Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1895)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психолог<.>
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/В 67-403953 рукописний текст
Автор(и) : Волеваха, Ірина Борисівна
Назва : Формування готовності майбутніх практичних психологів до забезпечення конкурентноздатності організації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :219 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 197-219.
УДК : 378-057.875:159.9-051:005.332.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Майбутні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психолог--організація--конкурентноздатність--готовність--компетентність--мотивація--формування--психолого-педагогічні технології
Анотація: Дисертаційне доследження присвячене розробці психолого-педагогічних засобів формування готовності майбутніх психологів до забезпечення конкурентноздатності організації. У роботі на підставі результатів теоретичного аналізу та емпіричного дослідження змісту та особливостей діяльності практичних психологів сучасних організацій ринкового типу визначено внутрішні та зовнішні психологічні чинники конкурентноздатності організації, а також функції психолога щодо їх реорганізації. Вони були покладені в основу запропонованої автором моделі готовності практичного психологадо забезпечення конкурентноздатності організації. Були розроблені й апробовані психолого-педагогічні засоби формування даного виду готовності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54+/Д 76-686903 рукописний текст
Автор(и) : Дружиніна, Інна Анатоліївна
Назва : Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх практичних психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.225-252.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051 + 159.923.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Практичні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--ідентифікація--криза ідентичності--професійна ідентичність--майбутній практичний психолог--структурні компоненти ідентичності--тренінг професійної діяльності
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням провідних чинників і особливостей розвитку професійної ідентичності у студентів, що освоюють спеціальність практичного психолога. У роботі проаналізовано основні підходи до вивчення феноменів ідентичності та ідентифікації. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності психолога, які забезпечують успішність його діяльності як фахівця-практика: когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий, а також досліджено динаміку формування означених складових у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку професійної ідентичностімайбутніх психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми відповідного спрямування, побудованої на принципах активного навчання. Результати проведеного формувального дослідження виявили ряд позитивних змін у виділених складових професійної ідентичності досліджуваних експериментальної групи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:331.54:15/О-54-633993 рукописний текст
Автор(и) : Олійник, Катерина Сергіївна
Назва : Схильність до особистісних змінювань як чинник обрання фаху практичного психолога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2010
Кільк.характеристики :215 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-203.
УДК : 159.923:331.54:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Практичний психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--особистісні зміни--готовність до змін--рефлексія
Анотація: Теоретично обгрунтовано і експериментально доведено: конструктивні особистісні зміни сприяють професійному становленню практичних психологів; деструктивні-гальмують його розвиток. Схильність до змінювань реалізується засобамит конструктивного оцінювання ситуації невизначенності. Експерементально доведено, що рефлексія конструктивного оцінювання ситуації, як чинника розвитку особистісних змін, сприяє професійному становленню майбутніх практичних психологів через формування почуття психологічної безпеки. Проаналізовано психологічні прояви особистісних змінювань: конструктивні і деструктивні. Визначено, що конструктивні особистісні зміни викликають появу почуття психологічної безпеки і реалізуються у формі певного рівня готовності приймати новий досвід та перебудовувати структуру власної особистості у відповідності із вимогами до тих чи інших аспектів нової реальності (високий, низький, стійкий). Так, високий рівень психологічної безпеки віддзеркалює готовність особистості до особистісних змінювань й сприяє їх конструктивної реалізації. Й, навпаки, низький та нестійкий рівень психологічної безпеки здійснює деструктивний вплив на процеси особистісного зростання. Конструктивний або деструктивний зміст особистісних змінювань може реалізуватися через такі стратегії: прийняття, заперечення, відчудження. Означені стратегії можуть носити епізодичний, проблемний та екзистенційний характер.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/С 46-229896 рукописний текст
Автор(и) : Скулиш, Наталія Євгенівна
Назва : Мотиваційні чинники розвитку креативної активності майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :189 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.160-185.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Креативність
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиваційні чинники--креативна активність--новизна діяльності--престиж--мотивація професіоналізму--студент-психолог
Анотація: На основі вивчення психологічних концепцій розвитку креативності особистості, виявлення її складових і розгляду проявів креативної активності особистості уточнено психологічну суть і зміст креативної активності особистості студента-психолога. Визначено вплив мотиваційних чинників на розвиток креативної активності особистості у студентської молоді. Емпіричним шляхом визначено найбільш ефективний чинник розвитку креативної активності особистості студента-психолога, яким виявилася мотивація новизни діяльності. Отримали подальший розвиток уявлення про психологічний інструментарій впливу на розвиток креативної активності майбутнього психолога, зокрема такі чинники, як престиж, і мотивація професіоналізму.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955.4+378-057/Ш 23-674269 рукописний текст
Автор(и) : Шапошникова , Юлія Геннадіївна
Назва : Психологічні особливості рефлексивних компронентів у професійному становленні практичного психолога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :233 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-201.
УДК : 159.955.4+378-057.875:159.9-051 + 159.955.4 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Практичний психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практичний психолог--професійне становлення--особистісне ставлення--рефлексія--особистісна рефлексія--професійна діяльність
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей рефлексивних компонентів у професійному становленні практичного психолога. В ній з"ясовано місце та характер значущих рефлексивних компонентів у професійному становленні майбутніх практичних психологів. Досліджено особливості та специфіку розгортання особистісної рефлексії та рефлексії фахової діяльності студентів-психологів за роки фахової підготовки. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку рефлексивної сфери студентів-психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми розвитку професійнеої рефлексії, побудованої за принципами інтегрованого соціально-психологічного тренінгу, за умови організації навчальної діяльності на засадах суб"єкт-суб"єктної взаємодії з викладачами, високого рівня проблемності, інтегративності та адекватного відображення суттєвих характеристик професійного середовища.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Б 15-515390 рукописний текст
Автор(и) : Бадалова , Марина Вікторівна
Назва : Формування в майбутніх психологів інтелектуальної готовності до розв`язування консультативних задач : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :234 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-206.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практичний психолог--інтелектуальна готовність--консультативна задача--інтелектуальна готовність
Анотація: В роботі досліджено можливості формування у студентів-майбутніх практичних психологів інтелектуальної готовності до консультативної діяльності. Визначено загальні характеристики консультативних задач, а також способи та засоби їх розв"язання. Запропоновано теоретичну модель інтелектуальної готовності практичних психологів до розв"язування консультативних задач; на базі цієї моделі розроблено психодіагностичний комплекс. Його застосування й обробка отриманих даних за допомогою копеляційного, кластерного і факторного аналізу дозволили виділити інтелектуальні детермінанти успішного розв"язування консультативних задач. Розроблено й успішно опробовано тренінг формування в майбутніх психологів головних компонентів дослідженої інтелектуальної готовності. основні результати дисертаційного дослідження знайшли застосування у спеціальній підготовці практичних психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Б 81-549402 рукописний текст
Автор(и) : Бондаренко, Ірина Ігорівна
Назва : Психологічні умови ефективної професійної адаптації психологів-початківців : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :186 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-182.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Професійна адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка психологів--професіоналізація психологів--професійна адаптація--психолог-практик--психологічні умови
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/В 46-946849 рукописний текст
Автор(и) : Вілюжаніна, Тетяна Анатоліївна
Назва : Динаміка ціннісно-смислової сфери особистості в процесі професійного становлення майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :200 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-200.
УДК : 159.923.2-057.875:316.752+378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісно-смислова сфера--професійне становлення--індивідуальний світогляд--смислова регуляція--майбутні психологи
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню динаміки ЦСС особистості на етапі професійного навчання. теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що період підготовки характеризується не тільки активним оволодінням професією навчання, але й істотними змінами в ціннісно-смисловій сфері. Визначено особливості ЦСС студентів-психологів на різних етапах навчання у ВНЗ. Показано, що динаміка ЦСС полягає у підйомі на якісно новий рівень розвитку. Основні результати роботи знайшли практичне впровадження при організації навчального процесу у ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/В 52-027489 рукописний текст
Автор(и) : Вірна, Жанна Петрівна
Назва : Формування професійного ставлення до клієнта в процесі підготовки практичних психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1996
Кільк.характеристики :172 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-172.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Практичний психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--практичний психолог--рефлексивно-професійний тренінг--майбутні психологи
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Д 18-294623 рукописний текст
Автор(и) : Данилова, Таисия Николаевна
Назва : Формирование гуманистической направленности личности будущего практического психолога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2004
Кільк.характеристики :188 с.: табл.
Колективи : Центральный институт последипломного образования АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 171-181.
УДК : 378-057.875:159.98-051]:171
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Гуманистическая направленность личности
Педагогическая психология-- Будущий психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманистическая направленность--потребностно-мотивационная сфера--система ценностей--самосознание--профессиональная подготовка--деятельность практического психолога
Анотація: Диссертация посвящена проблеме формирования гуманистической направленности личности будущих практических психологов. В работе представлены результаты исследования особенностей формирования направленности у студентов - будущих психологов. выделены и описаны основные типы направленности личности среди студентов-психологов: гуманистический, экзистенциальный, прагматический и эгоцентрический. Раскрыта взаимосвязь отдельных типов направленности с другими личностными характеристиками. Теоретически обоснована и практически реализована комплексная психолого-педагогическая программа формирования гуманистической направленности студентов-психологов.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/К 64-056778 рукописний текст
Автор(и) : Кондрашихина, Оксана Александрова
Назва : Формирование способности к фасилитационным влияниям у будущих практических психологов : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2004
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 165-188.
УДК : 378-057.875:159.98-051+159.964.3 + 378-057.875:159.98-051 + 159.964.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Подготовка психологов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практический психолог--подготовка психологов--фасилитационное влияние--способность к фасилитационному влиянию
Анотація: Диссертационное исследование посвящено изучению особенностей формирования способности к фасилитацийних воздействий у будущих практических психологов. В нем теоретически обоснована и экспериментально выявлены психологические факторы, детерминирующие способность к фасилитационному влиянию, а также условия формирования данной способности. Разработаны и апробированы средства диагностики способности к фасилитацийнным влияниям, их практическое воплощение осуществлено на основе специально разработанной программы, направленной на формирование этой способности. Программа включает формирование мотивационного и инструментального составляющих способности к фасилитацийнным влияниям.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:159.98-05/К 88-504121 рукописний текст
Автор(и) : Кучеровская, Наталья Александровна
Назва : Психосемантическая структура профессионального сознания практикующего психолога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Киев, 2007
Кільк.характеристики :203 с.: табл.
Колективи : Киевский национальный лингвистический университет (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 167-192.
УДК : 159.922:159.98-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Профессиональное сознание
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профессиональное сознание--психосемантика--практикующий психолог--парадигмальная рефлексия--психотерапевтический подход--парадигмальный семантический дифференциал
Анотація: Диссертация посвящена проблеме построения семантического пространства профессионального сознания практикующего психолога. Работа содержит теоретико-методологическое обоснование и результаты исследования психосемантической структуры профессионального сознания практикующих психологов разного уровня профессиональной квалификации, а также разработку методики парадигмального семантического дифференциала, предназначенного для диагностики уровня профессиональной подготовки, или степени профессиональной зрелости практикующих психологов.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/М 29-140048 рукописний текст
Автор(и) : Мартинюк, Ірина Анатоліївна
Назва : Розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів для роботи в початковій школі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :205 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.172-192.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійні якості
Вікова психологія-- Майбутні психологи-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільний психолог--особистісна підготовка--психолог-практик--професійні якості--студенти
Анотація: У роботі розкривається значущість особистісного аспекту в підготовці психолога для роботи в початковій школі. Висвітлюється розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів в умовах навчання у вузі. В ході дослідження встановлено, що успішність роботи психолога з учнями молодшого шкільного віку зумовлюється певним комплексом професійно важливих якостей. Запропоновано перелік із 48 таких якостей, об'єднаних у 12 груп за критерієм семантичної спільності. Встановлено, що надзвичайно важливою для розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців є орієнтація процесу підготовки на максимальне наближення навчання до вимог діяльності. Створено тренінгову програму, спрямовану на розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/М 69-111302 рукописний текст
Автор(и) : Міхно, Катерина Олексіївна
Назва : Динаміка уявлень про майбутню професію студентів-психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :210,[55] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 192-210.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Уявлення
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уявлення про професію--образ професії--динаміка --студент-психолог--професійна самосвідомість--професійна підготовка
Анотація: У дисертації розкрито зміст та охарактеризовано динаміку уявлень про професію психолога у студентів-психологів. Визначено основні структурні компоненти уявлень про обрану професію серед загальних форм ідентифікації соціальних уявлень майбутніх психологів з урахуванням різних форм, етапів навчання та напрямів підготовки майбутніх фахівців галузі психології. Проаналізовано провідні мотиви вибору професії у майбутніх психологів. Визначено основні напрями трансформації уявлень про обрану професію студентів-психологів. Описано структурно-динамічні особливості функціонування уявлень про професію психологів в процесі їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/П 19-735003 рукописний текст
Автор(и) : Паскевська, Юлія Анатоліївна
Назва : Формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Запоріжжя, 2006
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-200.
УДК : 378-057.875:159.9-051]:81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна підготовка
Педагогіічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва компетентність--мовленнєва діяльність--практичний психолог--професійна компетентність
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки. Визначено основні підходи до дослідження мовленнєвої компетентності в зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Розроблено структурно-функціональну модель мовленнєвої компетентності психологів. У дослідженні отримав обґрунтування діалогічний підхід як метод організації психолого-педагогічного процесу з мовленнєвої підготовки психологів. Експериментально доведена перспективність та доцільність використання професійного навчання у формі практикуму з основ мовленнєвої компетентності психолога, обґрунтовано психологічні умови ефективності формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/С 17-719395 рукописний текст
Автор(и) : Самойлова, Аліна Генадіївна
Назва : Особливості формування професійної свідомості майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-198.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна свідомість
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна свідомість--самовизначення--професіонал--професійна компетентність--студенти-психологи
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування професійної свідомості майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки у вузі. Обґрунтовано інтегративний підхід до формування професійної свідомості особистості. Розроблено модель навчально-практичної діяльності, що сприяє переходу від навчальної діяльності до професійної та формуванню професійної свідомості. Доведена перспективність та доцільність використання діяльнісно-рефлексивного навчання з метою забезпечення формування професійної свідомості особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12:159.9-0/С 45-804104 рукописний текст
Автор(и) : Скрипко, Лидия Владимировна
Назва : Социально-психологические факторы адаптации практических психологов в учреждениях образования : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1998
Кільк.характеристики :216 с.: табл., рис.
Колективи : Институт педагогики и психологии профессионального образования АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 146-171.
УДК : 37.091.12:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Адаптация
Педагогическая психология-- Практический психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптация--личностные качества--среда принятия--практический психолог--профессиональная адаптация--школьный психолог
Анотація: Диссертация посвящена вопросам оптимизации процесса профессиональной адаптации практических психологов в учреждениях образования. Анализируются основные социально-психологические факторы, детерминирующие эффективную адаптацию школьных психологов. Разработана программа формирования готовности практического психолога к адаптации в педагогическом коллективе.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Т 35-940274 рукописний текст
Автор(и) : Терлецька, Лариса Гаріївна
Назва : Рольова гра як засіб формуваня професійно-значущих якостей майбутнього практичного психолога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1997
Кільк.характеристики :175 с.: табл., рис.
Колективи : Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б. Грінченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 149-160.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійні якості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній психолог--професійні якості--рольова гра--практичний психолог--професійне становлення
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню процесу формування професійно значущих якостей майбутнього практичного психолога: професійно-психологічної рефлексії та саморефлексії, діапазону репертуару професійних ролей, уявлень про образ практичного психолога, адекватності образу "Я", оптимальності психічного стану.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : [159.925+159.964]/Т 36-492632 рукописний текст
Автор(и) : Теслюк, Павло Васильович
Назва : Полівалентність змісту символіки тематичних психомалюнків (на матеріалі професійної підготовки психологів-практиків) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Черкаси, 1999
Кільк.характеристики :234 с.: табл., рис., кольор. іл.
Колективи : Черкаський державний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-174.
УДК : [159.925+159.964](048)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Зміст психомалюнків
Педагогічна психологія-- Психолог-практик
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психомалюнок--символ--феноменологічний підхід--психодіагностика--несвідоме--психологічний захист--підготовка психологів-практиків
Анотація: У роботі висвітлюється проблема вираження цілісного змісту психіки в єдності свідомого й несвідомого у символічній формі тематичних психомалюнків. Виявлено сутність феномену полівалентності змісту тематичних психомалюнків, його психологічні передумови. Обґрунтовано необхідність врахування зазначеного феномену у професійній підготовці психологів-практиків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:796(043.3)+/Ч-46-960439 рукописний текст
Автор(и) : Черепєхіна, Ольга Анатоліївна
Назва : Особливості психологічної готовності психологів до професійної діяльності у спорті : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Запоріжжя, 2006
Кільк.характеристики :226 с.: рис., табл.
Колективи : Гуманітарний університет "Запорізький інститут державного та муніципального управління" (Запоріжжя)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-198.
УДК : 159.9:796(043.3)+159.9:331 + 159.9:796(043.3 + 159.9:331
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологічна готовність
Загальна психологія-- Професійна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--спортивний психолог--професійна діяльність--психокорекція
Анотація: У дисертації розглянуто стан проблеми професійної діяльності спортивного психолога у соціальному та психологічному аспектах. Розроблено психологічні принципи ефективності професійної діяльності психолога у галузі спорту. Розкрито сутність та структуру професійної діяльності спортивного психолога. Уточнено зміст, виявлено критерії та рівні психологічної готовності психологів до професійної діяльності у спорті. Досліджено психологічні умови формування ефективності професійної діяльності спортивного психолога.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 44612
Кількість відвідувачів 782
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя