Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5:81'243(/В 22-060468960 рукописний текст
Автор(и) : Вахнован, Мирослава Миколаївна
Назва : Взаємозв'язок мови та мислення у процесі вивчення іноземної мови : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :25 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 21-22 (10 назв).
УДК : 159.953.5:81'243(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мислення--мова--мовлення--студенти-медики--професійне навчання--підходи до навчання іноземних мов--логічна і граматична асоціативна реакція
Анотація: Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічних особливостейвзаємозв’язку мови та мислення при вивченні іноземної мови студентами медичних спеціальностей таумов, за яких досягається максимальна ефективністьїх розвитку. На засадах генетичної психології розроблено модель розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної мови. Побудовано модель взаємообумовленості мислення та мовлення при вивченні іноземної мови студентами-медиками, представлену трьома факторами: «гнучка вербалізація – центральна синтагматична мовна асоціативність», «образна активність – асоціативна логічна переферійність», «асоціативна граматичність – аналітичність – парадигматичність». В роботі представлено експрес-методи оцінки активності іншомовного мовлення та мислення за допомогою реєстрації його продуктивності в завданнях різного типу (навчальні завдання з окремих тем на нестандартне вирішення творчих завдань протягом обмеженого проміжку часу). Побудовано моделі асоціативних реакцій на матеріалі рідної та іноземної (німецької) мови, зокрема встановлено особливості логічної (центральна, периферична), та граматичної реакції (синтагматична, парадигматична). Запропоновано експериментальну навчальну програму з розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної (німецької) мови. Узагальнено методи оптимізації розвитку когнітивної сфери особистості на основі генетико-моделюючого підходу до проблеми особистісного розвитку в онтогенезі. Доведено переваги когнітивно-комунікативного навчання іноземних мов, що базується на принципі свідомості у викладанні й на теорії соціоконструктивізму, згідно з якою студент є активним учасником процесу навчання. Упровадження експериментальної навчальної програми засвідчило позитивну динаміку показників мисленнєвої сфери студентів-медиків та показника іншомовного мовлення. Доведено ефективність програми і можливість її використання як психолінгвістичного засобу розвитку пізнавальної сфери студентів у цілому. Запропоновано методичні рекомендації викладачам ВНЗ щодо оптимізації процесу когнітивного розвитку студентів медичних спеціальностей в процесі оволодіння ними іноземною мовою.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5:81'243(/В 22-270056304 рукописний текст
Автор(и) : Вахнован, Мирослава Миколаївна
Назва : Взаємозв'язок мови та мислення у процесі вивчення іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :287 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 251-271 (224 назв).
УДК : 159.953.5:81'243(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мислення--мова--мовлення--студенти-медики--професійне навчання--підходи до навчання іноземних мов--логічна і граматична асоціативна реакція
Анотація: Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічних особливостейвзаємозв’язку мови та мислення при вивченні іноземної мови студентами медичних спеціальностей таумов, за яких досягається максимальна ефективністьїх розвитку. На засадах генетичної психології розроблено модель розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної мови. Побудовано модель взаємообумовленості мислення та мовлення при вивченні іноземної мови студентами-медиками, представлену трьома факторами: «гнучка вербалізація – центральна синтагматична мовна асоціативність», «образна активність – асоціативна логічна переферійність», «асоціативна граматичність – аналітичність – парадигматичність». В роботі представлено експрес-методи оцінки активності іншомовного мовлення та мислення за допомогою реєстрації його продуктивності в завданнях різного типу (навчальні завдання з окремих тем на нестандартне вирішення творчих завдань протягом обмеженого проміжку часу). Побудовано моделі асоціативних реакцій на матеріалі рідної та іноземної (німецької) мови, зокрема встановлено особливості логічної (центральна, периферична), та граматичної реакції (синтагматична, парадигматична). Запропоновано експериментальну навчальну програму з розвитку мислення студентів-медиків при вивченні іноземної (німецької) мови. Узагальнено методи оптимізації розвитку когнітивної сфери особистості на основі генетико-моделюючого підходу до проблеми особистісного розвитку в онтогенезі. Доведено переваги когнітивно-комунікативного навчання іноземних мов, що базується на принципі свідомості у викладанні й на теорії соціоконструктивізму, згідно з якою студент є активним учасником процесу навчання. Упровадження експериментальної навчальної програми засвідчило позитивну динаміку показників мисленнєвої сфери студентів-медиків та показника іншомовного мовлення. Доведено ефективність програми і можливість її використання як психолінгвістичного засобу розвитку пізнавальної сфери студентів у цілому. Запропоновано методичні рекомендації викладачам ВНЗ щодо оптимізації процесу когнітивного розвитку студентів медичних спеціальностей в процесі оволодіння ними іноземною мовою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Гальцева, Тетяна Олексіївна
Назва : Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 117-129 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 127 (9 назв)
УДК : 159.9+316.6:331.5:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безробітні--професійне навчання--перенавчання--соціально-психологічні особливості--професійні компетенції--готовність до навчання--психологічна допомога--конкурентоспроможність--навчальні здібності--ринок праці
Анотація: представлено аналіз досліджень вітчизняних та зарубіжних учених щодо причин безробіття людей різного віку. Виділено соціально-психологічні особливості безробітних за віком, рівнем кваліфікації, станом здоров'я, відношенням до пошуку роботи, терміном перебування безробітного у стані пошуку роботи.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Клименко І. В.
Назва : Формування антикорупційної спрямованості особливості майбутнього правоохоронця в системі вищих навчальних заклідів МВС України
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 118-128 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 126-127 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антикорупційна спрямованість--вища поліцейська освіта--корупція--курсанти--професійне навчання
Анотація: У статті обгрунтовано необхідність цілеспрямованого формування антикорупційної спрямованості особистості курсантів в системі вищої поліцейської освіти. Вказано, що факти корупції всередині правоохоронних органів особливо вражають суспільство, підривають довіру громадян до всієї системи органів правопорядку і державних інституцій. Визначено, що антикорупційна спрямованість особистості є поняттям, здатним відбити весь спектр проявів особистості у соціально-професійній сфері. Автор підкреслює, що формування антикорупційної спрямованості особистості курсантів в умовах вищої поліцейської освіти має бути реалізоване за допомогою системного її формування в процесі професійного навчання і виховання.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Кот В. Г.
Назва : Психологічна підготовка як інструмент сприяння професійній самореалізації рекламіста
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 33-37: табл. (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 37 (5 назв)
УДК : 159.92:37015.3 (045)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--рекламісти--професійне навчання--програма професійного зростання--принцити та особливості навчання дорогслих--тренінг
Анотація: У статті представлено зміст, принципи, психологіні та методичні підходи до стимулювання професійного зростання та самореалізації працівників рекламної сфери.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:305+159.9/Л 93-414142100 рукописний текст
Автор(и) : Любіна, Любов Анатоліївна
Назва : Гендерні особливості формування професійної компетентності майбутніх лікарів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :300 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-210.
УДК : 159.922:305+159.98:61(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна компетентність-- Гендер
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--професійне становлення--майбутні лікарі--розвиток особистості--професійне навчання--гендер--становлення особистості--навчально-професійна діяльність
Анотація: В роботі визначено структуру та види професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено психолого-педагогічну модель формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Досліджено гендерні особливості розвитку основних компонентів професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено навчальну програму авторського спецкурсу та гендерно орієнтовану тренінгову програму з метою підвищення ефективності процесу формування професійної компетентності майбутніх лікарівчерез активізацію їх особистісного потенціалу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Любіна, Любов Анатоліївна
Назва : Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
УДК : 159.922.1:37.015.3:614.253.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерно-орієнтований тренінг--професійна компетентність--майбутні лікарі--асертивна особистість--активні методи навчання--професійне навчання--розвиток особистості--гендер
Анотація: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-043.84-/М 81-040147540 рукописний текст
Автор(и) : Мосійчук, Василь Володимирович
Назва : Психологічні особливості учбово-професійної самореалізації майбутніх психологів в умовах криз професійного навчання : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :230 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 208-230.
УДК : 159.923.2-043.84-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самореалізація-- Майбутні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--учбово-професійна діяльність--професійна самореалізація--професійне навчання--студенти--психологічні особливості--майбутні психологи--криза фахової готовності--формувальний експеримент
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних джерел, визначено підходи до вивчення проблеми учбово-професійної самореалізації. Експериментально досліджено особливості учбово-професійної самореалізації майбутніх психологів. Досліджено вплив криз професійного навчання на процеси самореалізації студентів-психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-057.875:3/М 82-118530209 рукописний текст
Автор(и) : Москаленко, Ольга Володимирівна
Назва : Розвиток ціннісно-смислової сфери у майбутніх фахівців технічного профілю : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :198,[14] с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-198.
УДК : 159.923-057.875:316.+316.752(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ціннісно-смислова сфера-- Майбутні фахівці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісно-смислова сфера--життєдіяльність особистості--майбутні фахівці--розвиток особистості--професійне навчання--соціально-психологічне навчання--тренінг
Анотація: В роботі розроблено структурну модель ціннісно-смислової сфери особистості студента технічного профілю. На основі визначених компонентів структурної моделі ціннісно-смислової сфери особистостідослідити ступінь розвитку даних компонентів у студентів технічного вузу. Визначено критерії оцінювання та рівні розвитку ціннісно-смислової сфери особистості студента.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942:159.956+3/П 64-046222 рукописний текст
Автор(и) : Потапова, Валентина Дмитрівна
Назва : Розвиток функціональної системи інтуїтивно- почуттєвого відображення у майбутніх психологів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :459 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 396-441.
УДК : 159.942:159.956+378-057.875:159.9-051 + 159.942:159.956 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Інтуїція і почуття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтуїція--інтуїтивно-почуттєве відображення--майбутні психологи--професійне навчання--психомистецький підхід--принцип процесуальності
Анотація: В дослідженні створена теоретична модель функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення, визначені її змістово-процесуальні компоненти. Сконструйовані змістово-процесуальні компоненти предметної діяльності майбутніх психологів. Експериментально перевірена дієздатність функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення та її ефективність у процесі навчання. Виявлена міра впливу гуманістично спрямованих та гуманітарно забезпечених умов навчання на розвиток функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:005.336/С 59-062938 рукописний текст
Автор(и) : Соколюк, Анна Олександрівна
Назва : Особливості самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :190 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-190.
УДК : 159.923.2:005.336.5(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самодетермінація--майбутні фахівці--професійна підготовка--професійне становлення--професійне навчання--майбутні юристи--особистісно-професійний розвиток
Анотація: В роботі здійснено аналіз чинників та складових становлення майбутніх юристів, визначено теоретичні передумови його самодетермінації. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади та методичне забезпечення дослідження психологічних особливостей самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів. Виявлено взаємозв'язки особистісних параметрів, що обумовлюють професійне становлення студентів-юристів як суб'єктів майбутньої професійної діяльності. Визначено психологічні засади самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів під час фахової підготовки у ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.98:/Ш 19-781837077 рукописний текст
Автор(и) : Шамрук, Олег Павлович
Назва : Психологічні особливості формування організованості у майбутніх співробітників державної пенітенціарної служби України : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :185 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-183.
УДК : 159.923.2+159.98:343.8(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Організованість особистості-- Професійна підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організованість--майбутні фахівці--психологічний аналіз--психологічна модель--професійне навчання--професійно важливі якості--професійна підготовка
Анотація: В роботі розроблено психологічну модель організованості особистості майбутнього офіцера пенітенціарної служби. Апробовано діагностичні засоби фіксації та оцінки організованості майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв в умовах навчально-службової діяльності. Досліджено психологічні особливості прояву організованості у майбутніх офіцерів пенітенціарної служби залежно від етапу професійної підготовки. Розроблено, обґрунтовано та визначено ефективність запропонованої програми формування організованості у майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Шапорда Г.С.
Назва : Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 325-335: табл. (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 333-334 (15 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне навчання--адаптація до навчання--зовнішня адаптація--внутрішня адаптація--мотиви навчання--зовнішня мотивація--внутрішня мотивація
Анотація: У статті розглядаються питання стосовно психологічної сутності взаємозв'язку зовнішніх та внутрішніх мотивів навчання у коледжі та процесу адаптації до такого навчання. Наголошується на активізації психологічних досліджень мотиваційної сфери діяльності людини, у тому числі - навчальної діяльності.
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 10223
Кількість відвідувачів 490
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя