Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічні особливості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-35 
1.
153/154
О-64


    Ivkin,, V. M.
    Psychological features of the unemployed: analysis of the latest research [Текст] / V. M. Ivkin, // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 36-42. - Бібліогр.: с. 40-42 (22 назви)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
безробітній -- ситуація безробіття -- потреби -- психологічні особливості -- депривація -- стрес


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.922.8:004.738.5+316.454.52:004.738.5
Н 19


    Назар, Максим Миколайович.
    Інтернет-спілкування як чинник особистісних змін у юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Назар Максим Миколайович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 396 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 340-396. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Інтернет-спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-спілкування -- інтернет-сайти -- інтернет-тренінги -- психологічні особливості -- постійні користувачі -- мережа Інтернет -- юнацький вік -- студенти
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі особистісних змін в юнацькому віці (студенти), що здійснюються з використанням психологічного змісту інтернет-сайтів в процесі інтернет-спілкування. В результаті проведеного дослідження виявлено, що інтернет-спілкування виступає чинником змін психологічних особливостей особистості в юнацькому віці. Практичне значення дослідження полягає у розробці психологічно обгрунтованих заходів прикладного використання інтернет-спілкування та інтернет-сайтів з метою організації психологічного впливу на особистісні утворення користувачів, зокрема студентів вищих навчальних закладів. Розроблені в роботі інтернет-тренінги спрямовані на нейтралізацію певних психологічних особливостей постійних користувачів інтернет-сайтів, на підвищення їхньої самоактуалізації, креативності, комунікативності. Використання інтернет-тренінгів як чинника змін психологічних особливостей особистості представників молоді-користувачівелектронних мереж, які активно користуються інтернет-спілкуванням, виявляється, загалом, виправданим, зручним і результативним.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
151.60
А 43


    Кляпець, О. Я.
    Дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю [Текст] / О. Я. Кляпець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 78-89. - Бібліогр.: с. 89 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
психологічні особливості -- життєві завдання, пов'язані із шлюбом та сім'єю -- постановка життєвих завдань -- структурування майбутнього -- особистісне самоздійснення в сімейній сфері
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
   159.922
   Д 71


   
    Дошкільник: крок у шкільне життя [Текст] : навч.-метод. посіб. / Т. О. Піроженко Т. О., Карабаєва І. І., Соловйова Л. І., Токарєва Л. Д., Федорчук О. І. Хартман О. Ю. ; за наук. ред. Т. О. Піроженко. - Київ : [б. в.], 2023. - 149 с. - ISBN 978-617-7745-22-7 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Дошкільне навчання--Психологічні особливості--Україна--Наівчально-методичний посібник
   Психологія навчання--Дошкільники--Україна--Наівчально-методичний посібник

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне навчання -- психологічні особливості -- емпатія -- дошкільна освіта -- Україна
Анотація: У навчально-методичному посібнику узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи» (2021 - 2023 рр.). А саме: представлено порівняльний аналіз теоретико-прикладних основ діагностичної оцінки готовності дитини до шкільного навчання; наведено універсальний діагностичний інструментарій; висвітлено методичні рекомендації щодо організації психолого-педагогічного супроводу та підтримки розвитку дитини на основі збалансованого підходу щодо оцінки готовності дитини до шкільного навчання в умовах сучасних змін та реформування системи початкової освіти. Навчально-методичний посібник адресовано фахівцям дошкільної та початкової освіти, студентам психологічних та педагогічних спеціальностей, слухачам курсів підвищення кваліфікації інститутів післядипломної педагогічної освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Токарева, Людмила Дмитрівна; Федорчук, Олена Іванівна; Хартман, Олена Юріївна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
378-057.875:159.9-051+81'23
З-13


    Завіниченко, Наталя Борисівна.
    Особливості розвитку комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога системи освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Завіниченко Наталя Борисівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Компетентність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
практична психологія -- професійне спілкування -- КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ -- САМОСВІДОМІСТЬ -- ЕМОЦІЙНА СТАБІЛЬНІСТЬ -- РЕФЛЕКСИВНЕ СТАВЛЕННЯ
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів системи освіти. В ній теоретично обґрунтовано й експериментально виявлено, що становлення комунікативної компетентності практичних психологів відбувається більш ефективно за умови педагогічного керування цим процесом на етапі професійної підготовки, що забезпечує усвідомлення ними своїх власних настановлень у комунікативній сфері, експлікацію наявних та вироблення більш продуктивних моделей пізнання особистості партнерів спілкування, освоєння певного рівня особистісної рефлексії та розвитку рефлексивного ставлення до себе як до суб'єкта професійного спілкування, вироблення вміння диференціювати та адекватно у процесі спілкування виражати власні почуття та психоемоційні стани.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
378-057.875-056.26:331.102.24
П 30


    Петрученко, Надія Михайлівна.
    Психологічні засади формування готовності до професійної діяльності студентів із соматичними вадами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. М. Петрученко ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ, 2015. - 226 с. : табл. - Бібліогр.: с. 169-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Готовність до професійної діяльності--Соматичні вади--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- соматичні вади -- професійна діяльність -- професійна підготовка -- студенти -- психологічні особливості
Анотація: В роботі визначено теоретичні передумови формування психологічної готовності до професійної діяльності студентів із соматичними вадами, її зміст та структуру. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади та методичне забезпечення дослідження такої готовності. Визначено кількісні діагностичні характеристики та особливості психологічної готовності до професійної діяльності студентів із соматичними вадами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
153
П 86


    Куроєдова, В. Д.
    Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування [Текст] / В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 120-129. - Бібліогр.: С. 128-129 (12 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
ортодонтичне лікування -- адаптація -- біль -- психологічні особливості -- порушення мовлення -- знімні конструкції -- брекет-техніка
Анотація: Ортодонтичне лікування – це дуже складний і тривалий процес, який поділяють на 3 періоди: адаптаційний, активний, або редукційний, та ретенційний. Велика доля успіху в ортодонтичному лікуванні залежить від досвіду та компетентності лікаря, його вміння прогнозувати результати лікування. Алене рідко застосування сучасних способів лікування не дозволяє досягти бажаного результату через недостатньо враховану лікарем- ортодонтом психологічну підготовленість пацієнта до лікування та його віри в успішність останнього. У середньому пацієнти різного віку припиняють розпочате лікування в 35,7%, з яких 50% – це діти. Однією з причин переривання ортодонтичного лікування є складний період адаптації.


Дод.точки доступу:
Довженко, А. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Гусєв, І. М.
    Психологічні особливості взаємодії з медіапрактиками спільноти в умовах воєнного конфлікту [Текст] / І. М. Гусєв // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 46-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (4 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
медіапрактика -- практика -- психологічні особливості -- воєнний конфлікт -- медіаконтент
Анотація: У статті наведено дані емпіричного дослідження, яке виявило базові особливості взаємодії спільноти з медіапрактиками. Продуктивні особливості характеризуються раціональним використанням медіапрактик та емпатійним ставленням до внутрішньо переміщених осіб, а також споглядальною позицією, що проявляється у використанні різноманітних медіапрактик для накопичення інформації та в нейтральній оцінці медіаконтенту, що споживається. Зміст особливостей взаємодії з деструктивними проявами визначається патерналістським ставленням до медіаконтенту, його хаотичним споживанням, негативним ставленням до переселених осіб і перекладанням відповідальності на державні інституції. Проміжна особливість взаємодії з медіапрактиками полягає в емоційно-інтуїтивній позиції, що виявляється в інтуїтивному пошуку й взаємодії з медіаконтентом, а ставлення до соціально-політичних подій у країні грунтується на емоційних факторах (співпереживання, співчуття, жаль).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

9.
159.964.21+316.482.057.36
С 18


    Санташов, Віктор Іванович.
    Психологічні особливості конфліктної поведінки військовослужбовців строкової служби [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Санташов Віктор Іванович ; наук. кер. Пірен М. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 194 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-194. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Конфліктна поведінка--Дисертації
   Загальна психологія--Військовослужбовці--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- психологічні особливості -- конфліктна ситуація -- конфліктна особистість -- військовослужбовці
Анотація: На основі науково-теоретичного аналізу зарубіжних та вітчизняних наукових джерел обгрунтовано підхід до розкриття проблеми психологічної корекції конфліктної поведінки особистості. Розкрито психологічні особливості конфліктної поведінки, конфліктні та конфліктогенні риси характеру, що призводять до ескалації конфліктів. Виявлено зв"язок між динамікою змін у характері особистості та динамікою змін конфліктної поведінки. Розроблено "Програму психологічної корекції конфліктної поведінки військовослужбовців строкової служби" та рекомендації щодо оптимізації системи міжособистісних взаємин у військовій частині.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.9:17.018.21:615.851
П 75


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Приходько, А. М.
    Психологічні особливості лікарів та пацієнтів центрів планування сім'ї та медичної генетики як передумова формування ефективної взаємодії [Текст] / А. М. Приходько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 135-150. - Бібліогр.: с. 144-146 (44 назви)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні особливості -- взаємодія лікар-пацієнт -- планування сім'ї -- професійне вигорання -- захисні механізми -- задоволеність пацієнтів
Анотація: Вивчено психологічні особливості лікаря та пацієнта для оптимізації профілактики, діагностики та лікування в сфері репродуктивного здоров'я. Вперше досліджені психологічні особливості лікарів, що працюють в центрах планування сім'ї й медичної генетики та їхніх пацієнтів. Запропоновані стратегії оптимізації психологічної складової лікувально-профілактичного процесу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

11.
159.92:305-055.2
К 61


    Колобова, Ірина Борисівна.
    Психологічні особливості наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками [Рукопис] : дис. ... д-ра ф-фії: 19.00.05 / І. Б. Колобова ; наук. кер. С. Ю. Рудницька ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2023. - 235 с. : табл. + 1 додатки 54 с. - Бібліогр.: с.213-234 (224 назви). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні особливості -- наратив -- конструювання -- особистість -- жінки -- шлюб -- партнери -- подружжя -- проектування -- ціннісно-орієнтаційна єдність -- психологічне благополуччя -- особистісний потенціал -- індивідуальність -- суб'єктність -- смисл
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі наративного конструювання особистісного досвіду в межах психолого-герменевтичного підходу, зокрема події розвірвання шлюбу. Розв'язання цієї проблеми полягає у визначенні невід'ємних складових наративного конструювання досвіду, створенні процедури виокремлення наративних стратегій, обгрунтуванні та апробації програми наративного конструювання досвіду для здійснення психологічної підтримки розлучених жінок. Основною метою дослідження є визначення психологічних детермінант, механізмів і стратегій наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками. Ефективній реалізації цієї мети сприяло окреслення та вирішення завдань, у межах яких проаналізовано стан теоретико-методологічної розробленості проблеми конструювання особистісного досвіду в психології; визначено структурно-процесуальні та змістові складові наративного конструювання досвіду особистості; розроблено методичний інструментарій для виокремлення основних складових конструювання досвіду особистості; емпірично визначено психологічні особливості наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками; розроблено й апробовано процедуру наративного конструювання досвіду як засобу психологічної підтримки розлучених жінок.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Рудницька, Світлана Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
151.60
А 43


    Березко, Іванна Василівна.
    Психологічні особливості наративу майбутнього у осіб, що перенесли онкологічне захворювання [Текст] / І. В. Березко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 215-226. - Бібліогр.: с. 225-226 (5 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
наратив -- психологічні особливості -- онкологічне захворювання -- футурологічний наратив
Анотація: У роботі виконано пілотне дослідження та аналіз футурологічних наративів людей, що мають досвід онкологічного захворювання. Виокремлені основні риси таких наративів, проаналізовано ті складові наративи, які можуть бути використані як ресурсні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
378-057.875:37.011.3-051:81'243
Б 24


    Барашева, Дар`я Євгеніївна.
    Психологічні особливості особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Барашева Дар`я Євгеніївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутній викладач--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічні особливості -- особистісне становлення -- професійне становлення -- викладач -- самоідентифікація -- професійна інтеграція -- усвідомлена суб`єктність -- іноземна мова
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови. У роботі визначено самоідентифікацію як критерій виявлення особистісних і професійних особливостей становлення майбутнього викладача іноземної мови, а її розвиток як спосіб оптимізації інтеграції особистісних і професійних смислів. Диференційовано, по-перше, психологічні особливості особистісного становлення: 1) прагнення до ідентифікації себе як екзестенційної даності, до самовизначення і саморозуміння; 2) тенденція до саморефлексії у міжєособистісному спілкуванні; 3) прагнення до визначення своєї ролі у власному суспільному житті, по-друге, психологічні особливості професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови: 1)особистість стикається з необхідністю присвоєння образу професії перетворюючого характеру (професія педагога), що актуалізує суб"єктивну активність через розвиток творчих здібностей, самосвідомості, рефлексії, відповідальності; 2) професійний образ педагога-словесника передбачає розвиток суб"єктивної активності в інтерсуб`єктивному спілкуванні ; 3) спеціальність викладача іноземної мови вимагає ототожнення особистості студента себе із образом лінгвокультури, мова якої вивчається. У дослідженні доведено, що продуктивність процесу психологічного становлення особистості майбутнього викладача іноземної мови в період професійного навчання залежить від гармонійної інтерпритації психологічних особливостей його особистісного і професійного становлення. Актуалізація самоідентифікації особистості студента у соціально і професійно значущих образах і ролях сприяє трансформації особистості в нову інтегративну функціональну систему-свідомий суб"єкт інтерсуб"єктивних взаємовідносин.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков , Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.98.072:331.546(043.5)
У 31


    Удод, Максим Олександрович.
    Психологічні особливості професійного відбору фахівців екстренної медичної допомоги та медицини катастроф [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / М. О. Удод ; наук. кер. Н. М. Панасенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 23 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія медичних працівників
Кл.слова (ненормовані):
професійний відбір -- психологічні особливості -- професійно важливі якості -- екстрена медична допомога та медицина катастроф -- психологічний супровід -- індивідуальний потенціал професійного розвитку
Анотація: Проблему професійного відбору та підготовки кваліфікованих кадрів становить невід'ємну частину соціально-економічної політики в більшості передових країн світу. Першочергові завдання удосконалення екстреної медичної допомоги в Україні пов'язані з необхідністю її надання у зоні надзвичайних ситуацій воєнного та соціального характеру під час ведення сучасних бойових дій, пандемії коронавірусу та вироблення системи ефективної професійної підготовки фахівців. Аналіз сучасних наукових джерел з питань психологічних особливостей професійного відбору фахівців екстреної медичної допомоги та медицини катастроф дозволив запропонувати трирівневу концептуальну психологічну модель професійного відбору таких фахівців, яка включила емоційно-вольовий, рефлексивно-діяльнісний та мотиваційно-ціннісний рівні. Емпірична психологічна модель професійного відбору медичних працівників служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф та психокорекційно-тренінгова програма, запропоновані в дослідженні можуть бути рекомендовані в якості основи для здійснення професійного відбору, підбору та психологічного супроводу розкриття індивідуального потенціалу професійного розвитку працівників служби екстренної медичної допомоги та медицини катастроф, а також інших медичних підрозділів (наприклад, хірургічних бригад), що є актуальними завданнями психологічної та медичної практики сьогодення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панасенко, Наталія Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

15.
159.98.072:331.546(043.5)
У 31


    Удод, Максим Олександрович.
    Психологічні особливості професійного відбору фахівців екстреної медичної допомоги та медицини катастроф [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / М. О. Удод ; наук. кер. Н. М. Панасенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 236 с. : табл. + додатки 106 с. - Бібліогр.: с. 208-236 (252 назви). -
УДК
Рубрики: Психологія працівників охорони здоров'я
Кл.слова (ненормовані):
професійний відбір -- психологічні особливості -- професійно важливі якості -- екстрена медична допомога та медицина катастроф -- психологічний супровід -- індивідуальний потенціал професійного розвитку
Анотація: Проблему професійного відбору та підготовки кваліфікованих кадрів становить невід'ємну частину соціально-економічної політики в більшості передових країн світу. Першочергові завдання удосконалення екстреної медичної допомоги в Україні пов'язані з необхідністю її надання у зоні надзвичайних ситуацій воєнного та соціального характеру під час ведення сучасних бойових дій, пандемії коронавірусу та вироблення системи ефективної професійної підготовки фахівців. Аналіз сучасних наукових джерел з питань психологічних особливостей професійного відбору фахівців екстреної медичної допомоги та медицини катастроф дозволив запропонувати трирівневу концептуальну психологічну модель професійного відбору таких фахівців, яка включила емоційно-вольовий, рефлексивно-діяльнісний та мотиваційно-ціннісний рівні. Емпірична психологічна модель професійного відбору медичних працівників служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф та психокорекційно-тренінгова програма, запропоновані в дослідженні можуть бути рекомендовані в якості основи для здійснення професійного відбору, підбору та психологічного супроводу розкриття індивідуального потенціалу професійного розвитку працівників служби екстренної медичної допомоги та медицини катастроф, а також інших медичних підрозділів (наприклад, хірургічних бригад), що є актуальними завданнями психологічної та медичної практики сьогодення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панасенко, Наталія Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Ш 37


    Шевченко, Світлана Вікторівна.
    Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Шевченко ; наук. керів. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 260 с. - Бібліогр.: с. 208-241 (293 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
довіра до себе -- розвиток довіри до себе -- майбутній психолог -- локус контролю -- професійна підготовка -- психологічні особливості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Ш 37


    Шевченко, Світлана Вікторівна.
    Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Шевченко ; наук. керів. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 23 с. - Бібліогр.: с. 18-20 (20 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
довіра до себе -- розвиток довіри до себе -- майбутній психолог -- локус контролю -- професійна підготовка -- психологічні особливості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

18.
159.9:[-043.86:17.022]-053.67
И 21


    Іванова, Оксана Вікторівна.
    Психологічні особливості розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Іванова ; наук. кер. Е. О. Помиткін ; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-17 (23 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
смисложиттєві орієнтації -- смисл життя -- юнацький вік -- розвиток -- життєві цінності -- психологічні особливості -- психолого-педагогічні умови -- програма розвитку
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз досліджуваної проблеми в зарубіжній та вітчизняній психології . І філософське , і психологічне розкриття змісту поняття смисложиттєвих орієнтацій особистості уможливило виокремлення його центрального ядра – “ смисл життя ”. На основі інтегрованого підходу розкрито сутність поняття “ смисложиттєві орієнтації особистості юнацького віку ”, аргументовано його авторське визначення як індивідуальної динамічної ієрархічної структури усвідомлених й актуальних цінностей - цілей , що становлять особистісний смисл й визначають життєві сфери та вектори діяльності людини у період юнацтва . Виявлено особливості сформованості смисложиттєвих орієнтацій юнаків і дівчат , систематизовано структуру досліджуваного феномену . Визначено психолого - педагогічні умови , обґрунтовано механізми , критерії , показники та рівні розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці , розроблено класифікацію і спроектовано модель розвитку , в чому полягає новизна та теоретичне значення дисертаційного дослідження . Застосовані в експериментальному дослідженні взаємодоповнювані психодіагностичні методи дали змогу виявити цілісну картину розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці . Набула подальшого розвитку система знань про їх особливості , сутність , зміст і структуру . На засадах особистісно орієнтованого підходу , з урахуванням положень духовно - особистісного , діяльнісного і вчинкового підходів , розроблено та апробовано психолого - педагогічну програму розвитку смисложиттєвих орієнтацій особистості в юнацькому віці , а також підготовлено методичні рекомендації для практичних психологів і соціальних педагогів .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Помиткін, Едуард Олександрович \наук. кер.\; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.937-057.875:75
К 55


    Кокарєва, Марія Володимирівна.
    Психологічні особливості сприймання студентами творів сучасного живопису [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кокарєва Марія Володимирівна; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 226 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-188. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Художнє сприймання--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- художнє сприймання -- генезис художнього сприймання -- студенти -- психологічні особливості -- художні ознаки картини
Анотація: У дисертації розглядаються психологічні особливості сприймання студентами творів сучасного живопису. На основі аналізу провідних теоретичних підходів до розуміння процесу сприймання загалом та зокрема сприймання творів живопису в психології, визначено, що при дослідженні художнього сприймання для визначення його психологічних особливостей необхідно врахувати як характеристики картини, так й індивідуально-психологічні особливості сприймаючого. Сприймання творів живопису розглядається як взаємодія оцінки художніх ознак картин та власної творчості суб'єкта. Виявлено, що художні ознаки картини є проявами застосування митцем мисленнєвих дій аналогізування, комбінування та реконструювання в художньому образі, розпізнавання яких глядачем є вагомим аспектом сприймання творів живопису.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
154
К 21


    Карамушка , Людмила Миколаївна.
    Психологічні особливості ставлення студентської молоді до грошей [Текст] : монографія / Л. М. Карамушка , О. Г. Ходакевич ; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Київ : КНЕУ, 2017. - 200 с. - ISBN 978-966-926-183-3 : 12.00 грн
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні особливості -- ставлення студентської молоді -- гроші -- психологічні умови -- емпіричне дослідження психологічних особливостей

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ходакевич, Ольга Георгіївна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-35 
 
Статистика
за 23.06.2024
Кількість запитів 7577
Кількість відвідувачів 596
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя