Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійні якості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:614.253.1/В 18-064270 рукописний текст
Автор(и) : Варнавських, Катерина Миколаївна
Назва : Психологічні особливості лікаря в процесі терапевтичної взаємодії з пацієнтами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :229 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-206.
УДК : 159.923:614.253.1/.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Лікар
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лікарська діяльність--особистісні властивості--професійні якості--емпатія--лікар--терапевтичний профіль--пацієнт
Анотація: В роботі виявлено взаємозв`язки між особистісними рисами лікарів залежно від вікових та статевих відмінностей. У дослідженні узагальнено і запропоновано нове вирішення проблеми, що полягає у з`ясуванні психологічних особливостей практикуючих лікарів терапевтичного профілю. В результаті застосованого комплексу психологічного дослідження суттєво розширено уявлення про роль особистісних утворень лікаря-терапевта, зокрема емпатійності, професійної спрямованості, особливостей прояву екстра-інтроверсії, оптимізму, емоційної стійкості, домінантності, практичності, адекватності, самооцінки, проникливості, самоконтролю, тривожності та ін. у професійній діяльності лікаря. Констатовано, що результати дослідження дозволяють більш ефективно здійснювати навчально-виховну роботу із студентами медичних закладівщодо формування, розвитку та корекції професійно важливих якостей майбутніх лікарів, що сприятиме їх більш успішній професіоналізації. запропоновано методику психодіагностичного дослідження та високоінформативні психодіагностичні комп`ютерні програми, що не лише оптимізують процес визначення професійної придатності студентів медичних навчальних закладів. але й дозволяють проводити профорієнтаційну роботу вже на етапі вибору професії. Розроблено та впроваджено комплекс занять, спрямованих на розвиток та формування професійно-важливих психологічних рис лікарів терапевтичного профілю, що лежать в основі ефективної терапевтичної взаємодії з пацієнтами та сприяють підвищенню рівня професійної компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/М 29-140048 рукописний текст
Автор(и) : Мартинюк, Ірина Анатоліївна
Назва : Розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів для роботи в початковій школі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :205 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.172-192.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійні якості
Вікова психологія-- Майбутні психологи-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільний психолог--особистісна підготовка--психолог-практик--професійні якості--студенти
Анотація: У роботі розкривається значущість особистісного аспекту в підготовці психолога для роботи в початковій школі. Висвітлюється розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів в умовах навчання у вузі. В ході дослідження встановлено, що успішність роботи психолога з учнями молодшого шкільного віку зумовлюється певним комплексом професійно важливих якостей. Запропоновано перелік із 48 таких якостей, об'єднаних у 12 груп за критерієм семантичної спільності. Встановлено, що надзвичайно важливою для розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців є орієнтація процесу підготовки на максимальне наближення навчання до вимог діяльності. Створено тренінгову програму, спрямовану на розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Т 35-940274 рукописний текст
Автор(и) : Терлецька, Лариса Гаріївна
Назва : Рольова гра як засіб формуваня професійно-значущих якостей майбутнього практичного психолога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1997
Кільк.характеристики :175 с.: табл., рис.
Колективи : Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б. Грінченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 149-160.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійні якості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній психолог--професійні якості--рольова гра--практичний психолог--професійне становлення
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню процесу формування професійно значущих якостей майбутнього практичного психолога: професійно-психологічної рефлексії та саморефлексії, діапазону репертуару професійних ролей, уявлень про образ практичного психолога, адекватності образу "Я", оптимальності психічного стану.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-053.67+/Р 15-486955 рукописний текст
Автор(и) : Радчук, Галина Кіндратівна
Назва : Формування самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласника при виборі педагогічної професії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1992
Кільк.характеристики :216 с.: табл.
Колективи : Інситут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-199.
УДК : 159.923.2-053.67+005.32:331.548 + 159.923.2-053.67 + 005.32:331.548
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка-- Професійна орієнтація
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--професійна орієнтація--професійні якості--старшокласники--вибір професії--майбутні педагоги
Анотація: Дисертація присвячена визначенню профілю особистості старшокласника як майбутнього вчителя. Досліджені рівні самооцінювальної діяльності старших школярів у звязку з вибором педагогічної професії і виділені критерії їх діагностики. Вивчені процесуальні і змістовні характеристики самооцінки професійно значущих якостей особистості старшокласників, орієнтованих на педагогічний фах. Розроблена і експериментально апробована система психолого-педагогічних прийомів і методів, які активізують процес самооцінювальної діяльності старшокласників у звязку з вибором педагогічної професії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2:351.749/Г 95
Автор(и) : Гурський В. Є.
Назва : Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 89-98 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
УДК : 159.923.2:351.749
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Психологія праці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): працівники мвс--професійні якості--творчі здібності--психологічний розвиток
Анотація: Стаття присвячена проблемі психологічного і професійного розвитку працівників підрозділів спеціального призначення МВС України. Наводяться результати психологічних якостей працівників МВС за рахунок використання таких імітаційних засобів як пейнтбол, страйкбол та лазерний тир.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна, Гомонюк, Володимир Олександрович
Назва : Особливості розвитку професійних якостей у програмістів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 165-170 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-170 (8 назв)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програміст--професійні якості--професійне самоздійснення--мотивація--самоефективність
Анотація: Викладено теоретичний аналіз особливостей розвитку професійних якостей у програмістів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.938/П 75
Автор(и) : Притула, Олеся Арсенівна
Назва : Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 201-208: рис. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): успіх--мотивація--досягнення успіху--професійна діяльність--уникнення невдач--професійні якості--професійні мотиви--мотиви поведінки
Анотація: Виявлено специфічні особливості соціально-психологічних та мотиваційних складових діяльності кризис-менеджерів. Встановлено якісні та кількісні особливості вираження мотивів на досягнення успіху та мотивів на уникнення невдач у професійній діяльності досліджувальної категорії осіб. Визначено кореляційний взаємозв'язок між досліджувальними мотивами.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.99:304/Д 30
Автор(и) : Дьоміна Г. А.
Назва : Комунікабельність майбутніх фахівців соціальної сфери, що працюватимуть з девіантами
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 52-58 (Шифр 153/А 43-505485)
Примітки : Бібліогр.: с. 57-58 (9 назв)
УДК : 159.99:304
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): працівник соціальної сфери--професійні якості--комунікативні здібності--комунікабельність--майбутні фахівці--девіанти--робота з девіантами--соціально-психологічна діяльність--відхилення поведінки
Анотація: Розкрито сутність терміну "комунікативні здібності", структура комунікативних здібностей та рівнева характеристика особливості комунікабельності студентів майбутніх фахівців соціальної сфери, що працюватимуть з девіантами.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Кільк.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 19.10.2024
Кількість запитів 33529
Кількість відвідувачів 642
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя