Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942:159.956+3/П 64-046222 рукописний текст
Автор(и) : Потапова, Валентина Дмитрівна
Назва : Розвиток функціональної системи інтуїтивно- почуттєвого відображення у майбутніх психологів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :459 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 396-441.
УДК : 159.942:159.956+378-057.875:159.9-051 + 159.942:159.956 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Інтуїція і почуття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтуїція--інтуїтивно-почуттєве відображення--майбутні психологи--професійне навчання--психомистецький підхід--принцип процесуальності
Анотація: В дослідженні створена теоретична модель функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення, визначені її змістово-процесуальні компоненти. Сконструйовані змістово-процесуальні компоненти предметної діяльності майбутніх психологів. Експериментально перевірена дієздатність функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення та її ефективність у процесі навчання. Виявлена міра впливу гуманістично спрямованих та гуманітарно забезпечених умов навчання на розвиток функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-043.84-/М 81-040147540 рукописний текст
Автор(и) : Мосійчук, Василь Володимирович
Назва : Психологічні особливості учбово-професійної самореалізації майбутніх психологів в умовах криз професійного навчання : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :230 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 208-230.
УДК : 159.923.2-043.84-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самореалізація-- Майбутні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--учбово-професійна діяльність--професійна самореалізація--професійне навчання--студенти--психологічні особливості--майбутні психологи--криза фахової готовності--формувальний експеримент
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних джерел, визначено підходи до вивчення проблеми учбово-професійної самореалізації. Експериментально досліджено особливості учбово-професійної самореалізації майбутніх психологів. Досліджено вплив криз професійного навчання на процеси самореалізації студентів-психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Гальцева, Тетяна Олексіївна
Назва : Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 117-129 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 127 (9 назв)
УДК : 159.9+316.6:331.5:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безробітні--професійне навчання--перенавчання--соціально-психологічні особливості--професійні компетенції--готовність до навчання--психологічна допомога--конкурентоспроможність--навчальні здібності--ринок праці
Анотація: представлено аналіз досліджень вітчизняних та зарубіжних учених щодо причин безробіття людей різного віку. Виділено соціально-психологічні особливості безробітних за віком, рівнем кваліфікації, станом здоров'я, відношенням до пошуку роботи, терміном перебування безробітного у стані пошуку роботи.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:305+159.9/Л 93-414142100 рукописний текст
Автор(и) : Любіна, Любов Анатоліївна
Назва : Гендерні особливості формування професійної компетентності майбутніх лікарів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :300 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-210.
УДК : 159.922:305+159.98:61(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна компетентність-- Гендер
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--професійне становлення--майбутні лікарі--розвиток особистості--професійне навчання--гендер--становлення особистості--навчально-професійна діяльність
Анотація: В роботі визначено структуру та види професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено психолого-педагогічну модель формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Досліджено гендерні особливості розвитку основних компонентів професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено навчальну програму авторського спецкурсу та гендерно орієнтовану тренінгову програму з метою підвищення ефективності процесу формування професійної компетентності майбутніх лікарівчерез активізацію їх особистісного потенціалу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-057.875:3/М 82-118530209 рукописний текст
Автор(и) : Москаленко, Ольга Володимирівна
Назва : Розвиток ціннісно-смислової сфери у майбутніх фахівців технічного профілю : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :198,[14] с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-198.
УДК : 159.923-057.875:316.+316.752(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ціннісно-смислова сфера-- Майбутні фахівці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісно-смислова сфера--життєдіяльність особистості--майбутні фахівці--розвиток особистості--професійне навчання--соціально-психологічне навчання--тренінг
Анотація: В роботі розроблено структурну модель ціннісно-смислової сфери особистості студента технічного профілю. На основі визначених компонентів структурної моделі ціннісно-смислової сфери особистостідослідити ступінь розвитку даних компонентів у студентів технічного вузу. Визначено критерії оцінювання та рівні розвитку ціннісно-смислової сфери особистості студента.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Любіна, Любов Анатоліївна
Назва : Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
УДК : 159.922.1:37.015.3:614.253.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерно-орієнтований тренінг--професійна компетентність--майбутні лікарі--асертивна особистість--активні методи навчання--професійне навчання--розвиток особистості--гендер
Анотація: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.98:/Ш 19-781837077 рукописний текст
Автор(и) : Шамрук, Олег Павлович
Назва : Психологічні особливості формування організованості у майбутніх співробітників державної пенітенціарної служби України : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :185 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-183.
УДК : 159.923.2+159.98:343.8(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Організованість особистості-- Професійна підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організованість--майбутні фахівці--психологічний аналіз--психологічна модель--професійне навчання--професійно важливі якості--професійна підготовка
Анотація: В роботі розроблено психологічну модель організованості особистості майбутнього офіцера пенітенціарної служби. Апробовано діагностичні засоби фіксації та оцінки організованості майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв в умовах навчально-службової діяльності. Досліджено психологічні особливості прояву організованості у майбутніх офіцерів пенітенціарної служби залежно від етапу професійної підготовки. Розроблено, обґрунтовано та визначено ефективність запропонованої програми формування організованості у майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:005.336/С 59-062938 рукописний текст
Автор(и) : Соколюк, Анна Олександрівна
Назва : Особливості самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :190 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-190.
УДК : 159.923.2:005.336.5(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самодетермінація--майбутні фахівці--професійна підготовка--професійне становлення--професійне навчання--майбутні юристи--особистісно-професійний розвиток
Анотація: В роботі здійснено аналіз чинників та складових становлення майбутніх юристів, визначено теоретичні передумови його самодетермінації. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади та методичне забезпечення дослідження психологічних особливостей самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів. Виявлено взаємозв'язки особистісних параметрів, що обумовлюють професійне становлення студентів-юристів як суб'єктів майбутньої професійної діяльності. Визначено психологічні засади самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів під час фахової підготовки у ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Кот В. Г.
Назва : Психологічна підготовка як інструмент сприяння професійній самореалізації рекламіста
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 33-37: табл. (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 37 (5 назв)
УДК : 159.92:37015.3 (045)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--рекламісти--професійне навчання--програма професійного зростання--принцити та особливості навчання дорогслих--тренінг
Анотація: У статті представлено зміст, принципи, психологіні та методичні підходи до стимулювання професійного зростання та самореалізації працівників рекламної сфери.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Шапорда Г.С.
Назва : Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 325-335: табл. (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 333-334 (15 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне навчання--адаптація до навчання--зовнішня адаптація--внутрішня адаптація--мотиви навчання--зовнішня мотивація--внутрішня мотивація
Анотація: У статті розглядаються питання стосовно психологічної сутності взаємозв'язку зовнішніх та внутрішніх мотивів навчання у коледжі та процесу адаптації до такого навчання. Наголошується на активізації психологічних досліджень мотиваційної сфери діяльності людини, у тому числі - навчальної діяльності.
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
Статистика
за 24.06.2024
Кількість запитів 25078
Кількість відвідувачів 592
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя