Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічні особливості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-35 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Ivkin, V. M.
Назва : Psychological features of the unemployed: analysis of the latest research
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ: Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 36-42 (Шифр 153/154/О-64-475583912)
Примітки : Бібліогр.: с. 40-42 (22 назви)
УДК : 316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безробітній--ситуація безробіття--потреби--психологічні особливості--депривація--стрес
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8:004.738/Н 19-628204 рукописний текст
Автор(и) : Назар, Максим Миколайович
Назва : Інтернет-спілкування як чинник особистісних змін у юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :396 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 340-396.
УДК : 159.922.8:004.738.5+316.454.52:004.738.5 + 159.922.8:004.738.5 + 316.454.52:004.738.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Інтернет-спілкування
Вікова психологія-- Юнацький вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-спілкування--інтернет-сайти--інтернет-тренінги--психологічні особливості--постійні користувачі--мережа інтернет--юнацький вік--студенти
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі особистісних змін в юнацькому віці (студенти), що здійснюються з використанням психологічного змісту інтернет-сайтів в процесі інтернет-спілкування. В результаті проведеного дослідження виявлено, що інтернет-спілкування виступає чинником змін психологічних особливостей особистості в юнацькому віці. Практичне значення дослідження полягає у розробці психологічно обгрунтованих заходів прикладного використання інтернет-спілкування та інтернет-сайтів з метою організації психологічного впливу на особистісні утворення користувачів, зокрема студентів вищих навчальних закладів. Розроблені в роботі інтернет-тренінги спрямовані на нейтралізацію певних психологічних особливостей постійних користувачів інтернет-сайтів, на підвищення їхньої самоактуалізації, креативності, комунікативності. Використання інтернет-тренінгів як чинника змін психологічних особливостей особистості представників молоді-користувачівелектронних мереж, які активно користуються інтернет-спілкуванням, виявляється, загалом, виправданим, зручним і результативним.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Кляпець О. Я.
Назва : Дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 78-89 (Шифр 151.60/А 43-129062)
Примітки : Бібліогр.: с. 89 (6 назв)
УДК : 151.60
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні особливості--життєві завдання, пов'язані із шлюбом та сім'єю--постановка життєвих завдань--структурування майбутнього--особистісне самоздійснення в сімейній сфері
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/Д 71
Автор(и) : Піроженко, Тамара Олександрівна, Карабаєва, Ірина Іванівна, Соловйова, Людмила Іванівна, Токарева, Людмила Дмитрівна, Федорчук, Олена Іванівна, Хартман, Олена Юріївна
Назва : Дошкільник: крок у шкільне життя : навч.-метод. посіб.
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :149 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-22-7: Б.ц.
УДК : 159.922:159.922.6:159.923 + 159.922 + 159.922.6 + 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне навчання-- Психологічні особливості --Україна
Психологія навчання-- Дошкільники --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне навчання--психологічні особливості--емпатія--дошкільна освіта--україна
Анотація: У навчально-методичному посібнику узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи» (2021 - 2023 рр.). А саме: представлено порівняльний аналіз теоретико-прикладних основ діагностичної оцінки готовності дитини до шкільного навчання; наведено універсальний діагностичний інструментарій; висвітлено методичні рекомендації щодо організації психолого-педагогічного супроводу та підтримки розвитку дитини на основі збалансованого підходу щодо оцінки готовності дитини до шкільного навчання в умовах сучасних змін та реформування системи початкової освіти. Навчально-методичний посібник адресовано фахівцям дошкільної та початкової освіти, студентам психологічних та педагогічних спеціальностей, слухачам курсів підвищення кваліфікації інститутів післядипломної педагогічної освіти. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/З-13-459011 рукописний текст
Автор(и) : Завіниченко, Наталя Борисівна
Назва : Особливості розвитку комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога системи освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-201.
УДК : 378-057.875:159.9-051+81'23 + 378-057.875:159.9-051 + 81'23
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практична психологія--професійне спілкування--комунікативна компетентність--психологічні особливості--самосвідомість--емоційна стабільність--рефлексивне ставлення
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів системи освіти. В ній теоретично обґрунтовано й експериментально виявлено, що становлення комунікативної компетентності практичних психологів відбувається більш ефективно за умови педагогічного керування цим процесом на етапі професійної підготовки, що забезпечує усвідомлення ними своїх власних настановлень у комунікативній сфері, експлікацію наявних та вироблення більш продуктивних моделей пізнання особистості партнерів спілкування, освоєння певного рівня особистісної рефлексії та розвитку рефлексивного ставлення до себе як до суб'єкта професійного спілкування, вироблення вміння диференціювати та адекватно у процесі спілкування виражати власні почуття та психоемоційні стани.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875-056.2/П 30-053371095 рукописний текст
Автор(и) : Петрученко, Надія Михайлівна
Назва : Психологічні засади формування готовності до професійної діяльності студентів із соматичними вадами : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :226 с.: табл.
Колективи : Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-191.
УДК : 378-057.875-056.26:331.102.24
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Готовність до професійної діяльності-- Соматичні вади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--соматичні вади--професійна діяльність--професійна підготовка--студенти--психологічні особливості
Анотація: В роботі визначено теоретичні передумови формування психологічної готовності до професійної діяльності студентів із соматичними вадами, її зміст та структуру. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади та методичне забезпечення дослідження такої готовності. Визначено кількісні діагностичні характеристики та особливості психологічної готовності до професійної діяльності студентів із соматичними вадами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 153/П 86
Автор(и) : Куроєдова В. Д., Довженко А. В.
Назва : Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Місце публікування : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 120-129 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примітки : Бібліогр.: С. 128-129 (12 назв)
УДК : 616.314-089.23-003.96:616.89
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ортодонтичне лікування--адаптація--біль--психологічні особливості--порушення мовлення--знімні конструкції--брекет-техніка
Анотація: Ортодонтичне лікування – це дуже складний і тривалий процес, який поділяють на 3 періоди: адаптаційний, активний, або редукційний, та ретенційний. Велика доля успіху в ортодонтичному лікуванні залежить від досвіду та компетентності лікаря, його вміння прогнозувати результати лікування. Алене рідко застосування сучасних способів лікування не дозволяє досягти бажаного результату через недостатньо враховану лікарем- ортодонтом психологічну підготовленість пацієнта до лікування та його віри в успішність останнього. У середньому пацієнти різного віку припиняють розпочате лікування в 35,7%, з яких 50% – це діти. Однією з причин переривання ортодонтичного лікування є складний період адаптації.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Гусєв І. М.
Назва : Психологічні особливості взаємодії з медіапрактиками спільноти в умовах воєнного конфлікту
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 46-55 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 54-55 (4 назви)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіапрактика--практика--психологічні особливості--воєнний конфлікт--медіаконтент
Анотація: У статті наведено дані емпіричного дослідження, яке виявило базові особливості взаємодії спільноти з медіапрактиками. Продуктивні особливості характеризуються раціональним використанням медіапрактик та емпатійним ставленням до внутрішньо переміщених осіб, а також споглядальною позицією, що проявляється у використанні різноманітних медіапрактик для накопичення інформації та в нейтральній оцінці медіаконтенту, що споживається. Зміст особливостей взаємодії з деструктивними проявами визначається патерналістським ставленням до медіаконтенту, його хаотичним споживанням, негативним ставленням до переселених осіб і перекладанням відповідальності на державні інституції. Проміжна особливість взаємодії з медіапрактиками полягає в емоційно-інтуїтивній позиції, що виявляється в інтуїтивному пошуку й взаємодії з медіаконтентом, а ставлення до соціально-політичних подій у країні грунтується на емоційних факторах (співпереживання, співчуття, жаль).
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.21+316.48/С 18-071332 рукописний текст
Автор(и) : Санташов, Віктор Іванович
Назва : Психологічні особливості конфліктної поведінки військовослужбовців строкової служби : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :194 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-194.
УДК : 159.964.21+316.482.057.36 + 159.964.21 + 316.482.057.36
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Конфліктна поведінка
Загальна психологія-- Військовослужбовці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--психологічні особливості--конфліктна ситуація--конфліктна особистість--військовослужбовці
Анотація: На основі науково-теоретичного аналізу зарубіжних та вітчизняних наукових джерел обгрунтовано підхід до розкриття проблеми психологічної корекції конфліктної поведінки особистості. Розкрито психологічні особливості конфліктної поведінки, конфліктні та конфліктогенні риси характеру, що призводять до ескалації конфліктів. Виявлено зв"язок між динамікою змін у характері особистості та динамікою змін конфліктної поведінки. Розроблено "Програму психологічної корекції конфліктної поведінки військовослужбовців строкової служби" та рекомендації щодо оптимізації системи міжособистісних взаємин у військовій частині.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Приходько А. М.
Назва : Психологічні особливості лікарів та пацієнтів центрів планування сім'ї та медичної генетики як передумова формування ефективної взаємодії
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 135-150 (Шифр 15(57.026)/А 43-683435)
Примітки : Бібліогр.: с. 144-146 (44 назви)
УДК : 159.9:17.018.21:615.851
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні особливості--взаємодія лікар-пацієнт--планування сім'ї--професійне вигорання--захисні механізми--задоволеність пацієнтів
Анотація: Вивчено психологічні особливості лікаря та пацієнта для оптимізації профілактики, діагностики та лікування в сфері репродуктивного здоров'я. Вперше досліджені психологічні особливості лікарів, що працюють в центрах планування сім'ї й медичної генетики та їхніх пацієнтів. Запропоновані стратегії оптимізації психологічної складової лікувально-профілактичного процесу.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.92:305-055.2/К 61 рукописний текст
Автор(и) : Колобова, Ірина Борисівна
Назва : Психологічні особливості наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками : дис. ... д-ра ф-фії: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2023
Кільк.характеристики :235 с.: табл. + 1 додатки 54 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.213-234 (224 назви).
УДК : 159.92:305-055.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні особливості--наратив--конструювання--особистість--жінки--шлюб--партнери--подружжя--проектування--ціннісно-орієнтаційна єдність--психологічне благополуччя--особистісний потенціал--індивідуальність--суб'єктність--смисл
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі наративного конструювання особистісного досвіду в межах психолого-герменевтичного підходу, зокрема події розвірвання шлюбу. Розв'язання цієї проблеми полягає у визначенні невід'ємних складових наративного конструювання досвіду, створенні процедури виокремлення наративних стратегій, обгрунтуванні та апробації програми наративного конструювання досвіду для здійснення психологічної підтримки розлучених жінок. Основною метою дослідження є визначення психологічних детермінант, механізмів і стратегій наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками. Ефективній реалізації цієї мети сприяло окреслення та вирішення завдань, у межах яких проаналізовано стан теоретико-методологічної розробленості проблеми конструювання особистісного досвіду в психології; визначено структурно-процесуальні та змістові складові наративного конструювання досвіду особистості; розроблено методичний інструментарій для виокремлення основних складових конструювання досвіду особистості; емпірично визначено психологічні особливості наративного конструювання особистісного досвіду розлученими жінками; розроблено й апробовано процедуру наративного конструювання досвіду як засобу психологічної підтримки розлучених жінок.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Березко, Іванна Василівна
Назва : Психологічні особливості наративу майбутнього у осіб, що перенесли онкологічне захворювання
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 215-226 (Шифр 151.60/А 43-836665)
Примітки : Бібліогр.: с. 225-226 (5 назв)
УДК : 159.9(05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--психологічні особливості--онкологічне захворювання--футурологічний наратив
Анотація: У роботі виконано пілотне дослідження та аналіз футурологічних наративів людей, що мають досвід онкологічного захворювання. Виокремлені основні риси таких наративів, проаналізовано ті складові наративи, які можуть бути використані як ресурсні.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Б 24-575867 рукописний текст
Автор(и) : Барашева, Дар`я Євгеніївна
Назва : Психологічні особливості особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :200 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-200.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051:81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Майбутній викладач
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні особливості--особистісне становлення--професійне становлення--викладач--самоідентифікація--професійна інтеграція--усвідомлена суб`єктність--іноземна мова
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови. У роботі визначено самоідентифікацію як критерій виявлення особистісних і професійних особливостей становлення майбутнього викладача іноземної мови, а її розвиток як спосіб оптимізації інтеграції особистісних і професійних смислів. Диференційовано, по-перше, психологічні особливості особистісного становлення: 1) прагнення до ідентифікації себе як екзестенційної даності, до самовизначення і саморозуміння; 2) тенденція до саморефлексії у міжєособистісному спілкуванні; 3) прагнення до визначення своєї ролі у власному суспільному житті, по-друге, психологічні особливості професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови: 1)особистість стикається з необхідністю присвоєння образу професії перетворюючого характеру (професія педагога), що актуалізує суб"єктивну активність через розвиток творчих здібностей, самосвідомості, рефлексії, відповідальності; 2) професійний образ педагога-словесника передбачає розвиток суб"єктивної активності в інтерсуб`єктивному спілкуванні ; 3) спеціальність викладача іноземної мови вимагає ототожнення особистості студента себе із образом лінгвокультури, мова якої вивчається. У дослідженні доведено, що продуктивність процесу психологічного становлення особистості майбутнього викладача іноземної мови в період професійного навчання залежить від гармонійної інтерпритації психологічних особливостей його особистісного і професійного становлення. Актуалізація самоідентифікації особистості студента у соціально і професійно значущих образах і ролях сприяє трансформації особистості в нову інтегративну функціональну систему-свідомий суб"єкт інтерсуб"єктивних взаємовідносин.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98.072:331.54/У 31-908253454 рукописний текст
Автор(и) : Удод, Максим Олександрович
Назва : Психологічні особливості професійного відбору фахівців екстренної медичної допомоги та медицини катастроф : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :23 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.98.072:331.546(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія медичних працівників
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний відбір--психологічні особливості--професійно важливі якості--екстрена медична допомога та медицина катастроф--психологічний супровід--індивідуальний потенціал професійного розвитку
Анотація: Проблему професійного відбору та підготовки кваліфікованих кадрів становить невід'ємну частину соціально-економічної політики в більшості передових країн світу. Першочергові завдання удосконалення екстреної медичної допомоги в Україні пов'язані з необхідністю її надання у зоні надзвичайних ситуацій воєнного та соціального характеру під час ведення сучасних бойових дій, пандемії коронавірусу та вироблення системи ефективної професійної підготовки фахівців. Аналіз сучасних наукових джерел з питань психологічних особливостей професійного відбору фахівців екстреної медичної допомоги та медицини катастроф дозволив запропонувати трирівневу концептуальну психологічну модель професійного відбору таких фахівців, яка включила емоційно-вольовий, рефлексивно-діяльнісний та мотиваційно-ціннісний рівні. Емпірична психологічна модель професійного відбору медичних працівників служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф та психокорекційно-тренінгова програма, запропоновані в дослідженні можуть бути рекомендовані в якості основи для здійснення професійного відбору, підбору та психологічного супроводу розкриття індивідуального потенціалу професійного розвитку працівників служби екстренної медичної допомоги та медицини катастроф, а також інших медичних підрозділів (наприклад, хірургічних бригад), що є актуальними завданнями психологічної та медичної практики сьогодення.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98.072:331.54/У 31-372390728 рукописний текст
Автор(и) : Удод, Максим Олександрович
Назва : Психологічні особливості професійного відбору фахівців екстреної медичної допомоги та медицини катастроф : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :236 с.: табл. + додатки 106 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 208-236 (252 назви).
УДК : 159.98.072:331.546(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія працівників охорони здоров'я
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний відбір--психологічні особливості--професійно важливі якості--екстрена медична допомога та медицина катастроф--психологічний супровід--індивідуальний потенціал професійного розвитку
Анотація: Проблему професійного відбору та підготовки кваліфікованих кадрів становить невід'ємну частину соціально-економічної політики в більшості передових країн світу. Першочергові завдання удосконалення екстреної медичної допомоги в Україні пов'язані з необхідністю її надання у зоні надзвичайних ситуацій воєнного та соціального характеру під час ведення сучасних бойових дій, пандемії коронавірусу та вироблення системи ефективної професійної підготовки фахівців. Аналіз сучасних наукових джерел з питань психологічних особливостей професійного відбору фахівців екстреної медичної допомоги та медицини катастроф дозволив запропонувати трирівневу концептуальну психологічну модель професійного відбору таких фахівців, яка включила емоційно-вольовий, рефлексивно-діяльнісний та мотиваційно-ціннісний рівні. Емпірична психологічна модель професійного відбору медичних працівників служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф та психокорекційно-тренінгова програма, запропоновані в дослідженні можуть бути рекомендовані в якості основи для здійснення професійного відбору, підбору та психологічного супроводу розкриття індивідуального потенціалу професійного розвитку працівників служби екстренної медичної допомоги та медицини катастроф, а також інших медичних підрозділів (наприклад, хірургічних бригад), що є актуальними завданнями психологічної та медичної практики сьогодення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-022.253/Ш 37-139118959 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Світлана Вікторівна
Назва : Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :260 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 208-241 (293 назви)
УДК : 159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра до себе--розвиток довіри до себе--майбутній психолог--локус контролю--професійна підготовка--психологічні особливості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-022.253/Ш 37-527435344 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Світлана Вікторівна
Назва : Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :23 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-20 (20 назв)
УДК : 159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра до себе--розвиток довіри до себе--майбутній психолог--локус контролю--професійна підготовка--психологічні особливості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:[-043.86:17/И 21-289273842 рукописний текст
Автор(и) : Іванова, Оксана Вікторівна
Назва : Психологічні особливості розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примітки : Бібліогр.: с. 15-17 (23 назви)
УДК : 159.9:[-043.86:17.022]-053.67
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): смисложиттєві орієнтації--смисл життя--юнацький вік--розвиток--життєві цінності--психологічні особливості--психолого-педагогічні умови--програма розвитку
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз досліджуваної проблеми в зарубіжній та вітчизняній психології . І філософське , і психологічне розкриття змісту поняття смисложиттєвих орієнтацій особистості уможливило виокремлення його центрального ядра – “ смисл життя ”. На основі інтегрованого підходу розкрито сутність поняття “ смисложиттєві орієнтації особистості юнацького віку ”, аргументовано його авторське визначення як індивідуальної динамічної ієрархічної структури усвідомлених й актуальних цінностей - цілей , що становлять особистісний смисл й визначають життєві сфери та вектори діяльності людини у період юнацтва . Виявлено особливості сформованості смисложиттєвих орієнтацій юнаків і дівчат , систематизовано структуру досліджуваного феномену . Визначено психолого - педагогічні умови , обґрунтовано механізми , критерії , показники та рівні розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці , розроблено класифікацію і спроектовано модель розвитку , в чому полягає новизна та теоретичне значення дисертаційного дослідження . Застосовані в експериментальному дослідженні взаємодоповнювані психодіагностичні методи дали змогу виявити цілісну картину розвитку смисложиттєвих орієнтацій в юнацькому віці . Набула подальшого розвитку система знань про їх особливості , сутність , зміст і структуру . На засадах особистісно орієнтованого підходу , з урахуванням положень духовно - особистісного , діяльнісного і вчинкового підходів , розроблено та апробовано психолого - педагогічну програму розвитку смисложиттєвих орієнтацій особистості в юнацькому віці , а також підготовлено методичні рекомендації для практичних психологів і соціальних педагогів .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937-057.875:7/К 55-440805 рукописний текст
Автор(и) : Кокарєва, Марія Володимирівна
Назва : Психологічні особливості сприймання студентами творів сучасного живопису : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :226 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-188.
УДК : 159.937-057.875:75
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Художнє сприймання
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання--художнє сприймання--генезис художнього сприймання--студенти--психологічні особливості--художні ознаки картини
Анотація: У дисертації розглядаються психологічні особливості сприймання студентами творів сучасного живопису. На основі аналізу провідних теоретичних підходів до розуміння процесу сприймання загалом та зокрема сприймання творів живопису в психології, визначено, що при дослідженні художнього сприймання для визначення його психологічних особливостей необхідно врахувати як характеристики картини, так й індивідуально-психологічні особливості сприймаючого. Сприймання творів живопису розглядається як взаємодія оцінки художніх ознак картин та власної творчості суб'єкта. Виявлено, що художні ознаки картини є проявами застосування митцем мисленнєвих дій аналогізування, комбінування та реконструювання в художньому образі, розпізнавання яких глядачем є вагомим аспектом сприймання творів живопису.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 154/К 21
Автор(и) : Карамушка , Людмила Миколаївна, Ходакевич, Ольга Георгіївна
Назва : Психологічні особливості ставлення студентської молоді до грошей : монографія
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 2017
Кільк.характеристики :200 с.
Колективи :
ISBN, Ціна 978-966-926-183-3: 12.00 грн
УДК : 316.614:336
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні особливості--ставлення студентської молоді--гроші--психологічні умови--емпіричне дослідження психологічних особливостей
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-35 
 
Статистика
за 05.09.2024
Кількість запитів 9292
Кількість відвідувачів 546
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя