Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічна корекція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5+/А 39-421307 рукописний текст
Автор(и) : Акименко, Юрій Федорович
Назва : Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :240 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-199.
УДК : 159.922.73-053.5+159.964.3+159.98 + 159.922.73-053.5 + 159.964.3 + 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ставлення батьків
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічний розвиток--тип батьківського ставлення--детермінанти батьківського ставлення--діагностичні критерії--психологічна корекція--індивідуальний тренінг--груповий тренінг--психологічна ефективність
Анотація: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Арнаутова В.В.
Назва : Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізації вихованців закритих освітніх закладів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 14-23 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 20-22 (13 назв)
УДК : 159.922.7:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неповнолітні--закриті освітні заклади--соціалізація--ресоціалізація--асоціальна поведінка--дезадаптованість--психологічна корекція
Анотація: В статті наведено обгрунтування методик емпіричного дослідження, соціально-психологічну характеристику вибірки та процедури дослідження щодо визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізації вихованців закритих освітніх закладів. Показано, що у закладі закритого типу посилюється відчуття амбівалентності, в результаті чого коливаються такі конструкти самоствердження як самоаналіз, самопізнання, самоконтроль.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Блінов, Олег Анатолійович
Назва : Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 30-36 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 35-36 (5 назв)
УДК : 159.9:355.01:355.292(045)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна корекція--психологічна психотерапія--військова лікувальна установа--психологічна допомога
Анотація: У статті здійснюється аналіз використання психокорекції та психотерапії з пацієнтами. Встановлені особливості її проведення в умовах військової лікувальної установи. Розглядається зміст нормативних документів, які використовуються в роботі. Визначено, що психолог в умовах роботи військового лікувального закладу здійснює систематичну психологічну корекцію і психотерапевтичну роботу з пацієнтами. Встановлено, що показниками для роботи служать наявність гострої реакції на стрес, розлади адаптації, посттравматичний стресовий розлад, різноманітні форми деформації особистості пацієнтів, їх поведінки, психосоматичні захворювання, психічні стани після перенесення гострих стресових впливів тощо.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:616-056.3/Г 65-553771505 рукописний текст
Автор(и) : Гончаренко, Наталія Володимирівна
Назва : Психологічні чинники збереження психічного здоров'я майбутніх лікарів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :235 с.: табл., рис.
Колективи : Національний медичний університет імені О.О. Богомольця (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-235.
УДК : 159.923:616-056.32(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Психічне здоров'я
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічне здоров'я--майбутні лікарі--психологічний аналіз--професійно-важливі утворення--емоційна сфера--особистісна сфера--психологічна допомога--психологічна корекція
Анотація: У дисертації здійснено систематизацію та узагальнення основних наукових підходів до до дослідження феномена психічного здоров'я людини. розроблено теоретичну модель та сформульовано критерії психічного здоров'я майбутніх лікарів. Виявлено психологічні чинники збереження психічного здоров'я майбутніх лікарів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Г 82-961152 рукописний текст
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Теоретико-методологічні засади підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :448 с.: табл., рис. + 1 (додатки)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 388-448.
УДК : 378-057.875:159.9-051+159.922.73-056.49 + 378-057.875:159.9-051 + 159.922.73-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Підготовка психологів-- Дезадаптовані підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна діяльність--підготовка психологів--дезадаптація неповнолітніх--образ я--неповнолітні--стосунки--адаптивність--психологічна травма--психологічна корекція--психологічна допомога
Анотація: В роботі визначено методологічні підходи до проблеми підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Проаналізовано детермінанти соціальної дезадаптації неповнолітніх та розроблено концепцію їх адаптації. З'ясовано типи психологічних бар'єрів майбутніх психологів на шляху до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Побудовано процесуальну модель системи підготовки майбутніх психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Розроблено та апробовано психолого-педагогічні технології розвитку особистісно-професійних компетенцій майбутніх фахівців, необхідних для роботи з означеним контингентом. Визначено та експериментально перевірено систему психолого-педагогічних умов фасилітації підготовки психологів до роботи з девіантами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Железнякова Ю. В.
Назва : Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 192-201. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 200 (6 назв)
УДК : 376.091.214:159.922.76-056.49.14(045)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самотність--підлітки--адикція--психологічна корекція--поведінка
Анотація: В статті надані результати дослідження, які підтверджують припущення про наявність статистично значущих зв’язків між почуттям самотності і адиктивною поведінкою в ранньому підлітковому віці. Також було доведено, що адиктивна поведінка детермінується такими факторами, які, в свою чергу, є факторами почуття самотності, як соціальна безпорадність, відчуження,комунікативні бар’єри, поділ цінностей та інтересів. З метою надати допомогу практичним психологам по удосконаленню корекційної роботи з молодшими підлітками розроблена спеціальна програма «Психологічна корекція суб’єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків», яка передбачає корекційну роботу з ними протягом року. Доведена ефективність програми експериментальним шляхом.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Железнякова Ю. В.
Назва : Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 89-94: табл. (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-334921)
Примітки : Бібліогр.: с. 94 (6 назв)
УДК : 376.091.214:159.922.76-056.49.004.14(045)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна психологія--самотність--підлітки--адикція--психологічна корекція--поведінка
Анотація: У статті надані результати дослідження, які підтверджують припущення про наявність статистично значущих зв'язків між почуттям самотності і адективною поведінкою в ранньому підлітковому віці. Розроблена спеціальна програма, яка передбачає корекційну роботу з молодшими підлітками протягом року.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/З-13-516057 рукописний текст
Автор(и) : Завацька, Наталія Євгенівна
Назва : Особливості особистісної диференціації узалежненої поведінки підлітків та її корекція : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Луганськ, 2003
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примітки : Бібліогр.: с. 162-193.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Узалежнена поведінка
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--особистісні особливості--узалежнена поведінка--опіоїди--канабіноїди--алкоголь--агресія--психологічна корекція
Анотація: У дисертації досліджуються особистісні особливості підлітків з узалежненною поведінкою і викладається програма її психологічної корекції. Проведено порівняльний аналіз особистісних особливостей підлітків відповідно до різновиду вживаної наркотичної речовини. Виявлено різні види агресії підлітків під дією різних наркотичних речовин. Доведено, що на стадії психічної узалежненості від наркотиківвиникає нівелювання особистісних особливостей, на перший план виступають згрубіння, брутальність, цинізм. Був розроблений комплекс вправ, специфічних до особистісної диференціації підлітків з узалежненою поведінкою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76-056.2:/К 63-933162830 рукописний текст
Автор(и) : Компанович, Маріанна Станіславівна
Назва : Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями та їх корекція : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-20 (13 назв).
УДК : 159.922.76-056.2:616.12-00+159.942](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційні переживання--психосоматичні серцево-судинні захворювання--підлітковий вік--інтроспекція--рефлексія--психологічна корекція--саморегуляція емоційних переживань
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, створенню та апробації комплексної психокорекційної програми розвитку здатності до саморегуляції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинних захворювань проявляться через низку психологічних симптомокомплексів, що виходять з особистісних особливостей досліджуваних, стосунків із найближчим оточення (дитячо-батьківських та сиблігових), що безпосередньо мають вплив на особистість підлітків та стають в подальшому прототипною моделлю взаємодії із соціумом, а також з огляду самого нозологічного навантаження. Емпіричним дослідженням охоплено загалом 360 респондентів. Експериментальну групу склали підлітки із психосоматичними серцево-судинними захворювання в кількості 180 досліджуваних віком 14 та 15 років до контрольної групи увійшли 180 респондентів їхніх однолітків без проявів захворювання. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, результати якого були інтегровані у формувальну частину дослідження. Дано визначення емоційних переживань та побудовано теоретичну модель виникнення емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Поглиблено розуміння ролі емоційних переживань в ґенезі та в опрацюванні стигматизуючих наслідків психосоматичних серцево-судинних захворювань для підлітків. Розроблено та апробовано щоденник інтроспекції та рефлексії емоційних переживань відповідно до віку досліджуваних. Обґрунтовано припущення, що інтенсивні емоційні переживання відреаговуються психосоматичними пацієнтами, зокрема підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворювання через симптоматику або сновидіння. Виявлено ключове завдання психологічної корекції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, а саме розвиток здатності до їхньої саморегуляції, а також застосовано інтроспекцію та рефлексію в контексті наративів досліджуваних, для формування здатність до саморегуляції емоційних переживань.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76-056.2:/К 63-821059731 рукописний текст
Автор(и) : Компанович, Маріанна Станіславівна
Назва : Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями та їх корекція : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :350 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 243-267 (369 назв).
УДК : 159.922.76-056.2:616.12-00+159.942](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційні переживання--психосоматичні серцево-судинні захворювання--підлітковий вік--інтроспекція--рефлексія--психологічна корекція--саморегуляція емоційних переживань
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, створенню та апробації комплексної психокорекційної програми розвитку здатності до саморегуляції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинних захворювань проявляться через низку психологічних симптомокомплексів, що виходять з особистісних особливостей досліджуваних, стосунків із найближчим оточення (дитячо-батьківських та сиблігових), що безпосередньо мають вплив на особистість підлітків та стають в подальшому прототипною моделлю взаємодії із соціумом, а також з огляду самого нозологічного навантаження. Емпіричним дослідженням охоплено загалом 360 респондентів. Експериментальну групу склали підлітки із психосоматичними серцево-судинними захворювання в кількості 180 досліджуваних віком 14 та 15 років до контрольної групи увійшли 180 респондентів їхніх однолітків без проявів захворювання. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, результати якого були інтегровані у формувальну частину дослідження. Дано визначення емоційних переживань та побудовано теоретичну модель виникнення емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Поглиблено розуміння ролі емоційних переживань в ґенезі та в опрацюванні стигматизуючих наслідків психосоматичних серцево-судинних захворювань для підлітків. Розроблено та апробовано щоденник інтроспекції та рефлексії емоційних переживань відповідно до віку досліджуваних. Обґрунтовано припущення, що інтенсивні емоційні переживання відреаговуються психосоматичними пацієнтами, зокрема підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворювання через симптоматику або сновидіння. Виявлено ключове завдання психологічної корекції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, а саме розвиток здатності до їхньої саморегуляції, а також застосовано інтроспекцію та рефлексію в контексті наративів досліджуваних, для формування здатність до саморегуляції емоційних переживань.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 24.06.2024
Кількість запитів 20884
Кількість відвідувачів 588
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя