Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (85)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професіоналізм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.
378:[159.942:004]
О-54


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Олійник, О. О.
    Інформаційна культура як складова професіоналізму викладача культурології [Текст] / О. О. Олійник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 361-372. - Бібліогр.: с. 370 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура -- професіоналізм -- культурологія -- професійна діяльність -- викладач -- конкурентоспроможність -- компетентність особистості -- проектна діяльність
Анотація: Окреслено особливості професійної діяльності викладача вищого навчального закладу. Виділено і проаналізовано особистісні параметри викладача культурології, визначено особливості їх реалізації в освітньому процесі. Представлено різноманітність підходів до визначення поняття "інформаційна культура", виокремлено й охарактеризовано основні її компоненти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
153.6
А 43


    Данилевич, Л. А.
    Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів [Текст] / Л. А. Данилевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 31-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- академічна обдарованість -- педагогічна обдарованість -- перфекціонізм -- педагогічні здібності -- студенти-педагоги -- професіоналізм -- майбутні педагоги
Анотація: Висвітлено питання академічної та педагогічної обдарованості. Розглянуто різні підходи до визначення структури академічної обдарованості та характеристики педагогічних здібностей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
153/154
О-64


    Шевченко, Н. Ф.
    Аналіз поняття "кар'єра" в теоріях зарубіжних науковців [Текст] / Н. Ф. Шевченко, О. В. Швігл // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 105-111. - Бібліогр.: с. 109-110 (21 назва)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
кар'єра -- ціннісно-смислова сфера -- особистісні цінності та смисли -- професіоналізм -- самореалізація


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Швігл, О. В.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корніяка, Ольга Миколаївна.
    Емпіричне вивчення особливостей професійного самоздійснення викладача вищої школи [Текст] / О. М. Корніяка, О. В. Лахтадир, В. О. Гомонюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 99-109 : табл. - Бібліогр.: с. 107-108 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійне самоздійснення -- професійна ефективність -- професіоналізм -- викладачі вищої школи
Анотація: В статті представлено розуміння сутності професійного самоздійснення викладача вищої школи. Подано результати емпіричного дослідження особливостей професійного самоздійснення викладачів залежно від віку. Встановлено істотне підвищення загального рівня професійного самоздійснення та окремих його складових у фахівців науково-педагогічного профілю в міру дорослішання - віком 40 років і старші.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лахтадир, Олена Володимирівна; Гомонюк, Володимир Олександрович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Тесленко, В. М.
    Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл [Текст] / В. М. Тесленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм педагогів -- компетентність -- внутрішні психологічні ресурси -- особистісний розвиток -- екологічний підхід
Анотація: У статті розглядається синдром професійного вигорання як система когнітивних, афективних та поведінкових чинників. Запропоновано концепцію еко-підходу, що грунтується на трьох положеннях: 1) як частина професійного вибору, що розпочинається вже на етапі професіоналізації; 2) як частина життєвого процесу, успішність якого залежить від гармонізації зовнішніх (мета-соціальних, соціальних, вузькопрофесійних) та внутрішніх (психологічних) ресурсів; 3) як врахування змістового та процесуального аспектів вигорання. Представлено комплекс методик з дослідження внутрішніх психологічних ресурсів професійного вигорання та описано його результати на основі аналізу порівняльних характеристик педагогів освітніх закладів різних форм власності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.938
К 67


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корніяка, Ольга Миколаївна.
    Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи [Текст] / О. М. Корніяка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 71-82 : табл. - Бібліогр.: с. 80 (7 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійне самоздійснення -- професіоналізм -- викладачі вищої школи -- комунікативна компетентність -- ділове спілкування
Анотація: Представлено розуміння сутності професійно-комунікативного самоздійснення викладача вищої школи. Подано результати емпіричного дослідження комунікативних особливостей професійного самоздійснення викладачів залежно від віку. Зафіксовано зниження розвитку комунікативної компетентності у сфері ділового спілкування у викладачів вищої школи в міру їх дорослішання - 40 років і старші.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
37.011.3.015.311-051
П 32


    Пільгук, Тетяна Сергіївна.
    Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення [Текст] / Т. С. Пільгук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 509-518 : рис. - Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчі здібності -- творча компетентність -- майбутні вчителі -- професійне становлення -- професіоналізм
Анотація: Визначено зміст питання розвитку компетентності педагога на найвищому творчому рівні. Представлено розуміння сутності професійного становлення вчителя. Науково обґрунтовано поняття творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. Досліджено психологічні умови розвитку творчої компетентності. Проаналізовано проблему професійного становлення вчителя на філософському, психологічному та педагогічному аспектах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.923.2:331.54:378
К 93


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Курганська, Людмила Олегівна.
    Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД [Текст] / Л. О. Курганська // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 113-123. - Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- професіоналізація -- професіоналізм -- навчально-виховний процес -- студенти ВНЗ
Анотація: Статтю присвячено вивченню новітнього досвіду щодо розробки та впровадження у навчально-виховний процес різноманітних моделей становлення професійної ідентичності студентів вищих навчальних закладів. розглянуто найбільш помітні напрацювання в галузі співробітників провідних наукових центрів різних країн.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(5А2.2)П
А 43


    Гуменюк, Галина Вадимівна.
    Один із підходів розроблення технології психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення вчених [Текст] / Г. В. Гуменюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 37-46. - Бібліогр.: с. 45-46 (7 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- вчений -- професійне самоздійснення -- психофізіологічне забезпечення діяльності
Анотація: У статті розглянута актуальність активізації досліджень, спрямованих на вивчення особистості українського вченого, величину резерву його особистісно-професійного потенціалу, форм вияву та способів оптимізації. Обгрунтовано питання щодо необхідності врахування психофізіологічного аспекту забезпечення професійної діяльності вчених на шляху до їхнього професійного самоздійснення. Представлено розроблену технологію психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення вчених гуманітарного профілю, яка складається з семи взаємопов'язаних блокыв (діагностичного, інформаційного, блоків проектування і професійно-рольової взаємодії, ресурсозбереження та вдосконалення навиків саморегуляції, блоків психокорекції та підсумкової діагностики), кожен з яких охарактеризовано за змістом та методами.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

10.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пільгук, Тетяна Сергіївна.
    Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала [Текст] / Т. С. Пільгук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 253-260. - Бібліогр.: с. 258-260 (9 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- педагогічна творчість -- самореалізація -- вчитель -- педагог-професіонал -- творча педагогічна діяльність -- професіоналізм
Анотація: У статті розкрито психологічний аналіз проблеми розвитку педагогічної творчості педагога-професіонала. Науково обгрунтовано поняття педагогічної творчості вчителя. Визначено провідні дослідження науковців, які працюють над проблемами розвитку педагогічної творчості особистості в освітньому середовищі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

11.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кружева, Тетяна Володимирівна.
    Професійне самоздійснення : система понять [Текст] / Т. В. Кружева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 109-115. - Бібліогр.: с. 113-114 (32 назви)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- професійне самоздійснення -- життєве самоздійснення
Анотація: Викладено теоретичні положення стосовно поняття "професійне самоздійснення", проаналізовано його зміст. Намічено шляхи та підібрано методичний інструментарій для експериментального дослідження критеріїв та детермінант професійного самоздійснення вчених-дослідників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
153.6
А 43


    Мудрик, А. Б.
    Професійно компетентна особистість державного службовця центрів зайнятості [Текст] / А. Б. Мудрик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 108-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- професійно важливі якості -- професіоналізм -- особистісна вимогливість -- центри зайнятості
Анотація: Розглядаються актуальні питання професійної компетентності та професіоналізму. Обґрунтовано та представлено архітектоніку структурного змісту професійної компетентності державного службовця центрів зайнятості через структурно-функціональні компоненти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
378-057.875:364-051-057.85/.86
К 64


    Контни, Уршуля.
    Психологічні механізми розвитку професіоналізму соціального працівника [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Контни Уршуля ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 268 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 235-268. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професіоналізм--Дисертації
   Педагогічна психологія--Соціальні працівники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- соціальний працівник -- психологічні механізми -- самоорганізація -- самовизначення
Анотація: Роботу присвячено розробці моделі професіоналізації соціального працівника та її впровадження в навчальний процес ВНЗ. У роботі представлено організацію, процедуру та методики дослідження професіоналізму соціального працівника в процесі навчання у ВНЗ;здійснено дослідження психологічних механізмів професійної активності студентів; проаналізовано етапи розвитку професіоналізму соціального працівника в освітньому процесі ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.928.22:33]-057.85/.86(043.5)
Ф 32


    Федько, Олександр Олександрович.
    Психологічні особливості обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Федько ; наук. кер. М. В. Папуча ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 186 с. : табл. + 1 додатки 14 с. - Бібліогр.: с.171-186 (200 назв). -
УДК
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- діагностика -- психологічні фактори -- професіоналізм -- креативність -- мислення -- здібності
Анотація: У дисертаційному дослідженні проаналізовано та узагальнено основні підходи до розв'язання проблеми обдарованосіт фахівців економічного профілю. Обдарованість майбутніх фахівців економічного профілю розуміється як складна єдність міжфункціональних психологічних систем, які включають в себе різні аспекти розвитку мотивації, креативності, діяльності, суб'єктності, особистості, включених у здійснення активності в сфері відносин "людина-економіка". Виявлено високий, середній та низький рівні обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю. Діагностовано компоненти обдарованості, зокрема, загально-особистісна обдарованість студентів економічного профілю проявлялася у вираженому прагненні до самоактуалізації. Мотиваційна обдарованість студентів економічного профілю продемонструвала високий рівень розвитку мотиваційних показників. Креативна обдарованість студентів еконмічного профілю зумовлена високим рівнем креативності та мисленнєвої жвавості. Організаційно-діяльнісна обдарованість студентів економічного профілю передбачає, зокрема, розвинені комунікативні та організаторські здібності. Описано методичні рекомендації, які дають можливість здійснення спеціально організованого навчання, що забезпечує розвиток компетенції організовувати майбутню підприємницьку діяльність, можливість оволодіння сучасними економічними техзнологіями, здатність більш успішно реалізовувати себе в економіці і бізнесі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Папуча, Микола Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.928.22:33]-057.85/.86(043.5)
Ф 32


    Федько, Олександр Олександрович.
    Психологічні особливості обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю [Рукопис] : автореф. дис. ... кан. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Федько ; наук. кер. М. В. Папуча ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 18 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- діагностика -- психологічні фактори -- професіоналізм -- креативність -- мислення -- здібності
Анотація: У дисертаційному дослідженні проаналізовано та узагальнено основні підходи до розв'язання проблеми обдарованосіт фахівців економічного профілю. Обдарованість майбутніх фахівців економічного профілю розуміється як складна єдність міжфункціональних психологічних систем, які включають в себе різні аспекти розвитку мотивації, креативності, діяльності, суб'єктності, особистості, включених у здійснення активності в сфері відносин "людина-економіка". Виявлено високий, середній та низький рівні обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю. Діагностовано компоненти обдарованості, зокрема, загально-особистісна обдарованість студентів економічного профілю проявлялася у вираженому прагненні до самоактуалізації. Мотиваційна обдарованість студентів економічного профілю продемонструвала високий рівень розвитку мотиваційних показників. Креативна обдарованість студентів еконмічного профілю зумовлена високим рівнем креативності та мисленнєвої жвавості. Організаційно-діяльнісна обдарованість студентів економічного профілю передбачає, зокрема, розвинені комунікативні та організаторські здібності. Описано методичні рекомендації, які дають можливість здійснення спеціально організованого навчання, що забезпечує розвиток компетенції організовувати майбутню підприємницьку діяльність, можливість оволодіння сучасними економічними техзнологіями, здатність більш успішно реалізовувати себе в економіці і бізнесі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Папуча, Микола Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
37.011.3-051-057.85/.86]:159.9
Л 13


    Лавриненко, Світлана Леонідівна.
    Психологічні умови розвитку професіоналізму вчителів гімназії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лавриненко Світлана Леонідівна ; наук. кер. Волянюк Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професіоналізм педагога--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- розвиток -- професійна самосвідомість -- професійна компетентність -- рефлексія -- гнучкість -- педагогічний потенціал -- суб'єктивність -- вчитель гімназії
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних умов розвитку професіоналізму вчителів гімназії. В роботі представлено аналіз основних психолого-педагогічних підходів до визначення сутності поняття "професіоналізм". Здійснено предметний аналіз психологічної основи професійної діяльності вчителя гімназії. Розроблено модель професіоналізму вчителів гімназії. Виявлено особливості сформованості атрибутивних характеристик професіоналізму вчителів гімназії залежно від етапу вікового розвитку та стажу роботи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Валянюк, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
378.015.3-057.875:005.336.5:005.95-051
Д 56


    Доброскок, Анастасія Сергіївна.
    Психологічні чинники формування професіоналізму майбутніх менеджерів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Доброскок Анастасія Сергіївна ; наук. кер. Видолоб Н. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 217 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 173-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професіоналізм--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутні менеджери--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
МЕНЕДЖЕР -- професіоналізм менеджера -- оптимізація професіоналізму -- самоорганізація -- самодетермінація
Дескриптори:
Анотація: У дисертації теоретично обґрунтовано концепцію професіоналізації, рівнів її розвитку, процесу адаптації та становлення професіоналізму майбутнього менеджера на етапі навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Видолоб, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
378.011.3-057.175:159.923]:378.014.6:005.6
П 53


    Полуніна, Олена Вікторівна.
    Психологічна компетентність викладача вищого педагогічного навчального закладу як чинник успішності управління процесом учіння студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Полуніна Олена Вікторівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Компетентність--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність -- локус контролю -- професіоналізм -- саморозвиток -- психологічний клімат -- мотивація досягнення
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному аналізу функцій психологічної компетентності викладача як чинника успішності управління ним навчальним процесом у вищому педагогічному закладі. Розкривається роль і місце психологічної компетентності у структурі професійно-педагогічної діяльності педагога, визначається специфіка впливу останньої на зміст і способи управління педагогічним процесом. Створено і апробовано систему діагностичних процедур і прийомів розвитку психологічної компетентності у формі соціально-психологічного тренінгу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.09.072
Л 22


    Лантух, Ігор Валерійович.
    Психологічна структура особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / І. В. Лантух ; наук. конс. О. А. Гульбс ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 41 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистісна надійність -- професійна діяльність -- психологічна та правова культура -- лідерство -- успішність підприємців -- комунікативні якості -- професіоналізм підприємців
Анотація: На основі грунтовного аналізу та залученню сучасних методологічних досліджень в дисертації висвітлені методологічні підходи до психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності, описані основні категорії вивчення особистісно надійності підприємців, наведені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності, представлені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Виділені об'єктивні та суб'єктивні чинники особистісної надійності підприємців, описані емоційно-вольові, когнітивні, ціннісно-смислові, комунікативні та мотиваційні компоненти психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Здійснено теоретичне обгрунтування концепції психологічної структури розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Визначені критерії й показники оцінки рівня сформованості особистісної надійності підприємців та психологічні механізми, методи, засоби розвитку особистісної надійності підприємців. Створена програма розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності в процесі психологічного супроводу навчальної та професійної діяльності, яка включає наступні етапи: діагностуючий, процесуальний та оціночно-контрольний. На першому етапі розроблялася система психологічної діагностики для виявлення рівнів розвитку особистісної надійності, а також визначалися цілі й завдання, зміст і методи роботи. На другому (процесуальному) етапі представлені: навчально-методичний комплекс, який складається з он-лайн курсів; семінар-тренінг "Психологія підприємництва"; психотренінгова програма з розвитку психологічних компонентів особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності та організаційно-психологічна технологія "Профілактика та подолання професійного вигорання в підприємців". На третьому (оціночно-контрольному) етапі емпіричного дослідження здійснювався порівняльний аналіз отриманих даних. Запропоновано практикуми розвитку психологічної, комунікативної та правової культури підприємців.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гульбс, Ольга Анатоліївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

20.
159.09.072
Л 22


    Лантух, Ігор Валерійович.
    Психологічна структура особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / І. В. Лантух ; наук. конс. О. А. Гульбс ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 449 с. : табл. + 1 додатки 125 с. - Бібліогр.: с. 393-449 (529 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистісна надійність -- професійна діяльність -- психологічна та правова культура -- лідерство -- успішність підприємств -- комунікативні якості -- професіоналізм підприємців
Анотація: На основі грунтовного аналізу та залученню сучасних методологічних досліджень в дисертації висвітлені методологічні підходи до психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності, описані основні категорії вивчення особистісно надійності підприємців, наведені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності, представлені методологічні принципи дослідження психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Виділені об'єктивні та суб'єктивні чинники особистісної надійності підприємців, описані емоційно-вольові, когнітивні, ціннісно-смислові, комунікативні та мотиваційні компоненти психологічної структури особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Здійснено теоретичне обгрунтування концепції психологічної структури розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності. Визначені критерії й показники оцінки рівня сформованості особистісної надійності підприємців та психологічні механізми, методи, засоби розвитку особистісної надійності підприємців. Створена програма розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності в процесі психологічного супроводу навчальної та професійної діяльності, яка включає наступні етапи: діагностуючий, процесуальний та оціночно-контрольний. На першому етапі розроблялася система психологічної діагностики для виявлення рівнів розвитку особистісної надійності, а також визначалися цілі й завдання, зміст і методи роботи. На другому (процесуальному) етапі представлені: навчально-методичний комплекс, який складається з он-лайн курсів; семінар-тренінг "Психологія підприємництва"; психотренінгова програма з розвитку психологічних компонентів особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності та організаційно-психологічна технологія "Профілактика та подолання професійного вигорання в підприємців". На третьому (оціночно-контрольному) етапі емпіричного дослідження здійснювався порівняльний аналіз отриманих даних. Запропоновано практикуми розвитку психологічної, комунікативної та правової культури підприємців.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гульбс, О. А. \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
Статистика
за 23.06.2024
Кількість запитів 28541
Кількість відвідувачів 1149
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя