Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (33)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.19:/Р 83-005817 рукописний текст
Автор(и) : Рудюк, Олег Володимирович
Назва : Особистісно-смислові детермінанти переживання безробітними професійних криз : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Рівне, 2011
Кільк.характеристики :287 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 207-220.
УДК : 159.923.2-057.19:331.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Безробіття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--професійні кризи--особистісно-смислові детермінанти--переживання--психологічна корекція--смислодіяльнісна детермінація--безробіття--психотренінгова програма
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням особистісно-смислових детермінант переживання безробітними професійних криз. У роботі проаналізовано основні підходи до розуміння сутності феномену переживання. Розкрито зміст поняття переживання професійної кризи. Обгрунтовано змістовий характер і структурну організацію переживання професійної кризи як системної єдності формально-змістових, змістовно-структурних і результативних показників. Виявлено, що ефективним шляхом подолання неконструктивних способів переживання професійних криз у молодих безробітних є впровадження у процес їх професійної перепідготовки спеціальної психотренінгової програми. Також у молодих безробітних експериментальної групи в ході формувальних заходів було відмічено активізацію процесів смислової інтеграції життєвого і професійного минулого, теперешнього і майбутнього; актуалізацію потреб у розширенні власного професійного простору, у розвитку професійних знань і інтересів, що врешті забезпечило умови і можливості для розвитку конструктивних способів переживання професійних криз.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.2:005.32/П 50 рукописний текст
Автор(и) : Полікевич, Наталія Олексіївна
Назва : Соціально-психологічні особливості управління навчальним процесом в багатопрофільних технічних навчальних закладах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :177 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-177.
УДК : 37.091.2:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--мотивація--професійний розвиток--особистісний розвиток--програма навчання--стиль керівництва
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей управління навчальним процессомв системі багатопрофільних навчальних закладів технічної освіти. В роботі систематизовано основні теоретичні і експериментальні підходи до розв'язання цієї проблеми, висувається й обґрунтовується положення про існування базових психологічних характеристик керівника, які у своїй цілісності складають певний тип управління. Запропоновано програму оптимізації управлінської діяльності, яка підтвердила належну ефективність безпосередньо в практиці навчально-виховної роботи технічного коледжу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32/С 11 рукописний текст
Автор(и) : Сич, Василь Михайлович
Назва : Соціально-психологічні особливості мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :307 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-190.
УДК : 37.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Професійне вдосконалення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--професійне вдосконалення--мотивація--професійний розвиток--особистісний розвиток--активне навчання
Анотація: Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з проблеми мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти. Висвітлено соціально-психологічні особливості та проблеми професійної діяльності спеціалістів та відображено сутність їх професійного вдосконалення. Розкрито зміст і структуру мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти. Досліджено особливості ставлення спеціалістів до різних аспектів професійної діяльності та їх вдосконалення. Встановлено вплив соціально-демографічних, соціально-психологічних характеристик спеціалістів на розвиток мотивації професійного вдосконалення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.17+/Б 81-859651 рукописний текст
Автор(и) : Бондарчук, Олена Іванівна
Назва : Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :436 с.: табл., рис. + 1(додаток)
Колективи : Університет менеджменту освіти АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 383-436.
УДК : 159.923.2-057.17+37.07+37.091.113-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Особистісний розвиток-- Професійна діяльність
Соціальна психологія-- Керівництво навчальним закладом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний розвиток--керівник середньої школи--професійна діяльність--професійний розвиток--професійні деформації особистості--гендерні проблеми--післядипломна педагогічна освіта
Анотація: В дослідженні розроблено модель особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджена специфіка, основні тенденції , проблеми та соціально-психологічні чинники особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні механізми та умови особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності. Розроблена та апробована програма сприяння особистісному розвитку керівників ЗНЗ шляхом створення сприятливого для актуалізації розвитку особистості управлінців соціального середовища в умовах післядипломної педагогічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.947/В 52-363786 рукописний текст
Автор(и) : Вірна, Жанна Петрівна
Назва : Мотиваційно-смислова регуляція у професіоналізації психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Луцьк, 2004
Кільк.характеристики :438 с.: табл., рис.
Колективи : Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примітки : Бібліогр.: с. 378-415.
УДК : 159.923.2+159.947.5]:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Професіоналізація-- Мотиваційна сфера
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--професійний розвиток--мотиваційно-смислова регуляція--особистіна реалізація--професійна реалізація психолога--мотивація--ціннісні орієнтації
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми і обґрунтовано концепт мотиваційно-смислової регуляції особистісної реалізації. З'ясовано специфіку мотиваційно-смислової регуляції процесу професіоналізації особистості. Визначено основні параметри структурно-функціонального та динамічного проявів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації психолога. Розроблено діагностичний метод фіксації та оцінки проявів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації психолога. Розкрито психологічний зміст та основні закономірності стильового прояву мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації студентів та практикуючих психологів в залежності від рівня їх професійного досвіду та компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:331.54:79/В 67-603886 рукописний текст
Автор(и) : Волянюк, Наталія Юріївна
Назва : Психологічні засади професійного становлення тренера-викладача : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :410 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Библиогр.: с. 379-410.
УДК : 159.923:331.54:796.071.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--спортивно-педагогічна діяльн--професійний розвиток--рефлексія--кризові стани--адаптація--професійна діяльність
Анотація: В дослідженні сформовані концептуальні засади моделі суб'єкта спортивно-педагогічної діяльності. Розкрита суть та охарактеризована взаємодія соціально-психологічних феноменів, що обумовлюють зміст професійного становлення суб'єкта спортивно-педагогічної діяльності. Виокремлені характеристики, які дозволяють здійснити моніторинг становлення суб'єктності тренера-викладача. Виявлені роль та місце емпіричних референтів, що відображають динаміку суб'єктності тренера-викладача у процесі професійного становлення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54:/І 23-512719 рукописний текст
Автор(и) : Іванцова, Наталя Борисівна
Назва : Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :372 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 327-355.
УДК : 159.923.2:331.54:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна спрямованість-- Практичний психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна спрямованість--професійний розвиток--студенти-психологи--спрямованість особистості--майбутні фахівці--професійне становлення--професійний вибір
Анотація: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54:/П 78-074145 рукописний текст
Автор(и) : Пророк, Наталія Василівна
Назва : Психологічні основи професійного розвитку практичного психолога : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :458 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 408-458.
УДК : 159.923.2:331.54:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійний розвиток-- Практичний психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--практичний психолог--самовдосконалення--неперервна освіта--освітньо-професійна задача
Анотація: В роботі розроблено концептуальну психологічну модель практичного психолога. Здійснено дослідження індивідуально-психологічних властивостей практичних психологів, які перебувають на різних етапах професіогенезу. Досліджено особливості уявлень практичних психологів про професійне самовдосконалення. Визначено критерії психологічної готовності до професійного самовдосконалення у системі неперервної освіти. Досліджено процес прийняття освітньо-професійної задачі, вбудованої у професійну діяльність, як механізм професійного розвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.85//К 43-731111 рукописний текст
Автор(и) : Кириченко, Віктор Васильович
Назва : Становлення особистісної ідентичності у процесі професійної адаптації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.03
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :254 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 220-254.
УДК : 159.923.2-057.85/.86(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія праці-- Професійна адаптація-- Особистісна ідентичність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісна ідентичність--професійний розвиток--професійна адаптація--трудова підготовка--здібності--суб'єктно-ціннісний підхід--стиль трудової діяльності--ціннісні кризи--кризи професійного розвитку
Анотація: В дослідженні розроблено структурно-функціональну модель стьановлення особистісної ідентичності у процесі професійної адаптації. Визначено індивідуально-психологічні особливості становлення особистісної ідентичності суб'єкта праці у процесі професійної адаптації. Проаналізовано особливості розвитку ціннісної свідомості суб'єкта праці у процесі професійної адаптації. Досліджено стратегіально-типологічні особливості становлення особистісної ідентичності суб'єкта праці у професіях типу "людина-людина" та "людина-техніка" та проаналізовано ефективність надання ціннісної підтримки фахівця у процесі професійної адаптації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.938/П 16
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Особливості професійного самоздійснення хірурга
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 166-175: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-175 (6 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоздійснення--професійне самоздійснення--самоефективність--мотивація--професійний розвиток
Анотація: Викладено результати емпіричного дослідження, що висвітлює особливості професійного самоздійснення хірурга. Встановлено позитивний взаємовплив прагнення хірурга до надбання знань про навколишній світ, його здатності усвідомлювати свої потреби і почуття із його внутрішньопрофесійним самоздійсненням.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 17944
Кількість відвідувачів 384
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя