Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогічні засоби<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Яланська С. П. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів/С. П. Яланська // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 9.-С.531-539
|
>2.
| Шевченко Н. Ф. Ціннісно-смислові настановлення підлітків/Н. Ф. Шевченко, Ю. М. Сошина. - 2017
|
>3.
| Чемісова Т. С. Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення/Т. С. Чемісова ; наук. керів. С. П. Яланська. - 2018
|
>4.
| Чемісова Т. С. Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення/Т. С. Чемісова ; наук. керів. С. П. Яланська. - 2018
|
>5.
| Могиляста С.М. Урок англійської мови як психолого-педагогічний засіб розвитку емоційного інтелекту старшокласника: з досвіду роботи/С. М. Могиляста // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2020,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20.-С.106-117
|
>6.
| Могиляста С.М. Психолого-педагогічні засоби розвитку емоційного інтелекту старшокласників/С. М. Могиляста ; наук. кер. Н. М. Панасенко. - 2021
|
>7.
| Могиляста С.М. Психолого-педагогічні засоби розвитку емоційного інтелекту старшокласників/С. М. Могиляста ; наук. кер. Н. М. Панасенко. - 2021
|
>8.
| Яланська С.П. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості/С. П. Яланська // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2020,N Т. 14:Методологія і теорія психології, Вип. 3.-С.369-378
|
|