Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогічні засоби<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Могиляста С.М.
Назва : Урок англійської мови як психолого-педагогічний засіб розвитку емоційного інтелекту старшокласника: з досвіду роботи
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 106-117 (Шифр 15(08)/А 43-127155848)
Примітки : Бібліогр.: с. 116-117 (10 назв)
УДК : 159.92/94.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старшокласник--емоційний інтелект--розвиток емоційного інтелекту--урок англійської мови--психолого-педагогічні засоби
Анотація: У статті теоретично обгрунтовуються можливості розвитку емоційного інтелекту старшокласника на уроках англійської мови. Викладено зміст і структуру апробованого інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в контексті апробованого інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в контексті Державної Програми з вивчення іноземних мов. У статті також розглядаються можливості впровадження інтегрованого курсу з розвитку емоційного інтелекту старшокласника в навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955./М 74-267985948 рукописний текст
Автор(и) : Могиляста, Світлана Миколаївна
Назва : Психолого-педагогічні засоби розвитку емоційного інтелекту старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :197 с.: табл. + 1 додатки 46 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.168-197 (314 назв).
УДК : 37.015.3:159.955.942(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дітей шкільного віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--емоційний інтелект старшокласників--модель емоційного інтелекту старшокласників--розвиток емоційного інтелекту--ідентифікація емоцій--використання емоцій--розуміння емоцій--свідома регуляція емоцій--психолого-педагогічні засоби
Анотація: Дистертацію присвячено актуальній для педагогічної та вікової психології проблемі психолого-педагогічних засобів розвитку емоційного інтелекту старшокласників. У роботі представлений аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми емоційного інтелекту у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрита сутність поняття "емоційний інтелект старшокласника". Емоційний інтелект старшокласників розглядається як структурний феномен, ментальні складові якого дозволяють розуміти свої емоції й емоції інших, усвідомлювати їх та управляти ними. Окреслені шляхи та перспективи розвитку емоційного інтелекту старшокласників психолого-педагогічними засобами в умовах навчально-виховного процесу в освітньому закладі. Доведено, що рівень ЕІ старшокласників є низького і середнього рівня, тому потребує фомрувального впливу. Здійснений факторний і кореляційний аналіз результатів констатувального етапу дослідження, що дозволило створити 8-факторну модель розвитку емоційного інтелекту старшокласника, до якої ввійшли наступні показники: когнітивно-фізіологічний настрій, навчальний, вольова саморегуляція, емпатія, управління власними емоціями, емоційна врівноваженість, управління чужими емоціями. У межах програми розвитку ЕІ старшокласників психолого-педагогічними засобами було впроваджено авторську Програму "Розвиваємо емоційний інтелект" та автрський Інтегрований курс розвитку ЕІ старшокласників засобами уроку англійської мови, що процедурно посилювались психологічними вправами, різними формами індивідуальної та групової роботи на засадах позитивної психотерапії. Перевірка ефективності застосованих психолого-педагогічних засобів показала статистично значущі позитивні зміни наступних показників факторної моделі розвитку емоційного інтелекту старшокласника: загальний рівень емоційного інтелекту, розуміння емоцій (загалом), міжособистісний емоційний інтелект, розуміння власних емоцій, розуміння чужих емоцій, управління власними емоціями, управління чужими емоціями, контроль експресії, емпатія, емоційна врівноваженість.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Яланська С.П.
Назва : Толерантність як розуміння цінності іншої особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 369-378 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: 375-376 (8 назв)
УДК : 159.9-316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантність--відповідальність--емпатія--учасники освітнього процесу--психолого-педагогічні засоби--тренінгові засоби
Анотація: Дослідження присвячене проблемі психології толерантності молоді. Повага і толерантність до інших осіб - завжди були актуальними. На сьогодні прояви толерантності набувають особливого значення під час виникнення різноманітних надзвичайних ситуацій, зокрема, масової передачі інфекційних захворювань та їхніх наслідків. Кожен громадянин має усвідомлювати власну відповідальність за своє здоров'я та здоров'я оточуючих. Молоде покоління має будувати комунікацію на засадах взаєморозуміння, взаємопідтримки, що сприяє об'єднанню суспільного простору. Мета статті полягає у розкритті проблеми прояву толерантності у студентському середовищі та у визначенні основних психолого-педагогічних, тренінгових засобів її розвитку. Завдання полягають у: 1) розкритті проблеми толерантності сучасної молоді; 2) представлені результатів дослідження показників прояву толерантності у студентів педагогічного університету; 3) з'ясуванні психолого-педагогічних, тренінгових засобів розвитку толерантності студентської молоді. Для розв'язання поставлених завдань було використано комплекс методів дослідження. Теоретичні: теоретичний аналіз, узагальнення, систематизація; емпіричні: тестування (тест Є.М. Кайлюк "Чи можна вважати Вас толерантною людиною?", методика діагностики рівня емпатійних здібностей (за В.В. Бойко); статистичні. Розкрито результати дослідження розвитку толерантності особистості в освітньому просторі, яка передбачає створення спеціального освітнього середовища.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955./М 74-184124843 рукописний текст
Автор(и) : Могиляста, Світлана Миколаївна
Назва : Психолого-педагогічні засоби розвитку емоційного інтелекту старшокласників : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :26 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 37.015.3:159.955.942(043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--емоційний інтелект страшокласників--модель емоційного інтелекту старшокласників--розвиток емоційного інтелекту--ідентифікація емоцій--використання емоцій--розуміння емоцій--свідома регуляція емоцій--психолого-педагогічні засоби
Анотація: Дистертацію присвячено актуальній для педагогічної та вікової психології проблемі психолого-педагогічних засобів розвитку емоційного інтелекту старшокласників. У роботі представлений аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми емоційного інтелекту у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрита сутність поняття "емоційний інтелект старшокласника". Емоційний інтелект старшокласників розглядається як структурний феномен, ментальні складові якого дозволяють розуміти свої емоції й емоції інших, усвідомлювати їх та управляти ними. Окреслені шляхи та перспективи розвитку емоційного інтелекту старшокласників психолого-педагогічними засобами в умовах навчально-виховного процесу в освітньому закладі. Доведено, що рівень ЕІ старшокласників є низького і середнього рівня, тому потребує фомрувального впливу. Здійснений факторний і кореляційний аналіз результатів констатувального етапу дослідження, що дозволило створити 8-факторну модель розвитку емоційного інтелекту старшокласника, до якої ввійшли наступні показники: когнітивно-фізіологічний настрій, навчальний, вольова саморегуляція, емпатія, управління власними емоціями, емоційна врівноваженість, управління чужими емоціями. У межах програми розвитку ЕІ старшокласників психолого-педагогічними засобами було впроваджено авторську Програму "Розвиваємо емоційний інтелект" та автрський Інтегрований курс розвитку ЕІ старшокласників засобами уроку англійської мови, що процедурно посилювались психологічними вправами, різними формами індивідуальної та групової роботи на засадах позитивної психотерапії. Перевірка ефективності застосованих психолого-педагогічних засобів показала статистично значущі позитивні зміни наступних показників факторної моделі розвитку емоційного інтелекту старшокласника: загальний рівень емоційного інтелекту, розуміння емоцій (загалом), міжособистісний емоційний інтелект, розуміння власних емоцій, розуміння чужих емоцій, управління власними емоціями, управління чужими емоціями, контроль експресії, емпатія, емоційна врівноваженість.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/Ш 37
Автор(и) : Шевченко, Наталія Федорівна, Сошина, Юлія Миколаївна
Назва : Ціннісно-смислові настановлення підлітків : монографія
Вихідні дані : Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2017
Кільк.характеристики :226 с.: табл.
Колективи : Запорізький національний університет
ISBN, Ціна 978-966-599-558-6: 15.00 грн
УДК : 159.922.73-053.6+37.015.3:159.922.73-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--ціннісно-смислові настановлення--підлітковий вік--психолого-педагогічні засоби
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Яланська, Світлана Павлівна
Назва : Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 531-539 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: С. 539 (3 назви)
УДК : 159.923.2:378-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток творчої компетентності--психолого-педагогічні засоби--студенти--фахові поняття--створення відповідних психологічних умов
Анотація: Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів сприяють формуванню, засвоєнню, розвитку фахових понять шляхом створення відповідних психологічних умов організації навчально-виховного процесу, підбору необхідних методів, прийомів навчання у сучасному вищому навчальному закладі.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:37.011./Ч-42-368030845 рукописний текст
Автор(и) : Чемісова, Тетяна Сергіївна
Назва : Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :18 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примітки : Бібліогр.: с. 13-16 (23 назви)
УДК : 159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча компетентність--психологічні умови--психолого-педагогічні засоби--модель та програма розвитку творчої компетентності
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:37.011./Ч-42-411349678 рукописний текст
Автор(и) : Чемісова, Тетяна Сергіївна
Назва : Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :208 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-188 (179 назв)
УДК : 159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча компетентність--психологічні умови--психолого-педагогічні засоби--модель та програма розвитку творчої компетентності
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 38645
Кількість відвідувачів 1221
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя