Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (666)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-64 
1.
159.964.3
І-18


    Іваненко, Богдана Борисівна.
    Особистісна психокорекція майбутнього практичного психолога засобами активного соціально-психологічного навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іваненко Богдана Борисівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2005. - 306 с. : фот., рис. - Бібліогр.: с. 200-229. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психокорекція--Дисертації
   Педагогічна психологія--Соціально-психологічне навчання--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ -- МАЙБУТНІ ПСИХОЛОГИ -- ГЛИБИННІ МЕХАНІЗМИ ПСИХІКИ -- базові та ситуативні захисти -- СОЦІАЛЬНО-ПЕРЦЕПТИВНІ викривлення -- ОСОБИСТІНА психокорекція
Анотація: У дисертації проаналізовано наукову літературу, вякій досліджено професійні аспекти підготовки практичних психологів та поставлена проблема формування інструментарію професійної роботи. Констатовано, що різновиди психокорекційної практики, які функціонують у межах соціально-перцептивного тренінгу та психокорекції, забезпечують тренування навичок спілкування, зняття емоційної напруги, проте не здійснюють особистісної психокорекції майбутнього психолога. Досліджено деструктивний вплив особистісної проблематики (внутрішньої суперечливості) психолога на його професійне становлення у зв'язку з наявністю соціально-перцептивних викривлень. Виявлено труднощі та бар'єри особистісної психокорекції, визначено психологічні характеристики відкоректованої особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім.Б.Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2:331.54:159.9-051
І 23


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Іванцова Наталя Борисівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 372 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 327-355. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна спрямованість--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА Спрямованість -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- СТУДЕНТИ-психологи -- СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР
Анотація: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - 423 с. - ISSN 2072-4772. - ISBN 2072-4772 : 25.00 грн.
    Зміст:
Бабатенко, О. В. Профілактика та корекція негативних функціональних станів фахівців харчової промисловості / О. В. Бабатенко. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-13 (21 назва)
Близнюкова, О. М. Досвід розробки та використання веб-додатку при дослідженні фасилятивності майбутніх практичних психологів / О. М. Близнюкова, О. В. Присяжнюк. - С .15-25. - Бібліогр.: с. 23-24 (9 назв)
Бугайова, Н. М. Трансформація особистості в епоху цифрових технологій / Н. М. Бугайова. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 35 (1 назва)
Бурлакова, І. А. Соціалізація професійного здоров'я майбутніх фахівців / І. А. Бурлакова. - С .36-46. - Бібліогр.: с. 45 (8 назв)
Вернік, О. Л. Ресурси життєдіяльності особистості: психологічний зміст проблеми / О. Л. Вернік. - С .47-57. - Бібліогр.: с. 54-56 (18 назв)
Вітомський, Ю. Л. Організаційні конфлікти та особливості їх розв'язання / Ю. Л. Вітомський, Л. І. Паращенко, Н. В. Наконечна. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (10 назв)
Гейко, Є. В. Цілісність особистості у вимірі системного підходу / Є. В. Гейко. - С .69-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (12 назв)
Гуд, Г. О. Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів / Г. О. Гуд. - С .83-96. - Бібліогр.: с. 94-95 (11 назв)
Добровольська, Н. А. Проблематика обдарованості у соціально-психологічному вимірі / Н. А. Добровольська. - С .97-103. - Бібліогр.: с. 102-103 (12 назв)
Іванова, В. В. Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку / В. В. Іванова, Т. В. Палько. - С .104-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
Іванцанич, В. І. Психологічні складові стресостійкості школярів / В. І. Іванцанич. - С .115-122. - Бібліогр.: с. 120-121 (14 назв)
Кіричевська, Є. В. Психологія професійної придатності військовослужбовців підрозділів спецпризначення НГУ / Є. В. Кіричевська. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 130-132 (13 назв)
Купрєєва, О. І. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності підлітків / О. І. Купрєєва. - С .134-146. - Бібліогр.: с. 143-146 (21 назва)
Мамчур, І. В. Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників / І. В. Мамчур. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
Марусинець, М. М. Особливості професійного самовизначення підлітків в умовах освітнього середовища школи / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. - С .156-163. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв)
Маценко, Ж. М. Видатні психологи української діаспори початку-середини ХХ ст. : пошанування імен (Степан Балій, Олександр кульчицький) / Ж. М. Маценко. - С .164-176. - Бібліогр.: с. 175 (15 назв)
Мельничук, І. Я. Психологічні особливості "Я-концепції" підлітків, які навчаються у сільських та міських школах / І. Я. Мельничук. - С .177-185. - Бібліогр.: с. 184 (5 назв)
Міненко, О. О. Психологічна готовність молоді до шлюбно-сімейних відносин / О. О. Міненко. - С .186-195. - Бібліогр.: с. 194 (12 назв)
Москаленко, В. В. Культура як суб'єктивний синтез людської діяльності і форма освоєння світу / В. В. Москаленко. - С .196-210. - Бібліогр.: с. 207-209 (28 назв)
Музика, О. Л. Літературно обдарована особистість у психологічній спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського / О. Л. Музика, Є. В. Загурська. - С .211-224. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв)
Мул, С. А. Психологічні особливості процесу прийняття рішень / С. А. Мул. - С .225-232. - Бібліогр.: с. 231 (8 назв)
Омелянюк, С. М. Теоретико-методологічні основи дослідження соціально-психологічних наративів / С. М. Омелянюк. - С .233-244. - Бібліогр.: с. 242-243 (7 назв)
Ортікова, Н. В. Визнання структурних компонентів моделі кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .245-257. - Бібліогр.: с. 255-257 (10 назв)
Поклад, І. М. Концептуальні уявлення про особистість у науковому доробку вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .258-267. - Бібліогр.: с. 265-267 (14 назв)
Сердюк, Л. З. Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор психологічної сумісності подружжя / Л. З. Сердюк, Г. М. Дубчак. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (8 назв)
Терещук, А. М. Основні аспекти психологічної допомоги постраждалим внаслідок воєнної травматизації / А. М. Терещук. - С .278-287. - Бібліогр.: с. 285-286 (10 назв)
Турбан, В. В. Психологічна картина світу: час, простір і життєдіяльність особистості / В. В. Турбан. - С .288-297. - Бібліогр.: с. 296-297 (9 назв)
Чегі, Т. Т. Специфіка організації службово-освітньої діяльності курсантів вищого закладу освіти МВС України / Т. Т. Чегі. - С .307-314. - Бібліогр.: с. 313 (6 назв)
Чорна, Н. В. Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору / Н. В. Чорна. - С .315-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (11 назв)
Шамич, О. М. Особливості психологічного сприяння самореалізації паралімпійців / О. М. Шамич. - С .327-335. - Бібліогр.: с. 333-334 (13 назв)
Солодчук, С. Є. Сучасні теорії особистості у вітчизняному науковому просторі / С. Є. Солодчук. - С .336-342. - Бібліогр.: с. 341-342 (8 назв)
Ахтирська, Ю. І. Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів / Ю. І. Ахтирська. - С .343-351. - Бібліогр.: с. 349-350 (9 назв)
Білецький, П. С. Управління освітніми методико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму / П. С. Білецький. - С .352-360. - Бібліогр.: с. 359 (7 назв)
Завацька, Н. Є. Соціально-психологічний аналіз структури адаптивного процесу особистості зрілого віку та бар'єрів соціальної адаптації / Н. Є. Завацька, О. В. Кованда. - С .361-367. - Бібліогр.: с. 365-366 (4 назви)
Шевченко, Р. П. Актуальні питання соціально-психологічного супроводу військовослужбовців / Р. П. Шевченко. - С .368-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (5 назв)
Євланова, Е. М. Психологічні особливості функціонування та розвитку атрибутивних стилів особистості / Е. М. Євланова. - С .376-388. - Бібліогр.: с. 365-366 (4 назви)
Ведмідь, В. А. Особистісне становлення професіонала (на прикладі поліграфологів) / В. А. Ведмідь. - С .389-402. - Бібліогр.: с. 400 (6 назв)
Мамко, В. П. Розвиток рефлексивних здібностей майбутніх психологів в навчальному процесі / В. П. Мамко. - С .402-414. - Бібліогр.: с. 412 (9 назв)
Михайлошина, І. О. Психосоматика: вчора, сьогодні, завтра / І. О. Михайлошина. - С .414-423. - Бібліогр.: с. 421-423 (53 назви)
Турбан, В. В. Концепт "особистості" з погляду теорії історії понять / В. В. Турбан. - С .298-306. - Бібліогр. с. 305-306 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
378-057.875:159.9-051+159.922.2:331.54
А 72


    Антонова, Наталія Олександрівна.
    Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Антонова Наталія Олександрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 450 с. : табл., рис., кольор. іл. - Бібліогр.: с. 347-388. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна діяльність--Майбутні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА діяльність -- ГОТОВНІСТЬ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІяльності -- передпрофесійна діяльність -- ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ -- ПСИХОЛОГІЧНА зрілість -- професійна мотивація -- майбутній психолог
Анотація: В роботі охарактеризовано сутність, структуру й форми прояву готовності до професійної діяльності. Описано послідовні етапи процесу формування готовності до професійної діяльності. Здійснено аналіз основних наукових поглядів на сутність професійної діяльності психолога, окреслено коло професійно важливих у його діяльності якостей. Сформовано й обґрунтовано авторську концепцію готовності до професійної діяльності психолога-практика. Розроблено й апробовано комплекс діагностичних методик і процедур по дослідженню готовності до професійної діяльності майбутнього психолога.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.2-051
А 64


    Антонова, Наталія Олександрівна.
    Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Антонова Наталія Олександрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 552 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 423-468. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
готовність до професійної діяльності -- професійна зрілість -- професійна ідентичність -- професійна мотивація -- психологічна зрілість -- психологічний механізм -- саморегуляція -- майбутні психологи
Анотація: В роботі представлений оригінальний погляд на сутність, структуру і форми прояву готовності до професійної діяльності як триєдність психофізіологічного стану, професійно-важливих особистісних якостей і відношення. Обгрунтована структурно-типологічна концепція готовності, згідно якої розвиток професійної готовності носить нерівномірний характер. Доведено, що на готовність психолога-практика впливає психічна зрілість, професійна ідентичність, професійна мотивація, темпераментні якості особистості. Встановлено, що механізмами розвитку професійної готовності майбутнього психолога є механізми емоційно-вольової і ціннісно-смислової саморегуляції, механізм самоідентифікації і самосуб'єктивації. Зроблено висновок, що основними напрямами в роботі по формуванню готовності до професійної діяльності психолога-практика повинні бути розвиток психологічної і професійної зрілості майбутнього спеціаліста.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
377.091.12:159.9-051
Б 37


    Бегеза, Людмила Євгенівна.
    Соціально-психологічні чинники адаптації практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Бегеза Людмила Євгенівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 226 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-199. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічна адаптація--Практичні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛьно-психологічна адаптація -- адаптація -- практичні психологи -- професійна діяльність -- психолог в учнівському колективі
Анотація: В роботі визначено особливості процесу адаптації особистості та соціально-психологічні чинники впливу на нього. Визначено зміст і сутність поняття "соціально-психологічна адаптація практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах", запропоновано теоретичну модель та стратегії соціально-психологічної адаптації практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах. Досліджено соціально-психологічні чинники адаптації практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах. Розроблено й апробовано програму організаційно-просвітницьких заходів, спрямовану на покращення взаємодії практичних психологів з усіма учасниками навчально-виховного процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.2
Б 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Белановська, Ольга Вікторівна.
    Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів [Текст] / О. В. Белановська, О. Л. Белановський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 35-47 : табл. - Бібліогр.: с. 45-46 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
уявлення -- професійна самосвідомість -- я-концепція -- професійна взаємодія -- психолог -- майбутні психологи -- професійна компетентність -- самосвідомість
Анотація: Обговорюються результати дослідження представленості у самосвідомості майбутніх психологів характеристик професійної взаємодії з клієнтом. Виділено та описано особливості уявлень про професійні взаємодії з клієнтом у психологів з різними рівнями професійної самосвідомості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Белановський, Олег Леонідович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.923.33+316.66]:005.336.2(043.5)
Б 72


    Борець, Юлія Василівна.
    Психологічні особливості громадянської компетентності майбутніх фахівців соціономічного профілю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ю. В. Борець ; наук. кер. В. Г. Панок ; Чернігівськ. держ. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2016. - 238 с. : табл. - Бібліогр.: с. 183-209. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціономічні професії--Психологічна компетентність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність -- майбутні фахівці -- соціономічні професії -- майбутні психологи -- майбутні юристи -- громадянська компетентність -- суспільно-пізнавальна компетенція -- нормативно-регулятивна компетенція -- поведінково-діяльнісна компетенція
Анотація: У дослідженні вивчаються психологічні особливості громадянської компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій - психолога і юриста. Представлено авторську теоретичну модель громадянської компетентності фахівців соціономічного профілю, яка включає основні компетенції: суспільно-пізнавальну, нормативно-регулятивну та поведінково-діяльнісну. Досліджено критерії сформованості громадянської компетентності майбутніх психологів та юристів. Визначено кореляційні зв'язки і залежності між компетенціями громадянської компетентності, контурно окреслено соціально-психологічні проблеми та протиріччя.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
Б 82


    Борисюк, Алла Степанівна.
    Соціально-психологічні засади становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Борисюк Алла Степанівна ; наук. конс. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2011. - 575 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 514-575. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна ідентичність--Дисертації
   Соціальна психологія--Майбутні психологи--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- МАЙБУТНІ ПСИХОЛОГИ -- МЕДИЧНИЙ психолог -- ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ
Анотація: У дослідженні здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми професійної ідентичності фахівця. З'ясовано сутність професійної ідентичності медичного психолога як соціально-психологічного феномену. Обгрунтовано специфіку професійної ідентичності медичного психолога. Побудовано теоретичну модель професійної ідентичності медичного психолога. Досліджено характер, соціально-психологічну динаміку та соціально-психологічний контекст становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога за традиційних умов навчання. Розроблено й апробовано систему підвищення ефективності процесу становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога шляхом створення та запровадження інноваційних соціально-психологічних технологій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. консультант.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923.2-057.875:316.752+378-057.875:159.9-051
В 46


    Вілюжаніна, Тетяна Анатоліївна.
    Динаміка ціннісно-смислової сфери особистості в процесі професійного становлення майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вілюжаніна Тетяна Анатоліївна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній психолог--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислова сфера -- професійне становлення -- індивідуальний світогляд -- смислова регуляція -- майбутні психологи
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню динаміки ЦСС особистості на етапі професійного навчання. теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що період підготовки характеризується не тільки активним оволодінням професією навчання, але й істотними змінами в ціннісно-смисловій сфері. Визначено особливості ЦСС студентів-психологів на різних етапах навчання у ВНЗ. Показано, що динаміка ЦСС полягає у підйомі на якісно новий рівень розвитку. Основні результати роботи знайшли практичне впровадження при організації навчального процесу у ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
378-057.875:159.9-051
В 52


    Вірна, Жанна Петрівна.
    Формування професійного ставлення до клієнта в процесі підготовки практичних психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вірна Жанна Петрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- практичний психолог -- рефлексивно-професійний тренінг -- майбутні психологи

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
378-057.875:159.9-051:316.485.6
В 18


    Варлакова, Євгенія Олегівна.
    Формування готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Варлакова Євгенія Олегівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 261 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 238-261. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні конфлікти--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні конфлікти -- майбутні психологи -- емоції
Анотація: У роботі виявлено аналіз науково-теоретичних концепцій та підходів до вивчення проблеми гтоовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів. Визначено зміст і показники готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів: 1)мотиваційну; 2) когнітивну; 3) операційну; 4)комунікативну; 5) емоційну. Виявлено психологічні особливості, організаційно-професійні та соціально-демографічні чинники розвитку готовності майбутніх психологівдо розв`язання міжособистісних конфліктів. Розроблено та апробовано програму формування готовності майбутніх психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів, результати впровадження якої в процесі підготовки майбутніх психологів довели її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
378-057.875:159.9-051:005.332.4
В 67


    Волеваха, Ірина Борисівна.
    Формування готовності майбутніх практичних психологів до забезпечення конкурентноздатності організації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Волеваха Ірина Борисівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 219 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психолог -- організація -- конкурентноздатність -- готовність -- компетентність -- мотивація -- формування -- психолого-педагогічні технології
Анотація: Дисертаційне доследження присвячене розробці психолого-педагогічних засобів формування готовності майбутніх психологів до забезпечення конкурентноздатності організації. У роботі на підставі результатів теоретичного аналізу та емпіричного дослідження змісту та особливостей діяльності практичних психологів сучасних організацій ринкового типу визначено внутрішні та зовнішні психологічні чинники конкурентноздатності організації, а також функції психолога щодо їх реорганізації. Вони були покладені в основу запропонованої автором моделі готовності практичного психологадо забезпечення конкурентноздатності організації. Були розроблені й апробовані психолого-педагогічні засоби формування даного виду готовності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.9.07
Г 27


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гейко, Євгенія Вікторівна.
    Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження [Текст] / Є. В. Гейко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 48-58. - Бібліогр.: с. 57-585 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
самоорганізація -- цілісність особистості -- майбутні психологи -- полісистемна цілісність -- індивідуально-психологічні властивості
Анотація: На підґрунті результатів теоретичного аналізу й емпіричних даних висвітлюються функціональні структурні складові полісистемної цілісності особистостіу студентів гуманітарних спеціальностей, а також студентів-психологів. Визначаються специфічні особливості власне полісистемної цілісності у майбутніх психологів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
316.642.3
Г 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми [Текст] / А. М. Грись // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 289-299 : табл. - Бібліогр.: с. 298 (8 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
психологічні бар'єри -- підготовка фахівців -- майбутні психологи -- соціально дезадаптовані неповнолітні
Анотація: У статті розглядаються психологічні бар'єри студентів-психологів на шляху до готовності працювати з соціально дезадаптованими неповнолітніми. Виявлено пізнавальні, комунікативні, особистісні та конативні бар'єри, які різною мірою виражені у двох груп студентів та відповідно потребують специфічних способів подолання в залежності від рівня їх вираженості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

16.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гурлєва, Т. С.
    Смислові орієнтації консультантів і психотерапевтів у психологічному супроводі людини з екзистенційною проблематикою [Текст] / Т. С. Гурлєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 8. - С. 45-57 : табл. - Бібліогр.: с. 56-57 (10 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
екзистенційні проблеми -- смисл життя -- система життєвих смислів -- консультування і психотерапія -- психологи, що надають психологічну допомогу
Анотація: Стаття присвячена теоретичному аналізу питання психологічної допомоги людині у вирішенні нею екзистенційних проблем. Особлива увага приділяється пошуку смислу життя, що є головним рушієм особистісного розвитку людини. Представлені опрацьовані емпіричні дані вивчення системи особистісних смислів консультантів і психотерапевтів, які займаються психологічною практикою, і тих, що ведуть наукову діяльність і можуть впливати на розвиток стратегії психологічного супроводу людини у вирішенні нею екзистенційних проблем.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

17.
373.5.035:801.73
П 77


    Гурлєва, Тетяна Степанівна.
    Психолог у ЗМІ: смислообмін між суб'єктами діалогу [Текст] / Т. С. Гурлєва // Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - С. 191-199. - Бібліогр.: с. 198-199 (21 назва) . - ISBN 978-966-2305-70-8
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Наратив
Кл.слова (ненормовані):
масс-медіа -- психологи -- психологічна допомога -- психолог у ЗМІ -- заочна психологічна допомога -- діалог


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Доценко, Л. В.
    Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів [Текст] / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
дискусія -- мозковий штурм -- дерево рішень -- комунікативні здібності -- комунікативні вміння -- комунікативна компетентність -- тип спілкування -- студенти практичні психологи
Анотація: У статті висвітлено основні підходи до визначення поняття дискусія. Представлені результати дослідження особливостей розвитку комунікативних здібностей студентів практичних психологів, до та після впровадження дискусії як методу психокорекції. Отримані дані свідчать, що вдвічі зменшилась кількість юнаків з низьким рівнем комунікативних здібностей та зросла кількість з середнім та високим рівнями. Подано практичні рекомендації, щодо використання методу дискусії для розвитку комунікативної компетентності студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Каряка, І.В.; Волошина, О.О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

19.
159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
Д 76


    Дружиніна, Інна Анатоліївна.
    Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх практичних психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дружиніна Інна Анатоліївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.225-252. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- ідентифікація -- криза ідентичності -- професійна ідентичність -- майбутній практичний психолог -- структурні компоненти ідентичності -- тренінг професійної діяльності
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням провідних чинників і особливостей розвитку професійної ідентичності у студентів, що освоюють спеціальність практичного психолога. У роботі проаналізовано основні підходи до вивчення феноменів ідентичності та ідентифікації. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності психолога, які забезпечують успішність його діяльності як фахівця-практика: когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий, а також досліджено динаміку формування означених складових у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку професійної ідентичностімайбутніх психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми відповідного спрямування, побудованої на принципах активного навчання. Результати проведеного формувального дослідження виявили ряд позитивних змін у виділених складових професійної ідентичності досліджуваних експериментальної групи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.955:159.942+378-057.875:159.9-051
Ж 91


    Журавлева, Маргарита Олеговна.
    Развитие эмоционального интеллекта будущих психологов в процессе профессиональной подготовки [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. О. Журавлева ; науч. рук. И. Ю. Василенко ; Ин-т психол. им. Г. С. Костюка НАПН Украины. - Киев, 2014. - 206, [78] с. : табл., мал., фотогр. - Библиогр.: с. 174-206. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Интеллектуальная деятельность--Профессиональная подготовка--Диссертации
   Возрастная психология--Студенты-психологи--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ЭМОЦИОНАЛЬНЫй интеллект -- БУДУЩИЕ психологи -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА -- БУДУЩИЕ специалисты -- СТУДЕНТЫ
Анотація: В исследовании рассмотрены внешние и внутренние факторы, влияющие на развитие эмоционального интеллекта будущих психологов. Разработана и теоретически обоснована концептуальная модель эмоционального интеллекта психологов. определены особенности и тенденции развития эмоционального интеллекта будущих психологов в процессе профессиональной подготовки. разработана и апробирована программу развития эмоционального интеллекта.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Василенко, Ирина Юрьевна \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка НАПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-64 
 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 43636
Кількість відвідувачів 781
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя