Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогічні умови розвитку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/П86
Назва : Психолого-педагогічні умови розвитку особистісної активності в освітньому просторі : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2008
Кільк.характеристики :512 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
ISBN, Ціна 978-966-2142-58-7: 10.00 грн
УДК : 37.015.3:159.952.13
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток особистості--психолого-педагогічні умови розвитку--особистісна активність--освітній простір
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Чудакова О.М.
Назва : Психолого-педагогічна підтримка вчителем розвитку обдарованої дитини
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 148-161 (Шифр 15(08)/А 43-127155848)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-161 (16 назв)
УДК : 159.956.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--обдарована дитина--психолого-педагогічні умови розвитку--освітнє предметно-розвивальне середовище--педагогічна взаємодія--психолого-педагогічна підтримка
Анотація: У статті показано провідну роль педагога у створенні психолого-педагогічних умов для виявлення обдарованих дітей і розвитку їх здібностей, в організації освітньо-розвивального середовища для забезпечення їх творчої діяльності в майбутньому. Охарактеризовано вчителя як ключову постать у виході за межі стереотипів у педагогічному спілкуванні з творчо обдарованими дітьми та подоланні їх негативних поведінкових проявів у шкільному житті, у наданні їм психолого-педагогічної підтримки у професійної взаємодії
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 53525
Кількість відвідувачів 1282
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя