Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (666)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-64 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/В 67-403953 рукописний текст
Автор(и) : Волеваха, Ірина Борисівна
Назва : Формування готовності майбутніх практичних психологів до забезпечення конкурентноздатності організації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :219 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 197-219.
УДК : 378-057.875:159.9-051:005.332.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Майбутні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психолог--організація--конкурентноздатність--готовність--компетентність--мотивація--формування--психолого-педагогічні технології
Анотація: Дисертаційне доследження присвячене розробці психолого-педагогічних засобів формування готовності майбутніх психологів до забезпечення конкурентноздатності організації. У роботі на підставі результатів теоретичного аналізу та емпіричного дослідження змісту та особливостей діяльності практичних психологів сучасних організацій ринкового типу визначено внутрішні та зовнішні психологічні чинники конкурентноздатності організації, а також функції психолога щодо їх реорганізації. Вони були покладені в основу запропонованої автором моделі готовності практичного психологадо забезпечення конкурентноздатності організації. Були розроблені й апробовані психолого-педагогічні засоби формування даного виду готовності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54+/Д 76-686903 рукописний текст
Автор(и) : Дружиніна, Інна Анатоліївна
Назва : Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх практичних психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.225-252.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051 + 159.923.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Практичні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--ідентифікація--криза ідентичності--професійна ідентичність--майбутній практичний психолог--структурні компоненти ідентичності--тренінг професійної діяльності
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням провідних чинників і особливостей розвитку професійної ідентичності у студентів, що освоюють спеціальність практичного психолога. У роботі проаналізовано основні підходи до вивчення феноменів ідентичності та ідентифікації. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності психолога, які забезпечують успішність його діяльності як фахівця-практика: когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий, а також досліджено динаміку формування означених складових у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку професійної ідентичностімайбутніх психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми відповідного спрямування, побудованої на принципах активного навчання. Результати проведеного формувального дослідження виявили ряд позитивних змін у виділених складових професійної ідентичності досліджуваних експериментальної групи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/В 18-549205 рукописний текст
Автор(и) : Варлакова, Євгенія Олегівна
Назва : Формування готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :261 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 238-261.
УДК : 378-057.875:159.9-051:316.485.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Міжособистісні конфлікти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні конфлікти--майбутні психологи--емоції
Анотація: У роботі виявлено аналіз науково-теоретичних концепцій та підходів до вивчення проблеми гтоовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів. Визначено зміст і показники готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів: 1)мотиваційну; 2) когнітивну; 3) операційну; 4)комунікативну; 5) емоційну. Виявлено психологічні особливості, організаційно-професійні та соціально-демографічні чинники розвитку готовності майбутніх психологівдо розв`язання міжособистісних конфліктів. Розроблено та апробовано програму формування готовності майбутніх психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів, результати впровадження якої в процесі підготовки майбутніх психологів довели її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/В 46-946849 рукописний текст
Автор(и) : Вілюжаніна, Тетяна Анатоліївна
Назва : Динаміка ціннісно-смислової сфери особистості в процесі професійного становлення майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :200 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-200.
УДК : 159.923.2-057.875:316.752+378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісно-смислова сфера--професійне становлення--індивідуальний світогляд--смислова регуляція--майбутні психологи
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню динаміки ЦСС особистості на етапі професійного навчання. теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що період підготовки характеризується не тільки активним оволодінням професією навчання, але й істотними змінами в ціннісно-смисловій сфері. Визначено особливості ЦСС студентів-психологів на різних етапах навчання у ВНЗ. Показано, що динаміка ЦСС полягає у підйомі на якісно новий рівень розвитку. Основні результати роботи знайшли практичне впровадження при організації навчального процесу у ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/В 52-027489 рукописний текст
Автор(и) : Вірна, Жанна Петрівна
Назва : Формування професійного ставлення до клієнта в процесі підготовки практичних психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1996
Кільк.характеристики :172 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-172.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Практичний психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--практичний психолог--рефлексивно-професійний тренінг--майбутні психологи
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-051/А 64 рукописний текст
Автор(и) : Антонова, Наталія Олександрівна
Назва : Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :552 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 423-468.
УДК : 159.923.2-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність до професійної діяльності--професійна зрілість--професійна ідентичність--професійна мотивація--психологічна зрілість--психологічний механізм--саморегуляція--майбутні психологи
Анотація: В роботі представлений оригінальний погляд на сутність, структуру і форми прояву готовності до професійної діяльності як триєдність психофізіологічного стану, професійно-важливих особистісних якостей і відношення. Обгрунтована структурно-типологічна концепція готовності, згідно якої розвиток професійної готовності носить нерівномірний характер. Доведено, що на готовність психолога-практика впливає психічна зрілість, професійна ідентичність, професійна мотивація, темпераментні якості особистості. Встановлено, що механізмами розвитку професійної готовності майбутнього психолога є механізми емоційно-вольової і ціннісно-смислової саморегуляції, механізм самоідентифікації і самосуб'єктивації. Зроблено висновок, що основними напрямами в роботі по формуванню готовності до професійної діяльності психолога-практика повинні бути розвиток психологічної і професійної зрілості майбутнього спеціаліста.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54+/К 90-508296
Автор(и) : Куліш, Віктор Іванович
Назва : Особливості усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2012
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-202.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051 + 159.923.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна самореалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація особистості--професійна самореалізація--перспектива--усвідомлення--студенти-психологи
Анотація: У дисертації наведено теоретичне обгрунтування та результати емпіричного вивчення проблеми усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації, вивчено критерії та рівні усвідомлення, з'ясовано зв'язок усвідомлення професійних перспектив з особистісними властивостями студентів старших курсів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.323:378/Ч-12-547779 рукописний текст
Автор(и) : Чала, Юлія Миколаївна
Назва : Особливості набуття професійно значущого досвіду майбутніми психологами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2012
Кільк.характеристики :302 с.: табл., рис.
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-222.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійний досвід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійно значущий досвід--особистісний досвід--соціальний досвід--мнемічний досвід--досвід психологічної освіченості--майбутні психологи
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей та передумов набуття професійно значущого досвіду майбутніми психологами під час їх навчання у вищій школі.У роботі розроблено модель професійного досвіду майбутнього психолога, виокремлено компоненти досвіду та охарактеризовано функції, властиві кожному компонентові. Зазначено, що професійний досвід вміщує три шари: особистісний, соціальний та мнемічний. Було підтверджено гіпотезу дослідження про те, що процес набуття майбутніми психологами професійно значущого досвіду детермінується дотриманням комплексу особливостей - залучення студентів до участі в різних видах професійно-нормативних стосунків, зокрема в рольових іграх, бесідах, дискусіях, тренінгах.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.3/І-18 рукописний текст
Автор(и) : Іваненко, Богдана Борисівна
Назва : Особистісна психокорекція майбутнього практичного психолога засобами активного соціально-психологічного навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Черкаси, 2005
Кільк.характеристики :306 с.: фот., рис.
Колективи : Черкаський національний університет ім.Б.Хмельницького (Черкаси)
Примітки : Бібліогр.: с. 200-229.
УДК : 159.964.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психокорекція
Педагогічна психологія-- Соціально-психологічне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практична психологія--майбутні психологи--глибинні механізми психіки--базові та ситуативні захисти--соціально-перцептивні викривлення--особистіна психокорекція
Анотація: У дисертації проаналізовано наукову літературу, вякій досліджено професійні аспекти підготовки практичних психологів та поставлена проблема формування інструментарію професійної роботи. Констатовано, що різновиди психокорекційної практики, які функціонують у межах соціально-перцептивного тренінгу та психокорекції, забезпечують тренування навичок спілкування, зняття емоційної напруги, проте не здійснюють особистісної психокорекції майбутнього психолога. Досліджено деструктивний вплив особистісної проблематики (внутрішньої суперечливості) психолога на його професійне становлення у зв'язку з наявністю соціально-перцептивних викривлень. Виявлено труднощі та бар'єри особистісної психокорекції, визначено психологічні характеристики відкоректованої особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/М 29-140048 рукописний текст
Автор(и) : Мартинюк, Ірина Анатоліївна
Назва : Розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів для роботи в початковій школі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :205 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.172-192.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійні якості
Вікова психологія-- Майбутні психологи-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільний психолог--особистісна підготовка--психолог-практик--професійні якості--студенти
Анотація: У роботі розкривається значущість особистісного аспекту в підготовці психолога для роботи в початковій школі. Висвітлюється розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів в умовах навчання у вузі. В ході дослідження встановлено, що успішність роботи психолога з учнями молодшого шкільного віку зумовлюється певним комплексом професійно важливих якостей. Запропоновано перелік із 48 таких якостей, об'єднаних у 12 груп за критерієм семантичної спільності. Встановлено, що надзвичайно важливою для розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців є орієнтація процесу підготовки на максимальне наближення навчання до вимог діяльності. Створено тренінгову програму, спрямовану на розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.31:316.752/Н 19 рукописний текст
Автор(и) : Назаренко, Ірина Євгенівна
Назва : Формування ціннісного становлення до життя в майбутніх психологів : дис. ... канд психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-207.
УДК : 37.015.31:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ціннісне ставлення
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісне ставлення--студенти-психологи--майбутня професійна діяльність--ціннісні орієнтації--ставлення до життя
Анотація: У роботі розглянута теоретична сутність поняття "цінність" і "ціннісне ставлення" на основі аналізу психологічної, соціологічної і філософської літератури. Вивчено особливості формування ціннісного ставлення до життя в студентів-соціологів. Виявлені рівні сформованості окремих компонентів ціннісного ставлення до життя й професійної діяльності у студентів. Розроблена та впроваджена програма спеціально організованих занять, спрямованих на формування ціннісного ставлення до життя в майбутніх соціологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/С 17-719395 рукописний текст
Автор(и) : Самойлова, Аліна Генадіївна
Назва : Особливості формування професійної свідомості майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-198.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна свідомість
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна свідомість--самовизначення--професіонал--професійна компетентність--студенти-психологи
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування професійної свідомості майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки у вузі. Обґрунтовано інтегративний підхід до формування професійної свідомості особистості. Розроблено модель навчально-практичної діяльності, що сприяє переходу від навчальної діяльності до професійної та формуванню професійної свідомості. Доведена перспективність та доцільність використання діяльнісно-рефлексивного навчання з метою забезпечення формування професійної свідомості особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/А 72-998573 рукописний текст
Автор(и) : Антонова, Наталія Олександрівна
Назва : Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :450 с.: табл., рис., кольор. іл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 347-388.
УДК : 378-057.875:159.9-051+159.922.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051 + 159.922.2:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна діяльність-- Майбутні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна діяльність--готовність до професійної діяльності--передпрофесійна діяльність--професійна ідентичність--психологічна зрілість--професійна мотивація--майбутній психолог
Анотація: В роботі охарактеризовано сутність, структуру й форми прояву готовності до професійної діяльності. Описано послідовні етапи процесу формування готовності до професійної діяльності. Здійснено аналіз основних наукових поглядів на сутність професійної діяльності психолога, окреслено коло професійно важливих у його діяльності якостей. Сформовано й обґрунтовано авторську концепцію готовності до професійної діяльності психолога-практика. Розроблено й апробовано комплекс діагностичних методик і процедур по дослідженню готовності до професійної діяльності майбутнього психолога.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/П 44-328800 рукописний текст
Автор(и) : Подольська, Тетяна Анатоліївна
Назва : Розвиток у майбутніх практичних психологів здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :239 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-207.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Довірливі стосунки
Педагогіічна психологія-- Майбутні психологи
Дескриптори:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра--довірливі стосунки--майбутні психологи--професійна підготовка психологів
Анотація: У дисертації досліджується проблема встановлення довірливих стосунків, аналіз психологічних умов і засоби розвитку у майбутніх практичних психологів здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом. Визначено психологічну структуру довірливих стосунків майбутніх психологів в професійній взаємодії з клієнтом, з'ясовано критерії та рівні розвитку цієї структури. Досліджено сформованість компонентів психологічної структури довірливих стосунків в професійній взаємодії з клієнтом у майбутніх психологів. Розроблено та апробовано спеціалізовану психолого-педагогічну програму розвитку здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом у майбутніх практичних психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54+/Б 82-448659 рукописний текст
Автор(и) : Борисюк, Алла Степанівна
Назва : Соціально-психологічні засади становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2011
Кільк.характеристики :575 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 514-575.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Професійна ідентичність
Соціальна психологія-- Майбутні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--майбутні психологи--медичний психолог--професійна ідентичність
Анотація: У дослідженні здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми професійної ідентичності фахівця. З'ясовано сутність професійної ідентичності медичного психолога як соціально-психологічного феномену. Обгрунтовано специфіку професійної ідентичності медичного психолога. Побудовано теоретичну модель професійної ідентичності медичного психолога. Досліджено характер, соціально-психологічну динаміку та соціально-психологічний контекст становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога за традиційних умов навчання. Розроблено й апробовано систему підвищення ефективності процесу становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога шляхом створення та запровадження інноваційних соціально-психологічних технологій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54:/І 23-512719 рукописний текст
Автор(и) : Іванцова, Наталя Борисівна
Назва : Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :372 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 327-355.
УДК : 159.923.2:331.54:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна спрямованість-- Практичний психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна спрямованість--професійний розвиток--студенти-психологи--спрямованість особистості--майбутні фахівці--професійне становлення--професійний вибір
Анотація: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942:159.956+3/П 64-046222 рукописний текст
Автор(и) : Потапова, Валентина Дмитрівна
Назва : Розвиток функціональної системи інтуїтивно- почуттєвого відображення у майбутніх психологів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :459 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 396-441.
УДК : 159.942:159.956+378-057.875:159.9-051 + 159.942:159.956 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Інтуїція і почуття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтуїція--інтуїтивно-почуттєве відображення--майбутні психологи--професійне навчання--психомистецький підхід--принцип процесуальності
Анотація: В дослідженні створена теоретична модель функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення, визначені її змістово-процесуальні компоненти. Сконструйовані змістово-процесуальні компоненти предметної діяльності майбутніх психологів. Експериментально перевірена дієздатність функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення та її ефективність у процесі навчання. Виявлена міра впливу гуманістично спрямованих та гуманітарно забезпечених умов навчання на розвиток функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Ш 37-696349 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Наталія Федорівна
Назва : Формування професійної свідомості практичних психологів у системі вищої освіти : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :485 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 400-433.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна свідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--майбутні психологи--психологічна освіта--практичний психолог--формування особистості--професійна свідомість--мовленнєва компетентність--вербальна креативність
Анотація: В роботі здійснено аналіз проблеми та обґрунтовано концепт "професійна свідомість". Побудовано структурно-функціональну модель професійної свідомості та охарактеризовано специфіку професійно-психологічної свідомості. Розкрито психологічні особливості мовленнєвої репрезентації професійної свідомості та діяльності практичних психологів. Досліджено динаміку становлення професійної свідомості практичних психологів у період підготовки у внз. Виокремлено й обґрунтовано сукупність спеціальних професійних знань як складову структури свідомості практичних психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377.091.12:159.9-/Б 37-386751 рукописний текст
Автор(и) : Бегеза, Людмила Євгенівна
Назва : Соціально-психологічні чинники адаптації практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :226 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-199.
УДК : 377.091.12:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-психологічна адаптація-- Практичні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічна адаптація--адаптація--практичні психологи--професійна діяльність--психолог в учнівському колективі
Анотація: В роботі визначено особливості процесу адаптації особистості та соціально-психологічні чинники впливу на нього. Визначено зміст і сутність поняття "соціально-психологічна адаптація практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах", запропоновано теоретичну модель та стратегії соціально-психологічної адаптації практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах. Досліджено соціально-психологічні чинники адаптації практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах. Розроблено й апробовано програму організаційно-просвітницьких заходів, спрямовану на покращення взаємодії практичних психологів з усіма учасниками навчально-виховного процесу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955:159.942+3/Ж 91-075790 рукописний текст
Автор(и) : Журавлева, Маргарита Олеговна
Назва : Развитие эмоционального интеллекта будущих психологов в процессе профессиональной подготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2014
Кільк.характеристики :206, [78] с.: табл., мал., фотогр.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка НАПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 174-206.
УДК : 159.955:159.942+378-057.875:159.9-051 + 159.955:159.942 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Интеллектуальная деятельность-- Профессиональная подготовка
Возрастная психология-- Студенты-психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): эмоциональный интеллект--будущие психологи--профессиональная подготовка--будущие специалисты--студенты
Анотація: В исследовании рассмотрены внешние и внутренние факторы, влияющие на развитие эмоционального интеллекта будущих психологов. Разработана и теоретически обоснована концептуальная модель эмоционального интеллекта психологов. определены особенности и тенденции развития эмоционального интеллекта будущих психологов в процессе профессиональной подготовки. разработана и апробирована программу развития эмоционального интеллекта.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-64 
 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 46777
Кількість відвідувачів 782
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя