Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічна корекція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Блінов, Олег Анатолійович.
    Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи [Текст] / О. А. Блінов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 30-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (5 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологічна корекція -- психологічна психотерапія -- військова лікувальна установа -- психологічна допомога
Анотація: У статті здійснюється аналіз використання психокорекції та психотерапії з пацієнтами. Встановлені особливості її проведення в умовах військової лікувальної установи. Розглядається зміст нормативних документів, які використовуються в роботі. Визначено, що психолог в умовах роботи військового лікувального закладу здійснює систематичну психологічну корекцію і психотерапевтичну роботу з пацієнтами. Встановлено, що показниками для роботи служать наявність гострої реакції на стрес, розлади адаптації, посттравматичний стресовий розлад, різноманітні форми деформації особистості пацієнтів, їх поведінки, психосоматичні захворювання, психічні стани після перенесення гострих стресових впливів тощо.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Железнякова, Ю. В.
    Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності [Текст] / Ю. В. Железнякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 192-201. - Бібліогр.: с. 200 (6 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самотність -- підлітки -- адикція -- психологічна корекція -- поведінка
Анотація: В статті надані результати дослідження, які підтверджують припущення про наявність статистично значущих зв’язків між почуттям самотності і адиктивною поведінкою в ранньому підлітковому віці. Також було доведено, що адиктивна поведінка детермінується такими факторами, які, в свою чергу, є факторами почуття самотності, як соціальна безпорадність, відчуження,комунікативні бар’єри, поділ цінностей та інтересів. З метою надати допомогу практичним психологам по удосконаленню корекційної роботи з молодшими підлітками розроблена спеціальна програма «Психологічна корекція суб’єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків», яка передбачає корекційну роботу з ними протягом року. Доведена ефективність програми експериментальним шляхом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Туз, Л. Г.
    Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації [Текст] / Л. Г. Туз // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
синдром емоційного вигорання -- професійний стрес -- професійне вигорання -- психологічна корекція -- психологічна профілактика
Анотація: Стаття презинтує результати вимірювання рівня емоційного вигорання в медичних сестер різного віку і профілю. Акцент зроблено на особливостях вияву й індивідуально-психологічних чинників СЕВ.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
159.97:616.89-008.48](:355.1-057.36043.5)
Ш 42


    Шелестова, Олена Вікторівна.
    Медико-психологічні чинники розладів військово-професійної адаптації військовослужбовців [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / О. В. Шелестова ; наук. керів. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 24 с. : табл. - Бібліогр.: с. 19-21 (19 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
військовослужбовці -- розлади адаптації -- чинники -- індикатори -- маркери -- психологічна діагностика -- психологічна корекція
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі визначення індикаторів, маркерів та чинників розладів адаптації у військовослужбовців різних форм служби. У робот і: – досліджено особливості змін в когнітивній та психоемоційній, особистісній сферах військовослужбовців з розладами адаптації; – вивчено специфіку впливу професійного стресу на професійну діяльність військовослужбовців; – виявлено особливості порушень у мнестичній, емоційній сфері; – встановлено механізми формування та визначено індикатори, чинники та маркери що призводять до виникнення розладів військово - професійної адаптації військовослужбовців. На основі отриманих даних обґрунтована і розроблена систем а психологічної корекції розладів адаптації. Сформульовано її загальний принцип у вигляді алгоритму дій, узагальнено етапи, цілі та засоби їх досягнення, оцінено ефективність її впровадження в клінічну медико - психологічну практику . Отримані емпіричні дані підтвердили висунуту на початку дослідження гіпотезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
159.97:616.89-008.48](:355.1-057.36043.5)
Ш 42


    Шелестова, Олена Вікторівна.
    Медико-психологічні чинники розладів військово-професійної адаптації військовослужбовців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / О. В. Шелестова ; наук. керів. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 217 с. : табл. - Бібліогр.: с. 195-209 (155 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
військовослужбовці -- розлади адаптації -- чинники -- індикатори -- маркери -- психологічна діагностика -- психологічна корекція
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі визначення індикаторів, маркерів та чинників розладів адаптації у військовослужбовців різних форм служби. У робот і: – досліджено особливості змін в когнітивній та психоемоційній, особистісній сферах військовослужбовців з розладами адаптації; – вивчено специфіку впливу професійного стресу на професійну діяльність військовослужбовців; – виявлено особливості порушень у мнестичній, емоційній сфері; – встановлено механізми формування та визначено індикатори, чинники та маркери що призводять до виникнення розладів військово - професійної адаптації військовослужбовців. На основі отриманих даних обґрунтована і розроблена систем а психологічної корекції розладів адаптації. Сформульовано її загальний принцип у вигляді алгоритму дій, узагальнено етапи, цілі та засоби їх досягнення, оцінено ефективність її впровадження в клінічну медико - психологічну практику . Отримані емпіричні дані підтвердили висунуту на початку дослідження гіпотезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.76+316.614.6]-056.49](072)
М 54


   
    Методи роботи з девіантами в умовах сучасного соціокультурного середовища [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / Н. Ю. Максимова [та ін.]. ; за ред. Н. Ю. Максимової ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 91 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10359/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 03.10.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Максимова, Наталя Юріївна. Соціально-психологічні аспекти застосування методів роботи з адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища / Н. Ю. Максимова. - С. 6-30
Грись, Антоніна Михайлівна. Асоціативні методи роботи з корекції образу Я соціально дезадаптованих неповнолітніх / А. М. Грись. - С. 31-44
Манілов, Ігор Феліксович. Методи психокорекційного сугестивного впливу на соціально дезадаптованих неповнолітніх / І. Ф. Манілов. - С. 45-56
Старков, Денис Юрійович. Використання щоденника самоаналізу у підвищенні рівня осмислення життя девіантів /на прикладі корекції адиктивної поведінки / Д. Ю. Старков. - С. 57-72
Рябовол, Т. А. Методи розвитку емпатії у молодших школярів із труднощами адаптації до соціального середовища / Т. А. Рябовол, О. В. Максим. - С. 73-85
УДК
Рубрики: Патологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
адиктивна поведінка -- біхевіоральний підхід -- девіантна поведінка -- довільна регуляція -- мікросоціальне середовище -- рефлексія -- психологічна корекція
Анотація: У методичних рекомендаціях, підготовлених науковцями лабораторії психології соціально дезадаптованих неповнолітніх Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, висвітлено результати дослідження соціально-психологічних аспектів роботи з адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища та методів соціально-реабілітаційної роботи. Зокрема, представлено методи корекції негативної соціальної спрямованості особистості, методи формування адаптивних моделей, сугестивні методи, методи розвитку емпатії у молодших школярів із труднощами пристосування до соціального середовища, асоціативні методи корекції Образу Я соціально дезадаптованих неповнолітніх. Актуальність розробки та впровадження методичних рекомендацій щодо адаптації та успішної інтеграції девіантів у суспільство визначається запитом практики навчання та виховання дітей. Психологічні дослідження покликані давати адекватні відповіді на виклики сучасного соціального середовища, наповненого елементами насильства, жорстокості та інших деструктивних явищ, що позначаються на розвитку підростаючої особистості та призводять до різних типів девіантної поведінки. Практична значимість методичних рекомендацій полягає у розширенні методичного арсеналу системи адаптації девіантів та засвоєнню нових стратегій поведінки в умовах системних змін. Методичні рекомендації можуть використовуватися соціальними працівниками, педагогами, психологами у процесі адаптації девіантів до соціокультурного средовища.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова , Наталя Юріївна; Грись, Антоніна Михайлівна; Манілов, Ігор Феліксович; Старков, Денис Юрійович; Рябовол, Т. А.; Максим, О. В.; Максимової , Наталя Юріївна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


7.
159.922.76-056.2:616.12-00+159.942](043.5)
К 63


    Компанович, Маріанна Станіславівна.
    Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями та їх корекція [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / М. С. Компанович ; наук. кер. Г. В. Католик ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (13 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційні переживання -- психосоматичні серцево-судинні захворювання -- підлітковий вік -- інтроспекція -- рефлексія -- психологічна корекція -- саморегуляція емоційних переживань
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, створенню та апробації комплексної психокорекційної програми розвитку здатності до саморегуляції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинних захворювань проявляться через низку психологічних симптомокомплексів, що виходять з особистісних особливостей досліджуваних, стосунків із найближчим оточення (дитячо-батьківських та сиблігових), що безпосередньо мають вплив на особистість підлітків та стають в подальшому прототипною моделлю взаємодії із соціумом, а також з огляду самого нозологічного навантаження. Емпіричним дослідженням охоплено загалом 360 респондентів. Експериментальну групу склали підлітки із психосоматичними серцево-судинними захворювання в кількості 180 досліджуваних віком 14 та 15 років до контрольної групи увійшли 180 респондентів їхніх однолітків без проявів захворювання. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, результати якого були інтегровані у формувальну частину дослідження. Дано визначення емоційних переживань та побудовано теоретичну модель виникнення емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Поглиблено розуміння ролі емоційних переживань в ґенезі та в опрацюванні стигматизуючих наслідків психосоматичних серцево-судинних захворювань для підлітків. Розроблено та апробовано щоденник інтроспекції та рефлексії емоційних переживань відповідно до віку досліджуваних. Обґрунтовано припущення, що інтенсивні емоційні переживання відреаговуються психосоматичними пацієнтами, зокрема підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворювання через симптоматику або сновидіння. Виявлено ключове завдання психологічної корекції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, а саме розвиток здатності до їхньої саморегуляції, а також застосовано інтроспекцію та рефлексію в контексті наративів досліджуваних, для формування здатність до саморегуляції емоційних переживань.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Католик, Галина Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
159.922.73-053.6
Т 19


    Тарасова, Валерія Валеріївна.
    Вплив типу прив'язаності на формування стресостійкості у підлітків [Рукопис] : дис. ... д-ра ф-фії / В. В. Тарасова ; наук. кер. В. Л. Зливков ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2023. - 264[3] с. : табл. - Бібліогр.: С. 206-221 (180 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
стресостійкість -- тип прив'язаності -- підлітки -- стійкість -- стрес -- психологічне здоров'я -- ранній травматичний досвід -- психологічна корекція

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.76-056.2:616.12-00+159.942](043.5)
К 63


    Компанович, Маріанна Станіславівна.
    Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями та їх корекція [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / М. С. Компанович ; наук. кер. Г. В. Католик ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 350 с. : табл. - Бібліогр.: с. 243-267 (369 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційні переживання -- психосоматичні серцево-судинні захворювання -- підлітковий вік -- інтроспекція -- рефлексія -- психологічна корекція -- саморегуляція емоційних переживань
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, створенню та апробації комплексної психокорекційної програми розвитку здатності до саморегуляції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинних захворювань проявляться через низку психологічних симптомокомплексів, що виходять з особистісних особливостей досліджуваних, стосунків із найближчим оточення (дитячо-батьківських та сиблігових), що безпосередньо мають вплив на особистість підлітків та стають в подальшому прототипною моделлю взаємодії із соціумом, а також з огляду самого нозологічного навантаження. Емпіричним дослідженням охоплено загалом 360 респондентів. Експериментальну групу склали підлітки із психосоматичними серцево-судинними захворювання в кількості 180 досліджуваних віком 14 та 15 років до контрольної групи увійшли 180 респондентів їхніх однолітків без проявів захворювання. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, результати якого були інтегровані у формувальну частину дослідження. Дано визначення емоційних переживань та побудовано теоретичну модель виникнення емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Поглиблено розуміння ролі емоційних переживань в ґенезі та в опрацюванні стигматизуючих наслідків психосоматичних серцево-судинних захворювань для підлітків. Розроблено та апробовано щоденник інтроспекції та рефлексії емоційних переживань відповідно до віку досліджуваних. Обґрунтовано припущення, що інтенсивні емоційні переживання відреаговуються психосоматичними пацієнтами, зокрема підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворювання через симптоматику або сновидіння. Виявлено ключове завдання психологічної корекції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, а саме розвиток здатності до їхньої саморегуляції, а також застосовано інтроспекцію та рефлексію в контексті наративів досліджуваних, для формування здатність до саморегуляції емоційних переживань.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Католик, Галина Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
153
А 43


    Манілов, І.Ф.
    Сугестивна психокорекція девіантної поведінки: механізми мультимодального впливу [Текст] / І.Ф. Манілов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 134-148
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
сугестія -- психотерапія -- психологічна корекція -- девіантна поведінка -- психотерапевтичні механізми -- адаптогенне осмислення -- мульти-модальна сугестивна психотерапія
Анотація: У статті проведено аналіз основних психотерапевтичних механізмів мультимодального сугестивного впливу. Показано, що в залежності від етапу психотерапії (психокорекції) запускаються різні механізми психотерапевтичного впливу. Зазначено, що в системі мультимодальної сугестивної психотерапії увесь робочий процес можна розбити на п'ять етапів - сутиавтивної стабілізації, діагностичного зондування, інформаційного накопичення, конфронтаційної дестабілізації, адаптаційної трансформації. На кожному з цих етапів переважають певні механізми психотерапевтичного впливу. Показано, що до специфічних механізмів мультимодального сугестивного психотерапевтичного впливу слід віднести два універсальні механізми - адаптогенне осмислення та спонтанну фіксацію адаптивних поведінкових патернів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
Статистика
за 22.09.2024
Кількість запитів 46410
Кількість відвідувачів 1721
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя