Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічні умови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Б 81-549402 рукописний текст
Автор(и) : Бондаренко, Ірина Ігорівна
Назва : Психологічні умови ефективної професійної адаптації психологів-початківців : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :186 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-182.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Професійна адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка психологів--професіоналізація психологів--професійна адаптація--психолог-практик--психологічні умови
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Я 51-842215 рукописний текст
Автор(и) : Яланська, Світлана Павлівна
Назва : Психологія розвитку творчої компетентності майбутніх вчителів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2012
Кільк.характеристики :412 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 334-388.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051]:159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творча компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча компетентність--професійна компетентність--педагогічна творчість--майбутній учитель--психологічні умови
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психології розвитку творчої компетентності майбутніх учителів в умовах навчально-виховного процесу. Представлено новий концептуальний підхід до розгляду психологічної сутності та проблем творчої компетентності, створено концепцію розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, визначено основні тенденції, психологічні умови і засоби розвитку творчої компетентності студентів. Визначено зміст та структуру моделі розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, що базується на основних структурних компонентах професійної компетентності, інтеграція яких на найвищому рівні забазпечує зростання рівня педагогічної творчості. Обгрунтовано програму реалізації концептуальної моделі у спеціально створеному навчально-виховному середовищі ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32+3/Ж 15-974708 рукописний текст
Автор(и) : Жадан, Ірина Василівна
Назва : Психологічні умови формування учбово-пізнавальних мотивів (на матеріалі трудового навчання підлітків) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1993
Кільк.характеристики :138 с.: табл., рис.
Колективи : Науково-дослідницький інститут психології (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 110-122.
УДК : 37.015.3:005.32+37.016:331 + 37.015.3:005.32 + 37.016:331
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мотивація учіння
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні умови--учбово-пізнавальні мотиви--підлітки--трудове навчання--мотивація учіння
Анотація: В дисертації досліджуються психологічні умови формування учбово-пізнавальних мотивів на матеріалі трудового навчання підлітків. В дослідженні обґрунтовано можливість психологічної організації навчального матеріалу на уроках трудового навчання, яка дає змогу одночасно формувати узагальнені способи учбових дій та адекватну пізнавальну мотивацію. Показано, що за такої організації навчання оволодіння підлітками учбово-трудовими діями й становлення їхніх предметних інтересів є єдиним і внутрішньо опосередкованим процесом, провідну роль в якому відіграє рівень узагальненості способів дій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.31-057.87/Л 68-269913 рукописний текст
Автор(и) : Ловка, Ольга Володимирівна
Назва : Психологічні умови організації групової проектної діяльності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :254 с.: табл., рис.
Колективи : Університет менеджменту освіти НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-196.
УДК : 378.091.31-057.875-059.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Групова діяльність
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): групова проектна діяльність--малі групи--управління навчальною діяльністю--психологічні умови--ефективність діяльності
Анотація: У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури з проблеми організації у ВНЗ групової проектної діяльності, зокрема групової її форми. Визначено її сутність, критерії, показники та рівні ефективності. Виявлено особливості організації та провідні чинники групової проектної діяльності, на основі яких обґрунтовані та експериментально перевірені психологічні умови підвищення її ефективності у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін в економічному ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Приймук О. О.
Назва : Теоретико-методологічні підходи до формування психологічних умов розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 53-58 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 57 (7 назв)
УДК : 159.993.3.:640.43
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійно важливі якості--формування--психологічні умови--мотивація--професійна підготовка--фахівець
Анотація: У статті науково-категоріальний статус досліджувального питання уточнюється через розкриття його змісту, структури, наукових підходів та через дослідження внутрішніх і зовнішніх мотивів, забезпечення полімотивації під час професійної підготовки, а також через з'ясування рівнів особистісної активності майбутнього фахівця.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 154/К 21
Автор(и) : Карамушка , Людмила Миколаївна, Ходакевич, Ольга Георгіївна
Назва : Психологічні особливості ставлення студентської молоді до грошей : монографія
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 2017
Кільк.характеристики :200 с.
Колективи :
ISBN, Ціна 978-966-926-183-3: 12.00 грн
УДК : 316.614:336
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні особливості--ставлення студентської молоді--гроші--психологічні умови--емпіричне дослідження психологічних особливостей
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:37.011./Ч-42-411349678 рукописний текст
Автор(и) : Чемісова, Тетяна Сергіївна
Назва : Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :208 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-188 (179 назв)
УДК : 159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча компетентність--психологічні умови--психолого-педагогічні засоби--модель та програма розвитку творчої компетентності
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:37.011./Ч-42-368030845 рукописний текст
Автор(и) : Чемісова, Тетяна Сергіївна
Назва : Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :18 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примітки : Бібліогр.: с. 13-16 (23 назви)
УДК : 159.923.2:37.011.3.015.31-51(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча компетентність--психологічні умови--психолого-педагогічні засоби--модель та програма розвитку творчої компетентності
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психологічних умов розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Т ворч у компетентність пропонується р озглядати як якісн у характеристик у професійної компетентності педагога . Предста влено теоретичну модель розвитку творчої компетентності вчителя в процесі професійного становлення, у якій виокремлено компоненти творчої компетентності (мотиваційний, змістовий, прогностично - рефлексивний) та компетенції, що входять до кожного з компоненті в; етапи та рівні її розвитку (репродуктивний, пошуково - дослідницький та творчий). Визначено показники (потреба у творчій діяльності, комунікативність, професіоналізм, готовність до творчості) та критерії досягнення творчої компетентності у процесі професі йного становлення вчителя. Обґрунтовано психологічні умови та проаналізовано особливості розвитку творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. За результатами апробації авторської програми розвитку творчої компетентності розробле но практичні рекомендації щодо забезпечення умов середовища, сприятливого для розвитку творчої компетентності вчител я в процесі його професійного становлення .
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:331.108.2:3/Г 95-574999706 рукописний текст
Автор(и) : Гуртовенко, Наталія Вікторівна
Назва : Психологічні умови формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Хмельницький, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв)
УДК : 159.9:331.108.2:355(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): формування готовності--професійна самореалізація--майбутні педагоги--психолого-педагогічна модель--психологічні умови
Анотація: У дисертації нa ocнoвi тeoрeтичнoгo aнaлiзу c тaну дocлiджeнocтi фeнoмeну caмoрeaлiзaцiї ocoбиcтocтi як мiждиcциплiнaрнoї нaукoвoї кaтeгoрiї oпeрaцioнaлiзовано пoняття « гoтoвнicть дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв » тa рoзкрито йoгo пcиxoлoгiчний диcкурc. Визнaчено критeрiї oцiнки, пo кaзники тa рiвнi cфoрмoвaнocтi гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв в прoцeci нaвчaння. Oбгрунтовано тa рoзрoблено пcиxoлoгo - пeдaгoгiчну мoдeль фoрмувaння гoтoвнocтi мaйбутнix пeдaгoгiв дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї, а також aвтoр cьку прoгрaму фoрмувaння гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї у мaйбутнix пeдaгoгiв , eкcпeримeнтaльнo пeрeвiрено ефективність останньої. Як засвідчили результати експериментального дослідження, фoрмувaння гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї мaйбут нix пeдaгoгiв визнaчaєтьcя кoмплeкcoм пcиxoлoгiчниx умoв, в якиx здiйcнюєтьcя їxня навчально - прoфeciйнa дiяльнicть: ocoбиcтicн і (щo мicтять мoтивaцiйнo - цiннicний, кoгнiтивнo - iнтeлeктуaльний, oпeрaцiйнo - дiяльнicний тa рeфлeкcивний кoмпoнe нти) i дiяльнicн і ( щo мicтять прoцec нaвчaння i вирoбничi прaктики), якi визнaчaють динaмiку i нaпрям пeрexoду з пeвнoгo рiвня cфoрмoвaнocтi пcиxoлoгiчнoї гoтoвнocтi дo прoфeciйнoї caмoрeaлiзaцiї. Щoб пiдвищити рiвeнь гoтoвнocтi у мaйбутньoгo пeдaгoгa, нeoбxiднo змiнити умoв и, щo cпрaвляють нaйбiльший вплив i мaють рeзeрви для cтимулювaння.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Тептюк Ю. О.
Назва : Обгрунтування програми розвитку стресостійкості соціальних працівників різних вікових категорій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 268-284 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 279-283 (28 назв)
УДК : 159.944
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток стресостійкості--ресурси стресостійкості--соціальні працівники--психологічна підготовка--психологічні умови--психологічна підтримка--соціально-психологічний супровід професіоналізації
Анотація: У статті здійснено аналітичний огляд теоретико-методологічних підходів до обгрунтування програми розвитку стресостійкості у соціальних працівників різних вікових категорій. Розглянуто основні особистісні детермінанти стресостійкості, визначено основні стрес-чинники під час професійної діяльності та методи їхнього подолання, функціонування такого ресурсу стресостійкості як соціальна підтримка у середині трудового колективу. При складанні авторської програми враховано основні психологічні умови розвитку стресостійкості соціальних працівників: психологічну підготовку, удосконалення особистісної саморегуляції, психологічну підтримку і допомогу фахівцеві для підвищення індивідуальної стійкості до стресу, а також соціально-психологічний супровід професіоналізації фахівця із соціальної роботи. Акцентовано, що розвиток стресостійкості у соціальних працівників матиме тільки тоді системний ефект, коли буде передбачати взаємодію властивостей, рис, стратегій та інших внутрішніх передумов стійкості до стресорів.
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 09.06.2024
Кількість запитів 57996
Кількість відвідувачів 1621
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя