Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1895)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психолог<.>
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
1.
159.923
Л 64


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Литвиненко, І. С.
    Особливості психологічної допомоги молодшим школярам зі Сходу України, які пережили психотравму [Текст] / І. С. Литвиненко, О. В. Данілова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 279-298. - Бібліогр.: с. 295-296 (19 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
внутрішній світ -- молодші школярі -- психотравма -- перехідний простір -- практичний психолог -- психологічна допомога
Анотація: Розглядаються особливості сучасного соціуму, в якому живуть діти. Акцентується увага на психотравмуючих ситуаціях (військові діїї), в яких опинилися діти молодшого шкільного віку зі Сходу України. Висвітлюються погляди учених на феномен та процес переживання психічної травми.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Данілова, О. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.938
П 16


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Панасенко, Наталія Миколаївна.
    Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти [Текст] / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 176-183. - Бібліогр.: с. 181-182 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самоздійснення -- професійне самоздійснення -- шкільні психологи -- мотивація -- релаксація -- практичний психолог
Анотація: Проаналізовано дослідження професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти та методи її профілактики. Встановлено, що високий рівень особистісної та ситуативної тривожності знижує рівень професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти, що є вкрай небажаним для їх професійної діяльності і може призвести до негативних наслідків, одним із яких є професійна деформація.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Войтович, Марія Володимирівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
615.34
П 37


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пліш, Г. Й.
    просодична організація професійного мовлення психолога-консультанта [Текст] / Г. Й. Пліш // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 197-211. - Бібліогр.: с. 210 (17 назв)
УДК
Рубрики: Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
просодика -- ефективність психотерапії -- символдрама -- професійне мовлення -- психолог-консультант -- практичний психолог
Анотація: Стаття присвячена проблемі просодичної організації мовлення психолога-консультанта. Розглядається поняття "просодика", її компоненти. Аналізуються уявлення про голос у різних психотерапевтичних підходах. Окреслюються перспективи дослідження просодичної організації мовлення психотерапевтів за методом символдрами.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Войтович, Марія Володимирівна.
    Особливості професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти [Текст] / М. В. Войтович // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 19-33 : табл. - Бібліогр.: с. 32-33 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
САМОЗДІЙСНЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНЕ САМОЗДІЙСНЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ -- СЕРЕДНЯ освіта
Анотація: Представлено результати емпіричного дослідження особливостей професійного самоздійснення практичних психологів різного віку та з різним досвідом роботи в галузі середньої освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.92
Ш 20


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шандрук, Сергій Констянтинович.
    Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів [Текст] / С. К. Шандрук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 460-466. - Бібліогр.: с. 464-465 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- креативність -- психолог -- психологічна діяльність -- творча праця -- творчий потенціал
Анотація: Розглядаються основні концепції, положення та підходи до розвитку творчого мислення, творчості та професійних творчих здібностей майбутніх психологів. Проаналізовано сутність та особливості творчості, творчої активності та творчих здатностей особистості психолога-професіонала і виокремлено головні аспекти актуалізації його творчого потенціалу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.944
Н 47


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Некіз, Т. А.
    Профілактика емоційного вигорання психолога у процесі роботи з девіантними підлітками [Текст] / Т. А. Некіз // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 170-177. - Бібліогр.: с. 177 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
синдром емоційного вигорання -- емоційне виснаження -- девіантна поведінка -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- ПСИХОЛОГ -- емоційне напруження -- професійна діяльність -- професійна підготовка -- девіантні підлітки
Анотація: Розкрито особливості впливу емоційного вигорання на особистість у професійній діяльності. Розглянуто рекомендації з профілактики емоційного вигорання у психолога. Виділено ознаки синдрому емоційного вигорання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.923.2
Б 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Белановська, Ольга Вікторівна.
    Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів [Текст] / О. В. Белановська, О. Л. Белановський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 35-47 : табл. - Бібліогр.: с. 45-46 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
уявлення -- професійна самосвідомість -- я-концепція -- професійна взаємодія -- психолог -- майбутні психологи -- професійна компетентність -- самосвідомість
Анотація: Обговорюються результати дослідження представленості у самосвідомості майбутніх психологів характеристик професійної взаємодії з клієнтом. Виділено та описано особливості уявлень про професійні взаємодії з клієнтом у психологів з різними рівнями професійної самосвідомості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Белановський, Олег Леонідович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.9
К 47


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кльоц, Любов Антонівна.
    Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти [Текст] / Л. А. Кльоц // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 114-126 : рис. - Бібліогр.: с. 124 (13 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- професійна самосвідомість -- Я-концепція -- практичний психолог -- професіоналізація
Анотація: Обґрунтовано поняття "професійна самосвідомість". Визначено структурну модель професійної самосвідомості практичного психолога та описано зміст складових професійної Я-концепції спеціаліста у процесі професіоналізації, викладено підходи до розуміння поняття самосвідомості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Сизко, Г. І.
    Науково-теоретичне дослідження проблеми психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання [Текст] / Г. І. Сизко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 316-326. - Бібліогр. с. 323-325 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
спрямованість -- професійна спрямованість -- професійна готовність -- практичний психолог -- дитина з особливими освітніми потребами -- інклюзія -- спеціальна освіта
Анотація: У статті розглянуто поняття спрямованості як найважливішого компоненту внутрішньої психологічної структури особистості, яка обумовлює усі дії і вчинки людини, способи прояву усіх інших її психічних властивостей та якостей. Визначено, що професійна спрямованість особистості виявляється в її ставленні до професійної діяльності та передбачає розуміння й внутрішнє прийняття цілей і завдань цієї діяльності, виражає інтереси, ідеали, установки, переконання, погляди, які її характеризують. При цьому саме студентський вік виступає як найбільш значущий для професійного становлення особистості. В цей період потреби, інтереси, ціннісні орієнтації набувають якісно нового змісту в особистісному зростанні майбутнього фахівця. Підвищення ролі та статусу фахівців у галузі спеціальної психології в сучасних умовах багато в чому визначається рівнем їх професійної спрямованості та компетентності. Це, в свою чергу, пояснює необхідність вдосконалення системи підготовки фахівців в галузі спеціальної психології з метою зміни рівня їх професійної спрямованості, що позитивно впливатиме на якість їх майбутньої професійної діяльності з кореляційної підтримки вищезазначеної категорії дітей у освітньо-реабілітаційних закладах. Проаналізоване поняття особистісної готовності як властивості особистості, необхідної фахівцю для ефективної роботи. Особистісна готовність фахівця передбачає психологічне опрацювання власних проблем у тих сферах, в яких він збирається практикувати. Визначенні умови формування професійної готовності до праці, як елементу професійної діяльності психолога, а саме: самостійність і критичне засвоєння культури; активна участь у вирішенні суспільно-значущих завдань; спеціальний розвиток творчого потенціалу особистості - її психічних процесів. Описані стадії (етапи) професійного становлення особистості як тривалого і динамічного процесу. В структурі психологічної готовності до діяльності виділено такі компоненти: мотиваційний; орієнтаційний; пізнавально-оперативний; емоційно-вольовий; психофізіологічний; оцінюючий. Розкрито сутність кожного з цих компонентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

10.
154
А 43


    Чиркова, Т. І.
    Етнопсихологічні особливості інтернаціональних шлюбних пар у практиці сімейного консультування [Текст] / Т. І. Чиркова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 49-53. - Бібліогр.: с. 53 (11 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
сімейне консультування -- менталітет -- етнічний психолог -- поліетнічні сім'ї -- задоволеність шлюбом -- психологічна сумісність -- міжетнічні взаємини -- рольові очікування -- етноси -- сімейний конфлікт
Анотація: У статті проаналізовано етнопсихологічні особливості інтеграціональних шлюбних пар у практиці сімейного консультування. Вивчено вплив соціокультурних особливостей комунікативної взаємодії шлюбного подружжя з різних етносів на вербальному та невербальному рівнях на міжособистісні взаємини. Виявлено такі етнопсихологічні чинники сумісності подружніх поліетнічних партнерів: культура спілкування в межах дотримання національних традицій, мотивація до міжкультурної інтеграції сімейних взаємин, відповідність психологічних ролей партнерів іхнім очікуванням, етнопсихологічні настановлення, міжетнічне взаєморозуміння. Розроблено психокорекційну програму з формування комунікативних навичок у певному міжетнічному оточенні й гнучкого образу реального "Я" в подружніх пар з порушеннями у функціонально-рольовій взаємодії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
15(08)
А 43


    Слободяник, Н. В.
    Психологічний супровід міжособистісної взаємодії в освітньому просторі [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 234-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- компетентність -- педагог -- дитина -- психолог -- супровід
Анотація: У статті представлено результати теоретичного дослідження особливостей психологічного супроводу міжособистісної взаємодії в освітньому просторі. Поняття "супровід" розглядається як певна ідеологія роботи, найперша й найважливіша відповідь на запитання, навіщо потрібен психолог у школі. Підкреслюється, що супровід це система професійної діяльності психолога, спрямована на створення соціально-психологічних умов для успішного навчання та психологічного розвитку дитини в ситуаціях взаємодії. Об'єктом психологічної практики є навчання та психологічний розвиток дитини в ситуації шкільної взаємодії, предметом - соціально-психологічні умови успішного навчання та розвитку. Виходячи з об'єкту та предмету психологічнї практики, конкретизується задача шкільного психолога - створювати умови для продуктивного руху дитини тими шляхами, які вона вибирає сама у відповідності з вимогами педагога та сім'ї; допомагати їй робити усвідомлені особисті вибори в цьому складному світі, конструктивно вирішувати конфлікти, засвоювати найбільш індивідуально значущі та цінні методи пізнання, спілкування, розуміння себе та інших. Тобто, діяльність психолога в багатьох випадках визначається тією соціальною, сімейною та педагогічною системою, в якій реально знаходиться дитина та яка суттєво обмежена рамками шкільного середовища. Виокремлюються три основні ідеї, які лежать в основі різних моделей психологічної діяльності: науково-методичне керівництво навчально-виховним процесам у школі; допомога дітям, що відчувають різні труднощі психологічної та соціально-психологічної природив, виявлення та профілактика цих труднощів; супровід дитини в процесі всього шкільного навчання. Зазначається, що нині в системі психологічного супроводу реалізується такий комплексний напрям як розробка (проектування) освітніх програм, які на відміну від навчальної, повинні виконувати не лише навчальну, але й діагностичну, прогностичну, корекційну функції, що означає вивчення стартових можливостей і динаміку розвитку дитини в освітньому процесі та передбачає побудову системи психологічного супроводу освітнього процесу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
159.98
П 16


    Панок, В. Г.
    Психоконсультативні стратегії діяльності практичного психолога системи освіти [Текст] : навчально-методичний посібник / В. Г. Панок, Я. В. Чаплак, Д. Д. Романовська ; Міністерство освіти і науки України, Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Обласний центр практичної психології та соціальної роботи ЧОІППО. - Чернівці : [б. в.], 2010. - 232 с. - 18.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Консультативна психологія
Кл.слова (ненормовані):
практичний психолог -- практичний психолог в системі освіти -- діагностика молоді


Дод.точки доступу:
Чаплак, Я. В.; Романовська , Д. Д.; Міністерство освіти і науки України; Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи НАПН УкраїниЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; Обласний центр практичної психології та соціальної роботи ЧОІППО
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
15(08)
А 43


    Котух, О. В.
    Інтегративний підхід до дослідження особливостей становлення автентичності майбутніх психологів [Текст] / О. В. Котух // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 165-174. - Бібліогр.: с. 172-174 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
автентичність -- майбутній спеціаліст -- психолог -- самоактуалізація -- параметри самоактуалізації особистості -- особистість -- автентична особистість
Анотація: У статті розглядається різні підходи до дослідження поняття "автентичність". Висвітлено результати емпіричного дослідження автентичності та самоактуалізації особистості студентів психологів 1-5 курсів. Подано дані щодо рівнів автентичності особистості студентів ВНЗ. Наведено середні значення за параметрами самоактуалізації по п'яти групах досліджуваних, визначено статистично значущі розрізнення між групами за параметрами компетентності у часі, підтримки, ціннісних орієнтацій, гнучкості поведінки, самоповаги, самоприйняття, прийняття агресії, контактності, креативності. Констатовано доцільність сприяння розвитку автентичності студентів закладів вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
15(08)
А 43


    Котух, О. В.
    Організація та структура проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності майбутніх психологів [Текст] / О. В. Котух // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 179-189. - Бібліогр.: с. 186-188 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
автентичність -- становлення -- студент-психолог -- методи дослідження -- мотиваційно-оцінний компонент -- рефлексивний компонент -- когнітивний компонент -- емоційно-оцінний компонент
Анотація: Статтю присвячено проблемі становлення автентичності майбутніх психологів. Представлено короткий аналіз наукових досліджень авторів які займались проблемою особистісного розвитку студента, само актуалізації та автентичності особистості студента. Складень програму константувального експерименту в якій сформульовано мету, завдання та методи організації констатувального експерименту в якій сформульовано мету, завдання та методи організації констатувального етапу дослідження становлення автентичності студента-психолога. Дослідження становлення автентичності майбутнього психолога передбачало аналіз сформованості структурних компонентів: (мотиваційно-цінного (потреба вирішувати професійні завдання, прагнення досягти успіху і показати себе з кращого боку), рефлексивного (аналіз своєї діяльності), емоційного (почуття відповідальності, впевненість у власному успіху), когнітивного ("Образ Я") автентичності. Запропоновано та обгрунтовано методичний інструментацій для проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності у майбутніх психологів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

15.


    Мойзріст, О.
    Дитина-агресор: як завадити неприпустимій поведінці [Текст] / О. Мойзріст // Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - В. : 1. - С. 53


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

16.
   159.9(092)
   Д 17


    Данильченко, Михайло Герасимович.
    Видатний радянський психолог і педагог П. П. Блонський [Текст] / М. Г. Данильченко. - Харків : [б. в.], 1971. - 136, [1] с. - Бібліогр.: с. 135-136. - 0.92 к. р.
Є автограф: Прим. 64281/д : Данильченко, Михайло Герасимович
УДК
Рубрики: Психологічна спадщина --видатні діячі науки і культури--Літературно-художнє видання
   Історія психології--видатні діячі науки і культури--Літературно-художнє видання

Кл.слова (ненормовані):
психологічна спадщина -- видатні діячі -- наука -- культура -- історія психології -- історична психологія -- психологічна наука


Дод.точки доступу:
Блонський, Павло Петрович (російський радянський психолог і педагог українського походження, активний діяч народної освіти в СРСР ; 1884-1941) \о нем\
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

17.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 7 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - 56с. - Б. ц.
    Зміст:
Гуменюк, Г. Дитина у сім'ї: атмосфера любові і захищеності / Г. Гуменюк. - С .4-9
Мойзріст, О. Організація куточка психологічної просвіти / О. Мойзріст. - С .52-54
Рубрики: Дитяча психологія


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

18.


   
    Практичний психолог: дитячий садочок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал. В. 1 / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.]. - [б.м.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - 58с. - Б. ц.
    Зміст:
Ладивір, С. Навчання-в радість / С. Ладивір. - С .4-12
Гурлєва, Т. Що потрібно знати, аби не ображати / Т. Гурлєва. - С .27-32
Мойзріст, О. Дитина-агресор: як завадити неприпустимій поведінці / О. Мойзріст. - С .53
Рубрики: Дитяча психологія


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

19.


    Ладивір, С.
    Навчання-в радість [Текст] / С. Ладивір // Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - В. : 1. - С. 4-12


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

20.


    Гурлєва, Т.
    Що потрібно знати, аби не ображати [Текст] / Т. Гурлєва // Практичний психолог: дитячий садочок : щомісячний спеціалізований журнал / [ред. кол.: О. М. Байер, Т. Л. Гурковська, Л.І Ільченко та ін.] : МЦФЕР-Україна, 2016. - В. : 1. - С. 27-32


Дод.точки доступу:
Байер, О.М. \[ред. кол.\; Гурковська, Т.Л. \[ред. кол.\; Ільченко та ін.], Л.І \[ред. кол.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 41732
Кількість відвідувачів 768
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя