено статистично значимі результати кореляційного аналізу статусів професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика", компонентів професійної ідентичності з особистісними характеристиками.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 88123
Кількість відвідувачів 926
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя