Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічний простір<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923+316.61+73/П 82
Автор(и) : Просандєєва Л. Є.
Назва : Психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 396-407 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 405-406 (21 назва)
УДК : 159.923+316.61+73
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна автономність--самоцінність особистості--генезис самоцінності--психологічний простір--ціннісне "я"--духовне "я"
Анотація: Висвітлюються психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості, які інтерпретуються у контексті двоєдиного процесу автономного освоєння соціального та автономного відтворення (чи відторгнення) соціального.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2:159.942/М 23
Автор(и) : Мандзик, Тетяна Михайлівна
Назва : До проблеми про психологічні детермінанти прив'язаності студентів до міста, в якому відбувається їхнє навчання
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 410-421 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 420-421 (10 назв)
УДК : 159.923.2:159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний зв'язок--прив'язаність--чуття місця--психологічний простір--соціально-психологічна адаптація--студенти
Анотація: Представлено результати дослідження, в якому на основі емпіричних даних за допомогою методів математичної статистики (кореляційного та факторного аналізу) здійснено аналіз психологічних особливостей студентів з різною тривалістю проживання в місті, де проходить їх навчання. Виявлено зв'язок особливостей формування прив'язаності до міста навчання студентів з їх психологічними характеристиками. Визначено роль психологічного фактору в процесі формування та підтримки прив'язаності до нового міста проживання, його розуміння та аналізу для оптимізації стосунків студента й нового середовища життя.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Павлюк М. М.
Назва : Психологічна межа як механізм розвитку самостійності майбутнього фахівця
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 136-144. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-116425753). - ISBN 978-617-640-211-4
УДК : 159.
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні межі--психологічний простір--самостійність--суб'єктність--самоусвідомлення--автентичність--незалежність
Анотація: у статті розкрито функції психологічної межі у процесі розвитку самостійності особистості, її зміст та структуру. Представлено результати емпіричного дослідження типів психологічних меж особистості та показано рівень їх виявлення у студентському віці. З'ясовано, що для розвитку самостійності майбутнього фахівця важливою є активно-непроникна межа, тобто межа, непроникна для зовнішніх впливів, яка виявляє себе у почутті права на незалежність, здатність сказати "ні", приборкати тиск, та, має найвищу міру прояву серед студентів. Наступні, за активно-непроникною, виявлені найбільше - активно-віддаюча та стримувальна межі. Найнижчі ж показники за повністю проникною, асимілюючою, спокійно-нейтральною межами. Зроблено висновок про те, що психологічні межі особистості формуються в процесі усвідомлення людиною свого простору і його відстоювання, подолання симбіотичних взаємозв'язків, що означає набуття права на самовизначення, свободу, самостійність. Підкреслено, що формування психологічних меж особистості відбувається в ранньому дитинстві, а особливості її функціонування відображають сутність дитячо-батьківських стосунків та середовища розвитку особистості. Водночас зауважується, що психологічні межі є продуктом зусиль особистості, що дозволяє їй здійснювати автентичну, адекватну реальності взаємодію із професійним середовищем та світом. Визначено ознаки порушення психологічних меж.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Шаумян О.Г.
Назва : Формування цілісності особистості в осіб, які схильні до переживання стану самотності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2020. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 93-97 (Шифр 154/А 43-344635168)
Примітки : Бібліогр.: с. 96-97 (11 назв)
УДК : 316.61:316.624.4]:159.923.31
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самотність--особистість--цілісність особистості--стан самотності--психологічний простір--життєвий світ--моральний простір
Анотація: Актуальним у всі часи є піклування про гармонійний розвиток індивіда та плекання позитивної успішної особистості. Незважаючи на широту поглядів у вітчизняних й закордонних психологів-практиків щодо формування цілісності особистості у самотніїх осіб, доцільно проаналізувати їх у світлі процесів глобалізації суспільства. Поглиблення роздробленості суспільства, невизначеність традиційних груп, беззапереічне ідентифікування успіху із суспільним визнанням спричиняють виникнення і тривале протікання стану переживання самотності. Для того щоб уникнути цього і забезпечити особистості гармонійний стан, слід виокремити детермінанти розвитку саме для конкретного індивіда, сформувати потребу цілісного життя, включаючи різноманітні сфери життєдіяльності людини, з метою її позитивного успішного розвитку.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922/Т 48 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Тамара Володимирівна
Назва : Психологічні засади проектування освітнього простору особистості : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :452 с.: табл., рис. + 1( додатки)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 410-452.
УДК : 37.015.3:159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--освітнє середовище--психологічний простір--неперервність освіти--життєвий простір--суб'єкт освітньої діяльності
Анотація: В роботі проаналізовано сучасні підходи й теоретичні моделі розвитку системи освіти. Досліджено структуру й функціональні можливості психолого-педагогічного проектування освітнього простору як умови самовиявлення, самовизначення та самореалізації особистості. Визначено зміст і структуру неперервної освіти як поєднання різних інституційних форм задоволення потреби людини в набутті й застосуванні знань упродовж усього життя. Розроблено інституційну та функціональну моделі освітнього простору особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.31:316.47/Р 62-743786 рукописний текст
Автор(и) : Рожденственський , Андрій Юрійович
Назва : Рефлексія тілесного потенціалу в життєвому самовизначенні старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :227 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-208.
УДК : 159.923.31:316.477
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--тілесний потенціал--життєве самовизначення--психологічний простір--самоставлення
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей проектування старшокласниками життєвого шляху залежно від типу усвідомлення ними власних тілесних можливостей. Розкривається роль і місце тілесної складової у Я-структурі учнів старшого шкільного віку. Створено й апробовано оригінальний діагностичний прийом оцінки рівня здатності старшокласника до саморефлексії тілесного потенціалу. Показано, що характер вибору старшокласниками форми самовизначення у просторі майбутніх життєвих відносин зумовлюється типом самоусвідомлення (рефлексії) ними власних тілесних можливостей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 142181
Кількість відвідувачів 1194
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя