Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічна корекція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Блінов, Олег Анатолійович
Назва : Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 30-36 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 35-36 (5 назв)
УДК : 159.9:355.01:355.292(045)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна корекція--психологічна психотерапія--військова лікувальна установа--психологічна допомога
Анотація: У статті здійснюється аналіз використання психокорекції та психотерапії з пацієнтами. Встановлені особливості її проведення в умовах військової лікувальної установи. Розглядається зміст нормативних документів, які використовуються в роботі. Визначено, що психолог в умовах роботи військового лікувального закладу здійснює систематичну психологічну корекцію і психотерапевтичну роботу з пацієнтами. Встановлено, що показниками для роботи служать наявність гострої реакції на стрес, розлади адаптації, посттравматичний стресовий розлад, різноманітні форми деформації особистості пацієнтів, їх поведінки, психосоматичні захворювання, психічні стани після перенесення гострих стресових впливів тощо.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Железнякова Ю. В.
Назва : Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 192-201. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 200 (6 назв)
УДК : 376.091.214:159.922.76-056.49.14(045)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самотність--підлітки--адикція--психологічна корекція--поведінка
Анотація: В статті надані результати дослідження, які підтверджують припущення про наявність статистично значущих зв’язків між почуттям самотності і адиктивною поведінкою в ранньому підлітковому віці. Також було доведено, що адиктивна поведінка детермінується такими факторами, які, в свою чергу, є факторами почуття самотності, як соціальна безпорадність, відчуження,комунікативні бар’єри, поділ цінностей та інтересів. З метою надати допомогу практичним психологам по удосконаленню корекційної роботи з молодшими підлітками розроблена спеціальна програма «Психологічна корекція суб’єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків», яка передбачає корекційну роботу з ними протягом року. Доведена ефективність програми експериментальним шляхом.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Туз Л.Г.
Назва : Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 370-380 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): синдром емоційного вигорання--професійний стрес--професійне вигорання--психологічна корекція--психологічна профілактика
Анотація: Стаття презинтує результати вимірювання рівня емоційного вигорання в медичних сестер різного віку і профілю. Акцент зроблено на особливостях вияву й індивідуально-психологічних чинників СЕВ.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.97:616.89-008/Ш 42-288140363 рукописний текст
Автор(и) : Шелестова, Олена Вікторівна
Назва : Медико-психологічні чинники розладів військово-професійної адаптації військовослужбовців : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 19-21 (19 назв)
УДК : 159.97:616.89-008.48](:355.1-057.36043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): військовослужбовці--розлади адаптації--чинники--індикатори--маркери--психологічна діагностика--психологічна корекція
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі визначення індикаторів, маркерів та чинників розладів адаптації у військовослужбовців різних форм служби. У робот і: – досліджено особливості змін в когнітивній та психоемоційній, особистісній сферах військовослужбовців з розладами адаптації; – вивчено специфіку впливу професійного стресу на професійну діяльність військовослужбовців; – виявлено особливості порушень у мнестичній, емоційній сфері; – встановлено механізми формування та визначено індикатори, чинники та маркери що призводять до виникнення розладів військово - професійної адаптації військовослужбовців. На основі отриманих даних обґрунтована і розроблена систем а психологічної корекції розладів адаптації. Сформульовано її загальний принцип у вигляді алгоритму дій, узагальнено етапи, цілі та засоби їх досягнення, оцінено ефективність її впровадження в клінічну медико - психологічну практику . Отримані емпіричні дані підтвердили висунуту на початку дослідження гіпотезу.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.97:616.89-008/Ш 42-319217122 рукописний текст
Автор(и) : Шелестова, Олена Вікторівна
Назва : Медико-психологічні чинники розладів військово-професійної адаптації військовослужбовців : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :217 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-209 (155 назв)
УДК : 159.97:616.89-008.48](:355.1-057.36043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): військовослужбовці--розлади адаптації--чинники--індикатори--маркери--психологічна діагностика--психологічна корекція
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі визначення індикаторів, маркерів та чинників розладів адаптації у військовослужбовців різних форм служби. У робот і: – досліджено особливості змін в когнітивній та психоемоційній, особистісній сферах військовослужбовців з розладами адаптації; – вивчено специфіку впливу професійного стресу на професійну діяльність військовослужбовців; – виявлено особливості порушень у мнестичній, емоційній сфері; – встановлено механізми формування та визначено індикатори, чинники та маркери що призводять до виникнення розладів військово - професійної адаптації військовослужбовців. На основі отриманих даних обґрунтована і розроблена систем а психологічної корекції розладів адаптації. Сформульовано її загальний принцип у вигляді алгоритму дій, узагальнено етапи, цілі та засоби їх досягнення, оцінено ефективність її впровадження в клінічну медико - психологічну практику . Отримані емпіричні дані підтвердили висунуту на початку дослідження гіпотезу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76+316.61/П 86-935892740
Автор(и) : Максимова , Наталя Юріївна, Грись, Антоніна Михайлівна, Манілов, Ігор Феліксович
Назва : Психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :254 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10062/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.922.76+316.614.6]-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неповнолітні правопорушники--ресоціалізація--творча діяльність--соціальний супровід--особистіст--соціальна адаптація--психологічна корекція
Зміст : Теоретико-методологічні підходи до визначення психологічних механізмів адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища / Н. Ю. Максимова. Психологічні механізми формування адаптивних моделей прийняття рішення у соціально дезадаптованих неповнолітніх/ Б. М. Ткач. Психологічні механізми підвищення рівня осмисленості життя у соціально дезадаптованих підлітків/ Д. Ю. Старков. Психологічні механізми адаптації неповнолітніх з неадекватним Образом Я/ А. М. Грись. Психологічні механізми соціальної адаптації молодших школярів з порушеннями саморегуляції до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Психологічні механізми соціальної адаптації молодших школярів з відхиленнями в розвитку емпатії/ Т. А. Рябовол. Гармонізація емоційної сфери неповнолітніх як умова їх соціальної адаптації/ В. М. Щербина-Прилука, А. В. Шикуленко. Психокорекційний сугестивний вплив як складова адаптації неповнолітніх з девіантною поведінкою/ І. Ф. Манілов. Психологічні механізми оптимізації психічного стану засобами музики як технологія роботи з девіантами/ Л. М. Литвинчук.
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії психології соціально дезадаптованих неповнолітніх Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, розглядаються психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища через аналіз особливостей їх функціонування на прикладі Образу Я, ціннісно- смислової сфери, рефлексії, емпатії, саморегуляції, емоційної сфери. Визначається, що процес соціальної адаптації осіб з девіантною поведінкою передбачає визначення різновиду девіантної поведінки та типу його соціальної дезадаптації безвідносно до поведінкових проявів. Обов’язковою умовою адаптації є включення девіанта у нову систему стосунків та зміни його світосприйняття. Це в свою чергу стане поштовхом до нового ставлення до себе, що є психологічним підґрунтям процесу соціальної адаптації. Результати дослідження будуть корисні не лише для науковців, а і для фахівців соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, кримінальної інспекції у справах дітей, закладів соціальної реабілітації для дітей, підлітків та молоді, установ пенітенціарної служби України, психологів та соціальних педагогів загальноосвітніх шкіл. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76-056.2:/К 63-933162830 рукописний текст
Автор(и) : Компанович, Маріанна Станіславівна
Назва : Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями та їх корекція : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-20 (13 назв).
УДК : 159.922.76-056.2:616.12-00+159.942](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційні переживання--психосоматичні серцево-судинні захворювання--підлітковий вік--інтроспекція--рефлексія--психологічна корекція--саморегуляція емоційних переживань
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, створенню та апробації комплексної психокорекційної програми розвитку здатності до саморегуляції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинних захворювань проявляться через низку психологічних симптомокомплексів, що виходять з особистісних особливостей досліджуваних, стосунків із найближчим оточення (дитячо-батьківських та сиблігових), що безпосередньо мають вплив на особистість підлітків та стають в подальшому прототипною моделлю взаємодії із соціумом, а також з огляду самого нозологічного навантаження. Емпіричним дослідженням охоплено загалом 360 респондентів. Експериментальну групу склали підлітки із психосоматичними серцево-судинними захворювання в кількості 180 досліджуваних віком 14 та 15 років до контрольної групи увійшли 180 респондентів їхніх однолітків без проявів захворювання. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, результати якого були інтегровані у формувальну частину дослідження. Дано визначення емоційних переживань та побудовано теоретичну модель виникнення емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Поглиблено розуміння ролі емоційних переживань в ґенезі та в опрацюванні стигматизуючих наслідків психосоматичних серцево-судинних захворювань для підлітків. Розроблено та апробовано щоденник інтроспекції та рефлексії емоційних переживань відповідно до віку досліджуваних. Обґрунтовано припущення, що інтенсивні емоційні переживання відреаговуються психосоматичними пацієнтами, зокрема підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворювання через симптоматику або сновидіння. Виявлено ключове завдання психологічної корекції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, а саме розвиток здатності до їхньої саморегуляції, а також застосовано інтроспекцію та рефлексію в контексті наративів досліджуваних, для формування здатність до саморегуляції емоційних переживань.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6/Т 19 рукописний текст
Автор(и) : Тарасова, Валерія Валеріївна
Назва : Вплив типу прив'язаності на формування стресостійкості у підлітків : дис. ... д-ра ф-фії
Вихідні дані : Київ, 2023
Кільк.характеристики :264[3] с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: С. 206-221 (180 назв).
УДК : 159.922.73-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стресостійкість--тип прив'язаності--підлітки--стійкість--стрес--психологічне здоров'я--ранній травматичний досвід--психологічна корекція
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76-056.2:/К 63-821059731 рукописний текст
Автор(и) : Компанович, Маріанна Станіславівна
Назва : Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями та їх корекція : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :350 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 243-267 (369 назв).
УДК : 159.922.76-056.2:616.12-00+159.942](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційні переживання--психосоматичні серцево-судинні захворювання--підлітковий вік--інтроспекція--рефлексія--психологічна корекція--саморегуляція емоційних переживань
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, створенню та апробації комплексної психокорекційної програми розвитку здатності до саморегуляції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинних захворювань проявляться через низку психологічних симптомокомплексів, що виходять з особистісних особливостей досліджуваних, стосунків із найближчим оточення (дитячо-батьківських та сиблігових), що безпосередньо мають вплив на особистість підлітків та стають в подальшому прототипною моделлю взаємодії із соціумом, а також з огляду самого нозологічного навантаження. Емпіричним дослідженням охоплено загалом 360 респондентів. Експериментальну групу склали підлітки із психосоматичними серцево-судинними захворювання в кількості 180 досліджуваних віком 14 та 15 років до контрольної групи увійшли 180 респондентів їхніх однолітків без проявів захворювання. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, результати якого були інтегровані у формувальну частину дослідження. Дано визначення емоційних переживань та побудовано теоретичну модель виникнення емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Поглиблено розуміння ролі емоційних переживань в ґенезі та в опрацюванні стигматизуючих наслідків психосоматичних серцево-судинних захворювань для підлітків. Розроблено та апробовано щоденник інтроспекції та рефлексії емоційних переживань відповідно до віку досліджуваних. Обґрунтовано припущення, що інтенсивні емоційні переживання відреаговуються психосоматичними пацієнтами, зокрема підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворювання через симптоматику або сновидіння. Виявлено ключове завдання психологічної корекції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, а саме розвиток здатності до їхньої саморегуляції, а також застосовано інтроспекцію та рефлексію в контексті наративів досліджуваних, для формування здатність до саморегуляції емоційних переживань.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Манілов І.Ф.
Назва : Сугестивна психокорекція девіантної поведінки: механізми мультимодального впливу
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 134-148 (Шифр 153/А 43-439307777)
УДК : 159.955:615.851
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сугестія--психотерапія--психологічна корекція--девіантна поведінка--психотерапевтичні механізми--адаптогенне осмислення--мульти-модальна сугестивна психотерапія
Анотація: У статті проведено аналіз основних психотерапевтичних механізмів мультимодального сугестивного впливу. Показано, що в залежності від етапу психотерапії (психокорекції) запускаються різні механізми психотерапевтичного впливу. Зазначено, що в системі мультимодальної сугестивної психотерапії увесь робочий процес можна розбити на п'ять етапів - сутиавтивної стабілізації, діагностичного зондування, інформаційного накопичення, конфронтаційної дестабілізації, адаптаційної трансформації. На кожному з цих етапів переважають певні механізми психотерапевтичного впливу. Показано, що до специфічних механізмів мультимодального сугестивного психотерапевтичного впливу слід віднести два універсальні механізми - адаптогенне осмислення та спонтанну фіксацію адаптивних поведінкових патернів.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 01.08.2024
Кількість запитів 53764
Кількість відвідувачів 1330
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя